Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Neej, vanaf begin van zwangerschap tot nu 3 a 4 keer gedaan, totaal geen behoefde aan :rolleyes:

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @noura: oh is dit al je vierde, jij zit ook niet stil haha
    zo oud ben jij toch nog niet?

sex, haha dit is de eerste keer dat ik dit hier lees. vond al lang duren haha
    maar mensen af en toe nog wel blijven genieten hoor, hoeft echt niet elke week hoeft voor mij ook niet zo. maar kan je wel vertellen dat het nu intenser/gevoeliger is en dat is best lastig vind ik. Mijn baarmoeder spannde zo hevig aan dat mijn beeb shocking klem zat haha
    ok ik kap al haha

3. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hahahahaha, goed onderwerp nu het buiten weer is afgekoeld ;).....

Ook hier niet meer de echte daad :oops:......en idd een flinke harde buik, pffff.....moet ook toegeven dat de zin minder is...ze zeggen wel is dat je tijdens je zwangerschap in een periode komt dat je er onwijs veel zin aan hebt, maar dat gevoel is nog niet echt aan de orde....:oops:.....Mn vriend vind het ook een beetje eng, is bang om mij en ons beebje pijn te doen (scattie hè!), plus dat het bloedverlies ons de echte daad ook niet meer laat doen.....

@Daisy: fijn dat je schoenen hebt gevonden! Deze elastiekjes doen me (nog) geen pijn....ik vind ze heerlijk lopen!

Ook hier vrees ik dat we wanneer het een jongen wordt, een naamloos kindje krijgen! Ze zeggen wel is dat wanneer je gelijk al een naam weet voor een meisje/jongen het dan ook dat geslacht wordt....maar ja, wij doen eigenlijk niks op de normale manier, dus dat zal bij ons wel niet uitkomen, hihi.....

@Buddy: ik doe t ook rustig aan hoor! maar soms moet je net ff de grens over, want sommige dingen moeten gewoon gebeuren hè!? Ik probeer altijd zoveel mogelijk in de ochtend te doen en doe dat de middag lekker rustig aan, zodat ik ;savonds nog een beetje mens ben als mn ventje thuis komt!

@Diana: lekker hoor gewekt worden door vogeltjes! Hier vanmorgen gewekt door een hels lawaai van een slijptol ofzo, grrrrrr! Heb 's ochtends altijd al een bad-hair-day, maar door de schrik was t vanmorgen echt een shock-effect, hihi!

@Austin: www.lepetittom.nl is een erg leuke site!

Meiden bestel nooit wat bij www.babypaleis.com! Heb er een keer badcapes besteld en heb er na eerst gelijk te moeten betalen, meerdere keren achter aan moeten bellen, moeten dreigen met stappen ondernemen, uiteindelijk na een half jaar mn bestelling van ontvangen!

Liefs

4. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @Cynthia
    Moeilijke situatie zeg, doe wat het beste voelt voor jou en de kleine.
    Fijn dat je bij je ouders terecht kon/kunt en nu een eigen huisje hebt!

@JennyS
    Wat ellendig, 4 keer flauwvallen op je werk.
    Gelukkig dat je niet hard gevallen bent en een vriendin je naar huis kon brengen.

@Daisy
    Geen problemen met sex hier, tenminste ik niet ;) maar denk dat mn man wel tevreden is hoor ;) Geen slotje :rolleyes: dus... maar ga wel 3 uur eerder naar bed dan mn man, dus we moeten er wel tijd voor maken.
    @Jenny
    hihi. Krijg er ook een harde buik van (bij een org:oops:me ), is soms niet altijd even lekker, maar wel heel effectief: beeb zit vast, is meteen stil en dan val je ZO in slaap, hahaha.

@Binnabinna
    Nog gefeliciteerd!

Zo, en mn memory is weer leeg... hopeloos he... :)

Ik heb zoooo ellendig geslapen vannacht zeg, rug- en bekkenpijn, niet leuk meer. Kon geen enkele houding vinden die geen pijn deed.
    Zit nu al de hele dag moe te zijn alsof ik een kater heb, en nou begint mn kont ook weer pijn te doen, kan ik alleen maar scheef zitten. LEKKER hoor.

Ben van gewone melk overgestapt op soyamelk. Wist ik veel dat ik niet tegen normale melk kon, dronk het al jaren niet meer, tot ik last kreeg van rare melk-aanvallen nu ik zwanger ben en dus ineens WEL weer melk dronk: heb ik een paar keer verschrikkelijke buikkrampen van gehad en sindsdien durf ik geen melk meer aan te raken. Nou ja, dan maar soya melk. Krijg ik toch het nodige binnen.

En gister barstte ik bijna in tranen uit omdat ik een nieuw potje olijven kapot liet vallen, terwijl ik daar zoooooooooooveel zin in had. Opgeruimd, en meteen een nieuw potje wezen kopen. snik

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Nee, ik denk niet dat ik blaasontsteking heb. Het komt ook echt alleen opzetten als ik vermoeid begin te raken. Doe het komende dagen lekker kalm aan. Bedankt voor jullie lieve reacties!

Vanaf het begin van de zwangerschap heb ik juist veel meer zin in sex. :oops: Mijn man weet niet wat hem overkomt :confused: , terwijl het juist nu van hem niet zo erg hoeft :) Ik ben benieuwd hoe ik er over een aantal weken over denk hoor, als ik nog weer dikker wordt.

Ok ik ga weer rusten!

6. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha lachen zeg, iedereen heeft het over sex.
    ja hier mogen we gewoon niet, dan maar een andere manier. maar het is bij mij ook erg gevoelig en soms niet prettig meer.

jenny, wat lees ik nu? 4x flauw gevallen dat is veel, doe je rustig aan

haha ja onze 4e al. mijn 2 oudsten zijn 14 en 11, de kleinste is 1. maar wel fijn hoor, 2 van die grote hulpjes, want ze zijn echt een grote hulp voor me. en nee ik ben nog niet zo oud, ben al vroeg begonnen ;) haha maar ja wat is oud?

cynthia, ben jij marokkaans dan? ben nu nieuwsgierig, mischien heb je het al verteld, sorry
    en ik heb ook wel namen, heel veel en er komen er steeds meer bij op mijn lijstje, maar ik heb nog steeds niet gehad dat ik dacht van heej dat is het... en wat ook zo lastig is, is dat veel namen al voorkomen, want we hebben heel veel neefjes en nichtjes

ik zit hier lekker aan een vruchtensapje, en wat zo lief is, mijn schoonmoeder heeft speciaal voor mij omdat ik er zo gek op ben een hele stapel marokkaanse msemen gemaakt, een soort van pannekoekjes, die heerlijk zijn bij de koffie jammie

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hallo allemaal!
    Wil iemand op de lijst bij mij zetten dat ik 9 mei weer naar de VK moet? Thanx alvast! :thumup:

Ik heb niet alles teruggelezen, maar 1 gedeelte viel mij op, over sex! :) Nu moet ik zeggen dat ik in het begin net zo vaak als anders wel behoefte had, maar dat het de laatste wel is veranderd... ik wil niet meer zo vaak, weet niet waarom. Had ik bij Jamie ook, alleen toen wilde ik gedurende de gehele zwangerschap weinig sex. Vind het alleen zo lullig (hihi, goeie woordkeuze weer :) !) tegenover m'n mannetje soms, maar het maakt hem niks uit.

@Puck2008; Hihi! Straks zegt je mannetje; 'schatje, nu even niet, heb zo'n hoofdpijn!' :)

@Noura; Hmm, ik ken het niet, msemen, maar zoals je het omschrijft klinkt het wel errug lekker!

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nee, ik niet, maar mijn ex-man wel. En door hem en mijn schoonfamilie heb ik de taal een beetje geleerd, niet vloeiend, maar redelijk, heel veel over de gewoonten en de cultuur, en het eten natuurlijk. En inderdaad, grote families, dus heel veel namen zijn al in gebruik :)

Hmmm...msemen is inderdaad lekker, maar ik vind 7arsha eigenlijk nog lekkerder!

En voor een heerlijk bord marmita kun je me echt wakker maken!

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Wanneer hebben jullie eigenlijk bericht gehad van de prenataldoos? Ik bedoel bij hoeveel weken?

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, hoe heb je gedaan om je eigen handschrift bij je naam op profiel?

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    queen bee het is ook heeel lekker! ik had er zo`n zin in, dat het speciaal voor mij gemaakt is, lief he

haha cynthia, marmita ik heb er een beetje genoeg van gegeten, maar ben juist weer fan van soep, en harirra, en met ramadan al die lekker zoetigheden.... shebekia, mmmmmm
    en krijg ineens zin in thee na3na3, muntthee

pfff ik zit hier nog steeds te wachten op de wasmachine

12. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Daisy: ja ik heb het echt getroffen met mn ventje!
    Doe je t een beetje rustig aan meis! Klees vaak dat jet het druk hebt, is ook logisch natuurlijk met je nieuwe huissie, maar neem je niet te veel hooi op je vork? Lief bedoelt hoor ;)

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gevonden :D !

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha, ja, als je eenmaal begint over Marokkaanse zoetigheden en eten, dan is er altijd wel iets lekkers te vinden! Hmm..harira en shebekia, heerlijk! Laten we maar niet eens over koekjes beginnen, hihi.

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb 'm nog niet.....:(

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja laten we erover ophouden, hihi goed idee anders moet ik het nog hebben ook ;)

ik heb eind vorige week bericht gehad van de prenatal doos, maar volgens mij krijg je hem in de 7e maand, dus het zou ook wat vroeg kunnen zijn de uitnodiging

zo ga weer even wat doen

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ QueenBee en Dasiy: :) Dat heeft hij nog niet gedaan! :) :) Hij kan wel heel verbaast reageren van "Huh, alweer?!?" :oops: :confused:

:) :) :) :)

Ok nu hou ik verder mijn mond! :-#

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Esprit,ik heb gister een mailtje gehad van de Prenatal,zal jij m binnenkort ok wel krijgen..
    Dank je voor je zorgen maar ik doe het verder echt rustig aan,overdag kan ik uitrusten zodat ik er s'avonds tegenaan kan! ;)

@Linka,ik weet even niet wat je bedoelt?

@Noura,mogen ze wel opschieten bijna werktijd voorbij :confused:

Wat kan een zwangere van humeur veranderen zeg,voel me ineens zo raar,heb net weer een stukje op de site van Merel* gezet,ze zou vandaag 10 maandjes geweest zijn :cry:

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Het is logisch dat je daarna even een beetje uit je doen bent. Je wordt weer even geconfronteerd met iets verdrietigs ten slotte....Maar het is wel goed denk ik, om er regelmatig even op die manier mee bezig te zijn. Je geeft het dan een plekje.

20. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hele dikke knuffel voor Daisy! En ook voor je mannetje! Heb net ff gelezen en vind het zo knap van je! Ik weet zeker dat zij ook trots is op jullie!

Deel Deze Pagina