Hoera Daisy! Lekker snel he! Austin, hoe is dan nu met je zo te lezen niet, vervelend en hopelijk kan VK je helpen!? En Elle? Ken ik niet volgens mij? !
Ik weet het zo ook niet moet ik je zeggen... En Austin,heel veel succes vanmiddag bij de vk en hopelijk kan zij je helpen!
Meiden,ik ben niet zo goed met de lijst,zou iemand m deze week willen bijhouden voor Miranda? Anders moet ze m straks zo ver gaan zoeken.... Wie Ow Wie?
LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 **JULI** *16-07-2008: # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *26-07-2008: # Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *27-07-2008 # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra *30-07-2008: # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: : *31-07-2008: # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE **AUGUSTUS** *01-08-2008: # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *02-08-2008: # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *03-08-2008: # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *04-08-2008: # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES *05-08-2008: # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: : # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *06-08-2008: # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: : *07-08-2008: # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN *08-08-2008: # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN *09-08-2008: # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *10-08-2008: # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : *11-08-2008: # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : verassing voor ons allemaal! # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *12-08-2008: # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN *13-08-2008: # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : *14-08-2008: # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: : # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: : *15-08-2008: # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: : een verrassing # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *16-08-2008: # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN *17-08-2008: # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *18-08-2008: # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : 19-08-2008: # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: : *20-08-2008: # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: : # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: : # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle *21-08-2007: # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE *22-08-2008: # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: : *23-08-2008: # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: : *24-08-2008: # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *25-08-2008: # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *26-08-2008: # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: : *27-08-2008: # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE *28-08-2008: # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: : # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: : **SEPTEMBER** *01-09-2008: # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN * ER ZIJN 78 AUGUSTUS-MAMA'S* MEISJES: 26 JONGENS: 16 GEHEIM/VERRASSING: 5 ONBEKEND: 32 : AGENDA: 28-4: Mariel pretecho 28-4: Petrabr verloskundige 28-4: Austin VK + inenting 29-4: Tammie verloskundige 29-4: Alieke verloskundige 29-4: Passiepaard verloskundige 29-4: Bemy verloskundige 30-4: Passiepaard pretecho 3D/4D 02-5: Arri verloskundige 02-5: Noura verloskundige 02-5: Linka verloskundige 05-5: Miranda (groei)echo UMCG 06-5: Maxi gyneacoloog 08-5: Miranda echo+controle gyneacoloog 08-5: Esprit 3D/4D echo 09-5: Passiepaard gyn 13-5: Kiki verloskundige 13-5: Joy groeiecho 14-5: AmyLee 3D/4D echo 14-5: JennyS 3D/4D echo 19-5: Happy1980 3D/4D echo 20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie 21-5: Rebbel pretecho 24-5: Naat80 3D pretecho 27-5: Esprit echo controle placenta ligging 02-6: Alieke jarig! 26 jaar 24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie Buddy's: * Mik <-----> Daisy * Austin <-----> Miranda * Tammie26 <-----> Binnabinna * Bemy <-----> Petrabr * Linka76 <-----> Esprit * QueenBee <----->Delilah * Diana <----->Happy * JennyS <-----> Naat80 * Janineenevie <-----> Kiki * Passiepaard <-----> Aliekeleppink * Rebbel<----->Sjorsje * Schatje<----->Maxi * Babsie<----->Jolanda * Binnabinna<----->Debbie * Philly<----->Puck
hey ik weet ook niet waar elle is. was die ook niet met vakantie. ?anders is ze vast aan het genieten van het mooie weer . hihihihihihiihih ik heb het vandaag lekker druk weer meiden, austin doe je wel rustig aan meissie. ik weeet dat het moeilijk is maar ja het is voor een goed doel he ? ik ga met dertig weken gewoon de box neerzetten hoor. ze kunne me wat! gr kim
ik doe mijn uiterste best hahaha! maarre dat geld ook voor jou he meis jij bent net zo'n stuiterbal! en nu moet ik wel voor mijn ventje zorgen die kan amper lopen...'t is zonde! xxx
@Austin,je bent geweldig,thanks voor de lijst! Ow ja nu weet ik wie je bedoelt,lang niet mer gezien idd,weet ook niet.. @Mikkie,je hebt groot gelijk meid! Enne denk aan jezelf ook al heb je het zo druk heh! @Linka,nee ik bedoelde eigenlijk dat ik niet wist wie Elle was.... Wij zijn btw uit de namen,waren we al mar ik had me weer bedacht,hihi,ik denk dat we er nu echt uit zijn!
Het weer is helaas niet meer zo goed. Eergisteren en gisteren heb ik niet in de zon kunnen zitten. Ik dacht, dan doe ik dat maandag. Maar dat zit er dus niet in. Ik had vannacht het raam open laten staan, en de gordijnen open gelaten, van de slaapkamer. Ik werd om 5 uur wakker van het getjilp van vogeltjes en de opkomende zon. Heerlijk, maar wel een beetje vroeg. Om 7 uur werd ik weer wakker, moest naar de wc, toen was het ook nog goed. En om acht uur was het gedaan. Toen werd ik wakker van het gedrup van de regen. Heb het raam toen maar dicht gedaan. Binna, muis80 en Noura: Tja, op de foto valt het nog mee, dus heb ik het onderschrift toch maar veranderd. Wel lief hoor van jullie reactie, maar ik ben nog niet echt overtuigd van m'n schoonheid. Mik25: Wij zetten de box binnenkort ook al op, zodat onze hond eraan kan wennen, en zodat we hem kunnen leren dat hij er niks uit mag pakken. Hij is namelijk dol op knuffelbeesten. Daisy: Waaw wat een mooie buik. Linka: Ook een hele mooie buik. Dan is die van mij eigenlijk nog maar klein. Binna: Jouw maat buik komt geloof ik meer overeen met die van mij. Kim1988 & Linka: Zo'n openhaard-lucht? Heerlijk, dat vind ik juist lekker ruiken.
o ja, wij zijn nu waarschijnlijk ook uit de naam. Wij hebben bekenden in Frankrijk wonen en die waren hier voor de bruiloft van m'n zus. Toen vroegen we aan die zoon wat hij nou de mooiste meisjesnaam vond. Hij pakte een bierviltje en schreef daar een naam op, en we hadden allebei zoiets van: Hmm, ja! Een redelijk korte, aparte naam. Een franse naam. Ik denk dat we hem nog aan niemand vertellen. Tenminste dat is de bedoeling. Maar weet niet of dat lukt. Raymond en ik zijn allebei wel goed in geheimpjes verklappen.
@ daisy en diana heerlijk dat jullie uit de namen zijn! wij hadden allebei een naam welke zo goed als hetzelfde waren alleen scheelde het 1 letter...maar we kwamen er echt niet uit dus zijn we weer opnieuw begonnen...hoop dat we er snel uit zijn! maar nu we zo saampjes in bed liggen kunnen we wel het een en ander bespreken hahaha is weer een voordeel bij een nadeel! xxx
@Daisy ja dat klopt die heeft iets van rolluiken dacht ik. Hoe is het in jullie huisje? Wow mooie buik joh.Vervelend he dat vocht vast houden ik draag dan ook maar gympies valt het niet zo op. @linka jij ook joh mooie buik @lauwie de afvoer van de vaatwasser was verstopt hahah maar vanmorgen is er een man geweest dus zit nu te relaxen terwijl het werk gedaan word whehe. Lekker joh paar daagjes vrij ik neem nu ook even wat tijd om te rusten heb zoveel gedaan laaste weken. @binna fijne dag gehad dus?je had het weer lekker mee he Jij hebt ook een mooie buik. @kimm1988 gezellig joh dadelijk in de tuin met vuurtje. @petrabr dacht ik pas geleden ook maar was zo druk bezig dat ik ze denk ik daarom maar heel weinig voelde vandaag is ze er weer op en top aanwezig. @Linka gaat hard he alweer 23 weekjes . @Austin vervelend joh ziek op bed beterschap en succes bij de vk vanmiddag. @mik25 met 30 weken al? ik denk dat ik het wat later doe de box . @Daisy hahahah met die namen heb ik wel een tig keer gehad maar de naam die ik nu heb behoudt ik . @Austin wel gezellig met zijn tweetjes in bed zeg hahaha
@Austin - wel gezellig met z'n twee in bed! @Binnabinna - ik wist dat niet van die luiers ! ik dacht dat als je pampers had het altijd goed was ? en nog GEFELICITEERD ! @Schatje- ik weet het niet, ik heb er zelf geen last van ? @Petra (feestbeest) - veel plezier bij de VK @Muis - Ik denk zelf dat dat geen probleem zal zijn van die 3d/4d echo? veel plezier vandaag @Naat, Aliekepink, Diana, Linka - mooie buiken ! @Mik - ik vind het helemaal niet stom, je weet toch nooit wanneer de kleine geboren word en je moet eigenlijk met de 7 maanden alles klaar hebben! Gewoon lekker doen wat je zelf wilt. @Daisy - WOW, superbuikje ! mooi hoor! en dan te weten dat er twee mooie meiden inzitten, super! En nu kun je zo ook al bij naam noemen! @Linka - ik voel de baby bij mij ook erg laag ! Dus ben benieuwd wat de VK te zeggen heeft ?
Goedemorgen dames, Ik zie dat ik nog niet op de lijst sta, mag ik daar ook op? En wel als volgt: # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje * Kalender:jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE Verder heb ik op 6 mei een afspraak bij de VK en op 15 maart een 3D-echo. Ik heb trouwens al een paar hele mooie buiken voorbij zien komen hoor! Echt leuk om te zien! Ik ben sinds vanochtend al benauwd en heb hartkloppingen. Beetje beangstigend wel... Verder ligt de baby al een paar dagen laag met haar voetjes denk ik, want ik voel echt schoppen hélémaal onderin. Wie heeft dat ook? Is best een raar gevoel, en niet altijd even prettig eigenlijk...
Nou ik heb vanacht mijn man uitgezwaaid ! die gaat 'n hele week vissen! Hij zou even bellen als hij in frankrijk was, maar heeft NOG NIET gebeld ? Verders gaat hier alles goed, morgen weer naar de VK. en ik vind het schitterend om te denken; nog maar 16 weken! als de tijd zo snel blijft gaan, is mijn man ZO weer thuis en is die kleine er straks binnen no-time! ze moet nog wel een beetje groeien want ze liep nu een weekje achter! Nog meer meiden die een weekje achter lopen op schema? ik heb alleen nog maar gelezen over dame's die voorop schema liepen? Groetjes,
@ cynthia dat is akelig meis doe je rustig aan? Je kan natuurlijk altijd de VK bellen! dat onderin schoppen heb ik ook weleens! wat is trouwens je uitgerekend datum ( voor de lijst ) @ bemy hij zal vast wel snel bellen! ga je je foto's van de 3D echo nog plaatsen? ben benieuwd! nee een week achterlopen ken ik niet maar dat komt vast wel goed! en idd de tijd vliegt! wat een mooi meisje he van Kristel, wat een schatje! xxx
Goedemorgen meiden, Heb alleen de laatste 2 pagina's even heel vluchtig gelezen. Hebben een megadruk weekend gehad want mijn schoonvader heeft een beroerte gehad.. Zal deze week dus ook niet veel hier zijn maar laat via mijn buddy wel af en toe even weten hoe het gaat. Met de zwangerschap gaat het verder goed al is de kleine de laatste paar daagjes wat rustiger maar goed.. Zet nog wel even een buikfoto in mijn album. Liefs, Jolanda
Gezellig zeg, een week vissen. Hij zal dan zo wel bellen, ik weet niet waar in Frankrijk hij moest zijn, maar hopelijk voor hem wel ergens waar het lekker weer is! Bij mijn 20 weken echo zeiden ze ook dat ze een week kleiner was dan 'op schema'. Maar op schema zegt niet zoveel hoor, dat komt vanzelf weer goed.
Ja, voelt niet echt lekker. Elke keer is het net alsof ik lucht tekort kom en dan moet ik weer zuchten (leuk voor m'n collega, hihi). Maar ik probeer wel rustig aan te doen, hopelijk gaat het dan over. Oh ja, mijn uitgerekende datum is 12 augustus!