Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: :(:

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy
    # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 78 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 26
    :baby: JONGENS: 15
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 5
    :baby: ONBEKEND: 33 :(:

AGENDA:
    21-4: Miranda gyneacoloog
    21-4: Aykietje gyneacoloog
    21-4: Schatje1 pretecho

22-4: Miranda (groei)echo UMCG
    24-4: Janineenevie verloskundige
    25-4: Bemy 3d/4d echo
    28-4: Mariel pretecho
    28-4: Petrabr verloskundige
    29-4: Tammie verloskundige
    29-4: Alieke verloskundige
    29-4: Passiepaard verloskundige
    29-4: Bemy verloskundige
    30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D
    02-5: Arri verloskundige
    02-5: Noura verloskundige
    02-5: Linka verloskundige
    06-5: Maxi gyneacoloog
    08-5: Miranda echo
    08-5: Esprit 3D/4D echo
    09-5: Passiepaard gyn
    13-5: Kiki verloskundige
    13-5: Joy groeiecho
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    14-5: JennyS 3D/4D echo
    19-5: Happy1980 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    21-5: Rebbel pretecho
    24-5: Naat80 3D pretecho
    27-5: Esprit echo controle placenta ligging
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goede morgen allemaal.

Nou onze shop middag is NIET GESLAAGD!
    We zijn de hele middag op zoek geweest naar jassen voor onze meiden, en weet je: Nergens leuke jassen te koop!

Ik word er niet goed van, er moeten toch ergens jassen zijn?
    Nou ja volgende keer beter.

Verder heb ik niks terug gelezen, maar ik neem aan dat het met iedereen nog steeds goed gaat.
    Hier met mij wel, maar onze oudste begint zich een beetje zorgen te maken over deze baby. :(
    Ze begint er nu over na te denken dat het wel spannend begint te worden, het duurt allemaal al zo lang voordat ze eindelijk een baby in huis krijgen.
    Moeilijk hoor om zo'n meisje vertrouwen te geven dat alles goed komt.
    Ze is alles van vorig jaar nog lang vergeten.
    De jongste is ook een beetje in de war, zij denk dat ik nu Lindy* weer in mijn buik heb.
    Maar ik ga er van uit dat alles goed gaat komen en dat ze in juli lekker met hun zusje kunnen knuffelen. :thumup:

Fijne dag allemaal.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden.

@daisy wat lekker dat de zolder af is.alleen verveled dat je zo moe bent.
    en ja onze trouwdag schiet zekker op.

@mik ik ga wel de woesdag naar de prenatal in beverwijk.jamer dat je donderdag gaat anders kwamen we mekaar mischien nog tegen. ik heb het bedje vorige week besteld en mag dat nu betalen en mee nemen.

@espirt ik hoop dat het goed gaat met het tegen bieden.en dat het verkocht wordt.

@rebecca moeilijk he die gordijne. wij zijn er gelukkig nu eidelik uit.

@austin supper dat je actie hebt genomen.want je moet goed op je zelf leten.hoop dat je je snel weer lekker voelt. zag in de winkel ook een leuke clamboe met daar op kleine viguurtjes

@petra jeetje wat gaat dat snel. al weer een half jaar zwanger

@bemy van hartegefeliciteerd.

@austin en petra waar zien jullie dat als er iemand jarig is. want klop dat ik volgende week jarig ben. vindt het zo grapig dat ik zwanger en jarig ben

@Jenny de alchol mis ik nog niet zo.maar zal van de zomer wel komen.ik mis de carpatsio :evil:

@ rebbel doe je rustig aan.dat is wel veel hoor 4 harde buiken.

@naat raar he is dat dat je dan toch dingen er voor laat.zo haden wij dat met de adrmirals wij gingen daar altijd heen.en hadden daar voor gezegd.omdat dat maar 6 wetsrijden in een jaar zijn dat blijven we wel doen.aleen besloot voor ons amirika daar over dat de admrils gewoon stopte. wel goed zeggen op je werk hoor dat je zo moet bent.

@schatje wat een prachtige ronden buik heb je zeg.

@kimm geniet van je vakantie.lekker uitrusten en genieten.en dan op de terug weg shopennnnnn

@daisy dat is wel minder he vocht in je voeten.wat helpt is met je benen omhoog. en ze zeggen wel eens dat je in je zwangerschap je voeten ene maat groeien.

@austin weet je wat ik laats in een tijdshrift last.leek me heel leuk.om straks al de meeste kleertjes te klein zijn er zo een van te maken quilt.wil dat denk ik gaan proberen (met hulp van me moeder)

Nou gisteren hadden we een druke dag zoals jullie gelezen hebben.savonds een werkers avond (feestje voor de vrijwilgers van onze verening) heerlijk lopent bufet (italiaans) en daarna een leuke zanger rene eshuis weet niet of jullie hem kennen is voor al bekend in de zaanstreek. Hebben een supper gezellige avond gehad.aleen zijn ons kleine meisje op een gegeven momend na al dat dansen mam nu is het genoeg ben er klaar mee kreeg een hele zere buik dus toen mar gaan zitten.en dat een tijdje gedaan.voelde me meteen zo'n zwanger muts. en dan is het wel een nadeel dat je een klein buitje heb.want de meeste zo van o nou je moet nog zo lang hoe doe je het dan.en dan zeg ik maar ik ben al op de helft hoor. nee hoe ver ben je dan nou bijna 22 weken en dan zijn ze zo verbaast.echt lachen. Daarna naar huis. en toen eerst douchen en naar bed. en nu lekker al een wasje klaar en dan nog 1 en dan zijn alle kinder kleertjes gewassen.

liefs sabrina

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    sorry voor me lange bericht. :oops:

@ miranda lijkt me ook wel hee moeilijk ja voor je meiden. Wel balen zeg dat het shopen niet geslaagt is. ieritand heee

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik dronk altijd 2 glazen zoete witte wijn bij eten of savonds voordat ik naar bed ging, nu vind ik verschrikkelijk vies :) !

En Austin, ik was idd zo vroeg wakker om half 5, ik werd wakker door wc en Jeroen moest ook naar de wc maar hij had licht gebruikt daarom kon ik niet meer slapen en werd onrustig, dus om half 9 vanmorgen ben ik terug naar bed gegaan en net wakker, dus even bijgeslapen!

Bemy, gefeliciteerd met je verjaardag :whistle: !

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mag je nu al de kleertjes wassen? Ik bedoel, ik ben nu bijna 22 weken en is ook beetje gek idee zo lang in kast en krijg je ook stof en ga je weer wassen? Weet ik niet zeker hoor!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    wow, mooie buikfoto!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miranda, klopt, nergens hebben ze geen leuke jassen, bij Hennes heb ik niet kunnen vinden, vreemd :confused: ! Bij Zeeman vond Myrna hele blauwe jas mooi maar ik vond NIET bij haar staan :) ! Dus dacht ik koop ik maar een mooie vest, dan ben je vanaf ;)

Vervelend van je oudste dochtertje, is ook begrijpelijk, heb je haar ook kunnen uitleggen en erover gepraat?

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @schatje1 wat een knoeperd van een buik zeg!

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Bemy, gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van.

Mirandje, wat vervelend zeg van je oudste dochter.
    Het duurt ook allemaal lang natuurlijk voor ze. En vooral na alles wat jullie vorig jaar hebben meegemaakt met Lindy*. Hopelijk kunnen jullie samen vertrouwen hebben in deze zwangerschap.
    En over een tijdje kunnen ze lekker knuffelen met jullie jongste dochter!

Voor de andere dames, ik heb wel gelezen, maar niet opgeschreven wat iedereen zei. Dus ik kan niet reageren op iedereen. Sorry!

AUstin, vervelend dat je nog zo'n last hebt van je buik.

De kleine wordt steeds drukker in mijn buik nu.
    Hij was al die tijd al wel druk, dat konden we telkens bij de vk horen als ze het hartje wilden luisteren. Maar nu voel ik hem ook constant als hij druk is. Wel fijn hoor, maar soms denk ik wel eens, ga nu eens lekker slapen haha.
    Dat getrappel in mijn buik maakt me wel supergelukkig moet ik zeggen!
    En mijn man vindt het ook helemaal geweldig.
    Gsiteren kreeg hij een flinkte trap van de kleine. Hij schrok zich kapot en daar moest ik weer heel hard om lachen haha.

Nou dames, ik ga er weer vandoor.
    Wat is het toch heerlijk weer vandaag!

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ miranda jeetje meis ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk en pijnlijk moet zijn zowel voor jullie als voor de meiden om uit te leggen dat dit een ander kindje is en dat ze helemaal gezond is en dat Lindy een engeltje is welke over hen en de nieuwe baby waakt....ik hoop dat je je er niet onzeker door gaat voelen, het gaat zo goed met je ben zo trots op je! En jij gaat mij straks in juli gewoon smsen dat je een wolk van een baby op de wereld hebt gezet en dan ga ik heel hard huilen van blijdschap! xxx en een hele dikke knuffel!

12. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ binna dat kan je zien in het profiel van iedereen.
    enne wel een beetje rustig aan he dancing queen, daar is de baby inderdaad niet zo blij mee hihi!

@ alieke lekker he dat de baby continue laat weten dat hij er is! en vooral grappig als je vriend dan schrikt, mijn man kijkt soms ook zo van...zit de baby niet klem hahahaha!

xxx

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Goeiemorgen meiden!

Hier geslapen als een roosje en net uitgebreid ontbeten met mn ventje! Harde broodjes en croissants, heerlijk! T zonnetje schijnt hier lekker, wordt er helemaal vrolijk van!

Hahaha, daisy, moest zo lachen om die varkenspootjes! Kzie t al helemaal voor me, hihi...Wel erg vervelend, heb t zelfde probleem, heb geen enkels meer en qua kleding is t ook steeds rampzaliger! Pffff, wordt nog leuk! Gewoon je mannetje meeslepen hoor, zeggen dat je anders wel alleen gaat, wil nog wel is helpen....

@Bemy: gefeliciteerd meid! Maak er een leuke dag van!

@Miranda: dat is ook moeilijk meis! Hoe moet je haar nou t vertrouwen geven, dat is niet ff te koop ergens of zo....Ik lees wel tussen de regels door dat je ontzettend lieve dochters hebt, wees er maar trots op!
    Jammer dat t niet gelukt is met de jassen, maar uit betrouwbare bron vernomen dat Austin heel goed is achter de naaimachine....Ik zou een bestelling bij haar plaatsen! ;)

Ik mocht altijd graag de kroeg in en dan heerlijk cola-beerenburgje drinken....dat mis ik eigenlijk helemaal niet, t roken mis ik wel heeeel erg, maar wat wil je ook, heb 18 jaar gerookt en die verslaving is niet zo maar uit t lichaam hè....Maar we houden vol!

Gisteravond, toen we op bed lagen, was ons beebje heeeeeeel erg druk, t boemelde alle kanten op, we hebben allebei een poosje liggen genieten van alle schopjes, HEERLIJK!

@Schatje: wat een supermooie buik! Ik zal mn mannetje ook is vragen om 1 dezer dagen een foto te maken....

Tjee wat een rare reactie op die buikband (naam ff kwijt)....lekker laten gaan, sommige mensen weten gewoon niet beter!

@Austin: je kunt een bestelling van Miranda verwachten hoor, zij moet zomerjassen hebben, ;).....
    Handig hoor als je zelf kleding e.d kunt maken.....ik kan alleen een knoop aanzetten en losse naadjes met de hand weer geod krijgen....Zit er wel over te denken om op naailes te gaan, lijkt me zo leuk om kleding voor mn beebje te maken, altijd origineel.....

@Linka: ik ben ook al aan het wassen hoor...t is nog maar voor een maandje of 3, zo snel komt er geen stof op denk ik...tenminste als je een afgesloten kast hebt....
    Hoe is t verder met mn buddy? De pijn al weg?

We gaan straks de babykamer af maken, de meubels staan er al, moet alleen nog het plankje boven de commode ophangen en dan verder inrichten...als die af is maak ik foto's en zal ik ze in mn album zetten.....

Nou dat was t geloof ik wel weer ff....

Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer!

Liefs

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka tuurlijk mag je de kleertjes wasen .is niks mis mee als ze in de kast legen.en ik heb een lade kast dus stof komt er niet in. en ik doe er zo'n zwitzal geur beudeltje bij en dan ruikt het heerijk ik heb geen zin om in me verlof nog alles te gaan wasen en strijken hoor. je eigen kleding ligt toch ook lang in de kast. de winter en zomer coletie.

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    en dames wat gaan jullie vandaag allemaal doen?. ik niksen tuin zitten wordt niks want daar gaan me vriend en pa in het werk. voor de overkaping

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dan weet ik het hoor ;) Dank je voor jullie tip! Kan ik van de week lekker wassen en in kast hangen de nieuwe kleertjes die ik gisteren heb gekocht, hihi!

En Esprit, ja het gaat beter hoor, langzamer beter, baarmoeder gaat steeds meer omhoog en blaasontsteking is er niet meer, is wel fijn hoor! toch even laten onderzoeken van de week en ga nu lekker buiten zitten hihi!

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ga eerst even stofzuigen ivm kattenharen en daarna even buiten zitten en genieten en jeroen is aan het werk en komt om 3 uur thuis en me vader en zijn vrouw komen ook vanmiddag ff ;)

18. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik ga nu ff niet alles bijlezen. Vind het zonde om met dit weer achter de pc te zitten. Ga liever met de hond naar het bos.

Ik ga zo direct even wat foto's van de 3d echo in m'n album zetten, dus die zijn zometeen te bewonderen.

En ik wilde even vragen of ik hier misschien iemand blij kan maken met 3 actiezegels van peijnenburg (voor een gratis kaartje voor het zwembad; 1 kopen, 1 gratis). Hier ligt geen zwembad in de buurt waar ik de spaarkaart kan inleveren (zie www.peijnenburg.nl). Dus als er iemand interesse heeft, stuur maar een pb met het adres, dan stuur ik de spaarkaart met zegels op (die het eerst komt, die het eerst maalt).

Groetjes,
    Diana

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka tis heerlijk hoor al die baby kleertjes zo te zien hangen.

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Sabrina, Linka, Alieke, Austin en Esprit: Bedankt lieve meiden!
    Jullie zijn super. :thumup:
    We gaan er met zijn allen vanuit dat deze keer alles goed gaat komen.
    Maar soms is het best wel moeilijk om er met die kleintjes over te praten.

@ Austin: jij krijgt zeker een mooi smsje van mij in juli!

@ Esprit: goed idee van je om Austin iets te laten maken.
    Anders krijgen ze volgens mij geen jas.

@ Linka: jij hebt dus hetzelfde probleem!
    Een vest is wel een goed idee.

@ Schatje: zo, wat een buik zeg. Mooi hoor! =D>

@ Daisy: fijn dat je beter hebt geslapen.
    Dat vocht vasthouden komt mij bekent voor hoor.
    Ik heb ook sinds vorige week dikke enkels aan het eind van de dag.
    We moeten er wat voor over hebben hè. ;)

Balen dat er zo weinig mensen zijn geweest bij de openhuis dagen.
    Gewoon positief blijven en hopen dat jullie huizen snel verkocht worden.

Deel Deze Pagina