Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hihi, net met m'n vriend verwonderd naar m'n buik zitten staren: die ging echt super op en neer! T wordt vast een sterk kindje!
    Las in een ander topic dat babietjes die je in de buik al vrij vroeg dagelijks voelt ook na de geboorte druktemakertjes kunnen blijken te zijn. Ik ben benieuwd! Ik ben er inmiddels wel aan gewend de kleine de hele dag door te voelen.

2. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    anders wil ik wel in jouw plaats hihi! zou mijn oma echt helemaal fantastisch vinden!

xxx

3. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    :oops: moeilijk maar het moet wel!
    heb testraks 3 uur geslapen en toen ging de deurbel, stond er een man van selektvracht voor de deur met het kraampakket van CZ schrok me kapot on zelfs zo snel mijn bril niet vinden hahaha!

ga direct even snel met Eel boodschappen doen en vanavond naar zwangerschapsgym maar dat was dan wat ik vandaag heb gedaan....

Hoe is het bij jou lieverd?

xxx

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier is het helemaal goed hoor.
    Heb lichamelijk gelukkig helemaal geen klachten meer.
    Zit steeds lekker in de tuin met mijn meiden.

Ook al zijn de echo's steeds goed, het blijft een spannende tijd hoor.
    Maar ik moet wel zeggen, dat we steeds meer vertrouwen krijgen in een goed afloop!
    En het schiet natuurlijk al lekker op hè. ;)
    Mijn teller op hyves staat ook onder de 100! Joepie.

Doe maar lekker rustig aan.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

Ik zou bij je werkgever aan geven dat je het niet meer ret en echt te moe bent. en dat je daar door minder wil werken. als je in de ziektewet kom moet je ook naar de arbo dus dan gaat het ballete wel rollen.

6. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    ik kan me voorstellen dat er altijd een vorm van onzekerheid zal blijven maar ik ben super trots op je en het gaat super goed met jullie kleine meid! en wat je zegt teller onder de 100! SUPER

dikke xxx

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka een smootieis een soort milkchake maar dan met fruit en yogurt en dan zo gemixst dat je het kan drinken. ik had vandaag stukjes annenas en aardebeien gedaan en daar bij yogurt en toen bleder er op. heerlijk en is de zomer leg ik ze nog wel ees even in de vreizer zijnz e ijs kout. heerlijk

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka een smootieis een soort milkchake maar dan met fruit en yogurt en dan zo gemixst dat je het kan drinken. ik had vandaag stukjes annenas en aardebeien gedaan en daar bij yogurt en toen bleder er op. heerlijk en is de zomer leg ik ze nog wel ees even in de vreizer zijnz e ijs kout. heerlijk

9. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    hmm, smoothies, milkshakes. Krijg er ook zin in, maar heb daarvoor helaas niks in huis. En nu ook geen zin om naar de winkel te gaan.

Oh, het kraampakket van CZ. Ben benieuwd, dat zal hier binnenkort dan ook wel aankomen.

Jennifer: Een goede keuze ja, om toch te gaan. Neem gewoon wat kussentjes mee ofzo, en maak het jezelf lekker comfortabel in het vliegtuig (voor zover dat mogelijk is).

Austin: Fijn dat je baas er zoveel begrip voor heeft. Ik hoop dat de pijn snel minder wordt en dat alles goed zal gaan.

Schatje: Dat is een fijn moederdagcadeau! Een mamafiets staat bij mij ook op m'n verlanglijstje. En dat het liefst de Sparta amazone. Wat voor één heb jij gekregen?

Aykietje: Wat een leuke foto. Dat brengt me op een idee. Vrijdag tijdens de bruiloft van m'n zus wil ik wel op de foto met m'n nicht. Die is 4 weken verder dan mij.

Ik heb nergens zin in vanavond. Ik heb geen zin om achter de computer te zitten (dus die gaat zo uit). Ik heb geen zin om het fotoalbum van het vrijgezellenfeest voor m'n zus af te maken (maar moet toch vrijdag af zijn). Ik heb geen zin om de was op te vouwen, boodschappen te doen, etc. Echt nergens zin in.
    Denk dat ik maar naar bed ga. Al heb ik daar ook geen zin in.

Oh, weet het al. Ik ga lekker in bad! Daar heb ik eigenlijk wel zin in ja. Heb alleen geen zin om te wachten tot het vol is.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wat knap dat 't jou opvalt, met zoveel berichten en schrijfsters hier! :)

Ik ben er nog hoor, en lees nog steeds mee.
    Maar als je maar 1x per dag inlogt vind ik het meestal te veel of al wat achterhaald om op te reageren. Heb meestal niet meer tijd, en nog steeds behoorlijk moe van de lage bloeddruk.
    En ik las en schreef al langer mee in andere grote topics wat ik ben blijven doen. Eentje voor 35+ vrouwen en een topic over zwanger na miskraam.

Maar alles gaat prima met de zwangerschap!
    Heb sinds een weekje of 2 wel veel last van rugpijn. Kan het ene moment komen en dan ineens weer weggaan, volgende week maar even navragen bij de VK. Het is op 1 plek, iets naast de ruggengraat en qua hoogte ongeveer in het midden. Raar plekje, maar kan gemeen zeer doen en dan weet ik niet meer hoe ik moet zitten.

Las van iemand anders met lage bloeddruk : mijn VK heeft aangeraden 5 koppen zoethoutthee per dag te drinken.

Meiden, ik leef met jullie allemaal mee! :)

11. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi meiden,

Wat rot austin dat je bed moet houden, doe maar rustig aan en laat je lekker verwennen.

Net ff bij prenatal wezen shoppen, nou ik heb het gevoel dat ik nog lang niet genoeg heb wel een dik half uur in de rij gestaan wat een drukte.
    Heb alles aqua blauw, dekentje, hoeslakens, hoezen voor aankleedkussen, badcape oooo wat leuk! Het enige nadeel van zo'n winkel is dat als je daar loopt je nooit genoeg lijkt te hebben voor je baby, jemig wat een spul heb je nodig en kun je kopen.

Op de lijst van de kraamzorg stond dat ik twee dekentjes moest kopen, is dat niet wat overdreven, het moet in het begin nog dubbel bovendien is het niet koud in augustus. Of is het voor het wassen?

Mensen die nu nog bij prenatal rondlopen of in de rij staan te waaaaachten, succes en met de voetjes omhoog straks hehehe ben blij dat ik thuis ben.

Groetjes Maxi

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ maxi wij gaan morgen tijdens etens tijd.
    en dan daarna mogen wij van ons zelf naar de mac want die zit bij ons naast de prenatal

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Wat is het hier rustig zeg!
    Is iedereen soms naar de Prenatal?
    Ik kom straks nog wel even kijken of er iemand is.

14. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Misschien een nuttig weetje:

Als je in bed last hebt van onrustige benen en net als ik deze morgen ben wakker geschoten met een reuze kramp in mijn kuit kan je het best Magnesium bijnemen want dat ik een teken dat je er een tekort van hebt.

Groetjes

15. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    2e hypotheek genomen hoor, hihi....net terug van de prenatal! Tjeee, wat een drukte...heb de kleding niet eens gepast, kan t toch weer ruilen! Mn arme voetjes en ruggetje zijn helemaal aan het protesteren, maar ja....was ff niet anders....zo lekker naar bed, vast weer slapen als doornroosje....

Nou Diana, nog de puf gehad om te wachten tot het bad vol was? Hihi...Ken dat gevoel, soms zelfs nog geen zin om naar de w.c te lopen als ik moet plassen, maar ja dan moet ik wel hè....

Natas: fijn dat t op je rug na verder goed met je gaat!

Sweet dreams allemaal!

Liefs

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi hoi..

Ik heb de mamafiets gekregen die in krantje stond van de praxis!
    het is echt een hele mooie :)

Even voor de lijst ik moet 9 mei naar vk en voor pret echo terug wil iemand het erop zetten? alvast bedankt :)

Voor de rest : VANDAAG 24 WEKEN! \:D/ :whistle: :D

Groetjes en slaap lekker meiden!

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Vanochtend bij de VK geweest. Alles prima in orde. Vanavond met hele gezinnetje naar de Prenatal. Toch weer EUR 50,00 korting! En ik sta als allerlaatste op de foto met mn buik. Kan de foto's over 2 weken gaan bekijken en evt. kopen.

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy en Miranda, een vraagje, jullie voelen al moeder voor Merel* en Lindy* toch? Dus Merel* is toch jouw eerste kind Daisy, ja toch? En voor Miranda 3e kind?

19. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Hier eentje die deze week best actief is. Ik begin nu echt NESTELDRANG te krijgen. Misschien maar goed ook, want ik wil nog zoveel gedaan hebben voordat de kleine er is ! thuis en op het werk ! is misschien 'n beetje dubbelop! Maar goed wat af is, is af. a.s. Zaterdag wordt de muur voor de muurschildering glad gezet. Dus moet ik voor zaterdag de kamer leeg hebben. Er staat niet veel op, 2 kastje's en mijn trouwjurk staat er nog (op 'n paspop) :cry: Vind het toch best emotioneel om die in 'n kledingzak te doen! (ik moet maar gewoon even doorbijten! of ik vraag of mijn moeder het wilt doen ;) )

20. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Ah, fijn, Arri en Natas, dat jullie eventjes van jezelf hebben laten horen.
    We zijn weer gerust!

Deel Deze Pagina