Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Linka: ik had vorig jaar inderdaad gewoon een verklaring van de VK. Ze had hem gewoon kant en klaar op de computer staan, hoefde alleen maar uitgeprint te worden, ik ga er nu weer eentje halen voor als ik naar vegas ga...

Iedereen: heb net de bon voor de gratis baby doos van prenatal ontvangen , ik kan hem gaan ophalen. Hadden jullie nog meer tips van goede dozen, had gehoord dat de door van kruidvat bijvoorbeeld niet te moeite waard was en heeft etos er eentje? van felicitas kan ik me herinneren dat niemand het wilde omdat ze aan de deur komen en ze in je huiskamer onder het genot van een kopje thee en beschuit met muisjes alles proberen aan te smeren, iemand ervaring?

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @Cynthia
    hahaha, al dat ge-lek...
    boops lekken: moet er niet aanzitten, want dan wordt het een vochtige bende.
    en doos lekken: wel uitkijken idd dat ik niet nog na-lek nadat ik ben wezen plassen (probeer dus netjes mn bodem..bekken... eh pelvic floor exercises... (die!) te doen) , maar los daarvan en volgens mij bedoelde je DIE, is het ook gewoon een vochtige boel, en dat lekt vrolijk de hele dag door...
    FIJN hoor, ahum, gebruik al weken inlegkruisjes anders is het erg onaangenaam. Ze raden overigens wel aan die dingen niet 24 uur per dag te gebruiken en als het even kan te "luchten" omdat je nu gevoeliger bent voor schimmelinfecties.

Schijnt normaal te wezen...

Nou, de kleine is 180 gedraaid en het boinkt nu links boven ipv rechtsonder. Stuk lekkerder, dat gespring op je blaas is NIET fijn zeg.
    En de gyn maar zeggen vorige week dat een baby nu nog niet schopt, maar dat het voelt als bubbeltjes. Jaaaaaja, maak dat de kat wijs.

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik bedoelde idd beneden lekken, en zowel na het plassen als continue van dat andere spul (goh, lekker praatje). Komt dat dan doordat je spieren niet zo stevig als normaal zijn ofzo?

Zei de vk bij jou dat je de baby nog niet moet voelen bij 25 weken? Nou, als ik 'm nu nog niet voel, dan weet ik niet wat er met m'n lichaam aan de hand is hoor, dan zou ik me grote zorgen gaan maken!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ach, heb ik ook hoor, inlegkruisje idd! ;)

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Mijn suiker is helemaal goed! Heb ook niet te horen gekregen dat ik weer moet komen....

Hier geen last van lekken, hoef nog geen loodgieter te bellen, hihi....Grapje hoor, lijkt me erg vervelend!

@Daisy: en? een bod gehad?

6. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    @cynthia
    Urine verlies komt geloof ik door slappere spieren en druk, en het extra vocht komt omdat het weefsel beter doorbloedt is, krijg je meer productie van.
    Ja, heb altijd het idee dat een dokter je niet ongerust wil maken en een nogal voorzichtige schatting maakt van wanneer je de baby voelt. Plopjes zouden het nu dus moeten zijn, geen schoppen, nou, ik schrik er soms van, alsof iemand me in mn zij prikt. WHAA

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Plopje of schopje, ik geniet van elk gevoeletje!

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

hier nog een lekker hihihihihihihihihih inlegkruisjes ole hihihihih

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    In goede bui :) 8) :whistle:

10. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    lekkende dozen? wilde graag jullie input over de gratis af te halen babydozen, geen lekkende dozen?! hihi!

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoihoi!

Nah hoe wordt men chaggie,en Noura dat was ik btw over dat chagrijnig zijn,nu weer :evil:
    Ik heb jullie verteld van onze zeurende schilder,hij heeft nu alles af behalve d zolder,wij hebben een verbouwingsdepot,dat houdt in dat alles wat we aan ons huis doen terug krijgen,niet eerder an het schilderwerk gedacht tuurlijk want hem betalen we per uur,zwart,dus nu moet er buiten ok nog geschilderd worden en ik wil dat door een bedrijf laten doen want dan krijgen we alles terug snappen jullie m nog?
    Hij is zoo pissed en voelt zich genaaid,ik voel me nu zo rot,hij is weggegaan en komt de zolder ook niet afmaken..
    Wij moeten toch ook aan ons eigen portomonee denken of zie ik dat nu verkeerd?
    Is echt niet om hem te dissen maar gewoon om nog zo'n 1000euro meer over te houden is dat zo gek?
    Lars zn vader vindt het ok niet rechtvaardig wat we nu doen(is een goede vriend)maar jeetje wat dan? :cry:

Wat vinden jullie?

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Esprit,wat fijn om te horen dat het geen suiker is!
    Enne was en gescheiden man en heeft zn huis nog niet verkocht maar hij was wel positief,weer afwachten duss....

@Jennifer,ik heb geen antwoord voor je,sorry!

@Happy,nou hopelijk is het nu snle over meis!

xx

13. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi Meiden,

Gelukkig mogen we het bad nog wel gebruiken. Daar kwam ik later achter. Ik douche namelijk ook elke dag en zou dat dus echt een ramp vinden als dat niet meer kon.

In een borstvoedingsmagazine ( bij de gyn. lag deze in de wachtkamer) stond inderdad dat niet iedereen last krijgt van lekkekende boobs. ook als je geen lekkage had niets te maken met het straks wel of geen geven van goede borstvoeding.

Den Haag is erg leuk om lekker rond te struinen. hopelijk gaat het zonnetje schijnen.

Vandaag hebben we vlerbedekking gehaald voor achter de schotten op zolder. Verf voor de keuken en een hemeltje, ( zilver) aankleedkussen en roze overtrekken voor het kussen en een mooi dekbedje. We hadden eerst zwart/witte spulletjes, maar zilver met fuchsia vonden we toch mooier. Gelukkig mochten we ruilen.

ik ga even koken, want ik heb best al honger.

Groetjes Marije

14. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Daisy, ik snap jullie wel. Kost allemaal al genoeg.
    En als je dan de kosten uit het bouwdepot kan halen is dat toch mooi meegenomen.
    Jammer dat mensen dat niet snappen.

15. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Lijkt me inderdaad lastig als je steeds moet prikken voor suiker. ik weet eigenlijk niet of dat standaard is. Ik moest toevallig mijn bloed laten prikken van de gyn ter controle. op HB ( ijzer) en suiker.

welkom mariska!

!5 mei de sleutel dat zou lekker zijn. Dan ben je goed gesetteld als de baby komt.

Daisy waren de kijkers enthousiast?

16. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Als er een babydump in de buurt is. Je kan daar een leuke cadeaudoos ophalen ter inlevering van een bon ( in het boekje of internet) met een rompertje, spuugdoekje van lodger, tuitbekers, lepeltjes, doosje voor de billendoekjes en een knuffel.

Lekkende doos is hier ook van de partij, jammergeoeg.

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

@daisy groot gelijk meissie zou ik ook doen

ik heb de bonnen binnengekregen voor de prenetal doos en de kruidvat doos. ik moet alleen die bonne uitprinten en mijn printer is stuk dus das balen. maar van het weekend moeten we die even maken

gr kim

18. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    hallo dames,

de helft al weer kwijt.

Ik las iets over de babydozen. Die van felicitas neem ik niet meer. Inderdaad komen ze bij je thuis. Nou had ik wel een aardige mevrouw alleen ik had gewoon helemaal geen trek aan een onbekende in mijn huis op dat moment. Ik dacht van te voren dat ze hem alleen kwamen bregen,hmmzz not. Ik bestel dat soort dingen ook niet dus ze was snel klaar. Heb haar gezegd dat ik het prima zelf kan lezen en als ik iets wil ik het wel bestel.

De c1000 doos vond ik de leukste. Deze krijg je als je een geboortekaartje inleverd bij 1 van de filialen. Voor de rest ach het is leuk omdat het gratis is :) Mag je eigenlijk niet klagen he!

@ daisy, ik heb niet alles meegekregen over je schilder maar wat hadden jullie van te voren met hem afgesproken? Als je had afgesproken dat hij alles zou doen dus binnen en buiten tja dan is het niet netjes, als je niks af gesproken hebt over het buitenwerk tja dan heeft de beste man pech had ie maar beter moeten afspreken.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    '
    ik vond die van etos niets en de rest ik heb me wel aangemeld bij prenetal die mag ik nu ophalen en bij kruidvat maar heb ze nog niet dus...........................kan niets over zeggen sorry

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, vervelend van die man, als ik jou was laat hem maar gaan, hij moet je toch snappen waarom jullie dat willen, jullie zijn toch tenminste eerlijk!

Esprit, gelukkig is er niks aan de hand met je suiker!

van Prenatal moet ik nog ff wachten en kruidvat en van Babydump heb ik nog niet gedaan :rolleyes: ! Hihihi!

Deel Deze Pagina