Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Spenen heb ik al in huis, voor zekerheid! En fanellen luiers had ik nooit bij Myrna gebruikt alleen hydrofielluiers en washandjes.

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihih nee daisy als je aan zee woont ga je bijna niet . gek he maar dan is het zo gewoon geworden. hihihihh nou ik ben helemaal blij met mijn spulletjes en de rest haal ik als het kamertje klaar is want er past niet vel mee in huis zo!

gr kim

3. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @rebecca
    Ik heb het voorliggen op schema ook even aan de vk's gevraagd: zie vk-forum. Ze houdt het op een groeispurt en dat we ons geen zorgen moeten maken ;)
    Als ik weer terugkom over 4 weken zal ik inderdaad ook op suiker worden gecontroleerd, is standaard rond die tijd. Maar daar verwacht ik niets van hoor, heb helemaal geen suikerverschijnselen, en vorige keer was ook prima.

Het was gister weer golfslagbad tijd! Werd er bijna misselijk van, wat een gewurm, mn buik golfde helemaal. :)
    Het lijkt mij echt vrij saai daarbinnen, maar kennelijk denkt de kleine daar anders over... dikke pret.

Geniet allemaal van het lekkere weer!

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hallo dames,

Jeetje, wat wordt hier veel afgekletst zeg!

Over die baby uitzet, ik ben ook deze week van alles gaan kopen en heb het lijstje van de Hema aangehouden. Maar de navelbandjes heb ik niet gekocht, want die schijnen toch wel ouderwets te zijn. Verder heb ik lakens en dekens, en geen dekbed, lijkt me ook niet zo met zo'n ukkie.

Maar wel superleuk he, al die spulletjes kopen? :)

Ik las een paar bladzijden terug over iemand die een grote buik had voor het aantal weken dat ze was. Nu is mijn buik gewoon goed voor het aantal weken en ze groeit ook goed, maar ik begin me een beetje zorgen te maken, omdat ik nog steeds helemaal niets ben aangekomen. Is dat niet vreemd?

5. Niet meer actief

cynthiaB
    Lekker toch dat je nog niks aangekomen bent, is alleen maar mooi meegenomen voor na de bevalling ;) , het is niet vreemd hoor, het kindje groeit goed dus hij/zij neemt gewoon wat die nodig heeft en pakt het dus van jou.
    je moet je zeker geen zorgen maken hoor, zolang de vk er niks over zegt is het allemaal goed!

veel liefs

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hallo meiden.
    Hier nog even snel een berichtje van mij.
    Ik heb even snel terug gelzen, maar niks onthouden. SORRY!

Hier bijna klaar met inpakken.
    Jee, wat moet je veel meenemen als je met kinderen op vakantie gaat.
    Als je ziet wat er allemaal klaar staat zou je denken dat we minstens 2 weken gaan. ha ha

Ik wens jullie ook allemaal een fijne week, met hopelijk mooi weer.
    Ik spreek jullie volgende week wel weer.

Doei, groetjes Miranda.

7. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @rebecca
    @Cynthia
    Stom he... rebecca en ik zitten te malen over onze grote buik, en cynthia over dat ze niet aankomt...
    Zo is het altijd wat... hahaha. Zit in onze natuur denk ik: vrouwen maken zich altijd zorgen...
    Zolang de vk of gyn niet in paniek raakt zal het allemaal wel ok zijn hoor!

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Miran,

geniet er van en heel veel plezier!
    Tot volgende week!

xxx

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, volgens mij maak je je echt zorgen vanaf het moment dat je zwanger bent, en houdt dat zorgen maken noooooiiiit meer op....:(

Op zich ben ik idd wel blij dat ik niet aangekomen ben, dus als het geen kwaad kan, dan ga ik er lekker van genieten!

Dikke buik is trouwens ook wel errug leuk toch?

10. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @cynthia, als het niet goed zou zijn had je vk dat wel gezegd hoor. Ik ben inmiddels al weer aardig wat kilo's aangekomen en vrees dat ik over mijn max van de vorige zwangerschap heen ga :( , word dus erg veel sporten na de bevalling ( zodra het weer kan)

Ik zit nu op mijn werk en heb alles al gedaan. rapportages zijn af voor mijn afwezigheid en zucht heb geen zin meer. last van mijn kont! haha. Ik denk dat ik zo de stad inloop want moet nog panty's hebben voor een bruiloft vanavond. het is hier alleen mega druk in de stad ivm superbike en een of andere bijeekomst van molukkers. ( zoveel jaar bestaan van iets) vrees dus dat ik nergens dichtbij kan parkeren. ( schandalig mijn gedachte want ik zit praktisch al midden in de stad op mijn werk )
    :) ;)

groetjes

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Linka,ja ik had zelf niet echt gekeken,alleen gekopieerd voor je..
    Hopelijk heb je er iets aan...
    Enne niet onzeker worden meissie,komt heus goed!

@Mik,ik heb het idee dat als ik aan zee zou wonen dat ik er vaak zou zijn,ik vind de zee zo rustgevend en mooi....
    Moet je lang lopen om bij het strand te komen?
    Zullen we anders een weekendje ruilen,hihi....

@Cynthia,zeker leuk om alles voor je beebje te kopen,mijn geval dan beebjes ;)
    Helemaal niet vreemd dat je niks bent aangekomen,geniet er maar lekker van!
    En dat idee heb ik ook,vanaf het moment dat je zwanger bent zul je nooit meer onbezorgd zijn over je kind(jes)

@Debbie,zo is dat,als de gyn/vk niks zegt zit alles wel goed! :thumup:

@Babsie,hoeveel kilo?
    Vervelend dat je geen zin meer hebt en last van je kont hebt,kan je niet een halve snipperdag nemen?
    Veel plezier alvast vanaaf op de bruiloft!

Ik ga ff eten en dan gaan we shoppen!
    Zal ook nog ff snel checken of er Euro's bij moeten op mn rekening,anders sta ik daar :oops: hihi....

Fijne dag!
    xxx

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    vijf minuten rijden of tien minuten fietsen voor het strand. maar ja ik ben er niet gek op vind het wel heerlijk om in de zomer te zonnen op een terrasje met een drankje fantastisch

cynthiab wees blij meissie dat er nog geen kilo's aanzitten bij mij is het al 15 kilo. (wel gestopt met roken) dus word erg sporten na de bevalling. ik ga vanaf nu ook opletten hoor. iok ga inplaats van snoep appels eten voortaan want meer al 15 wil ik niet hihihihih

gr kim

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Jaaaaaaa onder de 100 dagen te gaan!

Moest t ff kwijt, hihi!

Meiden wat gaat t toch snel!

@Daisy: plezier met shoppen meis! Cker een goed plan om ff de euro's te checken, zou je maar gebeuren! pffff....

14. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Precies, gewoon genieten hoor.
    en ja, ben toch ook best trots op mn mooie zwangere buik.

@Daisy
    Ben ondanks die grote buik niet super aangekomen of zo hoor, kilo of 7/8 zoiets.

@Miranda3xmamma
    Veel plezier! (je bent hem vast al gevlogen...)

15. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Hoi meiden,
    Ik heb niet alles terug gelezen, en heb daar eerlijk gezegd ook geen tijd voor, ook niet om elke dag te komen. Een paar dagen geleden vroeg ik nog naar een buddy, nu kan hier op gereageerd zijn, maar dat heb ik dan gemist, misschien kan diegene mij een pb sturen? of iemand anders die nog een buddy nodig heeft....
    Ik ben mijn lijstje met dingen die ik nog moet hebben ook al flink aan het afstrepen.
    Kreeg net een tip als je nog maxi cosi moet hebben, zaterdag bij prenatal 25%korting.

Ik ga zometeen op kraamvisite bij me vriendin, zij was 5,5 week te vroeg bevallen en de baby is na 3weken al lekker thuis.

Fijne dag allemaal!

16. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Bij mij is het net andersom, ik heb een bescheiden buik voor een 3e zwangeschap bij 24 weken (zie ook album) maar ben al wel veel aangekomen. een kilo of 17/18 zoiets.

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, ze heeft vorige keer niets gezegd, dus wat dat betreft moet ik me ook geen zorgen maken. Zou wat zijn, als ik slanker ben na m'n zwangerschap dan ervoor....nou moet ik zeggen dat ik wel zeker 10 kilo te zwaar was voor m'n zwangerschap, dus zo slecht komt het ook niet uit.

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Kopen jullie ook zoveel voor de beeb(jes) dat je eigenlijk niet nodig hebt?

De eerste winkel waar we gingen stadten kostte me al 90 euro, alleen maar aan kleertjes en andere niet nodige dingetjes....:)

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    28 mei begint m'n zwangerschapsyoga.....zal wat worden, ik en sporten. Ben helemaal niet sportief....:( Jij wel ? En wat ga je dan voor sport doen na de bevalling?

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Wat is precies een buddy?

Deel Deze Pagina