@ Austin: als jij geen foto's hebt die ingeplakt moeten worden, kan ik je er wel aan helpen hoor! Ik heb hier nog stapels liggen die met smart wachten op hun beurt. Ik kan mijn dochters wel langs sturen, die vinden het héél leuk om voor de gezelligheid op bed te liggen. Misschien een idee? Nee, grapje hoor. Het is al erg genoeg dat je zo aan bed gebonden bent. Wat vervelend dat het tot nu nog niet helpt. Ik denk aan je. @ Daisy: dus jij MOET ook al stoppen met werk! Goed van je dat je nu wel je baas als eerste hebt gebeld. Doe maar lekker rustig aan, je meiden moeten nog een aantal weekjes blijven zitten hoor. Was verder wel alles goed met de meiden? @ Bemy: daar heb ik nog nooit van gehoord. Ze zeggen dat ook het in slaap vallen MET een fopspeentje wiegendood kan voorkomen. @ Puck: geen dank hoor.
dat is toch zo'n matje voor op 't matras? mijn vriendin heeft die ook voor haar zoontje, is wel handig! aan de andere kant denk ik weleens dat hadden ze bij ons ook allemaal niet en wij leven toch ook allemaal....worden we niet te panisch gemaakt tegenwoordig? xxx
he lieverd! stuur ze maar langs hoor met een doos foto's dan maak ik er een mooie collage van, geen probleem! hoe is het met jullie dametje? heeft ze je al gedag gezegt vandaag? En hoe voel jij je? onze dame is weer ontzettend aanwezig hihi! kan tegenwoordig zelfs met haar spelen, als ik op mijn zij lig voel ik precies waar haar voetje ligt en als ik er dan onder "kietel" gaat ze schoppen tegen mijn hand en stop ik dan stopt zij ook is zo grappig! xxx
@Lique80,jeetje dat klinkt al heel dichtbij. @Austin,oke! Denk dat wij ongeveer de enige zijn die zoveel zijn aangekomen,hihi.. Weet je zeker dat er maar 1 kindje in je buik zit? @Miranda,ja hoor onze meiden doen het hartstikke goed,groeien goed en alles zag er prima uit,gelukkig! Thanks for asking! Nou ik vind het ook een beetje ver gaan aan de ene kant maar aan de andere kant is het ook wel weer een prettig idee,toch? Niet dat ik het zou bestellen hoor,maar ik snap wel als iemand het wil! Nu ga ik echt iets doen,ik ben alles in stappen aan het doen,heb me net gewassen,kleren klaar gelegd,ik wil zo ff naar de kapper....
@ Austin: ons dametje is ook erg aanwezig! Vind ik niet erg hoor, kan haar niet vaak genoeg voelen. Onze meid reageerd heel erg op de stemmen van onze andere meiden. Vooral op de jongste want die heeft nogal veel lawaai! ha ha ha Dat kan nog wat worden straks. Met mij gaat het verder goed hoor. Kan wel merken dat ik veel meer kan ontspannen nu alles op mijn werk weer is uitgepraat. Scheelt een hele boel stress. En morgen lekker op vakantie hè! Dus dan gaat het al snel goed met je. Ik moet alleen alles nog inpakken, maar ja dat moet wel lukken. Ik denk niet dat er internet is in ons vakantiehuisje dus meiden: NIET TE VEEL SCHRIJVEN KOMENDE WEEK! anders kan ik jullie niet bijlezen als we er weer zijn. @ Dais: fijn dat ook jullie meiden het zo goed doen. Veel plezier bij de kapper.
@ daisy ja zover ik weet is het er echt maar 1 hoor, tenzij die andere zich heel goed weet te verstoppen achter haar zusje hahahaha! Enne noem je dat rustig aan doen? jij hebt meer op de agenda staan dan ik normaal gesproken heb op een dag hahahaha! @ Miranda lekker hoor meis vakantie ik ben jaloers! leuk dat die kleine meid zo reageerd op jullie meiden! lijkt me voor hen ook erg leuk! het zal heerlijk weer zijn tijdens jullie vakantie dus lekker relaxen he, hoe laat vertrekken jullie? heb mijn stoute schoenen aangetrokken en heb de boel naar buiten verhuist zit nu lekker in 't zonnetje dat vind die kleine dame helemaal leuk nu is ze helemaal druk! mijn laptop staat nu ook in de zon zou dat kwaad kunnen? xxx
@bemy ja die boeken zijn leuk van de kruidvat, heb ik met mijn vorige vakantie ook gedaan. leuk om een serie te maken. jij brengt me dus ook op een idee! dank je
@ Austin: we kunnen morgen pas om 15:00 terecht in het huisje, dus we gaan denk ik rond 14:00 weg. Joëlle moet eerst ook nog naar school. We zijn ook zeker van plan om lekker te gaan relaxen. Beetje zwemmen, beetje winkelen en beetje luieren. Klinkt goed al zeg ik hetzelf. Hier schijnt de zon vandaag helemaal niet. Jammer.
@ miranda lekker hoor meid geniet ervan je hebt het verdient! @ jenny & Miranda ik woon in Halsteren Noord-Brabant en hier is het echt kei warm ben ondertussen terug naar binnen verkast was wel erg warm! wij hadden gisteren geen zon en het regende en toe las ik hier dat er ook mensen in de zon lagen...raar he zo'n klein land en dan verschillen in weer. xxx
Ik werk in eindhoven en de hele dag scheen gisteren het zonnetje en toen ik naar huis reed begon het te gieten, thuis in turnhout regende het ook flink Nu is het hier in eindhoven ook weer erg zonnig ik krijg spontaan zin in IJS hmmm Hopelijk komt de zomer eraan he genoeg regen en kou gehad of niet dan 8)
hallo allemaal, gisteren tweede les yoga achter de rug en het ging een stuk beter dan de vorige keer, gelukkig. Ik denk telkens dat mijn kwaaltjes erger worden, maar ze verdwijnen tot nu toe elke keer. Ik pieste bijvoorbeeld bij een week of 14 telkens in mijn broek als ik nieste en nu heb ik dat helemaal niet meer. Twee weken geleden erg last van mijn rug en nu......helemaal weg de rugpijn. Hetzelfde met maagzuur en beenkrampen. Al met al voel ik me dus weer erg goed en geniet van mijn vrije dag. Net lekker naar de markt geweest (en daar a.s. oma gezien, altijd leuk) en nu lekker in het zonnetje met een "ik word moeder" boek. hoe is het met diegene die allemaal blaasontsteking hadden? En heftig hoor austin om ineens "plat" te moeten, veel succes groetjes petra
ben jaloers op je hihi! ik wil ook naar de markt lekker stofjes kopen voor de babykamer! nog iets leuks gekocht? xxx
ik heb allerlei hebbedingetjes gekocht en natuurlijk kaas en vis (vind ik het lekkerste van de markt) En het belangrijkste vergeet ik te vertellen.... Mijn paard Bluf is verkocht, mijn bijrijdster heeft besloten dat ze hem toch wil kopen dus dat is een hele grote zorg minder.
Daisy, je hebt idd goed gezegd als ze oma en opa worden maar ze zijn het al hoor! Begrijp je heel goed! Sorry ik heb wel gelezen maar ik weet het niet meer, ik word snel dement, dat vind ik verschrikkelijk! Oei, lekker hoor Miranda, nog een nachtje! Heerlijk! Austin, gaat nu wat beter met je?
@ petra lekker! he maar wist niet dat je je paard verkocht? @ linka ja die dementie denk dat we daar allemaal last van hebben haha! nog steeds waardeloos hier....echt mega frustrerend! xxx
Kan me voorstellen dat je je verveelt Austin! Weet ook zo gauw niets te verzinnen. Als ik ziek ben ga ik bijvoorbeeld lekker Friends kijken op dvd. Gewoon bij het begin beginnen, heerlijk! Daisy: veel plezier bij de kapper, is altijd lekker he! Miranda: een hele fijne vakantie! Waar gaan jullie precies heen? Petra: Fijn dat de yogales beter ging. Ik heb nu ook en aantal lessen gehad en vind het erg leuk maar ook erg ontspannend. Ik heb ook last van maagzuur en heb van mijn gyn. een receptje gekregen voor Antagel. Dat werkt voor mij perfect, misschien ook iets voor jou? En wat een goed nieuws dat je bijrijdster Bluf gekocht heeft! Blijft hij dan ook in de buurt staan? Ik heb net voor het eerst een luiertaart gemaakt! Mijn nichtje is maandag bevallen van een zoon. Ik was in een crea-bui 8) en had al vaker gelezen over een luiertaart. Vanmorgen de spulletjes gehaald en aan de slag gegaan. Ik ben erg trots op het resultaat moet ik zeggen! Nu alleen nog een afspraak maken wanneer we het even langs gaan brengen.