Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    @linka: www.la-linia.nl ff op Caroly klikken dan kom je op een nieuwe pagina daar staat producten en daar staan de houten letters bij.

Echt super en snel geleverd... binnen een week

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je Maxi! En ga ik me vriendjelief laten zien en Myrna heeft dat ook maar andere letters, meegenomen uit oude flat, dus moet nog ff ophangen ;)

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    leuk al die letters, ik ben bang dat ons kind bij de geboorte geen naam heeft, we komen er maar niet uit.

4. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    De pijn bij mij vergeleek ik al met "alsof ik met m'n mus op de stang gevallen ben".

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Cynthia,nee dat snap ik ook wel,het is en blijft moeilijk in zo'n situatie.
    Doe gewoon waar jij je het beste bij voelt meis!
    Weet je ik begrijp je ex ook wel een beetje,ik heb in hetzelfde schuitje gezeten,wist ook niet wat ik wilde,en ook weet ik dat het niet fair is voor je partner,heel moeilijk allemaal!
    Veel sterkte!

@Noura,heyy!
    Fijn dat je weer kan gaan wassen vandaag,zal een berg liggen niet ;)
    Wat een bescheiden buikje heb jij,mooi hoor! :thumup:

@Happy,wat vervelend vor je zeg!
    Doe maar lekker rustig aan!

@Puck,das ook ff schrikken niet?
    ook jij rustig aan doen hoor!

Ik heb schoenen!
    Een beetje sportieve schoen met klitterband,heb er eentje gepast,morgen doe ik ze aan,nu lig ik lekker mn beentjes omhoog!

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    gelukkig voelt mijn onderkant nog normaal, maar het kan ook zijn dat doordat je meer doorbloed bent daar, dat het wat groter word, en door vocht kan het ook wat groter gaan worden.
    bij mij ziet het er in ieder geval wel wat anders uit dan normaal daar beneden

(leuk onderwerp)

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @ binnabinna hardstikke mooi buikje juist. iedereen smokkeld gewoon met zijwaardse foto's joh dan lijkt hij nog groter Tip! haha

@daisy, hij is toch ook giga haha voor mij dan haha heb nu al moeite met slapen enzo, kan me nog niet voorstellen hoe jij erbij zit op de bank haha maar ja 2 hè hebben ruimte nodig ; )
    woensdag nieuwe foto an 24 weken in mijn album.

over de box: die van ons staat al maanden in de serre haha, gekregen, in elkaar gezet en te lui om hem weer uit elkaar te halen. gelukkig ruimte zat beneden en word nu handig gebruikt om dingen weg te zetten waaraan de honden graag willen knagen haha

@bemy hele week vissen, jemig wat je leuk vind 7 dagen naar je dobber kijken. mannen zijn zo vreemd hè die van mij kan het in de zomer ook uren.

@noura wat een schattig buikje heb je dacht altijd bij een volgende beeb dat alle remmen los gaan maar dat is dus gelukkig niet zo.

Ik zit sinds vanochtend weer thuis, was braaf naar werk gereden, maar ben op mijn werk bijna 4 keer van mijn stokje gegaan, maar zat gelukkig. Voor het eerst eigenlijk sinds mijn zwnagerschap. Vriendin heeft me naar huis gereden, want kreeg er een migraine aanval overheen en zag dus voor de helft niks meer. ben net weer mijn bed uit bah nog steeds hoofdpijn achter mijn ogen. leuk hoo die lage bloeddruk, had gehoopt dat ik er zonder klachten doorheen zou komen maar helaas.

fijne dag allemaal

oja baal nog steeds dat ik nog niet weet wat het word GRR pas 14 mei

J

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Fijn joh dat je toch eentje hebt gevonden :thumup:

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik weet niet of ik dan zelf nog wel wil, maar áls dat zou gebeuren, dan zou het op mijn voorwaarden moeten. En daar zou ik heel hard over na moeten denken. Maar je weet het nooit. Aan je naam te zien ben je zelf Marokkaans, dus dan hoef ik je niet te vertellen wat sabr voor een mens kan doen. Dus hoe het ook loopt, sabr, sabr, sabr.

10. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Weten jullie al wat het wordt?

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Da's toch echt bekkenpijn vrees ik....

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Noura,bij mij ziet het er ook veel anders uit,vreemd heh,hahahh...
    Maar trekt wel weer bij!

@Jenny,blijf maar lekker een paar daagjes thuis jij!
    Enne ben zeer benieuwd naar je foto!

@Linka,ik heb er 2 gevonden ;)
    Hahahahah

@Cynthia,wat is sabr?

Heb ik nog ff een vraagje nu we toch op dreef zijn,kunnen jullie nog gewoon sex hebben?
    Het is net of er een slotje op zit nu,herkenbaar?

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    cynthia, mijn man is marokkaans, ik niet.
    maar ik begrijp je.
    ben blij te lezen dat je zegt dat het op jou voorwaarden moet gebeuren, en dat je erover nadenkt!
    en ja wij weten als ze het goed hadden wat het word, er staat ook een fototje in mijn album

super daisy dat je schoenen hebt gevonden. en mijn buik lijkt bescheiden, maar hij voelt wel groot en het zit af en toe in de weg met bukken, dan drukken mijn longen zich samen.

hihi jenny noem je hem schattig mijn buikje, dat klinkt heel lief.
    en ze zeggen ook altijd dat bij een volgende zwangerschap je buik vaak groter en eerder zichtbaar is. volgende kinderen zijn vaak ook groter.
    nou mijn eerste woog 3200, de tweede 3800, en de derde 2800, dus er zat nogal verschil in. ben dan ook heel benieuwd wat deze wegen gaat

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sex, wat is dat :rolleyes: ?

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi daisy ik hoop maar dat het ook bijtrekt ja, dat deed het de vorige keren wel, en ik hoop het wel heel erg :)

ik ga even weg achter de pc, zit hier al veels te lang

doeidoei

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Sabr is eigenlijk geduld. Heel simpel. En vooral als vrouw heb je dat héél vaak nodig!

Uhm, over sex kan ik je dus niet helpen...:( Zielig he? :)

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    sabr, betekend zoiets als geduld, zelfcontrole

haha linka, sex wat is dat....?

nou wij mogen al vanaf het begin geen sex, zou ik het nog wel kunnen hahaha

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Nou dat is als een man en een vrouw
    Whahahaahahaha...
    Jullie dus niet meer?

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh, je man is Marokkaans. En het is jullie vierde zie ik? Ik wil ook zeker mijn kindje wat van de Marokkaanse taal (Berbers in ons geval) en cultuur meegeven, want dat is toch de helft van haar afkomst. Dus de kleine kaftannetjes komen eraan, hihi.

Leuk hoor, een meisje! Tja, ik kan je wel wat namen geven, maar die heb ik zelf al, hihi.

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik ga ff boodschappen doen!

Deel Deze Pagina