hey meiden nou ik kom net van prenetal en ben een stuk lichter!over de duizend euries om precies te zijn. we hebben gekocht: hihihih komt de lijst -bugaboo -baby bjorn -badje van tigger met standaard -matras ledikant -matras wiegje -wiegje -voetenzak maxo cosi -moltons,hoeslakens,dekens,lakens etc etc etc etc hihihihih wel leuk hoor kopen maar jeetje wat een geld!en dan heb je no wel 20% korting behalve op de bugaboo! nou ja alles voor die kleine he gr kim
@ Daisy: ik ga zo zeker kijken naar Derek. Ik zal goed opletten of ik je ook zie, spannend hoor. Dus jullie zijn ook al eens in Groenlo geweest, goed om te weten dat het daar leuk is. @ Austin: toch wel leuk dat je collega's wat voor je mee hadden genomen. Valt het misschien toch nog mee. @ Mik: dat is een super shop aktie geweest zeg! Schiet wel lekker op zo. @ Linka: leuk hè dat zwemlessen. Joëlle is er gelukkig al heel lang klaar mee. Ze heeft diploma A en B, dat vind ik genoeg. Aan het eind van het jaar gaan we met Dionne beginnen. @ Esprit: slaap lekker, misschien voel je je morgen wel weer iets beter. Straks nog even tv kijken en dan ook lekker mijn bedje in.
Hey Buddy! Jeetje wat heb je weer veel gekocht zeg,wow Je hebt het toch allemaal nodig heh,en nu heb je mooi die 20% te pakken! Jullie zijn er al een heel eind klaar voor? @Linka,ben benieuwd naar je foto's meid! @Miranda,ja we zijn daar 2x in Maart geweest met de hele familie,gezelli! Lekker gegeten en gebowld en gezwommen Geniet er van he! Ik ga me op de bank nestelen om naar Derek te kijken,spannend! Toedeloe!
wow you go girl! shop 'till you drop! en inderdaad je hebt het allemaal nodig en nu heb je lekker de korting te pakken! xxx
hey meiden nou ik ben wel weer even wat armer. hebben geshopt bij de prenatal. wat een gaven en mooi dingen heb ik gekocht. heb twee paar gave schoene gekocht zoo leukkk. maar we hebben mooi wel 100 euro bespaart. en we ging om eten tijd dus het was vet rustig heerlijk relaxst zie dat er hier ook veel geschreven is.even lezen hoor @Linka ik zou het liefs zien dat ie gistern al klaar was.maar snap het wel. wij gaan het wiekend het bedje in me kaar zetten en da is het klaar tot op de lampen en gordijnen @ daisy dat is wel even minder dat je niet meer mag werken. toch je sociaale contacten lijkt mij. wel beter dat je baas het wel al een beetje verwachten was het niet een te groote schok voor hem @Austin weet niet of je van lezen houd. anders film's kijken. puzelen veel op het forum kletsen. niet te veel op allerlij baby site's kijken want dan bestel je nog van alles. dagboekje voor de kleine maken en bij houden Snap je frustraties heel erg. ik moet ook altijd alles in de hand hebben.en regelen en zo @bemy wat grapig dat ben ik ook aan het doen.zo'n foto boek met verhaaldtjes en foto's @jennifer gaaan met die bananaan wat een kans @debbie jeetje meis dat is wel pitig dat je zo veel weken op voor loop.maar als je je zorgen maakt moet je het gewoon goed aan geven hoor. en anders nog een echo of zo @miranda is ook lekker toch in nl al snap ik het wel dat je de zon dan mist @ mik he ben je denk niet tegen gekomen in de prenatal hoe laat was jij? en jij hebt goed geshopt. welke bugagboo kleuren heb je. dacht dat wij al veel haden gekocht @austin wat leukkk dat je baby zo op je reageerd. van die colega's is wel minder dat je dat gevoel krijg. leuk iedee van die foto wil je een gewonen of eentje dat ik zwager ben. @ daisy jeejte jij 15 kilo aan gekomen ik 5 kilo afgevalen en daar van nu 2 kilo aan gekomen @puck leuk he zijn die luiertaarten.wij hebben ze ook gemaakt voor me colgea's Nou meiden jullie kletsen soms wel veel zeg. maar heb het weer geprobeerd hop dat ik niemand vergeten ben, @tammie budy waar ben je.
Wow Mik joh, rijk naar arm? hihi wel moeite waard! Jullie hadden idd nodig, ik heb al bij Hema gehaald enzovoort, standaart voor badje had ik al en kinderwagen en noem maar op! Hihi! Maar heel leuk joh meis! Binna, ja ik ook hoor, maar kan niet alles tegelijk! Maar liefst voor 7 maanden! Daisy, ja foto's zitten nog niet in pc, maar doe ik morgenochtend wel als ik niet vergeet en ga maar tv kijken, goed voor je en lekker relaxen! Miranda, ja ik vind heel leuk en interressant die zwemles, ze mag alleen A diploma halen daarna mag ze sport of B diploma kiezen wat ze wil! Nou ben ik benieuwd! En alvast hele fijne vakantie met je prachtige meiden Miranda! En natuurlijk met je manlief
heey meiden ik heb bijgelezen maar weet nu de helft al niet meer Kleintjes kosten geld he nu al moet je nagaan hoe het straks is haha vandaag lange dag gehad.. 9-20 uur gewerkt ben doodop.. ze gaan als het goed is wat regelen dat ik gewoon op de donderdag tot 18 uur kan werken want dit is me toch net iets te lang.. dus ben benieuwd.. voor de rest heb ik morgen een oriflame party bij me mams thuis.. : RELAX avond dus ben benieuwd haha hebben we wel even nodig Als ik jullie morgen niet meer spreek heel fijn weekend allemaal! ga nu naar bedje toe ben helemaal op Groetjes
hoi meiden! @daisy: je mag niet meer werken? gaat het wel goed verder? heb niet alles bijgelezen! @austin: hoe gaat het met jou? @mik: sow! lekker geshopt! leuk hoor! hier gaat alles goed! ik heb 2 foto's bijgevoegd in mn album! een buikfoto en 3D foto van 20 weken! daar is onze uk nog erg mager, je ziet de jukbeentjes goed zitten. met 29 weken weer een pretecho, kom maar op met die bolle wangetjes! liefs rebbel
Goeiemorgen meiden, Zit ik hier van de week net te vertellen dat ik vaker langs wil komen.. Voel ik me niet lekker.. Schiet op zo he.. Heb wel alles bijgelezen maar reageer niet op iedereen dat doe ik het weekend wel weer even. Ben van de week met cesar therapie begonnen want heb mega last van mijn rug en daar bleek dus ook dat ik een verkeerde houding heb dus nu moet ik oefeningen doen en volgende week weer terugkomen. Gisteravond ook nog even bij de prenatal geweest en ook nog een serie kleertjes gekocht, knuffel en verzorgingstas. Ik vind het zelf erg leuk om kleding te kopen voor de kleine en hoop eigenlijk dat ik niet zoveel krijg van het bezoek na de bevalling... Niet om ondankbaar over te komen hoor maar straks komen ze met vreselijk spul aan ofzo of met kleding met van die voetjes eraan dat vind ik echt verschrikkelijk. Zeg dat dus ook tegen iedereen.. Kan het toch beter nu zeggen toch of niet? vind het wel lastig eigenlijk.. Gisteren heb ik wel zelf het geboortekaartje gemaakt en ben er ook nog tevreden over dus ga ze lekker zelf maken, heb ik wat te doen nu ik thuis zit he.. Ik duik weer op de bank en hopen dat de misselijkheid afzakt... Tot gauw lieve meiden. Groetjes, Jolanda
! Je had idd gelijk, haha! Gebeurt wel vaker, zucht! Goedemorgen dames! Ja, dat had ik eerder moeten zeggen ! En vannacht paar keer wakker geweest voor wc en Myrna, ze had zo erg kriebels op dr benen, dus zalf op gedaan en water gegeven, straks gaan wij naar de dokter voor uitslag, ben benieuwd!
@ binna hihihi ik was er vanaf half vijf tot half zeven ik had een grijze broek aan met een grijze buikband met made with love erop. hahahaahaha misschien zijn we elkaar wel tegengekomen. ik heb de grijze basis gekocht van de bugaboo met oranje canvas extra bekleding staat in mijn album gr kim
goedemorgen meiden! vandaag nog werken en dan 1,5 week vakantie! duimen jullie voor mooi weer volgende week? we gaan dan naar zee! toch wel vreemd hoor meiden... ik zou als mijn vorige zwangerschap goed was gegaan woensdag uitgerekend zijn... toch denk ik daar de laatste dagen regelmatig aan zo van; misschien was ik nu al wel bevallen of zou ik hoogzwanger zijn! lijkt me toch een beetje een vreemde dag woensdag, maar ik ben heel erg blij dat ik weer zwanger ben!
@jolanda ( buddy) Wat naar dat jij je weer niet lekker voelt. Betekend toch echt ( nog) rustiger aan doen. tja makkelijk gezegd denk ik. Dat van die kleertjes had ik bij mijn eerste ook. goed duidelijk van te voren roepen owww dat vind ik niks hoor Ik heb dan ook bijna geen kleren gekregen En dat wat ik gekregen heb was leuk Ach ja ondankbaar.. Heb je mijn pb nog gekregen? Hier gaat het wel oke. Ik heb na vandaag 2 weken vrij. Had nu al op mijn werk moeten zijn maar ik start ff rustig aan vandaag ( eigen agenda) Thuis gaat het iets minder, relatieperikelen. manlief kan niet omgaan met mijn hormonen kan het hem ook eigenlijk niet kwalijk nemen, alhoewel sommige dingen denk ik echt MANNEN! groetjes
hihihihihih babsie ik ken het wat een hormonen he. ik sta om het minste geringste op tilt. hihihihihihih maar ja hoor wij moeten het allemaal maar doen dus als dit het enigste is!hahahaha
he meis, kan me voorstellen dat dat raar aanvoelt....maar er zit een gezonde kleine engel in je buik en die kun je straks in je armen sluiten! lekker hoor vakantie! xxx