Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ach, ik bedoel titel in je profiel, onder je naam ;) Dus heb al gevonden meis!

Hele dikke knuff voor je meis! We moeten haar nooit vergeten ;)

2. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    meiden wat hebben jullıe allemaal mooie buikfoto's

Cynthia ik heb daar ook last van van dat schoppen onderin is best vervelend doet soms ook echt pijn vooral als het tegen de blaas is. :(
    en wat een schoft ınderdaad je man

austin ik kan me heel goed voorstellen dat het niet leuk is om alleen maar te liggen .

jolanda dat ıs schrıkken met je scoonvader heel veel sterkte

daısy ook al vocht ık ook toen ık uıt vlıegtuıg kwam net olıfanten poten :oops: . nu ıs het wat weg aan het trekken

3. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    jenny dat sı ook schrıkken van je stokje gaan doe maar rustıg aan meid

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou meiden, ik hou het voor gezien vandaag. Ga lekker thuis een prakje eten!

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @austin jeetje meis dat is niet niks zo'n wiekend. balen hor

@austin en mik ik ga ook zo gouw de wieg klaar is hem benden zetten hoor. vindt ik ook leuk om naar te kijken. maakt het iets dichter bij

@linka he nieuw plaatje leukk

@daisy en diana de naam daar zijn wij op zich uit.willen aleen twee namen en dat wil nog neit zo lukken.

@bemy het kan ook zijn dat de kleine daar geen last van heeft. maar de ene kan daar tegen en de ander daar tegen. ik heb zelf 1 pak pampers en etos billen doekjes en dan ga ik hoopen dat het daar tegen kan.maar dat is afwacten.

@Cynthia jeetje meis dat is niet niks harklopingen en benautw heb je dat vaker?

@jolanda jeejte meis sterkte der mee met je schoonvader

@Esprit waar heb je dat dagboek gemaakt dan. lijkt me ook leuk

@jenny die heb ik ook hoor buik foto's van de zij kant. maar veel groter wordt ie niet :p

@daisy jeetje meis vindt het echt knap hoe goed je de site van merel* bij houd. en snap heel goed dat je daar aan moet denken mag ook toch. dikke knufel

nou ik gaat even de was op hangen. en dan straks maar weer eten en dan naar de verjaardag van me oma.

liefs sabrina

6. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Binna: www.babyopkomst.nl
    Is echt een leuke hoor, kunt per week vertellen wat je hebt meegemaakt. Ook kun je je stamboom invullen. Zo heb ik een foto van mn mannetje en mij geplaatst en dan moet je daar onder beide namen, waar je elkaar hebt ontmoet e.d invullen. Ook mijn schoonouders en mijn ouders heb ik er in staan. Verder heb ik er echo-foto's ingevoegd en die van het kamertje en de kinderwagen. Je mag zelf weten welke foto's je wilt plaatsen. Ook kun je er je VK-kaart invullen, maar dat heb ik nog niet gedaan, doe ik denk ik als laatste. Ga maar is kijken op de site. Enne plezier!
    Ik moest er wel voor betalen trouwens, 10euro geloof ik, maar vond dat wel de moeite waard....

Liefs

7. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Leuk janiene! dat je ons op de hoogte houdt van je vakantie! Idd gek idee dat dit de laatste vakantie is met zn 2en! Nog maar ff lekker van genieten! Veel plezier en ontspanning nog!

8. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Zo meiden, wat kunnen jullie kletsen, niet normaal.
    Het is voor de werkende onder ons, bijna niet meer bij te houden zo.

Ik ben net terug van de VK, alles is goed. Kleintje ligt perfect op schema, hartje klopt mooi en ik heb een hoop vruchtwater.

Over sex, bij ons gaat het nog prima, we mogen niet klagen. Merk wel dat mijn buik nu een beetje in de weg begint te zitten.

Verders ben ik wel bijgelezen, maar heb echt niet alles kunnen onthouden. Sorry.

Morgen nog een half dagje werken en dan lekker 5 dagen vrij, heerlijk!

Fijne avond allemaal.

9. Eimat

Eimat Niet meer actief

Hey dames,
    Ik kreeg ineens het (fantastische) idee om hier weer eens een keer te kijken. Kennen jullie me nog...hihi? Ik ga proberen vanaf nu weer eens wat mee te schrijven. Hoop dat het met iedereen goed gaat hier.

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik kom ook net terug van de verloskundige, het klopte dat ik de baby de afgelopen dagen een stuk minder voelde want de baby ligt alvast met zijn/haar hoofdje naar beneden en met de rug naar mijn buik. Ik heb natuurlijk ook de placenta aan de voorzijde dus er valt nu niks te trappen aan mijn voorkant.
    Ik ben wel echt superblij met mijn verloskundigen (7! in totaal). Tot nu toe onwijs aardig en voel me hartstikke welkom.
    En ik mag lekker over 3 weken weer, blijf het een feestje vinden om erheen te gaan. Moet wel echt rustiger aan gaan doen (of gewoon beter naar mijn lijf luisteren).

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

lieve dais, een dikke knuffel van ons!

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    knuffel voor mijn buddy

13. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Hij heeft al gebeld en is veilig aangekomen! wat kun je jezelf toch druk maken om de kleinste dingen als je zwanger bent! :(

@Austin - Ik heb net op kristel d'r hyves gekeken, echt een mooi poppetje! Hoe gaat het nu met jou? behalve dan misschien de verveling?

@jolanda1979 - sterkte met je schoonvader

@chyntiaB - Ze zei tegen mij ook dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat ik een weekje achterloop! dat probeer ik dan ook niet te doen. Maar het rare is het duikt toch steeds weer op in m'n achterhoofd ? Maar goed. ik zet het gewoon van me af. En succes met verbouwen. Vervelend dat het zo gelopen is met je man.

@Daisy - ik wens je veel succes/ geluk met de kijkers. ik duim voor jullie. En veel plezier met je nieuwe schoenen ;) ! Oja en wat dat slotje betreft. ik ben de sleutel kwijt 8) ! Ik heb ook even het stukje van merel gelezen. vind het heel mooi dat je dit zo bijhoudt, petje af!

@Noura - (beetje raar) Maar veel geluk met je nieuwe was-machine! En dat je daar nog vele wasje's mee mag draaien! (lol) Is balen als het telkens in de onkosten loopt! kun je weer andere dingen mee doen!

@Happy - is er nu echt niks wat je tegen die darmen kunt doen? lijkt me idd erg pijnlijk!

@Puck - geniet lekker van je vrije dagen! neem 't ervan! :D En misschien toch geen gek idee om je even op blaasontsteking te laten controleren, aangezien dit veel voorkomt bij zwanger vrouwen! ik heb het ook al gehad!

@JennyS - moest wel lachen om jou reactie :D ! tis inderdaad maar net wat je leuk vind uren naar 'n hengel kijken!(hihi) Hopelijk gaat het nu al wat beter met je migraine! Je mag wel gewoon 'n paracetamol innemen he?

@Janineenevie - Volgens familie van mij kun je als je zwanger bent beter geen voetmassage nemen! dit zouden weeen op kunnen wekken ??? ik had er zelf ook nog nooit van gehoord! Zij is 'n Doula! http://www.doula.nl

@Petrabr - Super dat je nu om de 3 weken mag!

14. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    petra en naat wat fijn dat alles goed was bij de vk.
    wij hebben ook een grote praktijk hier, ondergedeeld in 2 teams, en ben er ook blij mee

eimat leuk dat je weer eens kijken komt gezellig, alles goed met jou?

bemy, fijn dat je bericht hebt, en ook als je niet zwanger bent kan je je zorgen maken toch?

jolanda sterkte met je schoonvader

nou de machine is er hoor, en de stofzuiger (heeft mijn man erbij gepraat)
    en de 1ste was is gedraaid, supermachine, je hoort hem niet eens

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Super joh :thumup:

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

Even nog over de sex.. gevoel komt iets meer terug maar het is nog niet echt geweldig..

Voor de rest voel ik de kleine heel weinig en reageert ook niet als ik hem probeer wakker te maken :(
    Zit me niet zo lekker allemaal

Voor de rest is de geboorteslinger ook binnen en hij is geweldig! het is echt aan te raden!

Voor de rest weet ik even niks alleen dat ik ontzettend baal dat onze kleine verkeerd ligt en ik hem dus bijna niet voel!

Groetjes

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Schatje schatje schatje, zou je link willen doorgeven die slingers :oops: ?

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heb ik gedaan linka pb ;)
    Hij is echt heel leuk geworden en die geboorte sticker voor op het raam ook :) ben er helemaal blij mee.. nu moeten we nog de geboortekaartjes en kraambedankjes bestellen en dat hebben we het volgens mij

Groetjes

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    :) :-$ :)

He, nu heb ik door al dat gepraat over zoetigheid lekkerhonger gekregen... ;)

Xx

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je Schatje! Die vind ik zo leuk, weer wat anders dan normale slingers met hoera een meisje ;)

Deel Deze Pagina