@ linka ik heb ze wel via inet via www.poobies.nl heb daar hele goede ervaring mee. colgea had geborte en huwlijk kaart daar en ken nog meer mensen. en ik heb bij het kaartje alles in gevuld naam en gewicht en lenge zodat het er net echt uit ziet.en dan proefdruk.
Oh, dus krijg je wel proefdruk via post? Als ze goed zijn dan email sturen dat goed zijn en dan na bevalling meteen email sturen? Dat is de bedoeling dat ik beetje onzeker ben....
nou ik heb een acout daar en daar in staan mijn opgeslagen kaartjes. en als ik bevalen ben bewerk ik het kaartje nog even en dan bestel ik hem en dan wordt het thuis gestuurd. Het versturen van zowel briefpost als pakketten wordt verzorgd door TNT post. TNT post garandeert dat 95% van alle postzendingen op tijd wordt bezorgd. Wenskaarten en proefdrukken worden centraal gedrukt en met de reguliere post verzonden vanuit Nederland. Bestel je een wenskaart voor 13.00 uur, dan gaat deze dezelfde dag nog op de post. Bij proefdrukken geldt dit voor bestellingen tot 12.00 uur. Een set kaarten, losse enveloppen en schilderijen worden met een speciale TNT koeriersdienst verstuurd. Bezorging kan plaatsvinden gedurende de hele dag en er moet worden getekend voor ontvangst. Zorg dus dat er altijd iemand thuis is of geef voor de bezorging je werkadres op. Bestellingen die wij tot 12.00 uur binnenkrijgen worden dezelfde dag nog verstuurd.
tja het is gewoon wat je pretig vindt.en of je het kan vinden bij de drukker.wij houden van nog al apart mijn vriend ze nick name is ook a man apart 8)
Hallo dames, Tjonge ik hou het echt niet meer bij. Meestal kijk ik even snel tijdens mijn werk maar heb dan dus geen tijd om te reageren. Ik lees dat er al mensen geboortekaartjes uitgezocht hebben, leuk! Ik heb ze de vorige keer besteld bij http://www.geboortepost.nl zijn erg mooi geworden. Ook bij hun bestel je een proef op je thuisadres ( mat en glans krijg je dan en envelop 2 soorten geloof ik) Ik vond het absoluut geen dure site. Hier gaat alles zijn gangetje. Wat lees ik trouwens veel mensen over verhuizen enz. Ons huis staat ook te koop maar ik bevind me nu op een grens van wel of nog niet verkopen als er een bod gedaan zou worden want ook ik heb geen behoefte aan verhuizen met een dikke buik of net na de bevalling. Ik word er trouwens moe van om telkens alles aan de kant te maken voor kijkers. ( foto's en persoonlijke spullen weghalen) Morgen komt er weer een kijker en het is hier nog een zooi naar mijn mening en geen tijd meer om alles aan kant te maken. * zucht * ze moeten er maar doorheen kijken. Eindelijk voel ik de kleine ook wat beter. Dankzij de voor liggende placenta voelde ik nog niet zo heel vaak en goed onze kleine. Zijn er nog veel dames die tussen de 25 - 30 weken een pretecho laten maken? Ow ja wil er niemand mijn buddy zijn? Liefs
Ventje was ervan overtuigd dat het een meisje was, niet dus Natuurlijk was hij blij dat ik het gevraagd heb, hij heeft het wel 5 keer gevraagd terwijl wij aan het wachten waren in de wachtzaal. Was voor hem dus ook een verrassing aangezien hij een voorkeur naar een jongen ging. Iedereen gelukkig
@Petra: Het was heerlijk weer vandaag. Met zulk weer is het inderdaad fijn om buiten te werken. @Linka: Gefeliciteerd met de 22 weken. @Daisy: Gefeliciteerd met de 25 weken. Kan je jou tante ook even hier langs sturen? @Debbie: Snap je gevoel. Ik zit er zo nu en dan ook wel eens helemaal doorheen. Toch moeten we nog even hoor meis. @Austin: Heel veel sterkte meis, ik hoop dat het snel beter met je gaat en dat morgen alles gewoon goed blijkt met de kleine. @Miranda: Oh lekker bijna vakantie. Was alles goed bij de gyn? @Esprit: Ik heb geen ervaring met flex moeders. Wow gefeliciteerd meis met de verkoop van jullie woning, dat zal een hele opluchting zijn. Nu nog duimen dat de andere huizen die te koop staan van de meiden hier ook snel worden verkocht. @Kiki: En hoe beviel de gym? @Maxi: Toch maar proberen dat je man tijd maakt voor de kamer, maar volgens mijn VK kan schilderen geen kwaad, mits je de ruimte goed laat luchten. @Queenbee: Ik ga voor je duimen meis, dat ook jullie huis snel wordt verkocht. @Mik: Wat fijn dat de geboortekaartjes al besteld. Wij hebben ze al wel uitgekozen, alleen moeten we ze nog bestellen. Succes met klussen. @Diana: wat leuk een bruiloft vrijdag. Alvast heel veel plezier. @Austin: Wij doen niet aan bedankjes. Vind ik eigenlijk een beetje onzin. Dus hier hoef ik gelukkig niet over na te denken. @Binna: Wij kunnen elkaar de hand schudden, ik ben ook helemaal op! Pfff die vermoeidheid, heel erg vervelend. @Loutje: Mooie wagen! @Aykietje: Gefeliciteerd met jullie zoon! Ik heb weer gewerkt vandaag, maar ben er nog niet tevreden over. Ik stort na 13.00 gewoon volledig in! Ogen vallen dan bijna dicht, krijg last van mijn benen, last van mijn buik en kan me dan nog moeilijk concentreren. Ik wil deze week nog even aankijken, en anders toch maar eens overleggen om wat kortere dagen te gaan maken. Dit gaat zo niet. Ben 's avonds gesloopt. Morgenmiddag moet ik naar school, maar zit er aan te denken om maar 1 keer niet te gaan en dan even lekker mijn rust te pakken! Nu dus ook tijd om lekker naar bed te gaan. Hopelijk morgen weer een beetje fitter. Slaap lekker allemaal en tot morgen.
Aloha, @linka,mag je de babykleertjes niet met wasmidddel wassen en waarom is dat dan? Mn dikke pootjes zijn er nog steeds,ik ga morgen ff voor nieuwe schoenen/slippers kijken,heb echt niks om aan te trekken! Wordt hartstikke mooi jullie kamertje,ben heel benieuwd! Klote voor je zusje zeg,zou het nog goed kunnen komen? @Buddy,dat heb je idd strak gepland Wij zijn nog met het huis bezig en daarna kunnen we aan de babykamer beginnen,maar het kamertje komt pas 30 mei,dus is nog ff.... Succes nog he en slaap lekker voor zo! @Babsie,zo is dat meis,zo'n troep zal het toch niet zijn? Als het maar opgeruimd is heh! @Naat,doe dat maar meis,morgen lekker een rustdagje,je bent ook zo druk altijd en idd als het niet meer gaat,aangeven en rust nemen! @Miran,hoe was het vandaag? Morgen weer naar de gyn,succes heh! Ik duik mn bedje in meiden,mn ventje is nog niet thuuis en het eten staat hier nog op een klein pitje Of ik wacht toch op hem,ja dat doe ik!
@Daisy, volgens mij vanwege allergie van wasmiddel, of mocht je juist neit met wasverzachter maar wel met wasmiddel? Tussen mijn zusje en haar vriend zal niet meer goed komen, jammer
heey meiden even snel een berichtje van deze kant want moet zo weer werken als gewoonlijk.. PRETECHO: viel enorm tegen ons mannetje wilde niet meewerken Hij lag helemaal in elkaar gevouwen met zijn handjes en benen voor het gezicht.. zijn piemeltje mochten we wel van hem zien .. heel af en toe een stukje van gezichtje maar baalde er flink van het is ons niet echt gegund.. Maar nu mogen we binnen drie weken terug komen om de rest te laten doen (kleurenfoto's en dvd afmaken) en dan maar hopen dat ie wel goed ligt.. op een gegeven moment moest ik gaan springen om hem te laten draaien en hij draaide alleen met ze kont naar ons toe Dus hebben we nog niks gezien vond het heel erg jammer Voor de rest vannacht heel slecht geslapen Morgen ben ik lekker vrij even heerlijk een dag minder werken Groetjes
goedemorgen allemaal, ik kom iedereen alleen maar even gedag zeggen. Voel me prima, goed geslapen en heb zin in deze nieuwe dag. liefs petra
Goedemorgen! @Linka,ik heb geen flauw idee waar je wel/niet mee moet wassen.. @Schatje,wat een eigenwijs manneke,nu al ,haha.. Leuk dat jullie weer terug gaan binnen 3 weken! Werk ze meid! @Petra,goededag Maak er een mooie dag van vandaag... @Austin,veel succes vandaag! Voel me ook prima vandaag,niet zo best geslapen mar misschien wen je eraan? Ik ga straks lekker op een terrasje zitten,mn moeder en tante gaan naar de markt en aangezien ik daar niks aan vindt bellen ze als ze gaan zitten,hihi... Fijne dag allemaal en geniet weer van het mooie weer!
jah zeker nu al eigenwijs kan je wel zeggen jah..maar is wel heel jammer want had er echt naar uitgekeken Weten jullie waar je bedankjes kan bestellen voor als de mensen geweest zijn met kraambezoek? Groetjes tot vanavond!
Goedemorgen meiden, Ik was altijd een trouwe meelezer maar wil vanaf vandaag wat actiever mee gaan schrijven hier. Zit momenteel al een paar weken helemaal in de ziektewet en begin me ondertussen flink te vervelen dus vandaar... Weet ondertussen al wel een beetje wie jullie zijn dus dat scheelt weer. Straks moet ik naar de verloskundige toe en mijn schoonmoeder denkt dat ik vrijdag weeen heb gehad maar ik heb niet gebeld. (het is de eerste dus geen idee hoe ik het verschil moet kennen tussen weeen of harde buiken). Vrijdag dus een half uur, pijnlijke harde buiken gehad die ongeveer een 1,5 minuut aanhielden. Voelde hem echt opkomen van onderuit mijn buik tot hoogte baarmoeder zeg maar en dat bleef dan zo en dan zakte het weer af. Was in ieder geval pijnlijk en ook als ik erop drukte deed het pijn. Zal straks even op de anderen gaan reageren! @Babsie, ik heb ook nog geen buddie dus als je wil... Groetjes, Jolanda
Sorry heb niet alles terug gelezen ben zo moe ms dat ik dat vanmiddag doe . Ik heb ook de kaartjes van geboorte post ik krijg vandaag de proefdruk binnen. Jawel de naam ben ik ook uit en deze blijft . Ben opzoek naar een vaatwasser maar ja ken het hier nog niet zo goed waar alles zit wel veel alleen dat nog niet haha. Ga zo me ma halen voor paar dagen en dan zullen we saampjes wel weer op pad gaan Fijne dag dames.
Daisy, ik heb nu ook geen flauw idee, maar bij zwangerschap van Myrna mocht ik geen wasverzachter gebruiken als ik me goed kan herinneren! Maar goed, ik ga gewoon wassen hoor met wasmiddel ! Nou veel plezier op terras, ik ga om 10 uur werken, dus heb wel zin in, lekker in prachtige weer fietsen! Fijne dag allemaal! Jammer dat Pretecho niet zo soepel ging maar fijn dat je snel terug mag komen meis!
@Jolanda,ik moest ff goed denken idd Dat klinkt niet best als het echt weeen zijn geweest! Veel succes bij de VK straks! @Joy,spannend joh de proefdruk vandaag! Als je iets moet weten dan vraag maar raak hoor,ben nogal bekend hiero 8) Veel plezier vandaag! @Linka,ik weet het helemaal niet,ik heb er geen ervaring mee... Werk ze strakkies meis! Nu ben ik er echt vandoor hoor! Doeiiii
Ik heb bij Lianna in het begin Neutral gebruikt, wasmiddel en wasverzachter. Nu bij de volgende gebruik ik gewoon wasmiddel van de C1000, maar nog even geen wasverzachter. En voor de bedankjes voor de kraamvisite kun je hier eens kijken: http://www.bedanktaarten.nl/