Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Sorry mensen, heb wel bij gelezen.
    Maar heb zoveel last van mijn buik dat ik gewoon niet te lang achter de computer kan zitten om op iedereen te reageren.

Denk dat mijn darmen bezig zijn. Sinds dat mijn baarmoeder harder begint te groeien heb ik echt hele dagen pijn. Heb van mezelf een spastische darm, en die wordt nu natuurlijk overprikkeld. Erg vervelend allemaal.

Maar ben woensdag bij de Vk geweest en alles was verder goed. Dus daar maak ik me geen zorgen over. En ik voel de kleine ook elke dag. Dus dat is wel goed!

Verder met pijn woensdag wel naar de prenatal geweest. En we zijn echt gematst. We hadden alles in een badje gedaan. En zijn ze toch gewoon vergeten het badje af te rekenen. En we hebben producten goedkoper gekregen dan op het prijskaartje stond. Dus in totaal hadden we i.p.v 33 euro korting, 60 euro korting. Toch leuk! haha.

Zo ga weer even op de bank hangen. Dan doet het allemaal wat minder pijn!

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Goeiemorgen lieve meiden!

Sorry van mn zielige berichie gister hoor, bah wat kun je je dan naar voelen....Maar t klokje helemaal rond geslapen en voel me weer als nieuw! Was er blijkbaar echt aan toe!
    Net ff Derrick gekeken, maar heb je niet gezien Daisy...Vond t wel heftig hoor, tjee hij wist echt wel veel te vertellen....

@Miranda: hele fijne vakantie meis! Geniet er lekker van!

@Austin: is t nog gelukt met het tafeltje? Denk dat je er veel plezier van zult hebben! Hoe ist verder?

@Mik: meis wat een shopactie zeg! Lekker hè!

@Linka: Gaat je meissie al voor een diploma? Het lijkt mij ook zo leuk hè, om die dingen met mn kindje te ondernemen, telkens weer zien hoe hij/zij nieuwe dinge leert en zelfstandiger wordt! Natuurlijk niet te snel, hihi.....
    Hopelijk is de uitslag van Myrna gauw weer over, tis zo erg jeuk!

@Rebbel: is ook vast een rare gedachte, had t ook, was op 14 februari uitgerekent....Maar lekker met vakantie joh! Geniet er lekker van! Mooie foto van je beebje!

@Binna: ook lekker geshopt! Nu helemaal klaar?

@Jolanda: beterschap! Hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!

Pffff, heb vanavond een afscheidsetentje van een collega....Heb toch helemaal geen zin! Heb zo vaak ruzie met hem gehad en ik vind hem echt een ********! Maar wel leuk met de andere collega's er ff uit, dus ga maar mee....Kheb ook weer zo iets van dat ik me niet wil laten kennen....
    We gaan naar de japanner, zal wel kindermenu worden voor mij, hihi.....

T zonnetje komt hier langzaam weer door, dus straks lekker de tuin in....

Fijne dag allemaal!

Liefs

3. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Daisy - ik heb lekker geshopt gisteren. mijn lijst met ''nog te hebben dingetjes'' is bijna compleet. Maar ik was op tijd weer terug thuis om naar derek te kijken. Vind dat zo mooi en ongelooflijk wat die man allemaal kan. Wel heel leuk dat je bij de opname's geweest bent.

@aykietje - toevallig strekte ik me vanochtend nog half slapend uit en kreeg ik ook ineens kramp in m'n kuit. Gelukkig schoot m'n man mij snel te hulp en begon (op de verkeerde voet) te duwen. :confused:  :(: en ik zei nog wel duidelijk RECHTS.

@Pendrag - Weet je wat het is, ik ben een leek met baby's ik heb het gevoel dat ik overal heel weinig vanaf weet in vergelijking met mijn vriendinnen. ik ben misschien tot nu toe altijd te druk met werken bezig geweest en daarom ben ik ineens super-alert als ik weer iets ''nieuws'' tegen kom! En eigenlijk ben ik nu al zo'n overbezorgde moeder die snel denkt, mis ik iets? moet je dat ook hebben? heeft iedereen dat? etc. Maar misschien is het idd beter om het naast je neer te leggen. p.s. ik wilde ook nog even op je link kijken maar die doet het niet ?

@Esprit - hopelijk is het jengelig weg nu!  :D  ik heb er ook veel last van. Mijn ouders en mijn man zeggen bijna iedere dag dat ik me ALLES teveel aantrek.

@Linka - mooi is dat om al die kindertje's en je eigen kindje te zien zwemmen.

@Mik25 - You go girll ! :D idd. Lekker geshopt! En of je nu alles in 1 keer koopt met 20% korting of je haalt telkens iets. Je hebt het toch nodig! En ik weet niet wat jij? maar rijk was ik toch al niet en met dat gat in m'n handen ga ik dat ook niet worden.  :D  Ik heb er ook totaal geen moeite mee om geld voor de kleine uit te geven. Voor mezelf ben ik wel iets zuiniger (nooit geweest maar heeft misschien ook met nesteldrang te maken)

@Binnabinna - ben ook rond etenstijd geweest, maar ik ga vandaag nog even terug denk ik, kan er niet genoeg van krijgen al dat ''kleine'' spul.En dat van dat boek, ben ik aan begonnen. alleen ik zou eigenlijk niet weten wanneer ik het moet afsluiten, ik wil er straks nog foto's van de baby indoen! misschien tot 1 jaar? maar ik weet niet of ik dat red met de pagina's ? Hoe ga jij het doen?

@Schatje - veel plezier bij de oriflame party (hebben ze ook leuke dingetje's voor de baby)

@Rebbel - mooie foto, je kunt het gezichtje echt goed zien! die kleine lag er goed voor! Ik mag zometeen voor de 3d/4d echo. ik kan niet wachten.En jammer van je vorige zwangerschap, dat wist ik niet bij hoeveel weken is het toen misgegaan?. Ik snap dat je er op dit moment veel aandenkt, maar gelukkig ben je nu 25 weken zwanger. Dat moet toch ook weer een beetje troost bieden!

@Jolanda - Ik hoop op hetzelfde! dat ze niet met al te veel prulletje's/ kleertjes aankomen! Maar de meeste mensen snappen dat wel en daarom vraag ik aan sommige mensen (niet iedereen) of dat ze gezamelijk misschien iets willen geven. Bijvoorbeeld of de vriendengroep iets gezamelijk willen geven of de zussen van mijn moeder. Dus heb ik een lijstje met 'n paar dingetje's gemaakt en aan mijn moeder gegeven dan hoeven ze niet meer te verzinnen wat ze moeten geven en als mijn moeder het weet dan krijg ik niks dubbel en is het voor mij toch een verrassing!

Op het lijstje staat o.a.:
    - wipstoeltje- fietsstoeltje- loopwagentje- automatisch schommeltje.enz.

@Babsie - Inderdaad MANNEN. Mijn man en ouders zeggen dat het aan mij ligt ? dat ik degene ben die nog al prikkelbaar ben. Ze zeggen dan ook dikwijls tegen elkaar; Zwangere vrouwen pfff . .! nou dan prikkelt het bij mij nog erger!

@Happy - vervelend van je darmen, doe maar lekker rustig aan meis.

@Austin - is het rusten nog een beetje vol te houden?

ZO, dit was (vind ik van mezelf) weer een goede bijlees-actie!
    Dan ga ik nu nog eventje's aan het werk en dan is het zo tijd voor de 3d/4d echo (kwart voor 11)! ''spannend'' eindelijk kan ik het gezichtje van de kleine zien. (als ze er maar goed voor gaat liggen ;) )

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Veel plezier met de echo meis! Wij mogen 8 mei, pfff duurt nog zo lang!

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen dames!

Genieten jullie ook zo van het mooie weertje? Jamie zit nu op de bank naast me en zegt net; "mama? Buiten? Ok!" Hihi! Dus ik duik zo de achtertuin in.

Gaat alles goed met jullie verder? Hier wel hoor, buikje groeit goed, nu in totaal al 6,5kg aangekomen.. Maar alles zit gelukkig in mijn buik, dus dat scheelt weer voor straks ;) ! Heb nu lekker 11 daagjes vrij, anders had ik alleen dinsdag nog aan het werk gemoeten, en daar had ik natuurlijk geen zin in. Dus dan maar vrij nemen, vervelend... NOT! :)

Las net dat Bemy straks een 3d/4d echo heeft, alvast heel veel plezier daarbij! Zal vandaag ook even bellen om een afspraak te maken, zie ik wel naar uit!

@Esprit; Heb ik ook een keer gehad, met een *piep*collega die wegging. Gelukkig gingen er genoeg andere collega's mee, dus ging ik daar gewoon bij zitten. Heb toch nog een leuke avond gehad verder! Blij dat je je weer goed voelt!

@Happy1980; Da's idd een hele goeie korting! Zo kun je lekker winkelen, hihi!

@Rebbel; Logisch dat je daar nu aan denkt toch. Geniet lekker van je vakantie met je beebje!

@Iedereen met een echo of bezoek naar de VK; veel plezier!

Er hebben trouwens veel augustusmama's vakantie zeg! Iedereen geniet er lekker van, doe ik dat ook!

Zo, ga ik ff met Jamie de tuin in.
    Doeidoei!
    Xx

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bemy, veel plezier met echo!

Austin, ja myrna wil ook snel af hebben, dus ze heeft zalf voor gekregen, 2 weken insmeren en moet over 2 weken over zijn en wratten doen alle dokter niks mee bij kinderen als ze tenminste GEEN last van hebben! Myrna had duidelijk gezegd dat ze geen last van heeft, bij andere dokter (mijn oude) zei het ook al hetzelfde. Als ze wat ouder is gaat vanzelf weg, is bij mij ook zo gebeurt en haar vader vind raar dat ze niet weg laten halen, ik heb hem al duidelijk gezegd.

Ik ga nu de foto's in pc doen van gisteren, zwemles!

Esprit, fijn dat je bij hebt getankt! en lekker in tuin zitten. Myrna gaat nog niet afzwemmen maar zit wel in laatste bad, dus hopelijk gaat snel gebeuren!

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen lieve meiden,

@Linka,hopelijk is de uitslag snel verdwenen,wat vervelend zeg!
    Ga je zelf maar na als je daar het hebt,niet dan?

@Rebbel,wat lekker eg vakantie,heerlijk!
    Ik duim zekers voor je dat jullie mooi weer hebben,nja het owrdt Zondag iig 20graden ;)
    Werk ze nog vandaag en ik wens je vast heel veel plezier en geniet er van meid!
    En logisch dat je daar nu over nadenkt meis,mag best!

@Mik,dat zou ik ook wel willen aan zee wonen,heerlijk!
    Gaan jullie vaak naar zee?

@Jolanda,heh wat vervelend dat je je niet lekker voelt,rustig aan maar...

@Babsie,hier idem,af en toe denk ik,begrijp jij het wel,hahahaha....
    Maar verder is het een schta hoor...

@Happy,fijn dat alles goed is met jullie beebje!
    Minder is dat je zoveel pijn hebt zeg,kan niet anders zeggen dan rustig aan!

@Esprit,ben blij dat je je weer wat beter voelt hoor... :thumup:
    En nee klopt,we zijn niet in beeld geweest,gaat ook zo snel allemaal,maar we hebben nog een paar afleveringen te gaan ;)

@Bemy,ik wens je heel veel kijkplezier straks,spannend hoor....

Het is echt amazing wat die man allemaal weet zeg,ik heb gewoon moeten huilen bij Derek :cry:
    Ik ben van plan vandaag ns te gaan opruimen en te strijken(bah),mn moeder strijkt alles voor me maar ik vind het zo lullig om iedere keer met een wasmand aan te komen...

Meiden geniet van deze mooie dag!

xxxDais...

8. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Jullie zijn dus ook aan het shoppen geslagen. Ik heb mijn lkijstjes uitgeprint, maar er staat een hele hoop op, waarvan ik denk: Heb ik dat allemaal nodig? Vooral de spullen voor mijzelf, zoals verband/ sluitspelden, gaasjes etc. Ik wil in het ziekenhuis bevallen, dus dan heb je dat toch allemaal niet nodig?

@aykietje -Ik ben vannacht schreeuwend wakker geworden van de kramp. Mijn vriend schrok zich kapot. Die dacht dat ik pijn had aan mijn buik.

@Pendrag - Hier ook een leek. Ik probeer me er niet druk over maken, maar stiekem in mijn hoofd. Ze zeggen dat het allemaal vanzelf komt, maar.....

@Babsie - Irritant vind ik het als mijn vent zegt dat het aan de hormonen ligt. Dan word het gevoel bij mij alleen maar sterker.

@Esprit - Fijn dat je je nu wat beter voelt.

@Mik25 - Heerlijk gevoel moet dat zijn om lekker alles in een klap te hebben gekocht. Die prijs moet je gewoon snel vergeten.
    '
    @Schatje -Verwen jezelf maar lekker met die leuke oriflame producten.

@Rebbel - mooie fotovan je baby. Wij gaan aanstaande maandag voor een pretecho, een 2d. Ik ben nu 23 weken, maar twijfel heel erg of we geen 3d moeten nemen. Wie kan mij adviseren?

@Jolanda en ? Ben je naam even kwijt. Goed idee om grote cadeaus te vragen aan meerdere mensen samen. Kijken of ik dat ook kan regelen.

@Austin - Ik weet even niet hoe het met je gaat. Kijk niet elke dag en lees niet alles terug. Ben je nu gestopt met werken of heb je even rust genomen.

Nog even deze dag dorkomen/. Bruiloft kerk en kinderreceptie van een collega vanmiddag, vanavond het feest. En ik heb zo slecht geslapen! Ik hoop dat ik nog even kan slapen rond het avondeten. Maar daarna heb ik 2 weken vakantie. Ik kijk er wel naar uit.

Groetjes Marije

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
  10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen!

Zo heb mijn klusjes voor vandaag al gedaan. Gisteravond erg last van mijn rug en onderbuik, kon niet lekker zitten. Doe het vandaag maar rustig aan. Ik heb nog wat dingen opgenomen van tv en het is heerlijk weer om buiten te zitten dus ik vermaak me wel!

Lees vanmiddag nog even rustig bij.

Geniet van het weer allemaal! 8)

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Linka,zo'n lijstje kan je zo opzoeken op internet.
    Wat een mooie foto's zeg van Myrna,echt een knappe meid!
    Waar zwemt ze als ik vragen mag want ik zag daarboven iets van Oss staan?

@Puck,geniet er van meis en rustig aan idd!

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
  13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je daisy, zal even uitprinten en doorstrepen wat ik allemaal heb gekocht!

Neej, in Hoofddorp bij Spectrum ;)

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Whahaha, staat op dat je NIET mag wassen met verzachter :p ! Haha!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goedemorgen!

linka, in de prenatalfolder staat ook een lijstje, wat nodig is en wat handig is.

austin, hou je van lezen? ken je de boeken van jill mansell. vind ik echt heerlijke chicklit. lekker nergens over nadenken!

bemy, vroeg jij naar dat matje voor in bed? mijn zusje heeft het toevallig voor mijn neefje gehad. die sliep slecht en wilde tegen alle regels in alleen op zijn buik slapen. mijn nichtje (2,5 mnd) slaapt gewoon op haar rug, dus nu gebruiken ze het matje niet meer. je hebt het dus niet nodig als je kind gewoon slaapt. en je moest ook nog heel erg opletten dat je de babyfoon uitzette als je m uit bed haalde anders ging het alarm af!

ben gister naar vk geweest. alles was goed. hartje luisteren vindt ze niet leuk en ze schopte de doptone zelfs weg! ik werd weer verdrietig toen ik vertelde van de 20 wkn echo. de vk zou terugkoppelen aan degenen van de echo. ze gaf ons de tip om naar de haptonoom te gaan, zodat we nog beter contact met de baby kunnen maken en lekker te genieten van de zwangerschap.

ga lekker in bad en dan naar mijn zusje. heerlijk zo'n vrije dag! kan niet wachten tot volgende week lekker lang vrij en 2 weken daarna vakantie! weekje samos. ben er zo aan toe!

fijne dag meiden! hoop dat jullie ook lekker kunnen genieten van het weer!
    liefs, lauwie

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Flanel omslagluiers heb je toch niet nodig hoor? :( ! Ik koop gewoon new born luiers.

Onderleggers is toch hoeslakens?

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Volgens mij is dit een oude lijst want er stan ook dekbedjes op en dat mag niet meer tegenwoordig duss...

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
  19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, van hema is veel beter, hahaha! Ik zie zoveel dat je veel nodig hebt terwijl onzin is, navelbandjes wordt toch niet meer gebruikt tegenwoordig? Las ik op internet, maar toch ga ik voor zekerheid halen ;)

Voor nagels en hydrofielluiers enzovoort heb ik al gehaald en badcapes enzovoort, dus komt goed uit ;) Hoef nog paar dingen halen en toch wel fanellen luiers in huis halen, ach doe ik wel voor zekerheid!

Ik word nu allemaal zo onzeker van of ik wel goed doe of niet, eng hoor!

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mijn zusje heeft nooit flanellen luiers gebruikt. ik ga ze dus niet halen. en volgens mij heb je ook niet al die verzorgingsproducten nodig. en er staat volgens mij geen speen op de lijst, die misschien wel weer handig is!

Deel Deze Pagina