Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    gelukkig is ze daar nu achter gekomen en niet naar de bruiloft! doe jij een beetje rustig aan op je werk!

xxx

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Geen sorry Austin! Is toch heel begrijpelijk! Fijn dat je baas zo begripvol reageert, kan me voorstellen dat je het nu wat makkelijker los kunt laten! Doe t maar lekker rustig aan! Wel spannend hoor! Moet je beebje maar ff streng toespreken dat t moet blijven zitten!
    Mijn zus is in december bevallen (2006) en lag vanaf oktober al plat, zij had ook al weeen...het is allemaal goed gegaan en ik heb nu t meest schattige nichtje ooit! Dus t gaat allemaal goedkomen meis!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja, dat is ook zo, beter nu dan later, toch is heel lullig allemaal, maar tsja zo gaat het de leven!

Ja, ik doe wel rustig aan op werk, ik vind heerlijk om naar toe te gaan en lekker afleiding, beter dan post bezorgen.

4. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Esprit - de hele muur beschilderen kost zo'n EUR 300,-- is best veel geld, maar daar in tegen is het ook best een grote muur. Ik denk dat alleen de tekst van het geboortekaarte laten schilderen alles meevalt.

@Linka - toch makkelijk, die mannen. laten het maar aan ons over in de veronderstelling dat wij er voor zorgen! dan denk ik altijd stel dat ik er nou eens niet voor zorg en dan . . . . . ? Maar van de andere kant denk ik dan ook weer, ach . . . ik kan lekker zelf doen wat ik wil ;)

@Austin - vind het heel leuk om allerlei babyspulletje's te krijgen. Ze vroegen aan mij wat ik voor mijn verjaardag wilde hebben, toen zei ik maakt niet uit, doe maar iets leuks voor de baby. zeiden ze nog weet je het zeker, niet iets voor jezelf. ik zei: nee hoor, weet het zeker. :D
    Kristel hoeft idd. niet lang meer, ik hou d'r hyve's goed in de gaten.
    Maar voor jou schiet het ook al op, bijna 28 weken. nu maar goed rust houden en niet stressen he! ;)

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Je maakt me wel nieuwsgierig, heb je foto van je lieve nichtje? hihi

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bemy, ja dat is ook zo, laat mij lekker over zo dacht ik ook over met kleertjes enzovoort :) ! Ach, hij is wel heel lief hoor :)

En hoe is dan met je blaasontsteking?

7. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @AUSTIN - ik heb NIEUWS.

KRISTEL IS BEVALLEN VAN 'N MEISJE EN ZE HEET JIL.

kijk maar eens op d'r hyves.

8. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi!

Fijn te horen dat het goed was Austin! Wel rustig aan doen nu he!

Ik lees vanmiddag even verder heb zo een afspraak en daarna heb ik weer yogales.

Wil iemand op de lijst zetten dat Philly en ik buddy's zijn? Alvast bedankt!

Fijne dag!

Liefs, Puck :D

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gefeliciteeeeeeeeerddddd :D !

10. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    SUPER!
    had vanmorgen nog een berichtje bij haar achtergelaten!
    is de bevalling goed gegaan dat je weet?

xxx

11. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ben blij om te lezen dat het bij jouw zus helemaal goed is en dat zij nu een wolk van een kleintje heeft!
    bij mijn broer is helaas niet goed gegaan...hun kindje is met 32 weken geboren en is zowel geestelijk als lichamelijk gehandicapt, ook is ze half blind aan een oog en heeft ze epilepsie....het is zo'n lief kindje!

hun tweede kindje is met 25.5 week geboren en die mankeert wonderbaarlijk helemaal niets, de dokters noemen dat ook echt een wonder.

xxx

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi hoi...

heb de fiets een klein stukje uitgeprobeert maar alles moet nog op hoogte gezet worden maar ben er super blij mee!

Austin doe maar lekker rustig aan meid!

Groetjes

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @Austin beterschap gewenst en doe lekker relaxed, het weer zit in iedergeval lekker mee.

aan bedankjes doe ik niet, vind een beetje gek eigenlijk haha maar moet ook zeggen dat ik er eerder nog niet over gehoord had vandaar denk ik.

geboortekaartjes wel al zitten neuzen, heb al een aantal leuke gezien. na 14 mei weet ik hoop ik het geslacht eindelijk dus dan kan ik wel een proefdrukje bestellen

verder ben ik vandaag bij de verloskundige geweest, bloeddruk nog lager GRR 95/45 verder alles goed en een grote baarmoeder haha klinkt lekker.

fijne dag

J

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

hier een snel berichtje van mijn

@ austin ben blij weer wat van je te horen toch handing die buddy's zat allen te denken dat mijn buddy niet zo vaak onine is als mijn dus dan kunnen jullie niet meteen vraagen of ze wil sms.

@daisy. nou ik heb vanmorgen de prenatal gebeld. en alleen de waarenhuisen begine vanaf van af 6 uur met de mama mazel dagen.dus nu gaan wij morgen het bedje op halen.en vandaag van de zon genieten.

@ ik weet het niet meer.want heb dit keer geen tijd om een 2 de vester te open en kan niet zo goed meer onthouden :oops: sorryyyyy

ga nu stopen ga even onder de zonnen bank voor allergie en daarna me me moeder naar de markt. tot vanmidag

liefss

15. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Jazeker heb ik foto van mn nichtje! Ik heb er ff 2 in mn album gezet! T is echt een schatje! Als ze me ziet zegt ze: oh, ief, baby toppen, hihihi!

Vertaald: oh Lief! Baby verstoppen! En dan heel schattig lief lachen...

16. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Van Natas ook al een poosje niks meer gelezen?

17. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Ow, jenny das vervelend, zo'n lage bloeddruk! Heb je er ook veel last van? Verder alles goed gelukkig!

18. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    ik weet niet hoe de bevalling geweest is, maar zodra ik het weet. laat ik het je weten.

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Hay, Moet zeggen dat het meevalt, maar eet al zoute drop enz enz
    alleen gister geprobeerd paard te rijden, maar mijn uithoudingsvermogen is echt ver gedaald dus dat ga ik niet meer volhouden helaas.

20. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Fijn Austin dat alles goed met je is!
    Twee weken plat, pittig hoor. :(
    Laat je je wel lekker verwennen dan!?

Wat Arri betreft...
    Ze heeft vorige week voor het laatst gepost, bij ons, de 17e:
    Hoop dat het goed met 'r is.
    Hopelijk maken we ons zorgen maken om niks omdat ze er even tussenuit is. Het ging toch ietsje beter met 'r?
    Ze heeft geen buddy?

Deel Deze Pagina