Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ow enne,vandaag precies 100 dagen te gaan! \:D/ :whistle: \:D/ \:D/

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Strand? Neej, bloemencorso begin om 8 uur, dus is al beetje laat om naar strand te gaan :) ! Al wonen wij niet zo ver vandaan!

Hoera, nog 100 dagen :whistle: !

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Sorry heb niet terug gelezen dus kan ook niet op iemand reageren.
    Ik heb zo,n last van me linker schouder en arm krijg hem amper opgetilt schiet er echt in :( .
    En moet vandaag toch nog dingen gaan doen boodschappen doen een bochtje halen zodat ik de afvoer van de vaatwasser aan kan sluiten.
    Morge komt een kamaraad met zijn pc maak ik die en hij onder tussen me luxaflex overal ophangen .Dus mooie ruil vond ik haha.

Begint echt ergens op te lijken hier in huis gelukkig nog even en ben overal van af en hoef ik huishouden nog maar bij te houden.

@Daisy en bij jullie schiet het al op.

@Linka dat slapen heb ik ook hoor bah zou zo graag een keer lekker lang willen uitslapen

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen,
    mijn rugpijn is gelukkig gezakt, denk toch teveel gedaan gisteren, maar ben blij dat we de uitzet nu in huis hebben.

@ daisy, die enkels zijn toch niet besmettelijk via het forum? 8)
    @ binna, leuk kamertje!
    @ linka succes met de boodschappen en plezier bij het corso
    @ joy, lijkt me een hele goede ruil
    @ noura, gaat alles goed?

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy
    # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 78 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 26
    :baby: JONGENS: 16
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 5
    :baby: ONBEKEND: 32 :(:

AGENDA:
    23-4: Daisy gyneacoloog

24-4: Janineenevie verloskundige
    25-4: Bemy 3d/4d echo
    28-4: Mariel pretecho
    28-4: Petrabr verloskundige
    29-4: Tammie verloskundige
    29-4: Alieke verloskundige
    29-4: Passiepaard verloskundige
    29-4: Bemy verloskundige
    30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D
    02-5: Arri verloskundige
    02-5: Noura verloskundige
    02-5: Linka verloskundige
    05-5: Miranda (groei)echo UMCG
    06-5: Maxi gyneacoloog
    08-5: Miranda echo+controle gyneacoloog
    08-5: Esprit 3D/4D echo
    09-5: Passiepaard gyn
    13-5: Kiki verloskundige
    13-5: Joy groeiecho
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    14-5: JennyS 3D/4D echo
    19-5: Happy1980 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    21-5: Rebbel pretecho
    24-5: Naat80 3D pretecho
    27-5: Esprit echo controle placenta ligging
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi hoi iedereen :) en goeie morgen :)

Ik wens jullie alleen een goed weekend :)

binnenkort foto's in me album :)

Fijne dag vandaag :) Gaan er nog meer mensen vandaag naar prenatal?

we gaan zo naar prenatal toe een maxi cosi halen :) en nog veel meer dingen zoals de box etc hahaha

groetjes en liefs

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Joy, vervelend voor je van die schouder! Beterschap!

Allemaal, hele fijne weekend!

8. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Goedemorgen dames,

iK wilde eigenlijk ook lekker uitslapen, maar om 7u was ik weer wakker :x Ik had gisteren een bruiloft en het was super gezellig. Ik had alleen nog niet ervaren hoe het was om te dansen met een buik, hihi. Het voelt echt raar. En door de muziek was ons meisje de hele tijd actief.

Ik ga zo lekker even in bad en vanmiddag lekker lunchen in de stad.

Fijne dag allemaal!

P.S. Ik heb die oilily vorige maand aan mezelf cadeau gegeven :oops: , toen ik echt even een optekertje nodig had. Wat een geld he! Maar goed je loopt er dan ook dagelijks mee.

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey schatjes!

even een berichtje van deze kant..
    Gaat op zich wel goed alleen heel erg beurs gevoel aan de onderkant zeg maar :oops:
    Niet alleen aan mijn .... maar ook echt helemaal onder in de buik heb het idee dat het toch van het vele staan komt kan dat?

Borsten lekken nu ook bijna elke dag haha :)

Oh jah was vergeten te vertellen dat we eergisteren de raamsticker hebben binnen gekregen en hij is toppiej :thumup:

Voor de rest ga ik vandaag even boodschapjes doen en even met me moeder weg.. dus ga even mijn nieuwe fiets uitproberen :)

Wil iemand op de lijst zetten: 9 mei vk+ pretecho herkansing

Groetjes

10. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi Meiden,

Ff alleen egoën vandaag hoor :oops: ben begonnen met teruglezen, maar het is gewoon teveeeeeeeel. En hier volgens mij last van nesteldrang of voorjaarswoede want ik heb zin om alle kasten uit te ruimen en een heleboel uit t raam te gooien.

Ben twee dagen al niet lekker, niet kunen slapen enzo, kan niet slapen met verstopte neus en zoutoplossing neusspray helpt niet voldoende grrrrr,
    Toch nu energie voor tien, ik ga opruimen, veel opruimen, we hebben zelfs na twee verhuizingen nog te veel spullen die we eigenlijk helemaal niet gebruiken dus..... ERUIT!
    (zal dit dan toch nesteldrang zijn hehehe)

Maar het belangrijkste van alles is! We hebben een babykamer besteld. Ik ben gewoon in mijn uppie hier in de stad naar Duimeland gegaan, waar ik een mooie had zien staan (wel duur) heb gevraagd of ze een boek hadden die aan manlief laten zien... goedgekeurd en de volgende dag besteld ha wat een opluchting, en lekker in de buurt als er dan iets mee is kan ik er zelf mee terug. Heb het matrasje erbij gekregen hehehe ff zeuren helpt wel, was een duur matras.

O ja heb ook de aerosleep gekocht kennen jullie die, lijkt mij prima ding... voor degenen die het niet kennen het is een matras(bescheschermer) die open is hij ademt. Ook als ie nat wordt of iets blijft het ademen, als het kindje zich op de buik draait kan het toch ademen je hoeft geen zweterige bedzeiltjes en moltons te gebruiken.
    Ervaringen hoor ik graag?
    (Is niet bewezen dat het zou helpen tegen wiegendood, wat ze in sommige winkes wel beweren, maar het hou het matras schoon er kan geen braaksel of vocht in het matras komen, dit schijnt zelfs gevaarlijk te zijn)

@austin: Ik had nog wel gelezen dat jij je zo verveeld, ik weet niet meer had je nou al geboortekaartjes? Anders zou je ze zelf kunnen maken?

Ik ga uitmesten ;) groetjes Maxi

11. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Esprit - ik ga zometeen gelijk kijken op die site.

@Chyntia - Bij babylook in roosendaal heb ik de 3d/4d echo laten maken. als je even googelt kun je op hun site kijken. Tegen mij zeiden ze dat 't rond de 25 weken het mooist was? en thanks voor de link

@Linka - stom van mij ik heb bij prenatal helemaal niet naar tassen gekeken! :(

@Jennifer - ik zal eens gaan googlele!

@Rebbel - kan me er wel iets bij voorstellen, ik heb het van kortbij meegemaakt van een hele goede vriendin van mij! je verheugd je zo op die kleine en dan gaat het ineens mis.

@pendrag - dankje voor de links, ik ga zometeen eens op m'n gemak kijken.

@petra - ik vind dat zo'n lekker gevoel dat je bijna alles al voor de kleine hebt! ik ben afgelopen week ook al flink aan het shoppen geweest. :D

@Binnebinna - mooi kamertje, vind de kleur rose helemaal super!

@Daisy - ik heb ook al pampers gekocht! (al 6 pakken :oops:)

@janineeve - fijne vakantie!

@Muis - waar heb jij je olilly tas gekocht ?

Even snel 'n bijlees-actie tussendoor! ik ga zometeen snel nog wat site's bekijken en moet dan weer snel aan de slag! de stucadoor is bezig het muurtje van de kinderkamer glad zetten voor de muurtekening en tussendoor ben ik voor mijn MAN aan het inpakken omdat hij zondagnacht een weekje gaat vissen en ik moet nog om boodschappen! en vanavond ga ik lekker even naar een modeshow kijken, een goede vriendin van mij loopt mee. en morgenmiddag nog even naar een verjaardag! EN HEEL MIJN HUIS STAAT OP Z'N KOP! :evil: :evil: :evil: !
    Nou ja, probeer me nu niet GEK te laten maken! ik ga ervanuit dat het wel goed komt? Ach nu bedenk ik ook nog dat ik geen verjaardags-kado heb! pffff. . . . . . klaag, klaag, klaag !

12. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Goedemiddag dames!

Hoe is het met jullie?
    Ik zie dat er veel dames naar de Prenatal zijn geweest hihi, wil ook wel!

@ binna mooi kamertje
    @ schatje jeetje jouw buik is echt enorm!

heb niet alles bij kunnen lezen was gisteren zo lamlendig dat ik veel heb geslapen, maar heb bijna de hele nacht wakker gelegen als gevolg...

dames ik ben met de foto's bezig hoor, kost alleen wel wat tijd om er iets bijzonders van te maken hihi!

Mijn ventje ligt nu bij me op bed hij is ziek heeft koorts...lekker stel zijn wij....

xxx

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Navelbandjes zijn inderdaad erg ouderwets. En flanellen luiers gebruikt ook bijna niemand. Hydrofiel is veel handiger.
    En wat luiers betreft: ik zou persoonlijk niet al te veel inslaan. Per baby verschilt nogal welke luiers goed zitten. En verschil in BV en FV speelt vaak ook.

Afgelopen nacht heerlijk geslapen. Ben gelijk met Jarissa op bed gegaan rond 8 uur. Om half 7 fles gegeven. Om half 9 zijn we weer gaan slapen tot 10 uur. Ik kan er dus weer even tegen.

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Zo ik heb mn koffieronde alweer gehad en net mn ventje wakker gemaakt,slaapkop,hahah...
    Moeten zo ff onze deuren ophlaen,tot strakkies!

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey dames!
    Alles goed met jullie?

Jamie liet ons vanmorgen helaas niet uitslapen... 06.15u; "PAAPAAAAH! Pakken! Demie fles?" Poeh, ook goeiemorgen. Komt-ie tussen ons in liggen, hoor ik ergens in de verte (lag nog wat te dommelen...;)); "mama sapen? Ssshhttt... MAAMAAAAH!" Tis wel een schatje hoor, maar ik was nog zo moe... :)

Xx

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    zo ben ik weer eens, ik had echt weinig tijd afgelopen week en voel me dan schuldig dat ik neits bij kan lezen, maar het is niet anders.
    ik las net iets over navelbandjes, die hoeven echt niet meer, jammer om ze te kopen want ze gebruiken ze niet.

hier gaat alles goed, behalve gister te veel gedaan op het werk, waardoor ik bijna huilend naar huis ging, moest me zowat slepen.
    daar heb ik dus wel van geleerd, en moet dat niet meer doen

ik heb wel erg veel last van bandenpijn. maar dat hoort erbij.
    nou ik zal eens wat terug gaan lezen, hoop dat het met iedereen verder geod gaat

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Daisy: navelbandjes hoef je echt niet te kopen.

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heb ook nog navelbandjes in de kast liggen.. zaten in het kraampakket wat ik tijdens mijn zwangerschap van Jamie kreeg.

20. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey lieve meiden!

Vandaag 26 weken! Jippie! Voelt goed!

Gister in tranen....had een feestje, helemaal opgedoft..kon ik mn schoenen niet meer aan....natuurlijk zaten de andere schoenen nog in dozen en die doos konden we natuurlijk nergens vinden...kzag me al op slippers gaan....Whaaaaaaah.....uiteindelijk gevonden, maar halverwege de avond, leek er aan de buitenkant wel een halve voet bij gegroeid! Tjeee wat een vocht.....mn kuit liep zo door naar mn voet, geen enkel meer te zien....snik....Dus vanmorgen ff naar de stad geweest, maar dat viel nog niet mee hoor...uiteindelijk schoenen gevonden met een soort van elastiek aan de zijkanten (niet zichtbaar), daar moet ik dan wel een goede lengte van broek boven aan hebben, anders is t geen kijk, maar zo lijken het net laarzen met een leuke punt.....Khad nog zulke leuke schoene gezien met een riempje, lekker voor de zomer, maar die deden gelijk al zeer....
    En ik voel me zo DIK.....kzag mezelf tijdens het schoenen passen in de spiegel, werd er echt niet vrolijk van.....Kben echt ontzettend blij met mn zwangerschap, maar dat ik er lichamelijk zo onaantrekkelijk uit ga zien vind ik echt niet leuk!
    Maar alles maar voor het goede doel hè!
    Zo dat was ff ego klagen.....

Verder af en toe erge last van steken onder in mn buik, zouden dat weer mn banden zijn?

@Austin: wel lief dat je vriend zich aan je aanpast, hihi....veel gezelliger met zn 2en toch? Wens m maar beterschap! Is t nog gelukt met dat tafeltje? Al een hobby gevonden?

@Binna: ziet er mooi uit hoor je kamertje! Lekker fleurig met al dat roze! genieten hè als je dat dan af ziet!?

@Daisy: dus je ventje loopt nu met een kater rond? En jij aangeschoten van zijn walm? Hihi....
    Ja gaaf is die taS hè! Ik vind m ook zo machtig mooi, maar ik wacht nog ff....vind t wel weer veel geld....

@Noura: irritant is dat hè, dat je dan net weer te ver bent gegaan....doe t maar lekker rustig aan en hou je grenzen in de gaten meis! Hoe is t verder met je?

@Linka: Leuk hoor, zo'n bloementocht! Vind het altijd zo mooi die wagens, wordt vrolijk van bloemen....jammer is een beetje ver weg....Veel plezier!

@Joy: Vervelend van je arm! Kwil wel zeggen dat je t rustig aan moet doen, maar als je er alleen voorstaat is dat natuurlijk niet zo makkelijk..... Kan die vriend je er niet mee helpen? Wel een goed deal idd....

Nou kga ff mn ventje kop koffie brengen, die is druk bezig met de buitenboel schilderen...Handig een vriend die schilder is hoor.....

Fijn weekend allemaal!

Liefs

Deel Deze Pagina