Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Oh wat super Esprit! Gefeliciteerd!

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Superr meis!
    Gefeliciteerd met jullie verkoop,jee wat een opluchting he! :D

Nou dat was alvast 1 huis nu de andere nog...

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :whistle: :whistle:

Gefeliciteerd!

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis, dat scheelt weer een molensteen om de nek!

En nu maar leuke dingetjes voor je andere huis zoeken bij de tuinder.

Egoberichtje van mij (vind het altijd zoveel bijlezen :oops: )
    Vanavond ga ik weer voor de 1e keer naar de zwangerschapsgym en toevallig trof ik een vrouw die ik nog van Leo's gym kende... zij is ook zwanger en moet vanavond ook voor het eerst weer gymen :) dus weer samen op gym.

Groetjes van Kiki

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Thanks lieverds!
    Idd een hele last van ons afgevallen, pffff......Kloop de hele tijd te fluiten haha....

ja Daisy, nu jullie nog meis! En Queenbee ook! Komt vast goed hoor, kblijf voor jullie duimen natuurlijk!

Nou kga de planten in, hihi....

6. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ esprit jippie huis verkocht! gefeliciteerd!

Naar de VK geweest ze heeft gekeken of ik ontsluiting heb maar dat was gelukkig niet zo! dus het zijn geen weeen! ze maakt zich wel zorgen omdat de pijn steeds erger word dus moet ik morgen naar de gyneacoloog in 't ziekenhuis dan gaan ze daar nog het een en ander nalopen....hoop dat het allemaal goed komt!

xxx

7. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Oh wat vervelend Austin, dat de pijn steeds erger wordt!
    Maar gelukkig wordt er morgen verder naar gekeken.
    Dat moet wel een goed gevoel geven lijkt mij!

Succes in ieder geval en sterkte!

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ja op zich wel aan de andere kant had ik natuurlijk liever gehad dat ze had gezegt dat het geen kwaad kan....

belde net mijn werk en toen maakte me mijn baas zo'n rare opmerking "ja ik zal je maar in de ziektewet plaatsen want anders ben je straks al je vrije dagen kwijt" vond ik zo raar! als ik in opdracht van de VK niet mag werken mogen ze dat toch niet van mijn dagen aftrekken of wel?

xxx

9. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Goed nieuws esprit GEFELICITEERD :) :) een extra huis nu kun je natuurlijk niet gebruiken, nu maar hopen dat de ander dames ook snel uit de zorgen zijn.

Hier gaat t z'n gangeltje, volgens mij heb ik ook last van harde buiken, als ik veel doe en soms ook als ik opsta van de bank lijkt t wel of ik op springen sta. Gister lekker naar de braderie geweest niets aan t handje maar gisteravond en vannacht veel last gehad. Zou ik moeten bellen, of is rustig aan doen voldoende? heb vanaf volgende week vakantie twee weken en 6 mei moet ik voor controle.

Oja ligt het aan mij of ben ik zo laat met de babykamer, heb nog niets gedaan :oops: nog niet eens een kamer besteld.
    Weet je wat het is, wij wonen hier net alles is gedaan, ik hoef alleen 1 muur te sausen omdat ik die graag knalblauw wil, alleen de deuren grrr toen wij in dit huis kwamen was het een bouwval helemaal uitgeleefd, deze mevrouw had hier vanaf het gebouwd is in gewoond en er was weinig aan gedaan en wat er wel gedaan was was zo slecht er zat bijv structuur op de muren het leek er wel van een afstand op gegooid tot een halve cm dikke uitsteeksels. het plafon was bedekt met bruine schroten nou ja ik denk niet dat ik verder hoef uit te leggen wel? En de woningbouw ja die werkte geweldig mee, van te voren was gezegd dat alles in orde zou komen... ook in de vakantie nou louwe loentje we hadden de sleutel 1,5 maand later dan gepland in juli, stucadoors kwamen 1 dag per week toen moesten ze eerst wat anders doen, schoonmakers kwamen NA de stucadoors, dus die ene dag konden die ook niet verder want het schoonmaakbedrijf moest de plavuizen er eerst uitbreken enz enz en de keuken kwam pas in oktober (stond op de verkeerde bon was niet besteld).
    nou je kunt je voorstellen dat we het aardig zat waren allemaal, toen kwam mijn moeder met het briliante idee om dan de deuren van de niet direct te gebruiken slaakamers niet te schilderen dat kon later wel ahah.
    Nu zit ik met 2'5 deur die ik niet kan schilderen (eerst primen) omdat die dampen niet goed voor me zijn en iedereen hier is druk.. te druk manlief werkt zich een breuk (is stratenmaker dus iedereen weet hem nu te vinden en het woord nee kent ie niet) dus die deuren zijn nog niet gedaan die moeten op de babykamer geschilderd omdat wij hiet bomen naast t huis hebben ROTBERKEN die verliezen zoveel troep dat t niet buiten kan, dus er kan ook nog geen nieuwe vloer in de kamer en zooo heb ik straks in DECEMBER nog geen kamer, snappen mensen niet dat t voor mij begint te dringen dat ik het klaar wil hebben, en normaal doe ik alles zelf maar ja dat kan nu ff niet. en als het nu niet gebeurt... gebeurt het niet meer, dan is er weer een baby die moet slapen boven zonder verfdampen.
    grrrrrrrrrrrrrr wat een verhaal he, moest het ff kwijt.

O ja mijn voortuin is een grote zandhoop de stenen daarvoor liggen in de achtertuin die er ook niet uit ziet en waar volgende maand 30 mensen koffie komen leuten na ons trouwen. Ik zie het niet meer zitten boe hoe :cry:

'T komt vast goed...hoop ik groetjes

10. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    @ austin, volgens mij niet hoor als je niet mag werken voor je (of baby's) gezondheid is dat toch ziektewet, geen vrije dagen.
    Wel ongelooflijk balen voor je dat je zovel pijn hebt, en ik maar klagen :oops:

Lekker kalm aan doen :)

Groetjes maxi

11. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @Maxi
    had vannacht ook weer harde buiken, of ik droomde het... nou ja, droomde het waarschijnlijk omdat ik harde buiken had.

Ze zeggen voor deze periode: harde buiken is geen probleem, zo lang ze niet steeds regelmatiger komen en zolang ze geen pijn doen. Ongemakkelijk voelt het wel he, een voetbal in je buik...
    Ze zullen wel vaker komen als je het druk hebt en zo, rustiger aan doen helpt dan wel. En als het pijn gaat doen even de vk bellen.

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    [quote="Esprit]ja Daisy, nu jullie nog meis! En Queenbee ook! Komt vast goed hoor, kblijf voor jullie duimen natuurlijk![/quote]

Thanx! Hoop dat het helpt! Makelaar heeft ons net vanmorgen weer gebeld, over hoe het open huis gegaan was... niemand dus. Ook hij was er verbaasd over. Hij ging sowieso deze week nog de kijkers van vorige week bellen, over wat zij nu willen doen en donderdagavond komt hij bij ons om ff te praten over hoe we het huis toch nog het snelst kunnen verkopen... want tja, vanaf 5 mei hebben we anders 2 huizen... Liever niet natuurlijk!

Heb gelukkig (nog) geen last van harde buiken (ff afkloppen...;)), heb alleen steeds zo'n pijn in m'n billen. Schiet ook vaak door naar mijn bovenbenen, heel erg irri...

@Iedereen; zitten jullie ook zo lekker te genieten van dit mooie weertje? Heerlijk zeg! Ben steeds even buiten te vinden, lekker uit de wind!

Tot later!
    Xx

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Kiki,veel plezier vanaaf!

@Esprit,thanks voor het duimne,ik hoop zooooo dat het helpt!Daar moet eigenlijk champagne opgedronken worden,hihi..

@Austin,blij wat van je te lezen meis,nou gelukkig zijn het geen weeen,precies zo wat ze bij mij vorige week hebben bekeken,wat een opluchting!
    Misschien moet je wel rusten,iig vast heel veel succes morgen bij de gyn meis!
    Hoe laat moet je er zijn?
    Enne je moet zekers de zw in,kan iet van je eigen uren zijn hoor,laat hem maar lulllen,spreekt voor zich dat je nu in de zw bent!

@Maxi,haal diep adem.....
    Komt allemaal toch wel goed meis?
    Zeg tegen je mannetje dat ie jouw moet helpen en het beunen maar ff moet laten liggen,jij en je beebje zijn nu toch het belangrijkste?
    Succes!

14. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ maxi weet je wat je doet meis, stel een lijst op met de dingen die nog moeten gebeuren bespreek deze punten vervolgens met je vriend en charter vrienden en familie die jullie kunnen helpen.

verven met terpentine mag je wel zolang het maar goed geventileerd is, ontvetten moet je wel door een ander laten doen hoor want ammoniak is niet goed voor je.

enne wij hebben al wel een babykamer besteld maar hebben ook nog niets gedaan aan de kamer naast gewit en een andere vloer voor de rest moet er nog kleur in komen, gordijnen, plinten etc. etc. je hebt ook nog wel even hoor maar is inderdaad wel fijn als je het af hebt zodat je je daar geen zorgen om hoeft te maken.

hoop dat je minder stress hebt!

xxx

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    We waren tegelijk Austin ;)

We hebben het zo errug druk,moeten naar het huis want we hebben iemand die onze slaapkamers gaat behangen,ik ga niet langer wachten op onze klusjesman,die komt volgende week pas weer terug,ja doeiii ;)

Ik ga nog ff een half uurtje de zon in en dan komt mijn schatje me halen \:D/

xxxDais..

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik moet er om 14:00 zijn...ben best wel nerveus....wat denk je dat ze allemaal zullen doen?

en ik zou het natuurlijk zelf ook liever anders zien is zowel voor het werk als voor mij lastig is voor mij ook pijnlijk natuurlijk, hoop dat ze dat begrijpen!

xxx

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Dat heb ik ook de laatste nachten, geen enge dingen maar gewoon heel aktief in mijn droom, wordt er moe van, hihi

hoe was het bij het kdv austin? was er nog plek?

maxi ik kan me jouw boehoe goed voorstellen hoor! ineens moet je kamertje zeker weten op tijd af. Wat een ellende met die deuren maar zou toch manlief aan het werk proberen te krijgen

queenbee ik hoop dat je huis heel snel verkocht wordt, dat zal een hoop rust geven

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Nou de Vk heeft al gekeken bij je?
    Bij mij vorige week aan de ctg gelegd om te kijken of ik weeen had,naar de hartjes geluisterd,echo gemaakt,inwendige echo gemaakt,wel fijn hoor dat zealles ff goed nakijken meis..
    Ik moet woensdag werr,ben heel erg benieuwd wat de gyn zegt omdat mn harde buiken er nog steeds zijn,alleen als ik teveel doe...

Succes alvast!

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

bent ik weer!hihihihihih ik zal er even wat minder zijn want ben druk druk druk in huis met schilderen etc. de stucadoor komt snel en dakkapellen. hihihihihihihih dus kimmie is even bezig.

ik heb vandaag de geboortekaartjes besteld dus dat is ook weer gedaan.

@maxi je moet er wel op letten hoor dat als je een kamertje wil bestellen soms duurt het wel tien weken. bij ons in ieder geval wel.

ons kamertje is ook nog niet af hoor. wij hoeven alleen een deur te schilderen en de meubels neerzetten dus is oo niet veel werk. maar alle troep
    van zolder staat nog op het kamertje dus eerst moet de zolder gedaan worden voor we wat aan het kamertje kunnen doen. over vier weken komen ze dus joepie

@esprit gefeliciteerd met de verkoop van je huissie

gr kim

20. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    :( Ben jaloers :( Wou dat ons huissie ook verkocht was.
    Nu wachten we tot ver na de bevalling, want ik ga niet met een dikke buik of net nadat ik bevallen ben verhuizen.

De poster van "te koop" gaat hier morgen van de raam af, dan wilde ik toch ook de ramen wassen.
    Ik wilde eigenlijk vandaag al de ramen wassen en de poster eraf halen, maar is er niet van gekomen.

Vanavond ga ik witte crepe-papier bloemen maken voor de bruiloft van m'n zus. Ze trouwt vrijdag. Maandagavond is eigenlijk m'n scrapbook-avond, maar ik ben bang dat als ik die bloemen vandaag niet maak, dat er niks meer van komt. Ik wil ook nog een bord maken met "just married" erop. Ach, ik wil nog zo veel doen! Tijd te kort.

Deel Deze Pagina