Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Goeiemorgen, hier ook eentje die slecht slaapt helaas.

Ennnn ja hoor mijn tieten lekken voor het eerst haha

2. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Sorry :oops:, Maar ik ga er ook vanuit dat het allemaal spreuken zijn! Ik zie het ongeveer hetzelfde als met verse ananas eten! en SEX ! Ik denk dat dit allemaal meer van invloed is wat later in de zwangerschap! Sorry dat ik je heb laten schrikken, maar ik moest er ineens weer aan denken.

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

@Babsie,aha nu weet ik het,hahah..
    En helemaal weer bijgelezen?

@Snelle,wat fijn zeg dat je nergens last van hebt,super!
    Geniet er maar lekker van!

@Muis,ik hoop dat ze het kunnen repareren zo,zou wat zijn als heel de badkamer eruit moet,succes!
    Fijn dat verder alles goed was bij de gyn!

@Lauwie,ik wens jullie vast heel veel plezier en veel rust!
    Waar gaan jullie naartoe?

@Happy,groot gelijk heb je!
    Heb je al gebeld?

@Naat,fijn dat alles goed was meid!

@Eimat,hey!Leuk dat je weer terug bent!

@Petra,nou dan weet je wat je te doen staat heh,doe maar lekker rustig aan!

@Noura,wat fijn dat je weer kan wassen!

@Puck,wat een mazzel heeft je ventje dan met jouw ;)

@Esprit,weet ook niet waarom,heb je dat niet gevraagd dan?
    Ben wel benieuwd,niet te hopen voor je!
    En thanks voor het duimne,ik hoop het ook zo!

Hier vannacht weer ns goed geslapen,maar was ook zoo moe en zoo chagrijnig,de mannen hebben het maar te verduren heh,nu heb ik weer spijt,was wel wer goedgekomen gister maar toch :(
    Vandag moet ik gaan poetsen ivm kijkers en heb helemaal geen zin...
    Mar gelijk beginnen dan heb ik het vast gehad heh!

Alle daems die vandaag naar de vk gaan,hel veel succes/plezier!
    En lieve meiden,bedankt voor jullie lieve woorden allemaal!

xxxDais..

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Goeiemorgen meiden!

net bij de huisarts geweest, kreeg een gemene prik in mn vinger, ze gaan testen op suiker. Moeten meer meiden dit? Denk dat ik dit moet omdat ik zo groei? Moet straks om 11uur weer.

Over slapen: ik slaap als een roos, geen kanon die me wakker krijgt! Alleen mn lieve schattige kindje wanneer die besluit om mn blaas als voetbal te gebruiken....

Fijn hè, dat we allemaal al zo ver zijn gekomen! Kan het soms ook nog niet bevatten hoor! Kmoest vorige week huilen bij hart van nederland, toen ze lieten zien dat er een steen werd geplaatst op het grafje van dat weggegooide babytje....Kan er zo boos om worden!Er zijn zoveel mensen die graag een kindje willen en zij hebben hun kindje gewoon gedumpt! Heb er geen woorden voor, ja wel woorden maar die zal ik hier maar niet gaan typen....

Hoop dat t morgen wat beter weer word, kzit morgen op de rommelmarkt, hihi...Alle zooi verkopen die bij de verhuizing te voorschijn kwam...nou ja verkopen, poging tot, haha....

@Happy: wat vervelend meid! Hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen!

@Lauwie: beterschap meis! En een heel fijne vakantie!

Hier nog geen lekkende boobies! Dat krijgt toch niet elke zwangere vrouw? Vraag t me af of dat te maken heeft met het wel of niet borstvoeding kunnen geven....

Nou kga ff een bammetje eten, moest nuchter naar huisarts dus we zijn er nu wel aan toe!

Fijne dag allemaal!

Liefs

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Daisy: succes met poetsen meid! Ik ga om 16.00 hard voor je duimen! Hoop zo dat jullie je huis ook verkopen!

6. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen allemaal!

Volgens mij had ons beebje vanmorgen een megafeest in mijn buik, want mijn buik bewoog alle kanten op, hihi! Golven en doen enzo, echt een heel apart gezicht. Wil eens kijken of ik dat kan filmen, lijkt me wel grappig! ;)

@Daisy; Zal voor jullie duimen om 16.00u! Misschien dat je het al wel een keer verteld hebt hoor, maar per wanneer kunnen jullie in je nieuwe huisje?

@Schatje; Babysticker.nl! Thanx! Leuk om daar op rond te neuzen!

@Esprit; Mijn verloskundige prikt alleen mijn bloed maar voor Hb, niet voor suiker volgens mij. Heb ik ook nog nooit gemoeten..

@Lauwie; Alvast heel veel plezier toegewenst! Neem het er maar lekker van! ;)

@Happy; Idd, gewoon even de dokter bellen hoor! Zal vast wel iets aan te doen zijn, want dit is zo ook niks!

En ik heb trouwens ook 'al' last van lekkende borsten... :( Al een aantal weken, maar het komt gelukkig niet elke dag voor. Van het weekend ook ineens, dacht ineens 'wat voelt mijn bh ineens koud...', zaten er dus 2 kleine kringetjes in... Ach, hoort erbij. Niet iedere zwangere vrouw krijgt dit volgens mij, maar bij Jamie had ik het ook al. En toen ik eenmaal bevallen was, zeiden ze in het zkh dat ik genoeg melk had voor een heel weeshuis! Dus of die lekkende borsten misschien daar ook iets mee te maken hebben...?

Tot later!
    Xx

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    :whistle: Ohja, ben vandaag alweer 26 weken zwanger! :whistle:

Time flies... nog maar 14 weken... Houdt trouwens ook in, besef ik me net, dat ik over 10 weken verlof heb! Nog een leuk vooruitzicht! :)

Xx

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @QueenBee,gefeliciteerd met je 26 weken! \:D/ :whistle:
    En we hebben de sleutel van ons huis al sinds 04-04,we zijn nog volop aan het klussen of we,ik bedoel dan meer ZE,hihi....

9. jolanda1979

11 jul 2007
    89
    0
    0
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

Esprit, ik moet ook een bloedsuikerdagcurve maken. Ga dat deze week even doen denk ik want gebruik het apparaatjes van mijn schoonvader en die ligt de hele week nog wel in het ziekenhuis dus kan ik hem wel even gebruiken. Ik mag dat zelf doen omdat ik een verzorgende opleiding heb dus hoef er gelukkig niet voor langs. Bij mij doen ze het omdat er suiker in de familie zit.

Daisy, heel veel succes met poetsen! en hopelijk voor jullie goed nieuws van de makelaar. Bij ons is het alweer 2 weken geleden dat er iemand was maar weer niets gehoord van de makelaar. Onze makelaar maakt nooit zijn afspraken na echt vreselijk, zou hem nooit aanraden bij een ander.

Ik zag dat er meerdere last hebben van slecht slapen, hier verschilt het per nacht eigenlijk. Ben wel weer erg moe de laatste week, hebben meer dat?

Ik ga me nu maar eens aan de strijk wagen dan kan ik vanmiddag even gaan liggen voordat we naar het ziekenhuis gaan.

Groetjes,
    Jolanda

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen

@ espirit dat ziet er zekker leuk uit die babydagboek.

@jannie jeetje wat lekker zeg om te lezen je vakantie. be je naar turkkij ?
    en raar he laatse vakantie met ze 2 dat hebben wij ook.

@meiden die naar de vk zijn geweest en dat alles goed is. toppieee

@schatje meis ik snap heel goed dat je je druk maakt. doe ik ook. ik voel de kleine helemaal nog niet echt. aleen dat gekriebel.

@muis dat is wel leker dat je nu meer heb kunnen kopen voor het zelfde geld

@lauwie beterschap

@happy beterschap en hoop dat je er wat voor kan krijgen

@jenny jeetje meis balen dat je borsten lekken

@daisy suces met de kijkers

@alle meiden. en wat gaan jullie allemaal doen met koninginge dag/Nacht
    Wij gaan vanf bij vrienden zitten.die zitten op de route van de rommelmarkt bij ons in het dorp. en dan morgen lekker over de rommelmarkt.en einde van de midag naar de camping met me oduers voor 5 dagen heerlijk.

@alle meiden die slecht slapen. doe ik ook.tis echt balen. en zit ook weer vol slijm. dus veel hoesten maar ja gaat over zegen ze.

liefs sabrina

11. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Heej, wat leuk, ik zie af en toe meiden voorbij komen die eventjes stil zijn geweest, o.a. Eimat, Babsie...(oeps, en toen liet mn geheugen me weer in de steek) lees ze! en leuk dat jullie even van je laten horen!

Enne, ja, waar is ElleNY?

Gisteravond heb ik voor het eerst in mn zwangerschap een paracetamolletje genomen; ik moest gewoon een nachtje goed slapen. Heb de tactiek overgenomen van een van de meiden hier, las ik gister: even een paar nachten een pijnstiller en dan weer zonder proberen.
    Heb gelukkig ietsje beter geslapen, nog niet top, maar ja. Vanavond nog een keertje en dan weer zonder: van pijn in je rug ga je je ook anders bewegen en dat maakt het alleen maar erger heb ik het idee. Voel me in ieder geval een stuk fitter vandaag. Fijn zeg.

En de kleine is weer drukker dan gister, gezellig! Gezellig, maar niet praktisch... :( moet om de haverklap plassen

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Hoeveel paracetamol mogen wij eigenlijk?

13. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi dames,
    Hier was het om 7.30u al een lawaai van geweste. Een stuk muur open, gedeelte van de kraan die vervangen moet worden, besteld worden. De voegen moeten morgen uitgekrapt worden Daarna minimaal een week drogen. Echt vreselijk. Geen douche de komende 2 weken.
    Maar goed als het daarna maar opgelost is.

Slecht slapen heb ik ook regelmatig. Helaas weet ik hier ook geen remedie tegen. Ik ga meestal als ik vrij en 's middags nog even liggen. Anders heel vroeg naar bed. Sterkte allemaal.

Ik ga eens kijken of die werklui koffie willen. Groetjes

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ schatje heb je voor mijn ook dielink van die geboorte slinger.

15. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    2 weken zonder douche muis? das best lang! Kun je bij je buren douchen? Ik douche elke dag...wat zijn we eigenlijk verwend hè! Hopelijk is alles snel weer als nieuw!

Tjeee wat zijn die raamstickers duur! Wel errug mooi, maar pfff.....wij weten ook nog niet wat het wordt, dus we gaan het sowieso niet doen....

Nou kga weer naar de huisarts, tjee wat een gerace en dan moet ik om 15.00 nog een keer...ben benieuwd wat er uit komt...

Tot later!

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Esprit,succes!

17. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @JennyS
    Wij hebben paracetamol500 in huis. Neem er eentje.
    In de bijsluiter staat aangegeven dat je er 1-2 in 1 keer mag nemen als volwassene. Vindt 1tje dus wel zat.

18. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    hier ook weer even iets van mij.
    Ik ben inmiddels weer wat drukker en daardoor minder tijd en misschien ook minder behoefte om elke keer op het forum te zitten.
    Maar het gaat redelijk met me. Heb gister ook weer gewerkt. Was wel weer leuk, daarna wel echt veel pijn en enorm moe.
    ik heb mooie buiken voorbij zien komen. gaaf hoor! echt mooi!

Liefs, mij

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen dames,

Zo, weer even bijgelezen, maar wat een geheugen heb ik tegenwoordig zeg, de helft onthou ik gewoon niet....

Maar goed, ik ben dus even kwijt wie de link van die slingers heeft geplaatst, dus als die nog een keer zou kunnen, zou fijn zijn!

Koninginnedag....ik ga misschien naar een vriendin in Den Haag, en dan gewoon een beetje in de stad kijken. Weet alleen niet hoelang ik het volhou met m'n bekkeninstabiliteit. Ik moet dus wel een beetje oppassen met teveel lopen. Verder ben ik superblij met de komende vijf heerlijke vrije dagen! Laat de zon maar komen!

Lekkende borsten...hmmm...nog geen last van. Volgens mij krijgt inderdaad niet iedere vrouw daar last van, maar het lijkt me stiekem wel bijzonder, hihi.

Esprit, twee weken zonder douche, da's nog niets! Laatst hebben ze bij mijn ouders (waar ik dus nu even woon) de badkamer verbouwd, en dat heeft zeven (!) weken geduurd! Gelukkig heb ik een douche op m'n werk waar ik gebruik van kon maken, maar niet kunnen douchen zodra je je bed uit komt is echt heel lastig!

Verder heb ik ook dat besef dat meer van jullie hebben, dat we al zover gekomen zijn, wie had dat gedacht, dat het zo zou zijn toen we 10-12 weken zwanger waren? Nog maar een paar weekjes eigenlijk, en toch heb ik het idee dat ik er nog lang niet ben....en eigenlijk ben ik ook nog niet klaar om afscheid van mijn zwangerschap te nemen. Ik vind het nog veel te leuk, dat kindje in m'n buik, lekker dichtbij en gezellig!

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hello,

@Jolanda,hoe is het met je schoonvader?
    Raar dat jullie makelaar niks laat horen zeg,daar betaal je dan voor,grr..
    En is het gelukt met je strijk?

@Binna,wij lopen denk ik ff door de stad,ligt ook aan het weer,maar niet te lang aangezien mn klachten,vorig jaar was het mooi weer,was ik ook zwanger,zonder klachten,lekker hele dag toen op terras gezeten,heerlijk!
    Lekker hoor naar e campng voor ee paar dagen!
    Alvast heel veel plezier!

@Jenny,als je echt nodig vindt om een paracetamol te nemen mag dat maar liever niet,dat zei de gyn tegen mij..

@Muis,nou lekker hoor 2 wekn niet douchen ;)
    Wel vervelend mar net wat je zegt als het daarmee opgelost is!

@Esprit,en weet je al wat meer?

@Arri,fijn dat je weer iets of wat vooruit kan nu,maar denk nog aan jezelf heh!

@Cynthia,nou laat de zon maar komen idd,lekkr hoor!
    Wel gezelli in Den Haag maar idd vaker gaan zitten!
    Wanneer zou je in je huisje kunne eigenlijk?

Lekkende borsten heb ik ook zo nu en dan,al 3x gehad ofzo..
    Waar zou dat door komen?
    Ik heb alles gepoetst moet alleen nog ff stofzuigen en dweilen,het ergste van alles maar goed..
    Mn strijkwas heb ik gister weer naar mn moeder gebracht,fijn hoor..
    Ze gaan morgen 2 weken op vakantie dus zal wel wennen zijn,hihi...

Deel Deze Pagina