@ daisy mijn mannetje zegt "dank je wel" voor de beterschapswensen! straat oversteken? zou funest zijn voor mijn portomonnee zou veels te veel geld uitgeven hihi! @ cynthia het spijt me dat te horen! vind het echt super vervelend voor je! hoop dat jullie huis snel verkocht word en je met je kleine meid een nieuwe start kunt maken! heb een foto geplaatst van mijn dametjes, ze zijn zo schattig! xxx
Daisy: Reef slippers dat is merk slippers, maar ik weet het niet of je wel aan kan, zelfde als gewone slippers, maar is dure merk. Dus, hopelijk kan ik wel aan als mijn vocht nog erger is. Ja Crocs zijn wel lelijk klopt vind ik zelfs ook, voor kinderen vind ik best wel leuk en handig voor buiten Lekker handig tegenover de centrum he! Hahaha, ik met de bus, pfff! Austin je hoeft niet jaloers zijn hoor, bij jou komt het nog wel lekker tutten in je bed!
Wat vreselijk! Dat vind ik schoft van hem hoor! Dat verdien je toch niet ! Hopelijk kan je nieuwe start maken met je prachtige meid!
Oja Austin! Myrna's uitslag is huiduitslag en ze heeft zalf voor gekregen en gaat op beter kant op! Dus is wel fijn
Tja, ik vind het ook een schoft maar ik mis hem ook wel natuurlijk. We zijn 8 jaar samen geweest, dat zet je niet zomaar opzij (hij dus kennelijk wel, maar ik niet). Anyway, gelukkig heb ik iets moois om naar uit te kijken!
Tjeee, war een geklets hier zeg! Hihi...zo opeens 7 pagina's of zo....Gezelli hoor! Vanmorgen is ff de zolder opgedoken, die is nu ook eindelijke beloopbaar...gelijk lekker een wasje opgehangen en nu ff welverdiend pauze en bijteuten met jullie! Ben nog steeds een kreeftje, ben normaal gesproken de volgende dag lekker bruin na verbrand zijn, maar tis nu wel anders lauwie, weet nie of dat te maken heeft met de zwangerschap.... Gelukkig geen last van zwangerschapsmasker Daisy, wat vervelend dat je dat hebt meis! Ik vind t weer nu niet zo heel erg, kan ik lekker afkoelen, hihi... @Cynthia: meis ik schrik van je verhaal, wat een oetl*l ja...Tjee, dus zit je nu met 2 huizen? Wij hebben ons 2e huis gelukkig net verkocht, maar kneep m behoorlijk hoor! Succes met de verkoop! En knap van je dat je ondanks de tegenslag weer de moed hebt om door te gaan, That's the spirit meis! @Austin: Wat jammer dat je zo'n rotweekend hebt gehad! Voelen jullie je nu weer wat beter dan? Hopelijk heeft de VK vanmiddag wat tips! kan me voorstellen dat je er gallisch van wordt! Natuurlijk hou je t goede doel voor ogen, maar valt zo zeker niet mee! Echt onbezorgd genieten is er zo niet bij! Dikke knuffel meis! @Daisy: welkom in de dikke voetenclub! Pffff, knap irritant hè?! Ze doen me zelfs al een beetje zeer, dat gaat nog wat worden de komende 3 maanden...Voeten omhoog zegt mn ma, tja dat lukt natuurlijk niet altijd als je nog van alles te doen hebt.....Mooie buik trouwens meis! Kun je m al gebruiken als tafeltje? Mn vriend heeft t gister bij me geprobeerd en mn kop thee bleef al staan, hihi.... kzal binnenkort is ff een weer buikfoto maken, wordt wel weer tijd! @Jolanda: meis wat schrikken van je schoonvader! Gaat t nu weer wat beter met hem? Wij zijn nog lang niet uit de naam voor een jongen, pffff....ik heb al wel een hele hele hele mooie naam voor een jongen, maar mn vriend vind m maar niks....Knap irritant! Kga zo weer ff verder met mn dagboek online...die kan ik wanneer ik bevallen ben en af heb gemaakt dan uit laten printen...heb dan een mooi gebundeld dagboek van mn zwangerschap! Zo leuk! Heb t gevoel weer heel veel te vergeten........sorry daarvoor meiden, zal wel beetje zonnesteek zijn .... Liefs
Natuurlijk mag je gewoon toegeven dat je hem wel mist, je draagt tenminste zijn kind en hij heeft je zomaar aan de kant gezet na 8 jaar relatie! ja daar moet je aandenken dat je straks mooie meid in je armen hebt, hoe gaan jullie dan regelen als baby is geboren?
@ cynthia heel begrijpelijk dat je hem mist...snap niet dat hij daar zo luchtig over kan doen! wil hij wel een bezoekregeling voor de baby straks? @ Esprit mijn huid is ook veel gevoeliger sinds de zwangerschap, misschien omdat tie zo oprekt? minder pigment per vierkante cm hahaha?! xxx
@ cynthia, bah wat een eikel, had ie moeten bedenken voor je zwanger was sorry voor mijn taalgebruik. Geiet van je zwangerschap meid en van je kleintje straks das het allerbelangrijkste. @austin wat een schatjes ik ben helemaal weg van die katten.... die kleur zo mooi. Crocs, zijn toch die (plastic) klompen met die gaatjes erin. Ik zag ze een keer bij iemand ik dacht dat het werkschoenen waren van de thuiszorg of zo. Ik was super verbaasd toen in ze later in een winkel zag staan, ik heb de verkoopster ook gevraagd, of mensen daar echt op naar buiten gingen. Ik vind het nog steeds niets maar ze lijken me erg handig als het van de zomer bloedheet is en je met je dikke buik (en voeten) geen slippers meer aan kan. Morgen 25 weken kan soms nog niet eens geloven dat er echt een kleintje in mijn buik groeit en morgen al 25 weken wat ben ik een gelukkig mens. hiervoor schreef ik bij de vruchtbaarheidsbehandelingen ik hoop zo dat ze me allemaal achterna gaan die meiden daar, ik gun het ze zo (sentimenteel hé vast hormonen hehe)
@Cynthia,jeetje meis das ook wat! En daar komt hij pas achte na 8 jaar,net besloten om een huis te kopen en zwanger,tsja wat moet ik ervan zeggen... Ik vind het iig heel erg voor je en ik snap dat je hem mist! Spreek je hem nog wel eens? Petje af voor jouw iig! @Austin,nou dat valt wel mee hoor,eerst kwam ik vaker in de stad dan nu,ik woon er toch al 2,5 jaar Maar nu is het wel heel makkelijk idd,maar nog 2 weekjes en dan zitten we helemaal aan de andere kant van de stad.... Mooie foto zeg!Schattig! Wat zegt Eelco,en ze kennen me niet eens,hahaha.... @Linka,ow oke,nee die zullen ook wel niet passen idd,straks moet ik nog echt aan de Crocks @Esprit,het is ook echt waar,je voeten omhoog idd dat aei mn gyn ook,marja dan kan je iks doen heh! Wat voor schoenen draag jij? Er blijft genoeg op staan idd,hahah,gister kwamen ze weer vragen:Nog ff heh? Ben reuze benieuwd naar je foto,kom maar op! Leuk dat je online een dagboek bij houdt,ik heb een boekje maar ik loop heel erg achter @Maxi,tuurlijk dat gun je iedereen en zeker als je zo intens gekletst hebt met die meiden,lief van je hoor! Morgen weer kijkers om 16.00u,laat het zo zijn,laat het verkocht worden! xxx
Daisy, ja crocs of elastiek schoenen, lastig he! Begrijp ik En ik hoop van harte dat jouw huis eindelijk zal verkocht zijn! Blije doos heb ik al gehaald bij Etos, kruidvat moet nog en Prenatal niet dat ik weet, dementie !
Ik moet nog wel contact met hem houden, omdat er veel dingen geregeld moeten worden: scheiding, huis verkopen, en straks natuurlijk de baby. Hij wil gedeelde voogdij, maar ik wil dat niet. Ik vind dat hij zijn beslissing heeft gemaakt toen hij er vandoor wilde terwijl we net bewust samen voor een kindje hadden gekozen, en de consequenties daarvan zijn voor hem. Maar ik probeer hem wel zoveel mogelijk te vermijden, ik wil hem niet zien want dat vind ik te moeilijk. Hij wil graag mee als ik de 3d-echo ga doen, maar ik weet nog niet of ik dat wil.
Blijde doos moet je toch bij prenatal halen? Ik had bij Etos de Zwangerkadoos, en bij Kruitvat een doos waarvan ik niet weet hoe hijheet, maar die kan ik pas in mei ophalen.
@ daisy ja ik heb ook niet echt een voorliefde voor crocs...maarja ik denk dat we uiteindelijk toch allemaal moeten geloven aan wat minder mooie maar wel comfortabelere schoenen! @ maxi geloof het maar meis, jij bent straks iemands "mama" vind dat nog steeds zo onwerkelijk hihi! en natuurlijk hoop je dat voor de andere meiden is toch heel wat wat je met elkaar deelt! @ Daisy , Eelco luisterd altijd aandachtig mee als ik vertel over de dames hier hihi en hij vind het super lief! DUIMEN DUIMEN DUIMEN voor je huissie! ik heb nog helemaal niets gehoord van de dozen....alleen die van CZ heb ik binnen... @ Cynthia ik snap dat je daar zo je bedenkingen bij hebt...is wel moeilijk om daar een keuze in te maken ook gezien de toekomst van je kindje...die wil toch uiteindelijk weten wie haar papa is...aan de andere kant snap ik dat je hem niet bij de 3D echo wilt hebben, is veel fijner als je je moeder of een goede vriendin mee kunt nemen! weten jullie nog leuke sites waar we kunnen kijken voor leuke baby dingetjes? nu kan hij er lekker niet onderuit hahaha! xxx