@ daisy nog gefeliciteerd met je oma! kan me heel goed voorstellen dat maandag weer een gevoelige dag voor je was, is ook heel normaal! nog iets gehoord van je kijker? enne misschien dat hij zich er niet prettig bij voelt maar als je iets kan besparen gewoon doen hoor meis het is allemaal al duur genoeg! @ linka he je hebt je profiel gepimpt hihi ziet er goed uit! ik heb mijn verklaring bij mijn VK gehaald @ esprit hier ook nog geen bericht van de Prenatal doos...Super dat de uitslag goed was! goede slag geslagen vandaag! @ janine heb je het een beetje naar je zin meis? geniet er maar lekker van hoor! @ naat goed om te horen dat alles goed gaat met de kleine geniet van je vrije dagen! @ eimat he meissie dat is alweer een tijd geleden! hoe is het met je? @ petra wel goed luisteren naar je lichaam hoor meis die geeft dat precies aan! @ bemy heeft je ventje het een beetje naar zijn zin? en trek je het in je eentje? hier inderdaad nog wel verveling maar begin er aan te wennen heb je nog wat leuks gedaan vandaag? @ noura hopelijk leeft deze wasmachine een heel stuk langer maar dat zal wel want miele is gewoon de beste! @ schatje misschien wel het zelfde als bij Petra? gefeliciteerd met je 25 weken! @ muis hopelijk kun je je toch nog ergens wassen hihi! probeer een plantenspuit dat helpt altijd wel goed! hoe was je echo? ga je nog een foto plaatsen? @ happy voel je je alweer wat beter? @ sabrina ook jij nog gefeliciteerd met je oma! @ mariska welkom en gefeliciteerd! @ cynthia ik heb er ook last van maar het is een veel voorkomende kwaal had het ook al voorgelegd bij de VK hihi! @ pendrag hopelijk ben je snel van je blaasontsteking af! @ babsie gefeliciteerd met je 24 weken! @ debbie hopelijk voel je je nu wat beter dan overdag! @ queenbee gefeliciteerd met je 26 weken! @ kimm wat een mooie foto's van jullie meisjes! @ mariel ook al van die mooie foto's, wel fijn dat jullie nog een xtje mogen! @ aykietje jippie! gaat lekker hard he! Hier vandaag met mijn moeder naar de jaarmarkt gegaan, wilde er gewoon perse tussenuit! was wel lekker maar wel zwaar! met mijn mannetje gaat het een heel stuk beter, het bleek een luchtweg infectie te zijn! oh en een goede raad als je vind dat het tijd word om met iets naar de huisartsenpost te gaan, gewoon gaan en niet eerst bellen mij hebben ze tot 2 x toe met een kluitje het riet ingestuurd terwijl mijn man bijna 41 graden koorts had....stelletje *!#^$@! ga trouwens van 't weekend beginnen aan de versiering van de babykamer, sjablonen op de muur verven en lampjes maken! JIPPIE 29 WEKEN VANDAAG! ! ! xxx
Ik wou even zeggen dat ik zo trots ben op een vriendin van me. Ze is afgelopen weekend bevallen van een pracht van een zoon Jayden. Ze heeft bekkeninstabiliteit gehad. En ze was afgelopen zondag uitgerekend. Ze is in het ziekenhuis bevallen. Ze had zwvergiftiging. Ze hebben van alles gedaan zodat ze zo snel mogelijk kon bevallen. Ze heeft er een trauma aan overgehouden ze had iets heel anders verwacht. Ik ben zo trots op haar. Ze heeft het zo goed gedaan. Ik heb soms echt de tranen in me ogen van trots. Volgende week gaan we op visite bij dr (moest het even kwijt)
Gefeliciteerd met je vriendin dr zoontje! Vandaag was gezellige dagje en vrienden hier en even naar rommelmarkt geweest. Kortom, het was gezellig! Ja, ik moet vrijdagochtend toch naar VK, dus kan ik even gelijk vragen Ja, ik heb profiel opgepimpt, had saaie profiel vond ik ! Fijne avond verder!
Zo, er is weer een fikse bijleesactie nodig geweest! Wat een geklets Bij de 20-weken-echo was de kleine op een aantal punten iets onder gemiddeld. Weet niet hoeveel dagen achter op schema. Maar bij de vk 2 weken geleden lag m'n baarmoeder juist weer iets hoger dan bij mijn termijn hoorde. En inmiddels is het nóg weer veel hoger geworden. Weet dus niet of er een groeispurt is geweest ofz... Als ik mijn buik vergelijk met de buiken op jullie fotoĀs val ik toch ook nog steeds wel in de categorie dames met bescheiden buikjes. Ik voel wel dat hij flink boven mĀn navel gegroeid is al, dus ik maak me niet echt zorgen om het kindje: dat groeit denk ik prima. Cynthia, wat een rottige situatie dat je vriend bij je weg is. Heel veel sterkte! Vervelend, die prikjes, maar fijn dat het allemaal goed was. Weet iemand eigenlijk of je zwangerschapssuiker behalve met bloedtesten ook aan bepaalde symptomen kunt herkennen? Veel dorst hebben, dacht ik, toch? Of is er meer? Jolanda, hoop dat het goed gaat met je schoonvader. Hier nog geen druppel melk gezien. Op zich fijn dat ik nog geen vlekken in mĀn kleren heb, maar hoop natuurlijk wel dat het voor de borstvoeding goed op gang komt! Ik heb ook af en toe onrustige nachten: vaak wakker, steeds draaien, niet lekker liggen. Gelukkig kan ik nu een aantal dagen net zo lang uitslapen als ik zelf wil! Zal je net zien: werd ik vanochtend toch gewoon om kwart voor acht wakker... Echt een feestbeest ben ik ook niet meer: ga nog steeds elke avond om tien uur gapen. En dan dus maar naar bed met de kleine! Hihi, als ik mĀn badjas aan doe, moet ik de knoop boven mĀn buik maken. Voel me echt zwanger zo! Van de week ook de Prenataldoos gehaald. Leuk! DaĀs precies wat ik me de laatste tijd steeds bedenk. Ik heb in het begin ook (dankzij bloedverlies) een tijdje gedacht dat het een mk zou kunnen worden. En nu is de kleine 'alive and kicking' en al bijna levensvatbaar! Ongelooflijk! Ik voel de kleine eigenlijk nog overal. Soms linksboven en rechtsonder, maar even later weer rechtsboven of midden onderin. Vaak is de kleine wel actief na het eten of als ik ga slapen. En Ās ochtends vroeg. Maar soms is het opeens een halve dag heel rustig en een andere keer blijft het maar bewegen daarbinnen. Nog niet echt een ritme te ontwaren dus.
Goede avond allemaal, Ik kom net uit een warm bad met eucalyptus olie. Goed voor mijn huid en luchtwege! Verder lekker in een cafetje gezeten met een vriendin vandaag. Austin ik zal binnenkort inderdaad wat foto's zetten van mijn buik en de baby. Ik heb er nu een hele rits, maar zit eigenlijk ltijd achter de laptp en ze staan op de vaste comp. Fijn dat jij je wat beter voelt en dat je man wat opknapt. Het werd ook wel tijd he! gelukkig doen ze hier bij de hisartsenpost niet zo moeilijk. Tijdje terug belde ik of ik langs mocht komen omdat ik zwanger was en me een beetje zorgen maakte dat ik blaasontsteking had. Ik kon een uurtje later tercht. ( ik had niets) Goed verdient esprit! Kimm kan me voorstellen dat je trots op haar bent. leuk hoor en fijn dat alles goed is gekomen. Mariel leuk dat je nog een keertje terug mag komen. Kun je weer en keertje kijken! Austin gefeliciteerd met 29 weken. Jij bent echt een van de verste he Het klinkt nog z ver voor mj. Ik weet nog dat ik in het begin echt z jaloers was op je, dat je al z ver was. Ik ga lekker sloom in bed hangen. Mijn schatje heeft de hele dag gewerkt in het huis. Zelfs opgeruimd en schter de schotten stofgezogen. Morgen gaat het laatste likje verf erop in de keuken en ziet deze er ook weer helemaal netjes eruit. Ik ben echt blij met hem. Tot morgen! Liefs Marije
http://www.babynamen.nl/?page=babynamen ... yoccurance kijk maar even kan je zien hoevaak je naam gebruikt is hihihihih mijnes 0 keer. joepie gr kim
Hey meiden! Ik heb me hier een hele tijd terug in de groep gegooid maar ben de laatste tijd veel te druk geweest om alles te volgen en te reageren. We hebben vakantie gehad en zijn druk geweest met de babykamer en voor dit weekend moeten we onze keuken eruit slopen omdat we eindelijk onze nieuwe krijgen! Allemaal leuke dingen dus maar daardoor weinig tijd gehad voor de aug. mama's! Ik hoop dat het met iedereen goed gaat in ieder geval, met mij gaat het super! We hebben de babykamer zover af en in de vakantie nog een pretecho gehad, errrrrug gaaf! Liefs Delilah
Wat ontzettend leuk! Onze jongensnaam is al 120 keer gebruikt maar dat had ik wel verwacht... Onze meisjesnaam maar 1 keer Ga eens kijken hoe het zit als ik het anders spel hahahaha dan is de jongensnaam maar 3 keer gebruikt!
Hihi, de naam die wij in gedachten hebben is ook al flink vaak gegeven. Hou er wel rekening mee dat het alleen namen zijn van kindjes die voor zo'n Eagon-regeling zijn opgegeven.
@Mariel: flanellen luiers zijn echt niet nodig meid. Hydrofiel voldoet prima. Ik vind het wel fijn om daar flink wat van te hebben (heb er zelf 18).
Ja, daar heb ik altijd gekeken toen ik bezig was met namen ! Mijn naam is ook 0 bekend, haha! Maar die naam die ik ga noemen is al 5 keer bekend, is ook mee vallen en Myrna ook weinig!
Had ik pas ook gevraagd of dat echt nodig is, maar blijkbaar is niet nodig, ik herinner me ook heel goed dat ik ook nooit had gekocht toen ik in verwachting was van Myrna.
@Austin - Ik heb gisteren niet veel meer gedaan. Ben blij dat het vandaag donderdag is, morgenavond komt mijn manneke weer thuis. Ik zei gisteren tegen hem; nog maar een dagje en dan komen jullie weer richting huis. Zegt hij; Jah, jammer he! Maar goed om te horen dat het met jou mannetje ook weer beter gaat. En dat van de huisartsenpost daar ben ik ook al 'n keer mee geleerd ! hun standaard spreekwoord is; neem maar 'n paracetomol in Veel plezier aankomend weekend met het versieren van de babykamer. Jij gaat hard, al 29 weken @Kimm - 'n trauma ! dat is niet zo best. Gelukkig is nu alles goed. @chantico - Dus ik ben niet de enige! en ik moet zeggen dat ik ook nog onder de categorie, bescheiden buikje's val! Ben nu ook aan 't afwachten of de kleine de groeispurt in gaat halen? Bij de VK zeiden ze dat als het kindje wat kleiner blijft ze mij straks adviseren plat op bed te blijven liggen Maar dat was nu nog niet van toepassing, het kon nog alle kanten op! @Muis - warm bad met ecalyptus! je brengt me op 'n idee! (heerlijk) @Jennys - mooie buik, en wat 'n verschil met de eerste foto he! @Delilah - Als je druk bezig bent dan gaan de dagen veel sneller, vind ikzelf dan! dus blijf maar lekker 'n beetje bezig.