Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja jullie ook heel veel plezier en ik wacht op Myrna, ze komt om 10 uur thuis van dr vader en gaan wij met mijn vriendin naar dorp!

2. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    goeie morgen

Hier ook weinig slaap gehad. Onze zoon was een paar keer wakker ( tanden ) en nu ben ik alweer een tijdje beneden. vriend ligt nog te slapen... suf... Ik voel onze kleine bijna niet, echt naar is dat. Bij de vorige was ie al vanaf 16 wk goed aanwezig. Wij gaan dadelijk even gordijnstof halen zodat ons kamertje af gemaakt kan worden.

Allen een fijne dag...

groetjes

3. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    :whistle: 24 WEKEN VANDAAG :whistle:

4. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Goedemorgen dames,

Daiy jullie hebben groot gelijk trouwens dat je een schilder wit neemt. Dan houd je tenminste nog wat eigen geld over. Wij hebben zo veel mogelijk zelf betaald, met als gevolg dat onze spaarrekening ver leeg is en dat had eigenlijk beter gekund. Onervarenheid.

Iedereen die koninginnendag gaat viere veel plezier en verkoop ze!

Hier rustig aan. Gisterenavond heeft mijn schatje de muur van de keuken al geschilderd en met amoniak gereinigd. Terwijl ik lag te slapen. Lief he! Ik wilde dat eerst doen, maar er stond dat zwangeren niet met amoniak aan de gang mochten.
    Vandaag gaat er verder geklust worden.

Tjeetje daisy, mischie vandaag tijd voor een middagdutje=

Groetjes een snipverkouden Muis

5. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Babsie gefeliciteerd!

6. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Wat een onderwerpen komen er weer voorbij.
    Lekkende boobs heb ik nog geen last van.
    Lekkende doos helaas wel, inlegkruisjes zijn al weer een tijdje een feit.
    @Janine, al je organen worden weergegeven in je voet, een bepaald stukje van je voet is je baarmoeder. Hier mogen ze dus ook absoluut niet aankomen bij een massage. Je kan dit plekje ook duidelijk vinden, het zit aan de binnenkant van je voet ongeveer 2 cm onder je enkel. Hier zie je dat dit nu ook opgezet is, een beetje bol is, bij iemand die niet zwanger is, is dit gewoon plat. Probeer maar eens met iemand te vergelijken. Ik heb elke drie weken massage van een vrouwtje en die vertelde mij dit, heb mijn voet met die van mijn vriendin en die van moeder vergeleken en het klopt echt. Zo is er ook een bepaald stukje in je been, waar ze niet aan mogen komen als je zwanger bent.
    @Daisy: Chagrijnig, ik weet er alles van. Kan binnen een minuut omslaan van super vrolijk naar niet te genieten!
    @Esprit: Nee ik heb niks gehoord over het testen van suiker. Gelukkig heb je geen suiker.
    Queenbee: Gefeliciteerd met de 26 weken.
    @Jolanda: Vermoeidheid is de enige kwaal waar ik erg last van heb, na een dag werken ben ik 's avonds echt compleet gevloerd!
    @Debbier: Fijn dat je je weer fitter voelt.
    @Jenny: We mogen max. 6 paracetamol per dag.
    @Muis: Succes met de verbouwing meis.
    Arri: Fijn dat je je redelijk goed voelt.
    @Cynthia: Inderdaad al weer allemaal over de helft. Wat is het toch bijzonder.
    @Linka: Zwangerschapsverklaring kan je bij de VK halen.
    @Puck: Hmmm lekker steengrillen vandaag. Ik heb echt werkelijk geen idee hoe mijn beebje ligt. Het lijkt wel of ze elke dag anders ligt, voel haar elke dag op een andere plek.
    @Mariska: Welkom
    @Petra: fijn dat je je zo goed voelt.
    @Happy: Vervelend meis, hoop dat alles helpt en je je snel weer wat beter voelt.
    @Jenny: En hoe was het in Utrecht?
    @Jennifer: Ik heb die van de etos al binnen en deze vond ik niet heel erg bijzonder.
    @Daisy: Je hebt groot gelijk wat de schilder betreft. Je moet aan je eigen centjes denken hoor.
    Ik zeg altijd maar kwaad is kwaad.
    @Muis: Naar de babydump wil ik ook nog steeds een keer gaan. Eens kijken of het er nog eens van komt.
    @Bemy: Wat leuk dat je zelf mee mocht voelen. Fijn dat alles goed is.
    @Schatje: Pas op mariokart is erg verslavend! Hihi.
    @Daisy: Vervelend zeg dat slechte slapen. Ik slaap echt als een blok, maar blijf wel moe, ook erg vervelend.
    @Esprit: veel plezier vandaag.
    @Linka: Ook al zo'n vroege vogel!
    @Babsy: Gefeliciteerd 24 weken!
    @Muis: Veel klusplezier vandaag.

Ga vandaag even de markt op hier, manlief is werken en ik ga met een vriendin.
    Elk jaar belanden we eigenlijk vanaf een uur of 12 op het terras en dan wordt het één groot feest. Helaas voor mij dus niet dit jaar en tja als enige nuchtere tussen al die dronken lui is ook niet echt gezellig, op een gegeven moment snap je toch hun grapjes niet meer.
    Ik denk dat ik het dus niet heel laat ga maken.

Iedereen veel plezier vandaag.
    Lekker 5 dagen vrij! Heerlijk!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoera voor Babsie :whistle: !

8. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Vind het nu al een saaie dag! Mijn manneke is niet thuis :( . Ik heb al gestreken en nu en het beddegoed in het wasmachine gedaan :( ! Dan ga ik zometeen maar even stofzuigen en dweilen! :( Zit er zelfs aan te denken om daarna nog maar even naar kantoor te gaan werken :rolleyes:

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kan je niet met je vriendinnen vieren vandaag of zo? Lekker op rommelmarkt, weet ik ook niet meer! Vervelend Bemy! Hopelijk verveel je straks niet.

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

goedemorgen. weer vroeg wakker vanochtend maar mijzelf geweigerd om eruit te gaan. dus pas om half negen eruit en toen heerlijk gedouched etc etc.

mijn man ligt nog lekker op eeen oor. en die laat ik nog even liggen kan ie even bijtanken hihihihih.

als mijn man wakker is en aangekleed gaan we even naar de rommelmarkt in bakkum. en dan weer naar huis en dan vanaf een uurtje of vier of vijf naar het dorp gezellig. ik drink al zeven jaar geen alcohol omdat ik het niet leuk vind maar vermaak me evengoed altijd wel dus dat zal nu ook wel zo zijn. het is alleen even afwachten hoelang ik het volhoud met mijn bi . dat is altijd een verassing.

nou meiden ik wens iedereen een heerlijke dag toe veel plezier!

dikke knuffel kim

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

zo de koninginenacht zit er op. was toch nog best laat.half 3 zag dat daisy toen juist wakker werd. heb ginstern bij ons op de nacht markt onwijs leuke kleertjes gekocht en een kruik. nou hele tas voor 12 euro zo wil ik vaker winkelen. ga vandaag weer even kijken. tis altijd welkom.

ga nu eersrt eens wat eten

liefs sabrina

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hoi hoi!

Haha die .... had ik gewoon maar wat gedaan hoor ;) ik ga de naam niet verklappen .. dat horen jullie pas wanneer ik bevallen ben haha ;)

Probeer ook meer te gaan genieten !

En moet zeggen BEN VANDAAG 25 WEEKJES ZWANGER! :D het gaat wel hard zeg..

ik ga zo met mijn mams en nog meer naar markt hier in de buurt dus spreek jullie denk ik vanavond wel weer even meiden! maak er een leuke dag van!

groetjes

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Goedemorgen allemaal,

iedereen al klaar voor de rommelmarkten? haha
    zit nog in pyama maar ga mijn best doen.

gisteravond in utrecht geweest en het was erg gezellig en toen het donker werd ging het regenen dus tijd om naar huis te gaan.

iedereen gefeliciteerd met de 24 en 25 weken

zelf ook 24 weken geweldig!

J

14. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi meiden,

Naat en Bemy ik ga ook niet heel veel bijzonders doen hoor. Ik ga nog even de stad in net een vriendin. Misschien nog even kijken bij de V&D of hema voor gordijnen voor de babykamer.

Naat geniet lekker van je vrije dagen. Heerlijk om even allerei zaken te regelen of te kijken wat er op je pad komt. Ik ben

Vanmorgen ik met mijn oma naar de stad gelopen, zijn winkels pas pen vanaf 12u. Dus dat werd niets.

De voegen zijn uitgekrabt en die man heeft zelfs stofgezogen! Ik sta helemaal verbaasd. Mijn vriend heeft weer een stuk geschilderd en de vloerbedekking ligt op zolder achter de schotten, dus mijn schattie is hard aan het werk. Ik heb maar lekkere broodjes gehaald voor de hem, want veel kan ik zelf niet doen. Voel me soms echt een doos!

Bij ons in het rijtje is vanacht een jongetje geboren. En hoewel ik niet superveel met die mensen heb, stond ik met tranen in mijn ogen toen ik hem ( door het raam) feliciteerde). ik ben echt een jankebalk.

ik ga op de koffie. groetjes

15. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Gister 26 weken, officieel nu dus 6 maanden zwanger!

(moet nog een foto maken :oops: )

Lekkage? Hier zijn de boobs al een tijdje lek en idd lijkt het ook net alsof de doos niet meer waterdicht is.
    Ondertussen heeft mijn bekken ook in de gaten gekregen dat ik zwanger ben: pijn! Over 2 weekjes kan ik voor het eerst bij een fysio terecht.

Groetjes van Kiki

16. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Aaargh
    Ben aan het werk (tja, woon niet in NL he.. heb je geen vrij met koninginnedag) maar ik zit niet lekker, de kleine beweegt heel veel, ik zit klem in mn broek (ok ok, hij zit me gewoon te strak de laatste tijd), pijn rond mn navel, mn benen voelen onrustig, mn bh zit te strak.
    Moet nog een paar uur...
    Ben moe ook. wil gewoon naar huis.

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    debbie, een tip ;) lekker shoppen! (grapje)
    hoop dat je werk er snel op zit

daisy ik vind ook dat je gelijk hebt, iedereen gaat voor zijn eigen voordeel, ook jullie "zwartwerkende" schilder, anders deed hij het wel wit. mischien een idee voor hem, om het wit te doen, dan had je hem alsnog in kunnen huren. maar ik zou je er niet schuldig om voelen, dat is het risico van zwart werken.
    brr 3 uur wakker is wel vroeg, toen sliep ik nog

kiki gefeliciteerd met je 26 weken
    sterkte met je bekken

leuk zeg muis als er een beebje geboren word in jullie buurt

jenny, je kan ook in pyjama naar de rommelmarkt hoor, op deze dag is dat helemaal niet gek ;)

schatje leuk zeg die slingers, ik kende ze al. maar het is ook leuk om zelf een slinger te maken, helemaal niet moeilijk
    wij gaan denk ik een geboortekrans maken

binnabinna, zo jij bent goed geslaagd zeg.

ach bemy, wat ongezellig. ben het met linka eens, mischien wat vriendinnen meevragen?

de rest ben ik weer vergeten..... iedereen die een mijlpaal heeft bereikt gefeliciteerd!

wij zijn naar de markt geweest, lekker een stapel turkse pizzas gehaald, en wat stukken chocola voor vanavond.
    en mijn dochter heeft een laptop gekocht, ze had er al jaren voor gespaard, en ik heb het nog een tijdje tegengehouden want ik vond het nogal wat, maar het is iets wat ze echt wil dus vandaag is het zover.

18. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi hoi

gisteren pret echo gehad
    foto's staan in me album :D

vandaag nog met me moeder en ticho de stad in geweest. hij heeft van me moeder een grote politie wagen gekregen en hij is er helemaal dol op en wou er zelfs mee gaan slapen haha....

ik ga gelijk weer stoppen ga hem nu uit bed halen hij ligt er al lang is en anders slaapt hij vanavond niet.

groetjes

19. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meiden!

Wat een vermoeiende dag! lekker veel geld verdiend, hihi 120euro met het verkopen van rommel dat we anders in een luie bui naar de stort hadden gebracht....tssss, wat mensen allemaal wel niet kopen zeg....Hihi, ik vind t prima, kan er mooi mn dagje bij de beautyfarm zaterdag van betalen, heerlijk!
    Kben wel helemaal lek nu en ga gestrekt!

Liefs

20. Mariel77

Mariel77 Bekend lid

17 aug 2007
    969
    0
    0
    Brabant
    Hoi meiden,

Ik ben er nog iedere dag bij, hoor. Ik schrijf alleen niet zo vaak, maar ik volg jullie allemaal!
    Hier geen last van lekkende borsten, maar inlegkruisjes zijn wel hard nodig...
    Maandag hebben we de pretecho gehad. Was echt geweldig! Alleen viel onze jongen op een gegeven moment in slaap en hij lag met zijn hoofdje helemaal naar beneden. Ze kreeg hem er niet meer goed op. Nu mogen we over een paar weken terug komen. In eerste instantie wel jammer, maar een extra keer kijken is ook wel zo leuk! Ik heb een paar foto's in mijn album gezet.

Ik weet niet of de vraag al gesteld was, maar zijn flannellen luiers echt nodig voor de babyuitzet?

Doen jullie het allemaal een beetje rustig aan?

Groetjes Marielle

Deel Deze Pagina