Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier ben ik even snel.
    Alles was goed gisteren bij de gyn.
    Helemaal goed gekeurd! :thumup:

Vanmiddag weer naar het UMCG voor een groei echo.
    Mijn vader gaat mee, leuk hè!
    Is een keer iets anders dan altijd maar die oma's. ;)

Austin (buddy) gelukkig heeft de vk geen weeen geconstateerd.
    Veel succes vanmiddag bij de gyn.
    Ik denk dat je hetzelfde onderzoek als Daisy krijgt, CTG, echo enz.
    Ik denk aan je!

Esprit: gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. :whistle:

Aykietje: hoera een jongen. GEFELICITEERD.

Linka: je mag NIET met wasverzachter wassen, wel met wasmiddel.

Mik: jee, nu al de kaartjes geregeld. Toppie!
    Dat is één van de weinige dingen die IK nog wel moet doen.
    We weten gelukkig al wel welk kaartje we willen, dat scheelt.

Daisy: veel plezier met zitten!
    Lekker genieten van het weer. 8) 8)

Jolanda: welkom terug.
    Veel kletsplezier hier.

Naat: neem maar even lekker vrij, kan je weer een beetje bij komen.

Schatje: jammer dat jullie mannetje niet mee wilde werken.
    Hopen dat hij dat de volgende keer wel doet.

Zo ik ben weer weg.
    Moet nog met de auto door de wasstraat, en benzine tanken.

Fijne dag en tot later.

2. Janena

Janena Nieuw lid

15 jan 2008
    4
    0
    0
    Hier iemand die eigenlijk alleen meeleest maar ook is uitgerekend in augustus.
    Het lijkt me gezellig om af en toe mee te schrijven als dat mag!

Ik ben 31 en zwanger van mijn derde kindje.
    We wonen het het oosten van het land en ik werkte tot voor kort op kantoor (boekhouding) maar mijn contract is niet verlengd, waarschijnlijk door mijn zwangerschap.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miranda, dacht ik al dat je GEEN wasverzachter mag gebruiken want iemand vroeg of ze wasverzachter mag gebruiken, ik wist neit meer wie het was.

En spannend hoor, groei echo! En gezellig dat je vader mee gaat, heerlijk!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Welkom ;)

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik heb mijn ex hartsvriendin op forum gevonden, zal voorlopig niet hier over mezelf vertellen.........

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

@babsie ik wil je buddy wel zijn hoor.

@linka. je moet anders gewoon even alles uit zoeken qwa geld.

@naat doe je rustig aan

@daisy en heb je nog lang moeten wachten? geniet van het terasje vandaag

@schatje jeetje dat is zekker balen.hoop je je kleine te zien doet ie niet zo lief voor papa en mama.

@jolanda1979 gezellig dat je mee komt schrijven aleen voor jou minder dat je in de ziekte wet zit.

@ joy nou ben benieut of je het kaartje helemaal leuk vindt

@miranda lekker dat het allemaal goed was bij de vk vandaag sucec bij het ziekenhuis

@Janena gezellig dat je mee komt kletsen

nou meiden ik ga vandaag weer eens naar het werk.ben nog wel moe.maar ga het maar eens rustiger aan paken.

liefs sabrina

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Miranda,fijn dat alles goed was!
    Veel plezier vanmiddag,leuk met je vader!

@Janena,welkom hier en veel kletsplezier!
    Tuurlijk mag je meekletsen,gezelli! :D

@Linka,dat meen je niet?
    Gebruikt ze haar eigen naam dan?
    Hebben jullie ruzie?
    Wat een vragen weer!

Nou ik ben er helemaal klaar voor maar ze zijn nog flink aant shoppen denk ik.... 8)

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Binna,ja ben nog aan het wachten...
    Rustig aan he!

Nah,mn baas heeft net gebeld,poe poe wat was ik nerveus!
    Hij was hartstikke aardig en ik ben wel begonnen over vorige week dat het een beetje lullig gegaan was,hij vindt dat hij het als eerste had moeten weten,hij heeft ook wel een beetje gelijk maar dat kan nu niet altijd,toch?
    Verder hij was erg meelevend en zei dat we voorzichtig moesten zijn en dat ik het rustig aan moest doen,ben wel weer opgelucht zeg!
    Morgen als ik bij de gyn ben geweest moet ik m weer ff bellen en dan spreken we volgende week een keer af om te bespreken hoe we het na mn bevalling allemaal gaan doen!
    Zo mijn dag kan iet meer stuk!
    Hij kan best aardig zijn hoor :D

9. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Ik ''probeer'' ook niet teveel te kopen je krijgt meestal ook veel pakje's. Ik hou er alleen wel rekening mee dat ik zelf 'n aantal zomerse pakje's rond maatje 50/56 heb. want hier geven de meeste maatje 60/62. En dan zitten we midden in de winter waneer ze dit aankunnen. En in aug. hangt ook de wintercollectie al in de winkel :-k

@Diana - mooie foto's, lijkt me zo mooi om dat van je eigen kindje te zien. (ik mag a.s. vrijdag) :D

@Aliekepink - vind het geweldig om te horen dat je volop van je zwangerschap geniet :D hier nog eentje hoor. Af en toe wel wat kleine dingetje's maar nog niks om echt te klagen.

@Austin - Doe maar lekker rustig aan, geweldig dat je baas zo met je meeleeft. En hopelijk voel je je binnenkort weer wat beter, jij bruine kokosnoot. nou ik hoop bij de gyn ook alles in orde is. en je baas mag dat absoluut niet van je vrije dagen afhalen! ik denk dat hij er van uit gegaan is dat je na 1 of 2 dagen weer kwam werken?

@Rebecca - Vervelend is dat, van die dromen. ik heb er bijna dagelijks last van! is echt niet leuk meer. probeer het 'n beetje van je af te zetten.

@Petrabr - wat een mooi kamertje! ik kan kan niet wachten tot het kamertje bij ons gebracht wordt. Ik weet nog geen datum ze zeiden alleen eind mei ?

@Binnabinna - 16mei gaat al opschieten, spannend allemaal hoor.

@Esprit - Super dat jullie huis verkocht is, weer een zorg minder. en wat een mooie kinder kamer.

@Schatje - mooie buik ;) en jammer dat je oma niet mee kon naar de pretecho hopelijk mag ze de geboorte van de kleine wel meemaken. en jammer dat jullie manneke niet meewerkte, gelukkig mogen jullie over 3 weken nog eens proberen. maar snap wel dat het balen is.

@Daisy - vervelend dat je nu al vocht vast gaat houden. misschien dat het eerst nog even wat minder wordt. en geweldig dat je baas toch uit zichzelf gebeld heeft.

@miranda - snap dat het voor de meiden verwarrend is, maar dat gaat helemaal goed komen.

@Akietje- voor je het weet rijdt je weer op de moto ;) en gefeliciteerd met jullie JONGENTJE

@Happy1980 - dan schiet het bij jullie ook al op met het kinderkamertje. en je hebt nog eventje's he.

@Chantico - leuk zo vroeg al aan de ochtendgymastiek. Lijkt me heerlijk om van het kindje wakker te worden. Alleen als m'n man me wakker zou maken dan ben ik volgens mij niet zo vrolijk meer !

@Maxi - ik zou toch als ik jou was toch maar eens rond gaan kijken voor kinderkamers, je moet er wel rekening mee houden dat je zelf op het eind niet zoveel meer kunt als nu.

@Qeeunbee - dat is wel even een tegenvaller, als er niemand voor jullie huis geweest is :cry: Maar maak je niet al te druk, je hoeft maar 1 serieuze koper te hebben en dan kan het heel snel gaan.

@Loutje - mooie kinderwagen en maxicosi, moet ik ook nog aanschaffen! ik zal daar volgende week eens voor gaan kijken.

@Linka - ik wist niet dat je de kleertje niet met wasverzachter mocht wassen :( Gelukkig moet ik nog aan de was beginnen, dus dat komt wel goed.

Sorry voor degene die ik vergeten ben, maar ben vanochtend om 8 uur begonnen om alles bij te lezen. Dat is mijn straf omdat ik vanaf vrijdag hier niet meer geweest ben! (IK ZAL HET NIET MEER DOEN) Maar had mijn laptop op kantoor laten liggen dus kon ik niet reageren.

ik heb afgelopen zaterdag alle boodschappen voor mijn verjaardag in huis gehaald en natuurlijk nog wat gepoetst en gedaan, zaterdagavond mijn verjaardag en gisteren had ik 'n trouwfeestje (op MAANDAG!) dus dat was de reden voor mijn afwezigheid! Vind het wel SUPERLIEF dat mijn BUDDY (petrabr) mij hier op het forum gemist heeft. :thumup:

10. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Zo . . . . dan nu even een ego-berichtje.

Ik heb veel gezien/ gelezen over kamertje's. Ik had eerst in gedachten om veel met roze, echt girly aan te kleden, maar aangezien dit nu helemaal niet past bij het kamertje wat wij besteld hebben(zie album). moest ik op zoek naar wat anders! Nu kwam ik bij mijn moeder op zolder mijn eigen (pluche) Disney beren tegen met labeltje van echtheid er nog aan! o.a. knabbel en babbel, micky, donald enz. Dus nu lijkt me het wel mooi om er een disney-kamertje van te maken. Ben nu bezig om de pluche-beren stuk voor stuk uit te wassen! Dan zijn ze straks weer helemaal fris voor ons kleintje. :D Nu alleen nog een muurschildering laten maken (natuurlijk ook van disney) en dan is ons kamertje klaar om ingericht te worden :D :D :D :D . gordijnen, vloer enz. laten we allemaal hetzelfde, daar doen we niks aan.

En ik denk dat ik ook ga wassen zodra het kamertje klaar is, dan kan ik het gelijk allemaal in de kast hangen. lijkt me zo leuk! dan zijn we weer 'n stap dichterbij.

11. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Hoi meiden,
    Ik ben er weer na een weekje vakantie! het was heerlijk we hebben echt genoten.
    Mijn buik is trouwens in een week tijd behoorlijk gegroeid, mijn werkpositiebroek moest ik de elastiek verzetten en me collega's konden het ook goed zien. Ik werk bij een informatiebalie en krijg nu ook steeds meer reacties van ''klanten'' leuk is dat!

Ik zit nog heel erg te twijfelen over een pretecho/3d echo. eigenlijk wilden we dat niet doen, maar ik wil nog zo graag een keer de bevestiging dat we een meisje krijgen.
    We zijn druk bezig met het kamertje, leuk!

Ik heb ook nog geen buddy, dus als er nog iemand is die iemand nodig heeft?

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy
    # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 78 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 26
    :baby: JONGENS: 16
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 5
    :baby: ONBEKEND: 32 :(:

AGENDA:
    22-4: Miranda (groei)echo UMCG

23-4: Daisy gyneacoloog
    24-4: Janineenevie verloskundige
    25-4: Bemy 3d/4d echo
    28-4: Mariel pretecho
    28-4: Petrabr verloskundige
    29-4: Tammie verloskundige
    29-4: Alieke verloskundige
    29-4: Passiepaard verloskundige
    29-4: Bemy verloskundige
    30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D
    02-5: Arri verloskundige
    02-5: Noura verloskundige
    02-5: Linka verloskundige
    06-5: Maxi gyneacoloog
    08-5: Miranda echo+controle gyneacoloog
    08-5: Esprit 3D/4D echo
    09-5: Passiepaard gyn
    13-5: Kiki verloskundige
    13-5: Joy groeiecho
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    14-5: JennyS 3D/4D echo
    19-5: Happy1980 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    21-5: Rebbel pretecho
    24-5: Naat80 3D pretecho
    27-5: Esprit echo controle placenta ligging
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi

13. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Hoi meiden,

Ben weer terug van de verloskundige en heb waarschijnlijk vrijdag wel weeen gehad dus als ik het nog een keer heb moet ik direct bellen en dan wordt ik doorgestuurd.. Zit al 4 weken thuis inmiddels ivm harde buiken dus nu nog rustiger aan doen maar wat is dat moeilijk zeg.. Overal zie je wel dingetjes die je nog wil doen maar je moet het toch laten.. Nou ja, nog een aantal weken he en het is voor het goede doel he.
    Op 14 mei moet ik weer terug op controle en dan hebben we 17 mei de pretecho!

Daisy het is wel super lekker weer voor een terrasje zeg.. Heb hier net ook even buiten gezeten en het is echt lekker.
    Wij hebben trouwens ook ons huis te koop staan dus hopen ook op kopers binnenkort, zitten nu al ruim een half jaar met dubbele lasten.. Kan je leuk van shoppen he.

Kelly ik heb ook nog geen buddy, zag dat er nog een paar een buddy zochten maar weet niet wat handig is. Mij maakt het niet zoveel uit wie mijn buddy is haha...

Bemy jij ook al druk met het kamertje om ideetjes op te doen. Leuk is dat he. Wij krijgen 2 mei het kamertje maar hoeven alleen maar een wandje te schilderen dus dat is zo klaar. Voordeel van nog niet zolang in een huis wonen he.

Esprit gefeliciteerd met de verkoop van jullie woning! wanneer is de overdracht?

Ik ga de bank weer op dan lees ik vanavond weer even bij. Heb niet op iedereen nog kunnen reageren maar het zijn ook zoveel meiden hier. Wel gezellig hoor! Probeer mijn best te doen.

Groetjes,
    Jolanda

14. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    hey hallo,

helemaal top :thumup:

wil iemand ons op de lijst zetten? we pb en wel ff want moet nu snel. ben aan het werk :D

15. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @jolanda, binnabinna en kelly

ha ow ik had de rest nog niet gelezen. vechten jullie het uit wie mijn buddy word en andersom? hi!

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi!

Las iets over buddy's? Is me tot op heden een beetje ontgaan eerlijk gezegd :oops: maar ik wil ook wel een buddy zijn hoor! Dus als iemand nog een buddy wil? :)

Las ook over geboortekaartjes: wij hebben zondag ook eens op internet gekeken wat we leuk vinden en we hebben wat gevonden. Erg leuk om daar mee bezig te zijn!

En over kleertjes: ik wil ook niet teveel kleertjes kopen. Ik heb vanochtend nog wel bij de Hema 2 t-shirtjes gekocht en een broekje maat 50/56. Dan hebben we daar nu denk ik genoeg van.

Fijn de tip ook over wasverzachter! Ik wil van de week al wat gaan wassen en dacht dus lekker wasverzachter te gaan gebruiken! Nu dus maar niet! Kun je wel je gewoon wasmiddel (Persil) gebruiken of moet je iets van Neutral ofzo gebruiken?

Gisteren bij de internist geweest i.v.m. de suiker. Dat is allemaal nog goed in orde alleen omdat de kleine toch wel hard groeit nu besloten dat ik toch iets insuline ga gebruiken. 's Avonds voor het slapen een klein beetje spuiten om de piek van de morgen af te halen, die waarden zijn altijd iets aan de hoge kant, de rest van de dag is het lager. Dus vanavond ga ik het voor het eerst gebruiken.

Goed dan ga ik nu eerst een boterham eten, heb wel trek. :D

Liefs en geniet van het mooie weer!

Puck

17. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Heb Arri al een tijdje niet gezien, of ik spring per ongeluk over pagina's heen, kan ook.
    Is ze op vakantie of zo, of ligt ze nog op bed (en ik bedoel dan ivm dr pijn en zo)?

Wat betreft buddies:
    Binnabinna had vorige week lief aangeboden mn buddy te zijn :D kHad al eerder gemeld dat ik ver weg woon en niemand op kosten wil jagen, en niet eens weet of ik wel altijd internet heb... DUS, ik laat het haar weten als er hier iets gebeurt wat jullie moeten weten!

Wij zitten nog te dubben over een pretecho. Het is natuurlijk wel pret-tig :) een extra keertje je kleine zien, maar ja, niet echt nodig :rolleyes:
    Soms wil ik ook wel eens een bevestiging, of het nu echt een meisje is. Maar ja, we schilderen de kamer toch niet roze en is het een jongetje :confused: dan is dat ook prima hoor.
    Dus waarom zouden we dan gaan? Gewoon uit nieuwsgierigheid... Geduld hebben moeten we toch wel nog heel wat weken, of we nou even een kwartiertje naar dat scherm kunnen kijken of niet...

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    @Daisy, ja ik meen echt en ik herkende meteen haar nickname en plus dat ik al had gehoord dat ze weer in verwachting is, dus ging ik ff snuffelen bij November mamma, ja hoor, ze is daar!

Ja, sinds ik zwanger ben is de contact afgelopen.........

19. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    @Babsie, zullen wij dan mekaars buddy zijn... Inderdaad telefoonnummers uitwisselen kan nog wel he haha..

20. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0

Deel Deze Pagina