@Schatje1; zou je mij die link ook willen pb-en? Vind het ook wel leuk om iets anders dan 'normaal' te hebben hangern strakjes!
Zo, nu ga ik lekker bankhangen. Niets meer wat moet vandaag, morgen weer hoor! Zo ff kijken of er iets leuks op tv komt vanavond, anders zal het avondje online-spelletjes spelen worden! Fijne avond dames! Xx
Hi meiden, Ik heb geluisterd naar het advies en heb vandaag het "goedkopere" beang gekocht. Het is zilver en volgens mij gaat het echt heel leuk worden. Van het geld dat we besparen kunnen we een mooie lamp, kleed etc van kopen. Donderdag wordt de langste wand behangen. Morgen moet iedereen maar duimen, want dan gaan ze de muur van de babykamer openhakken, om hopelijk de lek aan de douchekraan te maken. Ik hop zo dat dat het is, anders moet de hele badkamer opnieuw. De tegels, een nieuwe douche. Vreselijk! Linka en Daisy wat een mooie buikies zeg. Een zwangerschapsmasker heb ik niet. Ik ben wel ineens rood verkleurd, terwijl ik dat normaal echt niet heb,van een beetje zon. Binna wij hebben ongeveer dezelfde grootte qua buik. Ik vind het al heel wat hoor. Heel erg rond is hij alleen niet, dat vind ik wel jammer. Austin wat vervelend dat je je zo rot voelt! En je schattie is die al iets opgeknapt? Diana goed dat je het onderschrift hebt veranderd. Geheimpjes verklappen is bij mij al gebeurd. Oeps ik heb de naam aan mijn schoonouders verteld. Echt helemaal per ongeuk. Ik had hte over de kamer van..... Die muur wordt opgehakt. De box gaan wij ook met een week of 30 zetten. Hij komt dan en dan kunnen de katten eraan wenne. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik ze moet afleren dat ze er niet mogen komen. Ze zijn echt koppig! Ik ben vandaag naar de gyn geweest en alles is goed. Ik moet wel even ter contrle bloed laten prikken. Ik heb achter mijn schaambot pijn ( soort beurs gevoel) Hoogstwaarschijnlijk van een aantal schoppen van de baby. tenminste dat dat de gyn. Bemy ik kan me voorstellen dat je je man gaat missen. Heeft tie al gebeld? Joland heel veel sterkte de komende week. Ik hoop dat je schoonvader goed zal herstellen! Jeetje Cyntia wat een verhaal zeg. Ik kan me het bijna niet voorstellen. dat zijn een hoop kopzorgen zeg. Trek je het allemaal een beetje? Ik kan me voorstellen dat je niet weet of je hem erbij wilt hebben bij de 3d echo. Ik zou het ook niet willen hoor. Ik hb het vandaag laten maken en het was toch iets heel moois en emotioneels. Moeilijk hoor. Happy ik hoop dat je geen last meer hebt. Jammi shebekia! en muntthee nana heb ik lekker in huis. Maar wie maakt die heerlijke zoetigheden voor mij? Daisy goed dat je je gevoelens opschrijft. Ik hb het net gelezen. Dat je uit je hum bent is logisch nu. Dikke knuf! Janine geniet maar lekker van al die behandelingen. heerlijk! Nou Ik heb echt hel veel bijgelezen, ga nu even tv kijken. Kus Marije
babysticker.nl is echt kei leuk! ik vond zon ooievaar die het raam door vliegt ook wel leuk maar heeft iedereen hier in de buurt dus dacht ik doe eens wat anders
bemy nu heb je me aan het schrıkken gemaakt , vınd het eng nu maar ik had nog nooit van een doula gehoord trouwens, ik heb ook geen zin om in turkije te bevallen hoor maar het zal toch wel allemaal meevallen leg mijn vraag eens voor aan de vk hier op forum groetjes Janine
Ik vind die raam sticker heel leuk maar heb geen zin in als ie niet af kan krijgen! Snappie Dus ben zuinig op ramen ! Neej hoor Ooievaar nemen wij ook want we mogen van buren lenen ! Makkelijk
hey maxi, ik kan het me goed voorstellen. ik heb vrijdag zitten janken toen ik een artikel las in de kinderen over een stel wat na hele lange tijd zwanger was, op de echo een kloppend hartje gezien hadden en twee weken later bloedverlies en hartje gestopt.. heel verdrietig werd ik ervan. ik vind het ook wel heel goed om ons te beseffen hoeveel geluk we hebben dat we zwanger zijn, dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is als sommige mensen denken. liefs, lauwie
cynthia, wat een rotsituatie. kan me goed voorstellen dat je boos bent, dat je ex niet 8 jaar(!) geleden bedacht heeft dat hij graag een marokkaanse vrouw wil, maar pas nadat jullie samen besloten graag kinderen te willen! kan me op zich wel voorstellen dat mensen kunnen gaan twijfelen over keuzes, maar niet dat je zo snel van mening veranderd en hiermee kwetst hij je wel heel erg. ik vind het knap hoe vol vertrouwen in de toekomst en sterk je erover schrijft. goed dat je vooruit kijkt naar de tijd met je kleine meisje en er ook van kunt genieten. hoop dat je een goede manier kunt vinden om je ex er voor je dochter bij te betrekken, waar je je zelf ook goed bij voelt. dikke knuffel, lauwie
sorry, meiden, het lukt me gewoon niet om steeds overal op te reageren. vannacht kon ik niet slapen en vandaag meteen weer enorm verkouden. ben pas laat naar het werk gegaan en voelde me eigenlijk ziek. ik hoop dat ik zo wel kan slapen, anders is het morgen weer zo zwaar. morgenavond gaan we lekker een paar dagen weg, (maak me nu al zorgen over hoe ik dat bijgelezen krijg ), dus ik ben er volgende week pas weer. liefs, lauwie
Goede morgen meiden. Even een ego bericht van mij. Heb weer een hele slechte nacht achter de rug. Bijna niet geslapen van de pijn in mijn buik(darmen). Ga vandaag toch maar even de huisarts bellen of er niet iets te doen is aan die pijn! Kan zo toch niet nog meer als 15 weken doorgaan! Einde ego bericht!
vraag het inderdaad even aan de ha. daar zijn ze voor. maar ik slaap ook slecht hoor dat zal er wel bijhoren hhihihi. alleen die pijn in je darmen is natuurlijk niet leuk