@ Linka: Dat klopt helemaal! Lindy* is en blijft onze 3e dochter. Het meisje dat nu in mijn buik zit wordt onze 4e. Onze meiden tellen Lindy* ook altijd mee als ze vertellen met hoeveel kinderen ze thuis zijn. Twee in huis, één in de hemel en één in mama's buik. Er zijn wel heel veel mensen die niet zo tellen, die praten dan over dat ons derde kindje op komst is. Meestal verbeter ik ze dan wel, en zeg dat we ook een overleden kindje hebben. Maar we wonen hier in een klein dorp dus iedereen hier weet wel van het bestaan van Lindy* af. We blijven gewoon over Lindy* praten zodat ook onze 4e dochter zal weten dat ze nog een grote zus heeft naast Joëlle en Dionne. PS ik vind het helemaal niet erg als je dingen over Lindy* vraagt. Ik wil je daar graag antwoord op geven. Liefs Miranda
Dank je wel Miranda, dat doet me heel goed, is ook heel logisch dat jullie ook over Lindy* praten, zij hoort bij jullie, dat blijft het ook zo!
Joepie 26 WEKEN! Dat schiet lekker op. @ Daisy: hoe was het gisteren in het ziekenhuis? Waar blijf je toch!
Ja echt wel. Maar ik zou blij zijn als we de 30 weken voorbij zijn. Het is nu echt al aftellen hier in huis. \/ Jij schiet ook al op hoor.
Ik ook hoor, hihi! Wel spannend allemaal! Vraagje voor allemaal, aanzien dat Myrna 3 weken te vroeg was geboren, heb ik ook liever dat babykamer enzovoort alles klaar moet zijn voor 30 a 32 weken zwangerschap (voor 7 maanden heb ik liever), dus en jullie?
@ Linka: ik heb precies hetzelfde gevoel. Hier is de hele babykamer al klaar, moet alleen nog wat kleertjes uitwassen. Nou scheelt het natuurlijk dat wij alles nog in huis hadden. Ook stonden alle meubeltjes al in de babykamer, dat hadden we allemaal al klaar staan voor de komst van Lindy*. Met een paar kleine aanpassingen is het nu een beetje ander kamertje geworden. Maar ik ben zo'n iemand die niet tot het laatste moment wacht, ik heb het liever maar klaar. Wel een lekker gevoel dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken.
Precies, me ex en ik gingen al verhuizen toen ik 7 maanden in verwachting was, tjeetje, ik vond verschrikkelijk! Haha! Daarom wil ik ook klaar zijn voor 30e weken!
Goedemorgen dames, @Linka,ow nu snap ik je,ik had nog niet hier gelezen Merel* is idd ons eerste kindje,als mensen vragen is dit jullie eerste vertel ik altijd over Merel* Tuurlijk ook helemaal trots... Soms vergeten mensen het wel eens zelfs mn schoonouders,niet met opzet maar als ze het hebben over opa en oma worden nu,dan zeg ik,jullie zijn al opa en oma! @Miranda,wat gaat het toch hard heh! En wat fijn dat je bijna alles al klaar hebt,ik zou willen dat wij al zover waren... @Natas,fijn om weer wat van je te horen! @Austin,nou meis,lekker rustig aan doen dan,als je met rusten weeen kan voorkomen,doen! Wel wennen of niet? @Pengedrag,fijn dat alles goed is! @Bemy,kan je je jurk niet op zolder kwijt ofzo? Zou het ook zonde vinden om m in een zak te doen.. Ik ben ook al eens getrouwd geweest en heb mijne na enkele jaren in de container gegooid @Arri,denk goed aan jezelf he meissie! @Linka,ik wil ook zsm de babykamer af hebben hoor,het begint al op te schieten nu met alles @Puck,gefeliciteerd met je 25 weken! \/ Gister een drukke dag gehad,ben de hele dag in het huis geweest,heel ff hier gewest en ik wilde iets typen hier en toen ging mn foon dus dat ging ook niet door! Gister dus bij de gyn geweest en ik moet helemaal stoppen met werken,de harde buiken zijn waarschuwingen die heel serieus genomen moeten worden. Heb gelijk ook maar mn baas gebeld,ALS EERSTE en hij had het wel al verwacht,gelukkig! Verder zijn ze bijna klaar met behangen in ons huis en het wordt echt supermooi! We kunnen niet wachten tot we er gaan wonen Sorry als ik iemand vergeten ben maar heb niet alles teruggelezen...
Heeft iemand enig idee of als je meer vruchtwater hebt dan gemiddeld je eerder zou kunnen bevallen? Zou 2 weken eerder niet erg vinden! Ik had bij mn 19wk echo een amniotic fluid index van 16 (normale range is van 8-18, gemiddeld 12). Denk ook de reden dat mn baarmoeder "lekker" hoog zit en ik nogal vol zit (heb vannacht als ik mn man moet geloven gekreund dat ie niet te hard op mn buik moet duwen, omdat er zoveel druk op staat). Verder geen reden voor ongerustheid volgens de dokter, zit binnen de marges en alles ziet er prima uit. Eigenlijk weet ik verder niet zoveel af van die index en de hoeveelheid vruchtwater, alleen dat voldoende vruchtwater aangeeft dat de baby's orgaantjes (nieren m.n.) goed werken. Vandaag bijvoorbeeld sta ik echt weer op klappen joh... Moet zo naar de gyn voor check up, niks bijzonders. Zal het es vragen.
goedemorgen dames! @ daisy dus nu zit je in het zelfde schuitje als ik meis? zolang het maar goed gaat met de meiden dat is het allerbelangrijkste! Hier gaat het niet zo best, lig bijna hele dagen en heb het gevoel dat er niets verbeterd! ik ben ondertussen al zo gefrustreerd dat de tranen zo nu en dan over mijn wangen lopen....niet werken, niet voor mijn mannetje zorgen..niet eens lopen! Heeft er iemand een tip wat ik kan doen als afleiding? xxx
Och meis,wat frustrerend ook heh! Ik vind het raar dat het niks verbetert hoor als je goed rust,kijk morgen ook nog even aan en als er dan nog geen verbetering in zit bel je ff met je vk,dmv rust moet het eigenlijk wel minder worden hoor... Heb je een stapel boeken en tijdschriften naast je bed liggen? TV en PC? Telefoon? Verder zou ik het ook niet weten hoor,het is voor een goed doel heh! Succes hoor meis! Liefs,Dais..
Ow ja en wat ik 'vergeet' te melden is dat ik vanaf vorige week Maandag 2,6kg ben aangekomen Totaal aangekomen nu:15,6kg! Gaat best hard heh
@ Daisy - ik leg mijn jurk wel in een kledingtas op de zolder! er komt toch iets anders mooi's voor in de plek @Debbie - ik heb geen idee ? @Austin - als ik afleiding zoek maak ik altijd lijstje's van wat ik nog moet doen of nog moet hebben. Maar dat gaat in jou geval ook niet volgens mij ? en op internet zul je alles ook al wel gezien hebben? Heb je misschien 'n hobby? Breien ofzo ? kun je alvast sokje's voor de baby breien!
Dag dames, Zijn jullie al begonnen met eventuele zwangerschapscursussen? Ik wel, is wel weer gezellig. Verder zijn we hier ook heel hard aan het aftellen. Nog 25 dagen werken en dan met verlof, haha! Meiden die thuis moeten blijven en rust houden heel veel succes. Huur een paar leuke series, ehh inderdaad foto's inplakken... Eh beetje knutselen, misschien ook iets leuks voor de babykamer/visite. Tja verzin ook maar wat. Natuurlijk gewoon lekker lezen of internetten en veel slapen, want jullie moeten rusten!
@Austin - JennyS brengt me op 'n idee! ik ben zelf een soort dagboek aan het bijhouden. soort fotoboek, die je online kunt maken bij kruidvat of alberthein. met allerlei foto's/ plaatje's enz. Ook heb ik alle echo foto's ingescand en foto's van mijn buik met 'n verhaaltje erbij. En straks wil ik er ook foto's van de geboorte in zetten.
ik was op zoek naar een babyfoon op internet. Nu vind ik iets wat WIEGENDOOD KAN VOORKOMEN. vind ik http://www.luvion/babysense Op deze site staat zelfs een link naar een artikel geschreven in de telegraaf! nl. '' Baby Juriraan gered door alarmmat ''. Heeft iemand hier al eens van gehoord ? op http://www.altronic.nl/ wordt de babysense aangeboden voor EUR 179,95.
@ alle dames dank jullie voor alle suggesties! maar zelfs overeind zitten kan ik niet dus vallen er al best een aantal dingetjes af....eigenlijk is typen al te veel, span je toch weer je buikspieren aan... daisy gaat goed met je gewicht! toen ik van 't weekend op de weegschaal ben gaan staan gaf die 19 kilo aan.....aarrgghh! xxx