Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Jeetje Austin, schrik er van...las van kijken naar ontsluiting! Gelukkig dus dat alles nog potdicht zit! En morgen gaan ze alles ff goed nakijken dus? Kzal hard aan je denken meis! Enne je baas mag de dagen die je niet aan t werk bent geweest door je klachten niet van je vrije dagen afhalen hoor! Dat is gelijk al ziektewet! laat je niet beetnemen hoor! En anders ff je vakbond bellen, zij kunnen je precies vertellen hoe het zit! Beetje l*llig van je baas, als hij dit zo wil doen! Niet accepteren hoor!

@Diana: Sorry meis, niet aan jullie huisje gedacht! Jammer dat t nog niet zo loopt! Kan me voorstellen dat je niet met een dikke buik wilt verhuizen! Kunt t huis wel te koop laten staan, dan spreek je de aanvaarding gewoon later af....

@Mik: dus ook zittend in de zooi! Wordt nog leuk als je nesteldrang krijgt! dan kun je je ei niet kwijt....Nog ff doorbijten meis

Is iedereen al bezig met geboortekaartjes? Ik nog helemaal niet! vanaf wanneer moet je die hebben dan?

@Daisy: ik zou ook niet wachten meis! Je wilt t dan toch ook zo snel mogelijk af hebben! Succes met behangen vanavond, of t kijken naar of ze wel recht en zonder bobbels plakken....;)

Maxi pas je een beetje op jezelf? Rustig aan hoor!

Nou kga nog ff verder met de plantjes en dan is het weer genoeg geweest voor vandaag...voel mn rug en billen al weer, maar moet er nog 2 verpotten, dus dat maak ik nog ff af....

Hihi...mn beebje laat ook ff weten dat hij/zij er is hoor! Hij/zij schopt in morse: fijne avond allemaal!

Liefs

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo,

Austin, gelukkig kon de vk niets ernstigs vinden
    Nu naar de gyn. Hoop dat je snel van de pijn af bent. of het in elk geval iets draaglijker wordt.

Ik heb de hele babykamer inderdaad klaar.
    Maar ik lig weer achter met andere dingen. Wij moeten het kdv nog regelen,maar mag daar bepaalde tijden naartoe bellen.
    En tja dan vergeet ik het altijd. Ben toch al zo'n zeef de laatste weken!

Wat is het toch heerlijk he, dit weertje. Ik geniet met volle teugen!

3. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ esprit, ja moet ook eerlijk zeggen dat ik ook erg geschrokken ben, snap gewoon niet waar die pijn vandaan komt! doe jij ook een beetje rustig aan meis met je plantjes hihi! komt allemaal wel goed op mijn werk hoor, ik let goed op zeg maar.

xxx

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    esprit ik heb zoiets van wat gedaan is is maar gedaan. toch? maar ik zoui het wel een beetje bijtijds doen dan hoef je daar niet meer aan te denken.

gr kim

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Je hebt helemaal gelijk Kim! Schoot hier al weer in de stress namelijk, dacht dat ik weer is achter liep, hihi! Heb j via internet besteld?

6. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Zo heb onze nieuwe kinderwagen en maxi-cosi ook even in mijn fotoalbum gezet :) ben er zo blij mee :)

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    wie van jullie heeft er eigenlijk al aan bedankjes gedacht?

nu ik thuis zit heb ik super veel tijd om over dit soort dingen na te denken...toch weer een positief iets in het geheel!

xxx

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ schatje volgens mij zit je nu bij de echo ben zo benieuwd!

@ loutje mooie kinderwagen en maxicosi hoor!

xxx

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goede avond meiden

@petra en heb je lekker buitgewerkt

@linka gefeliciteerd met de 22 wk het schiet op

@daisy jeetje meis ik vindt het echt balen voor dat je zo weinig kan en dat je zo veel last over al van heb

@wat leuk dat je zo op een maandag over dag aan me denkt. :)

@ debbie ik snap je helemaal ik. wordt er soms ook zo moe van. alles doet je zeer. je mag en kan niks nemen. blheeee kan wel gillen of janken dan. heb altijd al een slechte rug een veel rug pijn maar nu nog meer.

@monki ik heb gewoon het wasmidel en de wasverazchter gebreuk die ik altijd gebreuk

@austin balen hoor dat je met pijn waker bent geworden.hoop dat het nog minder wordt.

@miranda leuke kleding in paken voor vakanties een hoop werk maar vindt het iedee altijd zo leuk.hoe was het bij de kaper hoe was het bij de vk?

@Espirit mischien is er een kdv bij jullie in de buurt die halfe dag opvang doet.? Gefeliciteerd met jullie verkoop van het huis. toppieeeee

@Austin en hoe was het kdv ? jeetje dat is wel pretig dat je door wordt gestuurd.maar ook wel beetje eng mischien (lijkt mij)

@Kiki dus dat wordt meer bij kletsen dan gymmen :)

@maxi jeetje meis dat is wel vervelend dat je met nog al die klusjes zit en dat je ze dan zelf niet kan doen. erg he is dat

@mik jeetje je hebt nog wat doen dan.als je eerst de zolder moeten dan en daarna het kamertje maar dat is wel het aller leukste

@Diana jeetje dat wordt een leuke crea avond

@alinkiepink dat is wel vervelend dat je alleen op bepaakde tijden mag bellen. niet vergeten hee

Qwa de geboorte kaartjes daar zijn wij ook mee bezig.. hadden het laats nog even over de naam en daar zijn we hele maal uit erg grapig. We haden namelijk 2 over een komste bij de meisje namen dus haden het daar over.en toen keek ik nog even bij de jongens namen.en daar stond die ene naam die we nu voor het meisje hebben ook voor de jongen dus die naam stond er 4 keer. nou dan is dat dus wel een favoriet. vandaag een zware dag op het werk.echt zere rug en zere voeten.en had slecht geslapen dus dacht als ik vanmidag thuis kom leker slapen maar dat ging niet door moetst tot half 3 werken en kwart over 4 naar de arbo dus dat wert niks.toen maar even de stad in. en nu net geslapen. en gaat er straks gewoon weer in ben op.

liefss

10. Niet meer actief

austin:
    veel succes morgen, zal aan je denken!
    ze mogen die dagen dat je thuis zit zeker niet van je vrije dagen afhalen, is gewoon ziektewet hoor,wel een vervelende baas zeg!

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ lautje gaafe kinder wagen zeg

@ austin. wij doen geen bedank je.ben wel aan het na denken wat ze bij de kofie krijgen want heb geen zin in gedoe met beschuit en muisjes. denk petivoertjes (hoe je het schrijf) of lange vingers met muisjes.

12. Niet meer actief

vanaf wanneer gaan we eigenlijk om de 3 weken op controle naar de vk?
    ik moet nu a.s. donderdag dan ben ik dus 24+4 wkn maar dan?

13. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey allemaal,

Ik heb mijn ventje een schoon verjaardagscadeau gegeven, voor 90% kans dat wij de ouders worden van een....... JONGEN

De Gyneacoloog was er geen 100 percent zeker van. Ons beebje is ondertussen al 710 gram.

Ik heb het dus wel gevraagd, mijn ventje zat zo beteuterd naar mij te kijken en ik wou het stiekem toch wel weten.

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @aykietje van harte .en was je vriend blij met ze cadeautje

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Haay,

nou mijn werk zit er weer op voor vandaag ;)
    Ik heb de mannen maar alleen gelaten,what can i do?
    Moet wel alleen eten nu :(

@Hey Buddy!
    En wat voor geboortekaartjes heb je?(nieuwsgierig he)
    Enne leuk he dat je zo bezig bent,ik wil ook!
    Komt jullie kamertje ook eind mei?

@Diana,succes met je bloemen,crea hoor! ;)

@Esprit,wij zijn ook nog niet met geboortekaartjes bezig hoor,relaxed ;)
    En alles klaar voor de tuin?

@Alieke,fijn dat de babykamer helemaal klaar is :D

@Loutje,mooie wagen en maxi cosi :thumup:

@Austin,is dat voor de kraamvisite als ze weggaan?
    Ik heb het nog nooit gezien hier?

@Schatje,en vertel,vertel....

@Binna,doe jij ook een beetje rustig aan?

@Aykietje,gefeliciteerd met jullie mannekuhh! \:D/ \:D/ :whistle:
    Wat leuk zeg!
    Manlief ook helemaal trots zeker?
    Leuk cadeau hoor!

Kben ff eten...

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ esprit nee wij hebben het bij de drukker in de buurt besteld. ik vertrouw dat toch niet zo via internet, heel stom maar dit is toch iets belangrijks en ik moet zeggen als ik via internet uitreken of via internet kom ik op hetzelfde uit .

@austin wat moet je doen dan voor bedankjes ik lees dat wel eens maar heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt bij iemand. dus ik den dat wij dit ook niet doen gewoon standaard beschuit met muisjes en misschie nog wat anders. hihihihih

gr kim

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Leuk hoor een jongentje erbij! Gefeliciteerd :D !

Daisy, lekker hoor om buiten te zitten, nietwaar? Hoe is dan met je vocht? Ik heb nu ook beetje last van.

Austin, lullig hoor van je baas, hij mag toch niet je vrije dagen opnemen hoor, ga maar lekker in ziektewet en ga naar vakbond of arbo! Dat kun je niet pikken hoor meis!

Geboortekaart, die moet ik ook nog doen, via internet vind ik toch wel eng alhoewel wel handig is, ik ben bang dat ik misschien verkeerde keus heb gemaakt of niet om via internet te bestellen, je moet toch xxx invullen enzovoort en krijg je proef, nou dat weet ik niet zeker hoor hihihi.... dus hoe heb je nou gedaan Mik?

Vandaag even hele lichte roze verf gehaald, nou nou lekker hoor ;) Van de week even schuren en grondverf in doen en dan schilderen, geldt het ook voor Myrna's kamer ;) Beide roze kozijn en beide zelfde klamboe, baby krijgtt ook zelfde lamp als Myrna, die roze bloem van Ikea! Haha! Leuk hoor :D ! Hihi!

Maarrree iemand vroeg of je met wasverzachter de babykleren mag wassen? Neej, dat mag je idd niet wassen, ik heb bij Myrna zonder wasmiddel de kleren gewassen, is de beste optie.

Kiki, leuk hoor! Hihih! Gezellige boel ;)

Wie heeft al kinderwagen binnen, lautje soms? Ga ik ff kijken?

heb vandaag heerlijk genoten van mijn moppie!

Mijn zusje zou gaan trouwen volgende jaar, maar de relatie is uit gegaan sinds gisteravond :( Huwelijk gaat dus niet door, me zusje kwam ook ff langs vanmiddag, pff, ze is errrrggg mager geworden ging al 3 weken zo........

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Is ook handige wagen idd, die kan je ook omdraaien om naar je toe te kijken ivm communicatie met mij (zware slechthorende ouders)

Bij Quinny ook idd ;)

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oh Mik, dus je hebt gewoon bij drukkerij gedaan? Nou dan moet ik ook gaan zoeken in Hoofddorp, via internet durf ik toch niet :(

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hallo buddy hihihihihih

ja hele leuke geboortekaartje word ook in kleur gedrukt. dus erg leuk met een beetje zo'n doorschijnend voorkantje. (moeilijk uitleggen) hihihihih

ja kamertje komt in dezelfde week als de dakkapellen. de dakkapellen komen op 20 en 21 mei en 22 mei word het kamertje gebracht. strak gepland he?hihihihihih

jullie zijn ook al bezig toch?. ik wil gewoon nu alles afhebben snap je. nesteldrang te top.hihihihihi maar het word MOOI!

ik ga zo lekker inn bed tv kijken heerlijk even relaxen

dikke knuffel kim

Deel Deze Pagina