Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Dank jullie wel voor jullie reacties op mijn grote buik haha ;)

iedereen zegt dat mijn buik in ene keer heel erg gegroeid is :)
    Ben er wel blij mee alleen word een beetje zwaar haha..

Voor de rest gaan wij vandaag ook niet zo veel doen heb net wat plantjes in potjes gezet en me vriend heeft wat planten in voortuin gezet en voor de rest beetje de was wegwerken enzo...

Vanaf wanneer kleertjes van baby wassen en vanaf wanneer box in kamer zetten?

Wij hebben namelijk twee katten en die moeten we natuurlijk ook aan de box laten wennen want anders snappen ze er helemaal niks van haha

Groetjes

2. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Zo, er zijn 30 foto's gemaakt. Dus moeilijk kiezen welke ik in het album zou zetten. Ik kan ze er ook alle 30 in zetten, maar dat vond ik een beetje overdreven.
    Ik heb de 3 mooiste van het gezichtje er maar in gezet. Kijk maar eens, ik ben helemaal trots op onze kleine meid.

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ miranda graag gedaan meis. je heb die worden gewoon afen toe nodig.en snap heel goed dat je je hart afentoe moet luchten.en is ook heel goed.tis niet niks.en je komt nu ook in e buurt van de pirieode dat het toen is gebeurt.heel begrijpelijk dus.

@schatje ik ben nu al de kleertjes aan het wassen. maar je kan ook wachten maar ik wil in me verlof echt lekker niksen en zo.
    en met de box is het afhankelijk of je een wiejgej heb.wij hebben eerst een wiegje dus hebben ook nog gen box gekocht.maar anders zou ik hem een maand voor dat je uitgerekend bent of zo neer zetten.of nu al als je dat wil.er staat geen tijd voor. als bij ons het wiegje af is ga ik hem ook neer zetten kan ik er lekker naar kijken.

liefs

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    wat een mooie foto's Diana, je kan al heel goed haar gezicht zien!
    en schatje1, echt een mooie buik

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ diana jeetje wat is het gezichtje duidelijk zicht baar.

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Diana, mooie echo foto's!

Miranda, ja ik begrijp je het heel goed, voor Myrna is ook helemaal ingewikkeld dat haar ouders uit elkaar zijn dat ze liever heeft dat mamma en pappa bij elkaar zijn, dat vond ik zelfs ook moeilijk om erover te praten, ik besef het dat ik ook had bij mijn ouders die ook gescheiden waren, maar besef dat het beter was voor me vader en me moeder ze zijn nu gelukkig met hun huidige partner.

Maar voor jullie kids is ook erg moeilijk dat Lindy* er niet meer is, maar zorg dat je hun zoveel bij betrekt en ook naar grafje enzovoort, maar je doet al zo goed hoor, je bent super mamma ! :thumup:

7. schatje1

jah ik denk zelf dat ik met 30a32 wk de box neer ga zetten ivm onze katten.. kunnen ze er alvast aan wennen..

Voor de rest jah met de kleertjes vind ik het nog een beetje moeilijk want ben bang dat als ik nu al ga beginnen met wassen dat ik het dan straks nog een keer moet gaan wassen.. ivm stofjes enzo

Groetjes

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ schatje dat ligt er aan wat voor kast je heb. ikhad een aantal dingen los hagen maar dat doe ik straks niet meer.want dan komt er inderdaat stof op.maar ik heb een lade kast dus komt geen stof bij.maar je moet het gewoon doen waneer je er zin in hebt.

9. schatje1

haha jah dat is zo.. heb bijna alle kleertjes hangen..
    Dus jah moeten even kijken

oh jah wat ik nog vergeten was te vertellen: mijn borsten hebben vannacht in ene keer flink lopen lekken
    allemaal vlekjes in pyama :oops:

En vanmorgen zat ik op de bank en ik denk wat voel ik toch ik kijken weer kringen op mijn pyama :oops: :)
    ach jah het hoort erbij maar het is de eerste keer haha

Groetjes

10. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey allemaal,

Diana, wat een mooie foto's

De meisjes met openhuisdagen, rot dat er zo weinig reactie komt.

Schatje, dat is idd al een serieuze buik, hihi, ik zal binnenkort mijn ventje nog eens aanspreken voor een buikfoto.

Ik heb deze week mijn eerste rompertje gekocht, maatje 56. Wanneer ik het aan mijn ventje toonde kreeg hij gelijk kippenvel, hij vond het nogal klein. Hihi, dat wordt nog wat.

Deze nacht voor het eerst gescheiden geslapen van mijn ventje. Vroeger kon ik gewoon door zijn gesnurk heen slapen, maar nu dus niet meer. Gezien ik 's nachts regelmatig naar de toilet moet geraak ik door zijn gesnurk niet meer in slaap en deze nacht was ik het zo beu dat ik me op de zetel gelegd heb. Wanneer mijn ventje vanmorgen beneden kwam zei hij lief, maak mij dan wakker, dan slaap ik wel op de zetel. Ik zit er nu niets mee in gezien wij een goeie zetel hebben en de zetel korter bij de toilet is ;)

Zijn er hier eigenlijk ook meiden die met de moto rijden. Ik heb altijd een moto gehad en mijn ventje heeft er nog steeds eentje. Gezien ik een ongeval heb gehad heb ik er geen meer en gezien onze plannen (zwangerschap) heb ik geen nieuwe gekocht. Ik weet dat wanneer je zwanger bent je niet met de moto mag rijden maar met dit goede weer begint het toch te kriebelen zenne. Zal ik nog even geduld moeten hebben. Eerst die kleine spruit en nadien kan die moto er weer komen.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daar dacht ik zelfs ook aan, hihi! Maar ik wil ook niet tijdens verlof doen :p ! Maar ik denk dat ik rond 30 weken ga wassen ;)

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier alles prima in orde.

Over jassen: ik had voor Jarissa een heel schattig jasje gekocht. Ze heeft het hooguit 2 keer aangehad. Voor die hele kleintjes vind ik een jasje toch erg onhandig. Een lekkere wikkeldeken bevalt mij veel beter.

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ***inbraak***

Hoi Austin! Hoi andere lieve NODnovember/december meiden! Wat leuk dat ik de 600e pagina mag openen :)

Met mij alles goed, ik ben morgen 21 weken zwanger en voel me heerlijk. Alleen wat last/pijn 's avonds met lopen, weet niet of dat vroeg is? Verder zou ik vrijdag de echo hebben, erg naar toe geleefd, maar zkh belde af ivm ziekte echoscopist. Pfff...nu nog een week wachten! Maar goed, het is al weer aftellen naar de volgende vrijdag ;)

Hoe gaat het met jullie allemaal? Iedereen nog gezond zwanger hoop ik?

Dikke kus Ingeltje

***uitbraak***

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey lieve meiden!

De Babykamer is af! Zo machtig blij mee!
    De foto's staan in mn album! Whoehoe!

Liefs

15. schatje1

leuk kamertje meis! toppiej!

Groetjes

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @espirt wat een mooi kamertje heb je. en wat leker dat ie af is.

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Wat een mooie kamer! daar komt vast een mooi babytje in!

18. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ diana mooie echo hoor! ben er maar super trots op!

@ miranda hihi ik heb nog nooit kinderkleding gemaakt...zou makkelijker moeten zijn dan voor volwassenen.

@ schatje bij welke week hoort dat te beginnen? weet ik eigenlijk niet eens....

@ aykietje ja dat slechte slapen...als je lekker ligt op de bank moet je daar inderdaad gewoon gaan liggen dan slaap je iig.

@ Esprit mooi hoor meis! ben er maar trots op! kan je je voorstellen dat daar straks jullie engeltje in komt te slapen? is nog onwerkelijk he?

Naar het kraamfeest gegaan vanmiddag, was erg leuk! Het nichtje van mijn schoonzus was er ook die is al 2.5 week overtijd.....haar gezicht was net een ballon! morgen gaan ze haar inleiden.

na 2 uurtjes zijn we echt naar huis gemoeten het zweet brak me allemaal uit van de pijn, nu lig ik op de bank....weer met pijn...

heb zojuist mijn baas gebeld en die zei dat ik moest blijven liggen want de baby was het belangrijkste en het werk kwam allemaal wel goed, hij is zo lief!

xxx

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Esprit, wow, je hebt mooie kamer, daar mag je idd trots op zijn! Heerlijk!

Austin, heel goed dat je hebt aangegeven! Nu lekker rusten!

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,

@Esprit,jee wat een mooie kamer zeg!
    Heerlijk dat jullie m al af hebben,en wat een raar gevoel moet dat geven,over een week of 15 ligt daar jullie kindje,lijkt me nog zo onwerkelijk...

@Diana,mooi foto's!

@Schatje,das ff raar he?
    Ik he het een week of 3 geleden gehad,nu niks meer gezien.

@Austin,wat fijn dat je zo'n begripvolle baas hebt,ben jaloers..
    Doe maar lekker rustig aan he!

Zo hee wat een weertje was het vandaag zeg,ik heb lekker heel de dag in de zon gezeten,heerlijk :D
    Mn pootjes blijven dik zeg,en ik voel het ook gewoon dat ze dik zijn,maar woensdag weer naar de gyn dan ff vragen wat ik eraan kan doen,ik heb gelezen ala je last van vocht hebt dat je dan een fruitdag moet inlassen,morgen eens proberen...

Deel Deze Pagina