Ben ook wel een beetje onzeker hoor. Maar ik voel wel van alles. Ben ook al bijna 2 weken 's avonds aan het overgeven. En nu ben ik vandaag al de hele dag misselijk. Verder af en toe steekjes in de buik/liezen. Maar dat hoort er ook bij!
Hier nog één die geen frikandellen meer moet! Maar dit had ik 2 weken geleden al voor ik wist dat ik zwanger was en toen begon ik het te vermoeden omdat ik tijdens mijn 1e zwangerschap ook geen frikandellen meer moest hihi!
Ik had gisteren echt zin in een frikandel speciaal. Ik nam een hap en blehhh! Dacht dat het niet goed meer was hahaha! Frietjes waren echter ontzettend lekker! 8-[ Hebben jullie verder al dingen die je voorlopig niet meer hoeft? Liefs, Puck
sterkte jos! ik heb last van mijn (.)(.) en ik ben zooooo ontzettend moe, dit had ik de vorige keer ook, maar was toen ook veel aan het overgeven, nu nog niet! liefs rebbel
Hier nog een onzekere muts, ik ben wel heel erg moe maar verder niet veel rare dingen. Ik heb vanmorgen ook weer een test gedaan en deze spatte er niet vanaf. Er staat wel een tweede streep maar lang niet zo sterk als de controle streep, nou is hij wel iets duidelijker dan de vorige maar maak me toch zorgen. Kan het zijn dat ik niet zo snel hcg aanmaak? Morgen komt MVM, nu maak ik me helemaal zorgen om die test. Wat nu als die negatief is? Positieve kant is dat ik nog geen druppel bloed ben verloren. Maar ben wel erg onzeker en bang. Liefs Zoe
Ik kan de geur van leverpastei niet meer verdragen, daar draait mn maag bijna van om! Verder lust ik eigenlijk alles nog wel...
@Joss: Jeetje heel veel sterkte meis,... @Danouk: Hou even moed tot de echo, ik zal je de voorbeeld besparen maar er zijn er wel die wel goed afgelopen, kop op! Ik geloo fdat bij mij nu ook onzekerheid om het hart slaat, na het lezen van toch wel wat nare berichten tussendoor. Als je positief getest hebt en geen bloed bent verloren kan het toch niet opeens weg zijn toch? Stomme vraag misschien, maar ik wordt opeens beetje bang.
Hallo! Ik kom me aanmelden! Ik ben ongeveer 11 augustus uitgerekend! Ben al moeder van Lucas hij is 3 mei dit jaar geboren!
@ Esprit: bedankt voor je geruststelling! Ik moet mezelf dat ook maar voorhouden, dat het bij iedereen anders verloopt. Op je vraag over die verschillende diktes van de strepen: misschien heb je nu later getest dan bij je vorige zwangerschap, zodat er al meer hcg in je bloed zit. Of is deze test gevoeliger dan die van je vorige zwangerschap. Of je bent ook misschien wel zwanger van een tweeling @ Mariel: krijg jij bij 7 weken al een echo? Bij mij zeiden ze dat dat pas vanaf 8 weken kon. Dat heb ik dus meteen ingepland, met 8 weken. Maar nu vraag ik me af of ik het niet beter nog een weekje later had kunnen doen, omdat er dan meer te zien is... Maar vanaf 6 weken (en een paar dagen) zou er een hartje moeten kloppen, dus dat zou voor ons beiden dan op de echo te zien moeten zijn. @ Zoe: misschien maak jij inderdaad minder snel hcg aan. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar ik lees hier wel vaker dat mensen laat positief testen omdat ze weinig hcg aanmaken. En: een streep is een streep, dus er zit wel degelijk hcg in je bloed! Als MvM negatief test, is dat hooguit omdat zij een vrij hoge drempelwaarde meten, tenminste dat heb ik begrepen uit posts van meiden hier. Misschien dat je dan wat later moet beginnen met plassen in een beker. Ik kan me je onzekerheid heel goed voorstellen. Ik doe m'n best om niet bang te worden. @ Passiepaard: zulke berichten maken het inderdaad wel heel reëel dat er nog vanalles mis kan gaan. Maar zonder bloedverlies kan het echt niet zomaar opeens weg zijn. Misschien wil je nog een keer testen, voor de zekerheid. Ik testte vandaag een veel scherpere streep dan zaterdag en dat gaf me wel weer meer vertrouwen. @ Almira: welkom hier! Altijd fijn om er nog een ervaringsdeskundige bij te hebben. Bevalt het moederschap je zo goed dat je nu al weer zwanger bent?! Ik heb nog geen speciale dingen waar ik trek in heb of die ik opeens niet meer lust. Wel heb ik meer zin in groente en fruit, maar misschien is dat wel uit plichtsbesef.
Hai meiden, ben ik weer even. Maar snel wat het is hier nog steeds erg druk en loop te rennen en te vliegen. Heb alleen de laatste pagina's bij gelezen. Joss, heel veel sterkte Littleme : ben benieuwd hoe het met je gaat. En over onzekerheid : hier ook eentje hoor. Hoort er een beetje bij denk ik, die 1ste weken van zwangerschap. En zeker als je al eerder een miskraam hebt gehad en op mijn leeftijd is dat risico verhoogd. Plus ik heb ook heel weinig symptomen, ga ik daar weer aan twijfelen terwijl ik weet dat dat niets hoeft te zeggen. Wat ik mezelf probeer voor te houden : er gaan héél wat meer zwangerschappen goed dan fout!
hallo meiden @zoe10 de testen van mvm testen pas een streep als je hcg boven de 5000 is. dus misschien als jij minder ver bent als dat jij denkt is het gewoon een minder duidelijke streep. in principe kan je pas met zes weken meedoen met mvm omdat dan je hcg hoog genoeg is. nou meiden vandaag heerlijk een dagje met mijn man gehad. hij was ziek thuis en zijn ang is twee keer zo dik als normaal maar toch heerlijk dat hij thuis was. hihihihh zometeen weer werken een klant knippen dus dat val mee, gr mik
Ik lust nog alles, maar de geur van paardenmest hhllgggg (heel lastig met een joekel van een knol op stal hihi) Bedabkt Chantico, je hebt denk ik wel gelijk. Ik ga nog een testje kopen, voor mezelf, als de streep nu duidelijker is dan de vorige heb ik weer even rust. Ik ben wel blij dat ik foto's heb gemaakt van mijn test want die strepen zijn haast weg, gek he?
@ Joss, veel sterkte meid, wat een afschuwelijk nieuws.... dikke knuf! @ Almira, welkom hier! Hier ook nog geen klachten..... niet moe of misselijk ofzo... maakt je wel onzeker he?
Hey meiden,hier ff snel.. @Jos,heel veel sterkte meis,ik denk aan je! @Littleme,mn duimen draaien nog steeds hier! @Ppa,JA iedereen is hartstikke enthousiast joh,geweldig! Vandaag ook tegen mn werkgever verteld en die was ook errug bij voor ons! @Esprit,ik had dus ook een hele vette streep deze keer en bij mij komt het omdat het er 2 zijn,misschien bij jullie? @Zoe,als je test duidelijker is dan je vorige moet het wel goed zitten meid,misschien ben je minder ver dan je denkt? Nou ik moet nog gaan opschieten ook,douchen en om half 8 lekker uit eten met een vriendin,gezelli! Fijne avond allemaal! xx
Hey hallo Dames, Ik kom mij ook bij jullie voegen. Ik ben zwanger van onze 2de... Onze zoon is 18 mei 2007 geboren en jawel nu nr2 .. Wij verwachten dat de uitgerekende datum rond 14 augustus 2008 zal zijn. (weet niet zeker want ik weet mijn laatste ongi niet meer ) Ik moet wel weer wennen aan het idee dat ik wederom zwanger ben maar goed ik denk dat ik snel genoeg weer met de beide benen op de grond sta. @ Almira ... hihi Zitten we dan weer
Hoi! @ Jos: heel veel sterkte Verder heb ik vanochtend HA gebeld en ik kan vrijdagochtend al er naar toe! Spannend!
@ Almira en Babsie: gefeliciteerd en welkom! @passiepaard: paardemest gaat mij nog goed af. In maart van dit jaar is mijn paard overleden en heb nu alleen nog een pony. Misschien dat hij minder ruikt....hahaha! Fijne avond allemaal! Liefs, Puck
Dank jullie wel lieve meiden voor jullie steun. Heb vandaag al heel wat nare telefoontjes moeten plegen om mensen op de hoogte te stellen. pfff dat valt zwaar. Ik duim voor jullie dat alles goed gaat, maar ik neem even wat afstand en zal jullie niet weer spreken denk ik.... mocht het wel snel weer raak zijn! Liefs Joss