Hello ladies! @ Esprit: naar zijn die prikjes he? Ik moet nu 3 keer in de week een dagcurve bijhouden, dat betekent 7x een prikje op zo'n dag. Vandaag ook weer, superirritant! Hopelijk is de uitslag goed! @ Daisy: ik hoop voor je dat de kijkers kopers worden! Ik zal duimen om 16.00 uur. Over morgen: het was de bedoeling om te gaan bbq-en, maar we gaan nu maar steengrillen. We nemen het zekere voor het onzekere. Verder even kijken hoe ik me morgen voel, misschien gaan we nog naar een country fair. Voel me dus nog niet super (sorry even zeuren ), blijf nog een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en lies houden. Vanmorgen voelde ik de kleine ook niet, terwijl ik elke morgen door hem wakker word. Gelijk toch wat in de stress (hormonen? ) Het duurde een behoorlijke tijd voordat ik hem begon te voelen, heb hem maar een beetje wakker gemaakt . Daarna even snel wat boodschappen gedaan, liep ik door de AH met een hevig schoppende beeb die mijn blaas gevonden heeft , dat wakker maken werd dus gelijk afgestraft! Was blij dat ik weer thuis was! Hebben jullie beebjes ook een vaste lighouding? Onze beeb ligt vaak met z'n hoofdje naar beneden en de beentjes onder mijn maag. Als ik het goed voel hoor, ben ook maar een leek. Nu ligt hij volgens mij andersom dus vandaar dat mijn blaas het haasje is volgens mij, blijf naar de toilet lopen Fijne dag verder! Liefs!
Hoi meiden< @daisy: Het was mijn vraag van die pijn van onder, over sex durfde ik niet eens te beginnen . Maar eh dat gaat dus ook niet, doet echt ook pijn nu las ik ergens dat dat door de doorbloeding kan komen, de een heeft meer zin, maar het kan ook pijnlijk worden. Zielig voor mijn mannetje die had zich al helemaal verheugd op de tijd dat ik niet meer misselijk zou zijn, mijn eigen schuld ik heb hem dat boek cadeau gedaan: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaak van Kluun. En daar stond in dat het tweede trimester de sex optimaal was....NOU NIET DUS. SUCCES VANMIDDAG, met de kijkers mijn duimen draaien overuren. @lauwie: zulke dingen lezen is niet te doen nu he, bij mij stromen dan ook de waterlanders hoor. Beterschap, Dat bijlezen is bijna niet te doen dat kost je een hele nacht er wordt zoveel gekletst. heheh succes. Geniet van die dagen. @esprit: succes bij de ha hopen dat je geen suiker hebt Hier geen lekeknde borsten, lijkt me wel raar hoor nu al, hebben jullie dat dan ook al van die compressen in lijkt me zo lullig als je bv in de winkel staat en ineens van die vlekken op je shirt hebt @puck, hahaha nu al een ochtend humeurtje . Hier ligt ie met de beentjes naar beneden op mijn blaas te trappen of met het hoofd naar een zijkant, das minder want dan voel ik hem bijna niet, dan schopt ie tegen de placenta. VANDAAG 25 WEKEN!!!!!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat ik rond 15 mei de sleutel kan krijgen, dat zou echt ideaal zijn. Aannemer gelijk aan het werk zetten en afwachten maar. Ik weet het niet, hoe dat komt met die lekkende borsten. Maar misschien is het een soort van "test" of het allemaal werkt ofzo?
Hallo allemaal, Ik wist in eerste instantie helemaal niet dat dit forum er ook was. Hoorde het pas geleden van een oude vriending van mij! Maar bij deze voeg ik me dan maar even toe! Ik ben uitgerekend op 2 augustus 2008. Vinden jullie het ook ineens zo snel gaan? De eerste 12 weken gingen me niet hard genoeg, maar het gaat nu ineens allemaal zo snel. Die kleine schopt steeds harder en harder, hahaha.... Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en eventuele klachten! Heel veel succes! Groetjes, Mariska
@Maxi; gefeliciteerd met je 25 weken! @Cynthia: 7 weken? Pffff, kzou gek worden denk ik, hihi....maar ben dan ook echt een tuttebol Straks om 15.00 voor de 3e keer gemarteld worden, pfff, wat een nare prikjes! maar gelukkig lijkt het goed! 1e keer 5,8 en de 2e keer na eten 6,1. Zag er goed uit zei ze. Nou dan hoef ik toch ook niet om 15.00 nog een keer? Nou wel dus, grom.... @Linka; die verklaring kun je bij je verloskundige halen. @Daisy: mn moeder denkt dat ik helemaal zoutloos dieet moet i.v.m het vele vocht... dat lijkt me helemaal erg zeg! maar mn bloeddruk is wel goed, dus....vlg week maandag maar ff navragen dan.... Krijg zelfs af en toe pijn in mn voeten. Heb jij dat ook? T zonnetje schijnt hier trouwens weer heerlijk, hopelijk morgen ook! Weet f nie meer wat te teuten, dus tot later!
Welkom Mariska! Dank je lieve Buddy! Ga ik vrijdag gelijk vragen ! En dan kan ik aan me chef geven, was al zo vroeg klaar met werken, heerlijk en nu 2 dagen vrij! Ik ga nu maar ff boodschappen doen Fijne dag verder!
Nou, bij mij heeft ze nog geen vaste lighouding volgens mij. Vorige week voelde ik haar heel erg bovenin, maar de afgelopen dagen juist weer onderin. En ik kan ook nog niet echt een heel duidelijk patroon in haar tijden van bewegen vinden. Ik word er in ieder geval niet wakker van. Denk ook dat het nog iets te vroeg is voor een heel gedetailleerd patroon en dat het niet erg is als je je baby de ene keer vaker/anders voelt dan de andere keer.
Dat testen op zwangerschapssuiker is toch niet standaard? En heeft dat dan ook te maken met hoge bloeddruk of dat dan niet? Trouwens, een zoutloos dieet went best snel hoor. Ik heb jaren zoutloos gegeten, toen ik nog thuis woonde, want mijn moeder heeft een hoge bloeddruk.
ik kom alleen maar even zwaaien Ik heb heel heel heel erg moeie voeten en verder voel ik me prima! welkom mariska en heel veel plezier hier esprit, succes weer bij de dokter cynthia, wanneer weet je wanneer je de sleutel krijgt? groetjes petra
@ linka je kan de zwangerschaps verklaaring ook van je vk kijrgen. @cynitha je daar heb ik ook wel eens last van.
@Esprit: Ik wordt ook in de gaten gehouden. Dus moet om de 8 weken mijn bloedsuikers laten controleren. Dit omdat mijn BMI boven een bepaald aantal uit komt. Maar het zijn inderdaad gemene prikken! Gisteren nog laten controleren, maar was allemaal goed gelukkig. @daisy: Spannend, ga ook voor je duimen om 16.00 uur. @QueenBee: mijn borsten lekken ook af en toe. Gelukkig nog niet overdag mee gemaakt! @jolanda1979: Hoe gaat het met je schoonvader? Hopelijk valt het allemaal mee. Sterkte in ieder geval. @Muis80: Oh ik ga echt voor je duimen dat het zo allemaal opgelost is. Wel balen dat je 2 weken niet kan douchen! @JennyS: De dokter zegt tegen mij 4 paracetamol per dag. @Arri: fijn dat het weer wat beter gaat en dat je weer kan werken! @mariska 22: Welkom hier. @CynthiaB: Hopelijk lukt het om 15 mei de sleutel te krijgen. Dan heb je nog even de tijd voor het kindje geboren wordt! Net terug van de huisarts. En ja hoor ik heb weer iets vaags. Het zijn dus waarschijnlijk niet mijn darmen. Maar wat het wel is weet hij ook niet. Wel vond hij het heel raar dat ik zoveel pijn had. (net als je bij de huisarts bent niet natuurlijk) Dus nu heb ik Antagel voor de maag gekregen en ik moet paracetamol slikken. Als het vrijdag niet beter is moet ik terug komen. Dus ben erg benieuwd. Hopelijk wordt de pijn nu snel minder en kan ik weer wat beter slapen. Want maar elke keer een uurtje of 3 red ik echt niet!
@@cynitha: helaas wel ; ( bedankt voor de tips over paracetamol. heb een halve genomen vanochtend en het gaat al wat beter. vanavond naar Utrecht koninginnendag lekker de markt op
zo daar ben ik ook weer, heb bijgelezen maar ben het alweer kwijt.... ben echt een vergiet aan het worden, of nee dat ben ik al. wie zei er nu wat over chagereinig zijn, ik ben heel erg, iedereen heeft het gisteravond te verduren gehad met mij. ik heb mijn man boos gemaakt, die ging naar bed, en ik dacht heel gemeen van lekker rustig... erg he ik wil het niet, maar kan er niets aan doen. vanavond moet ik werken dat scheelt jenny paracetamol mag je gewoon hoor veel plezier in utrecht schatje als je het niet vertrouwd kan je altijd bellen. ik heb laatst de verklaring meegekregen van de vk, kan ook gewoon bij de assistente cynthia wat moet er lekken? beneden of de boops? mijn boops lekken niet, maar soms na het plassen moet ik erg opletten of ikniet na drup