Nou ik heb even een aantal blz terug gelezen @ joss81: Zucht wat naar voor je meid. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Sterkte! @Littleme: Hoop dat het goed met je gaat. Laat je nog weten hoe het gegaan is? @ daisy: wow dubbel geluk dus Heb je al een echo gehad? @ chantico: Tijdens mijn eerste zwangerschap merkte ik ook in het begin helemaal niks. Ik was pas tevreden na elke echo Dan wist ik weer zeker dat het goed zat. Pas toen ik de kleine begon te voelen had ik elke dag wat zekerheid. Ik vond de echo's toen ook minder belangrijk. @ alle dames... gefeliciteerd met jullie zwangerschappen... groetjes
Ja moeder zijn bevalt heel goed maar ik mis het zwanger zijn wel heel erg! Dus ik ben zo gelukkig! En ja ik ben een verse moeder hahahaha dus zit er nog middenin, in de luiers en de flessen en al die dingetjes! Ja maar t is zo leuk een kleintje en het zwangerzijn dus nu kan ik genieten van beide een kleintje en de zwangerschap!
Chantico, ik krijg met 7 weken een echo omdat ik zwanger ben geraakt door vruchtbaarheidsbehandelingen. In ons ziekenhuis is het dan standaard bij 7 weken. Maar er zijn al vrouwen die eerder mogen voor een echo en die zien ook al iets. Dus inderdaad, wij moeten beide wel een hartje kunnen zien kloppen. Spannend! Nieuwe zwangeren: Proficiat! Joss, nogmaals heel veel sterkte meid.
@ almira: Het is inderdaad wel erg bijzonder he! En ik moet zeggen dat wij toch wel van geluk mogen spreken als ik zo het forum aflees. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet zo goed geloven En dan duurt het nog zoooooooooooooooooooooooooooooooo lang voor die 1e echo ( hoe bedoel je geen geduld)
En nog een duimer erbij, Rachel! Is het helder bloed? Ik lees hier regelmatig over bloedverlies doordat alles veel beter doorbloed is en zelfs hoesten, niezen of persen al een haarvaatje kan doen knappen. Misschien lees je in dit topic iets wat je geruststelt: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0
YYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS! Ben zo blij voor jullie, en twee hartjes nog wel. Nou dubbel genieten dan maar! Liefs Sen.
Krijg onwijze steken in m,n buik, Huisartsenpost gebeld moet er 21.10 zijn....het voelt niet goed meiden :'(
Och Rachel...wat shit zeg! Ik ga heeeeeeel hard voor je duimen! Wordt zo machteloos van die nare berichten! Bah wat is dat toch altijd oneerlijk! Dikke knuffel voor jou Rachel!
Oh Rachel , hoop dat je zo met goed nieuws thuis komt, duim duim duim.. Babsie en Almira, leuk dat jullie ook al mama zijn. Ik ben 15 juni bevallen van een dochter en rond 2 augustus uitgerekend.
@lique80: Hey hallo, Ook al snel voor een 2de dus. Leuk joh. Hoe voel jij je? merk je al sneller iets dan de vorige keer? Kun je het al een beetje bevatten? heb je al een echo gehad? hahahhaha nou dat was het wel weer eerst. groetjes