Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Cyntiha: een buddy is iemand van deze site die je op de hoogte houdt wanneer je gaat/bent bevallen. Die buddy kan dan verder iedereen op de hoogte brengen van de geboorte van je kindje!

Ik herken t hoor, dat veel te veel kopen voor ons beebje! Tis ja allemaal ook zo verlijdelijk! En t lijkt ook ALLEMAAL zo nodig, denk dat ik de veel helemaal niet ga gebruiken, kzie t wel...t is mn eerste kindje, dus volg mn gevoel....

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Tjonge wat schrijven jullie snel. Ik ben de stad in gegaan en heb even geshopt. Heb dus vrij genomen. Erg handig ik dat zelf kan bepalen :D

Ben dus nu lekker thuis.

@ daisy, schrik niet... 1e zwangerschap begon ik met 63 kilo jawel maatje 38 :D , maar goed toen ben ik tot 93 kilo aangekomen :oops: , ook gestopt met roken en oorzaak was dat ik een jaar voor mijn zwangerschap 25 kilo was afgevallen en het schijnt de regel te zijn dat je die weer aankomt. ( had ik dat eerder geweten was ik niet gaan afvallen :) ) na de 1e ben ik afgevallen tot ongeveer 79/80 kilo. maar goed ik zit dus nu alweer op 89 :oops: het gaat dus niet om 1 a 2 kilo en ik maak me er ook niet druk om, behalve als ik denk aan al het zweten wat ik dadelijk moet doorstaan haha..

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    idd, gewoon je gevoel volgen! Ik heb ook kleertjes gekocht, maar nu is al genoeg en nu ga ik nodige spullen kopen, zal wel mee vallen hoor, zijn niet zoveel meer en moet nog box kopen :) !

4. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Halloooooo Dames  :D ,

Vanochtend de 3d/4d echo gehad! Echt super om te zien. Ik kon het gezichtje goed zien en volgens mij heeft ze de mond en kin van mij en het neusje van haar vader!  :D  :D  :D  :D prachtig ! Ze woog nu 550 gram en was ongeveer 27cm groot, kwa groei liep ze nu een klein weekje achter, maar daar hoefde ik me nog geen zorgen over te maken misschien dat ze na 'n volgende groeispurt weer op schema ligt. (probeer zsm wat foto's in te scannen en in mijn album te plaatsen)

@Alle dames die al vakantie hebben, GENIET ERVAN. (bemy is een beetje jalours  :oops: ) Ik moet a.s. maandag en dinsdag ook nog werken en heb dan pas 3-daagjes's vrij! En mijn man gaat volgende week een hele week op VIS/vakantie! zal hem wel missen (maar dat ga ik lekker niet tegen hem zeggen!) en ik gun het hem van harte natuurlijk !

@Lauwie - dat is idd. vervelend als je dat telkens uit moet zetten als anders het alarm afgaat  :(

@Chyntia - ik ben ook nog niet zoveel aangekomen (3kg) maak me daar niet druk om, ik merk wel aan mijn trouwring dat ik van mezelf afval ! dus de kleine gaat er gewoon met alles vandoor.

5. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Oja vergeet ik al 3x te vragen!

Heeft iemand misschien tips? Ik zoek nl. nog een hele mooie/ luxe verzorgingstas! Ik zag toevallig gisteren iemand bij prenatal en zij had een hele mooie van olily!

Normaal koop je zo'n tas bij je kinderwagen bij maar ik mag de kinderwagen van een vriendin lenen. Dus vandaar!

6. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Bemy: Oililly loopt wel in de papieren hoor...maarre ze zijn zo mooi! Ik heb een site gevonden waar ze tassen verkopen van Oililliy...

www.droomkamer.nl Misschien vind je hier een leuke tas...

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh , okee, dus die bel/sms je als je gaat/bent bevallen en dan geeft zij het verder aan iedereen door?

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Waar heb jij die 3D-echo laten doen als ik vragen mag? Ik had eerst geïnformeerd bij Baby Echo in Driebergen en nu heb ik uiteindelijk een afspraak bij Wereldkind in Rotterdam, maar die doen het allebei pas vanaf 27 weken. Ik moet dus nog even geduld hebben....maar ben wel héél benieuwd!

Volgens mij val ik ook van mezelf af en gaat dat gewicht in de kleine. Ik paste zelfs weer in een maat M, terwijl ik toch al een hele tijd L draag.

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    www.mooikids.nl
    Hééle mooie tassen, maar ik vond ze echt te duur. Ik heb een luiertas gekocht bij de Hema. Een grijze. Niet zo uitbundig als al die modellen die je hebt, maar in ieder geval past 'ie overal bij.

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Iiieeekkkk :| ! Die Olilly tas is belachelijke duur! Maar hartstikke mooi! Bij Prenatal hebben ze ook hele leuke tassen, ik hb ook eentje gezien en lijkt beetje op Olilly en stuk goedkoper!

11. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    bemy: ik heb vorig jaar een leren luiertas gekocht van belle beau, kijk op internet! ze zijn prijzig, maar superhandig en erna ook goed te gebruiken als handtas! er past ontzettend veel in, en hoe meer je ze gebruikt, hoe mooier ze worden!

austin: woonde je hele familie niet in austin, Texas?of was dat je zus? vegas is ook very nice!

natas: wat leuk om te zien dat ik niet de enige oudere zwangere ben! ik heb lange tijd gedacht dat ik de oudste was! balen van je rugpijn, niet teveel tillen en goed je bekkenbodemspieren aanspannen bij alles wat je doet, bij mij helpt het! tip van de week!

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bemy fijn dat goed is gegaan en je maakt me nieuwsgierig naar je beebie!

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hoi meiden! Ik ga in etappes reageren (ben tot pagina 621 gekomen), want ik zit al weer veel te lang achter de pc terwijl er nog andere dingen gedaan moeten worden ook :D

@ Debbie en Rebecca, ik had met mijn laatste controle bij de vk ook dat mijn baarmoeder hoger zat dan je zou verwachten bij mijn termijn. Weet alleen niet met welke termijn die overeenkwam: het was 2 vingers boven m'n navel, met 23 weken 3 dagen, terwijl ze eerder bovenrand navel verwachtte.
    Mijn vk zei ook dat het niet erg was, maar dat stelt dus niet 100% gerust! Ik heb later ook aan m'n vriend gevraagd, die er gelukkig bij was, of hij vond dat ze bezorgd had gekeken. Dat dacht ik namelijk, maar hij vond van niet. Jaja, geef een zwangere vrouw vooral niet het gevoel dat er iets afwijkends zou kunnen zijn!

M'n buik staat ook zo strak. Het doet geen pijn ofzo, maar ik kan er niet echt goed in duwen, zoals de vk's op tv altijd doen. Op de 20-weken-echo was te zien dat ik een normale hoeveelheid vruchtwater had en een kindje dat zelfs niet bovengemiddeld groot was. Hopen dat het misschien alleen een groeispurt is geweest en dat bij de volgende controle alles weer 'normaal' is.

Tegen mij zeggen mensen trouwens vaker dat m'n buik nog niet zo groot is dan 'hoe ver ben je al?'.

@ Daisy, was je nou op te bij Derek Ogilvie? Ik heb het helaas alleen het eerste kwartier volgehouden, toen ben ik naar bed gegaan. Bijzondere man hoor!

@ Austin, veel sterkte met het niets-doen! Moeilijk hè! Misschien dat je collega's gewoon heel betrokken bij je zijn. Een zieke collega ivm zwangerschap is misschien ook 'makkelijker' om bij langs te gaan dan als je iets anders hebt. Iedereen ziet graag dikke buiken en kleine babies!

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Dat strakke gevoel heb ik ook, net alsof er een grote ballon in m'n buik zit. En keihard! Maar ja, het zal wel horen....

15. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Ja, ik heb mijn mobiel nummer via een persoonlijk bericht doorgegeven aan Linka...Zij is mijn buddy...
    Gewoon ff bericht plaatsen met de vraag wie jouw buddy wil zijn en dan kun je gegevens uitwisselen...

16. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Aaaargh...heb een veel te dure smaak :(

17. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Soms net alsof ik een voetbal heb ingeslikt.....voelt overal hard...heb er geen pijn aan, dus zal wel zo horen....

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, ik ook. Bij het merk OiOi vind ik de kiwi-tas heel mooi (onder "hobo").....maar ja, ik vind het echt onzin om zoveel geld aan een tas uit te geven, dus ik zal wel blijven dromen.

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja dat heb ik ook. Het doet geen pijn, maar je voelt je wel heel opgeblazen. Zal wel goed zijn (hoop ik dan maar).

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dames die last hebben van hormonen (of misschien hebben alleen hun mannen er last van...), een beetje begrip voor wat we allemaal doormaken voor hún kindje zou fijn zijn! ;)
    Mijn vriend klaagt niet, die vindt juist dat ik zachter ben geworden door de hormonen. Nou, volgens mij is hij ook wat zachter en verzorgender dan anders! Heerlijk hoor!

@ Happy, balen dat je zo last van je darmen hebt. Sterkte!

Deel Deze Pagina