Alle nieuwe zwangere dames: gefeliciteerd en van harte welkom! Alle meiden met echo's: fijn dat het er goed uitziet. Hier gaat het verder zn gangetje. Nauwelijks klachten maar ja, zwangerschap is ook nog heel pril. Vorige keer begon het circus met 6 weken dus ik heb nog 1 week te gaan, haha.
@rebbel zie je nou wel meis! alles goed! super gefeliciteerd! @daisy NNNNNEEEEEEEEEEE dat is echt SUPER! ik kan het niet geloven oh meisje wat een onwijs prachtig nieuws! DIKKE DIKKE KUS EN KNUFFEL!
De vk die ik vanmorgen aan de telefoon had heeft nog twijfels, maar het is bijna zeker een miskraam. Volgende week nog een echo voor de zekerheid. @Miranda, je kunt me wel van de lijst afhalen. Iedereen een goede en voorspoedige zwangerschap gewenst !
danoek nee! wat een vreselijk nieuws! geef de hoop nog niet op meid wacht even op de echo! dikke kus en heel veel sterkte! xxx
@ Danoek: ik wacht nog even tot je een echo hebt gehad hoor, misschien gebeurt er nog een wondertje. Sterkte. @ Esprit: graag gedaan hoor. Liefs Miranda
Super dat de echo's goed waren en gaaf Daisy een tweeling! Kan me voorstellen dat je dat niet echt verwacht had! Super joh, geniet ervan! Ik moet helaas nog wachten tot 2 januari...!
@passiepaard ja ik doe ook mee, a.s. donderdag komt MvM bij mij. Spannend weer een test en wat voor een. Dat ding wil maar liefst 5000 hcg hormonen zien Spannend @Rebbel, gefeliciteerd, wat super. Heb je ook een foto van je echo mee gekregen? @Daisy Dubbel gefeliciteerd, mijn hemel een tweeling snap dat je dat niet had verwacht. Heb er helemaal kippenvel van hier. @Danoek, snap dat je de hoop een beetje hebt opgegeven, maar ik zal toch voor je duimen dat het toch goed mag blijven gaan. Tot die tijd heel veel sterkte en een hele dikke knuffel. Hier is de rugpijn wat minder maar heb nog steeds veel buikkrampen en heb er hoofdpijn bij gekregen. Ik vrees dat ik te veel stress. Zometeen maar even een lekker kopje thee voor mezelf zetten. Liefs Zoe
Austin, Miranda en Esprit, het is net alsof ik licht ongesteld ben zoveel bloed verlies ik nu. Natuurlijk hoop ik dat er toch nog een hartje klopt op de echo, maar daar ziet het niet meer naar uit. Heel erg spijtig.......
Jee, Danoek, da's flink schrikken! Ik duim voor je dat er niets ernstigs aan de hand is. Begrijp ik goed uit je andere topic bij de verloskundige dat je misschien nog denkt dat het twee vruchtjes waren, waar er één van is afgestorven, omdat dat bij jou in de familie vaker is gebeurd? Ik zit zelf ook nog steeds met nauwelijks klachten. Dubbel: fijn, maar ook minder tastbaar dat ik zwanger ben. Ik hou mezelf ook steeds voor dat dit niet wil zeggen dat ik nergens last van ga krijgen, dat het van het ene op het andere moment zelfs helemaal om kan slaan, zoals ik ergens las. Voor de zekerheid maar alvast de wc een extra poetsbeurtje geven
Oef Danoek, hoop dat het snel stopt en dat het allemaal meevalt! Succes. Jeetje Daisy een tweeling, toemaar! Leuk hoor, denk ik? Andere echodames ook gefeliciteerd! Ik moet de 27e naar de VK en echo moet daarna nog ingepland worden, zal nog wel even duren.. helaas.
Fijn meiden, al die goede echo's ! Zo willen we doorgaan... Ik had MvM zondag via site gemaild en kreeg gister al een telefoontje. Helaas was ik niet thuis, maar ze belde net terug en ik heb morgen alweer een afspraak Ben de hele dag door zo moe...en ik kan juist maar niet slapen. Was voor mijn doen vanmorgen ook vroeg op. Normaal gebruik ik dat om juist veel te doen, maar alles kost zoveel moeite. En einde van de middag werd ik ook nog eens ontzettend misselijk
thanks meiden! @Danoek: sterkte meid! ik duim voor je dat het alsnog mee valt! @littleme: meid ik heb ook wat last van roze verlies gehad, nu soms nog wat bruin verlies, maar toch vandaag een kloppend hartje op de echo gezien! het kan dus! vorige week was er bij mij alleen nog maar een vruchtzakje te zien en nu een kloppend hartje, best een verschil dus in een week! @daisy: super gaaf zeg! een tweeling! gefeliciteerd meid! en ja ik heb al een foto meegekregen! meiden ik duik nu mn bedje in, ik en helemaal kapot, ik denk dat de spanning er nu uitkomt! slaap lekker voor straks! liefs rebbel