Nou ik had ze een paar weken geleden laten knippen,een bob wel te verstaan,maar ik had er gelijk spijt van dus ze mogen nu weer groeien,hihi... Gister een leuke dag gehad? Je was niet meer naar de bloemencorso geweest he? Met vocht is nog hetzelfde,ik had vandaag open schoentjes aan de helft kwabte erover hen,overdreven gezegd maar ze zaten echt zoo strak,zeker met dit weer ook nog
Neej ik ben idd toch niet naar bloemencorso gegaan, kreeg weer harde buiken na eten in snackbar met de buren en kon ik niet meer en heb ik maar afgezegd en niet gegaan, deed het ook zeer van onderen (bij vagina ongeveer, ik denk dat ik eerder ingeknipt was en dat ik ook ontsteking bij kreeg na bevalling van Myrna dat het nu zeer doet en ook als ik ongesteld ben, lichte krampen zoiets als je lang hebt gestaan of gelopen) Dus even gekletst bij de buren en het was toch gezellig en daarna naar huis gegaan en lag al om 10 uur in bed op zaterdagavond! Hoe voel je baby's dan in je buik en anderen? Bij mij heel erg laag, blijkbaar is me baarmoeder ook laag. Ik voel baby ook soms van onderen, heel raar gevoel, zal vragen aan VK of dat normaal is as vrijdag!
@Linka,vervelend van de harde buiken joh,maar goed dat je niet gegaan bent! En toch nog gezelli geweest Ik voel mn baby's overal Nee maar soms voel ik ze ook helemaal onderin en dan weer helemaal bovenin dus heel laag kan ook.. Maar je kan het altijd ff navragen! Meiden,ik ga mn bedje in! Slaap lekker voor straks! Liefs..
Slaap lekker Daisy! Ik ga nu even op pc spelletje doen en dan lekker naar me bedje toe! Welterusten meiden! Kus!
joy, fijn dat je zoveel af hebt. nu genieten van de welverdiende rust en hopen dat de harde buiken minder worden! esprit, ik heb het idee dat mijn huid nu veel gevoeliger is voor de zon. jij ook? daisy, nog geen vlekken, maar wel snel rood. heb jij een zwangerschapsmasker? vervelend! gelukkig gaat het weer regenen mooie buik zeg! daar passen er idd wel 2 in! nog bedankt voor je geruststellende woorden over mijn buikpijn een tijdje geleden! linka, ook een mooie buik hoor! lief ook die foto's met myrna! ik moet ook eens foto's gaan maken! moet nu gaan haasten, want ik moet vandaag van mijn vriend om 22u in bed liggen . paar dagen laat naar bed gegaan en ik ben nu weer snipverkouden... nog 2 daagjes werken en dan lekker lang vrij! welterusten allemaal!
wat een mooie buiken zie ik voorbij komen zeg! Geweldig en iedereen heeft weer een andere buik he! Leuk hoor! Mik, wij hebben de cameleon en dan donkerbruin basis met zand aanvullende bekleding. WIj hebben hem gekocht bij babypark, gelijk met al onze andere meubeltjes enzo. WElke heb jij?
hey meiden hier een antwoord van een 25 jarige mama 8) wil jullie bedanken voor alle liefe verjaardag's wensen Jeetje wat ben ik jaloers op jullie mooi grote buiken. ik heb nog zo'n klein buiken de meeste denken dat ik 18 weken ben terwijl ik er nog maar 18 moet. maar ja mischien heeft het straks als voor deel dat ik niet te veel ben aangekomen. Ik las dat daisy nog steeds last had van opgewolle vocht voetejs nou ik ook hoor. me schoen pasen echt niet meer dus loop op me birkenstock slipers maar aan het einde van de midag pas ik die ook niet zo goed meer. (als ik zo veel heb gedaan als vandaag dan) weet niet meer wie het vroeg van de verjaardagen maar dat kan ik ook bij de profielen zien. en op hyves inderdaar nou gaat lekker met bedje op zoeken. liefss sabrina
@binnabinna nog gefeliciteed beetje ene late reactie maar beter laat dan nooit wat een mooi buikje heb je zeg echt leuk joh geniet er maar lekker van *me vriend is al ruim 2 uur buiten achter thuis in het donker en wat is hij aan het doen? we hebben vandaag iets voor de tuin gekocht een vuurkorf achtig (maak morgen een foto). maar daar is hij dus al de hele avond mee bezig hout branden etc pff en zijn kleren die stinken bah bah bah haha*
Gisteren heerlijk met mijn vader en mijn moeder gegeten, was ook hartstikke gezellig (kan ook bijna niet anders). De baby is al 2 dagen hartstikke rustig, maar mocht vandaag toch al naar de verloskundige dus dat komt wel even goed uit. En daar heb ik natuurlijk hartstikke zin in! Verder heb ik het vanaf de namiddag echt superzuur , dus dat ook maar even melden. ik ga gelijk die antagel vragen die sommige hadden aangeraden groetjes
Binna, klein? Neej hoor, ik kan goed zien dat jij juist zwanger bent, schattige buik! Je ziet schattig uit op foto, dat is wel zo!
@ aliekepink wij hebben de bugaboo cameleon met grijze basis en oranje aanvullend, kijk maar in mijn album. @ linka gefeliciteerd met je 23 weken meis, nog maar 17 te gaan hihihihih gr kim
goeimorgen jeetje mina wat heb ik k*t geslapen vanacht. en dat terwijl ik zo weg moet om op verjaardag's visite te gaan bij me oma. gezellig bij al die oudewijfen . maar ja hun vinden het leuk om mij te zien met zwangere buik en zo. @ linka ach het is een lief klein buikje. en het heeft ze voor delen heb nog gewone shirt's aan. en dat kan niet iedereen met 22 weken 5 dagen. ik gaatde was even op hangen en dan in bad. en dan op zitten en pootjes geven liefssss mij
@ alieke mooie buik hoor meis, en het kamertje is hartstikke gaaf geworden! @ kim over twee en een halve week komt de kamer en dan zet ik ook gelijk de box neer hoor! wil de katten gelijk leren dat ze daar niet in mogen, als ik dat pas doe als de baby er al is krijg ik dat natuurlijk nooit meer afgeleerd! @ noura vervelend van je wasmachine! en die dingen zijn ook nog eens niet goedkoop dus weer een rib uit je lijf...de mijne begon gisteren ook al een raar geluidje te maken... @ joy lieverd doe je rustig aan! goed om te lezen dat je bijna klaar bent! @ janine verjaardagen ( als ze ingevuld staan ) kun je ook hier vinden onder profiel @ daisy wat vervelend van jullie auto, zal je altijd zien! en wat heb je toch een prachtige buik, de dametjes zitten erbij in stijl! en gefeli met je 26 weken! @ linka ook al zo'n prachtige buik wat gaan we hard met z'n allen he! gefeli met je 23 weken! @ binna ik vind je buik mooi hoor lieverd, harstikke trots op zijn! @ kimm mannen zijn en blijven van nature mini pyromaantjes die zijn altijd graag met vuur bezig hahaha! Hier een klote weekend gehad ( sorry voor het taalgebruik ) Eel en ik hebben beide plat gelegen, hij met 40 graden koorts, ja echt belachelijk en ik met mijn buik...ik word er ondertussen helemaal gallisch van! vanmiddag naar de VK en maar ff kijken of we iets kunnen doen want word zo langzamerhand gek! xxx @
Goedemorgen meiden, @Jenny,moest wel lachen om je reactie,hahah... Heb jij ook een buikfoto? @Lauwie,yep,ik heb een zwangerschapsmasker,errug vervelend want het ziet er niet uit,ik probeer de zon wel te vermijden,door niet met mn gezicht erin te gaan zitten maar helaas... Jij verbrand? @Binna,jij ook al van die dikke pootjes,balen heh! Enne mooi buikje hoor,je moet nog fftjes he dus wie weet hoe hard je bui nog groeit @Petra,veel succes bij de vk! @Linka,jippie,23weken! \/ Wat een druilerig weer,ik wilde vandaag nog wel naar ons huis fietsen,ik twijfel nu toch wel een beetje(lui ding,haha) 8)
@Austin,dat is idd kl*te zeg! Heb je nog steeds zoveel last van je buik,dezelfde klachten? *********************************************************** Ow ja en 26 weken vandaag! \/ \/