Ach ja die dip, dat hoort erbij hè....het is nu eenmaal niet anders....Heb gewoon altijd problemen gehad met mn gewicht en was vorig jaar juist heel veel afgevallen, 15kg, nu lijkt t dubbele er wel weer aan te zitten Mocht ik in t ziekenhuis moeten bevallen, vraag ik gelijk een liposuctie
Meisje toch, liposuctie? Hihi! Ik was vroeger een slanke den, 55 kilo, toen ik in verwachting raakte van Myrna kwam ik tot 90 kilo nadat ik gestopt was met roken ook dan nog (eerst 55 naar 65 en zwanger, van 65 naar 90) En na bevalling viel ik niet af, door antidepressievia, maar na 2 jaar ben ik gaan stoppen en viel zowat af! En weet zelfs ook niet hoeveel ik nu weeg, voor deze zwangerschap 62 a 65. Maar ik heb hier ook geen weegschaal ! Hihi! Maar ik ben wel bang dat ik weer dik wordt netals na zwangerschap van Myrna, maar ik moet me niet druk over te maken en ik ben nog nooit op dieet geweest! En ja vandaag wordt mooi weer en van de week niet meer, dat is echt balen idd! Wil leuke dag van maken met koninginnendag met Myrna, komt goed! Ik hoop dat het zal lukken voor je meis!
wat een feestbeest ben ik toch Ik lag volgens mij al voor half tien te slapen, lekker hoor! En nu al stofgezogen, afgewassen, wc's schoongemaakt, dus de stemming zit er goed in. Gisteren bij de makro een paar megaverpakkingen ijsjes gekocht, dus ik heb alles voor een blije zwangere in huis. Vanavond lekker uit eten met mijn paps en mams, wordt vast weer onwijs gezellig, mijn lief heeft er ook al helemaal zin in. Met mijn rugpijn gaat het wat minder, overdag geen problemen mee, maar aan het eind van de dag weet ik niet zo goed hoe ik moet zitten of liggen. Ook het maagzuur wil maar 1 ding.......naar boven, morgen naar de verloskundige dus dan zal ik die antagel vragen. en o ja morgen ook naar borstvoedingscursus, ik ben benieuwd! Binna van harte!
Hi Bemy, Die tas heb ik bij assa in Roosendaal gekocht. Het is geen speciale luiertas, maar een groot model, waar ik zelf een zeiltje in hebt gestopt. We hbben namelijk een donkerparse kinderwagen gekocht en deze tas is heel mooi lichter paars het staat er erg leuk bij.
Bemy, bij Passa bedoel ik natuurlijk. Binna van Harte gefeliiteerd! Maak er een geweldige dag van en laat je maar lekker verwennen. Bemy en Austin, jullie zijn toch ook al bij Babylook in RSD geweest. Zou het een probleem zijn, als ik morgenochtend een 3D echo wil ipv een 2d? Ik ga morgenochtend eerst naar de gyn. voor controle en daaropvolgend heb ik een afspraak voor een pretecho. Ik ben heel beneiuwd. Vandaag hoop ik dat het ook weer mooi weer gaat worden. Hier is nu veel sluierbewolking te zien. Duimen! Groetjes
Goedemorgen meiden, ik heb niks terug gelezen maar wil iedereen een hele fijne en zonnige da toewensen! 8) Heb er helemaal zin an! Toedeloe...
@Binna,van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis! Maak er en mooie dag van! Waar kunnen we taart komen eten?
Er staat eindelijk een buikfoto in mijn album! Hier verder alles goed, van de week wel bijgelezen, maar had de puf niet om op iedereen te reageren. Binna: Maak er een leuke dag van meis. Wij hebben vanmiddag een wijnproeverij en wat zou ik toch graag een rose lusten met dit weer. Het lijkt wel dat je er nog meer zin in hebt, nu het niet mag! Morgen naar de VK voor controle, ben erg hard aan het groeien op het moment en de kleine is heel erg druk in mijn buik! Zo ontzettend leuk. Sorry voor het ego bericht, van de week zal ik weer reageren. Fijne zondag allemaal.
Binna: Gefeliciteerd! Ik heb niks bijgelezen. 14 pagana's gemist. Valt mee, maar ik moet nog veel doen vandaag, dus geen tijd zullen we maar zeggen. Vrijdag was de bruiloft van m'n zus. Echt een prachtige dag. En de zwangerschapsdememtie was bij mij weer toegeslagen. Ik moest de ringen bij me houden omdat ik die in de kerk ook zou brengen. Vroeg de ceremoniemeester voordat het begon: Jij hebt de ringen hè? OEPS! Paniek in de tent. Ik barste haast in tranen uit. Gelukkig bleek dat mijn moeder het tasje had meegenomen waar het doosje met de ringen in zat, maar dat had ze weer bij haar thuis binnen gelegd, omdat ze niet wist dat daar de ringen in zaten. Ik blij dat m'n moeder niet ver weg woont (tegenover de kerk). Dus na 5 minuutjes kon de ceremonie uiteindelijk beginnen, met ringen. En ik had bellenblaas gekocht voor als ze uit de kerk kwamen. Er mag namelijk niet met rijst, confettie of iets anders gestrooid worden, dus ik wilde met een paar man gaan bellenblazen. Helemaal vergeten! Hebben we dat maar bij de feestzaal gedaan, toen ze daar aankwamen. Het was een hele vermoeiende dag. Vanaf 9 uur 's ochtends in de weer. En 's avonds veel gedanst. Gisteren voelde ik me echt brak, ik moest weer gewoon om 9 uur werken. Blehrg! Ik heb me de hele dag gevoeld of ik de flink had zitten zuipen. Een kater, leek het op. Toch heb ik maar één rosé-tje gehad. Ik zit helemaal vast. m'n rug, m'n bekken, alles doet pijn bij iedere beweging. Morgen dus maar eerst de vk bellen. Ik wilde met mijn nicht op de foto, die ook zwanger is (4 weken verder). Toen kreeg mijn vader dat in de gaten. En hij is zwanger van een 6-ling, dus hij wilde er ff bij gaan staan. Foto staat in mijn album. Op die foto sta ik eigenlijk verkeerd en is mijn buikje niet goed te zien, daarom nog maar een gemaakt met alleen mijn nicht erbij.
@naat80 hey buddy, super buikie en ik lust ook wel een roseetje haha helaas, maar ja je moet bij een wijnproeverij het eigenlijk toch uitspugen? iedereen een fijne dag gewenst. ik heb 3 dagen op rij jeuk op en rond mijn buik, word er helemaal gek van GGRRRRRR zelfs snachts HELP
Hai Buddy. Uitspugen is toch zonde van de wijn! Hihi. Nee het is eten, met bij elke gang een andere wijn om te proeven. Geloof ik. Volgens mij moet menthol poeder helpen tegen de jeuk toch? Of was het een andere poeder? Buddy, volgens mij wonen wij ook nog eens dicht bij elkaar in de buurt, is het niet?
hey meiden bedankt voor de felicitatie's we gaan het feestje lekker in de tuin vieren. @ daisy er is taart te halen in krommenie. @Diana meisje meisje je moet niet zo lelijk over je zelf doen. je hebt een harstike mooi buikje en bent een mooie en leuke meid. liefs sabrina
@binna gefeliciteerd meissie @naat mooi buikkie @diana oeps meissie maar goed het is gelukkig goed gekomen he!hihihihi VANDAAG 26 WEKEN JOEPIE
binna, gefeliciteerd! fijne verjaardag! heerlijk in de tuin! andere meiden ook fijne dag! liefs, lauwie
hoı meiden hier een kort berichtje uit turkıje het weer is vandaag minder harde wind enzo maar het hotel is super. verder heb ik niet veel bıjgelezen. morgen zou de zon weer schıjnen . ga me morgen laten verwennen peelıng en schuımmassage. hmmm. sorry voor egobericht kom molrgen nog eens kıjken. groetjes Janıne
Zo wat is het rustig hier! Iedereen van het mooie weer aan het genieten? Ik ben heel erg verbrand dus heb mezelf huisarrest gegeven.....Gaat verraderlijk hard met die wind erbij!
je kan vanuti binnen ook wel van de zon genieten denken dat je buiten bent en je goed insmeren dan? misschien dat je huisarrest dan wat minder streng kan wezen *ik ben even binnen ga zo buiten me was maar even strijken en me irriteren aan me oooooo zo lieve buurkinderen (5 st.)*