zo even snel berichtje van mij internet gaat zo lngzaam hier . als ik alles bijgelezen heb heb ik bijna geen tijd meer om te reageren. @ austin ja ik amuseer me wel hoor . lekker weertje hier alleen jammer dat ik nu niet veel in de zon kan . ban bang dat ik zwangerschapsmasker krijg. en nog gefeliciteerd met je 29 weken gaat echt hard he ık zaterdag 28 jkoepie @ bemy nee joh meid ik ben allang blij dat je me verteld hebt. @ daısy meıd doe aub een beetje rustig. voor de rest ben ik alles weer vergeten alleeen ja het kamertje na de vakantie zou de man voor de muurschildering bellen en dan gaat de verbouwıng begınnen. ık ben trots op mıjn buık maar als ık hıer afentoe dıe slanke vrouwen zıe langs lopen , zo was ık een half jaar geleden ook nog . nu zıe ık eıgenlıjk pas dat alles naar mıjn benen ıs gegaan maar ja alles voor onze jongen. hıhı. nou meıden ga stoppen groetjes
@Mik,leuk dat je geslaagd bent voor het kamertje! En wat erg om te horen van jullie vrienden,pfff je zal het maar te horen krijgen heh! Maar ze hebben nog een klein kansje,hopelijk gaat dat goed... @Muis,idd je buik is wel wat groter ja,gelukkig maak jij je geen zorgen! @Binna,jammer van het weer heh! Maar als het goed is wordt het beter! Veel plezier nog! @Petra,dat hebben jullie snel gedaan zeg! Veel plezier klefbekken,hahaha Enne fijn dat je de lijst een beetje bijhoudt! @Janine,ach meid dat komt allemaal wel weer goed met je mooie figuurtje.. Jammer van je zwangerschapsmaker,heb ik ook al en bijna nog geen zon gezien hier,vorig jaar op vakantie had ik et ook,zo erg dat men dacht dat ik mn zonnebril op had gehad,hihi... Geniet er nog maar lekker van meis! Meiden die morgen naar de VK gaan,succes en veel plezier! Ik denk dat dit mn laatste dag is met internet,morgen hebben we in ons ander huis internet(hebben we helemaal nog niks aan )balen joh! Wat moet ik heel de dag doen hiero? Morgen ben ik sowieso niet maar al die andere dagen dan? Ik zal jullie missen(drama drama ) Tot heel snel weer! Liefs Dais..
@ diana wat is er voorgevallen met je zus dan meis? 5-5 vk @ daisy wat klote van jullie auto! hoop dat hij toch nog te maken is! cadeautjes zijn altijd leuk! thanks voor het compliment, groeit allemaal door he hihi! enne inderdaad we gaan beide goed rust houden en we kunnen elkaar gezelschap houden hier op 't forum, wel heel snel terugkomen hoor! @ kim super dat je zo goed geslaagd bent! wat verschrikkelijk van je vrienden zeg...de wereld is echt niet eerlijk! @ muis ik heb heel veel last van harde buiken zo erg dat ik eigenlijk van zowel de vk als van de gyn. complete rust moet houden en niet meer mag werken... @ binna hoop dat je toch geniet desondanks het weer wat minder is meis! @ petra jammie wij hebben die ook alleen heet die bolke beer bij ons! vooral de spareribs zijn goed daar jam! @ schatje sorry was ik je helemaal vergeten! @ janine zolang je maar lekker tot rust komt dat is ook al heel wat he! en inderdaad gaat kei hard we zijn de koplopers in de groep! ik ga lekker mijn bedje opzoeken dames, welterusten! xxx
Hoi dames, Bedankt voor de felicitaties! En ik weet niet meer wie het vroeg maar wittebroodsweken zijn er voor ons niet. Krijg je met een eigen bedrijf. We moesten gewoon de volgende dag weer werken. Trouwens over die namen...onze jongensnaam is van 2000 tot 2007 elk jaar ongeveer 160 keer gegeven en onze meisjesnaam in die periode gemiddeld 1 keer. Vorig jaar zelfs helemaal niet... Wel leuk om te weten
goedemorgen dames, nou ja goed...na al 2,5 uur wakker te zijn van de pijn in mijn buik ben ik uiteindelijk maar uit bed gegaan...de wekker van mijn mannetje gaat zo want die heeft vroege dienst en wilde hem toch nog even laten slapen! Ik word ook echt helemaal geschift van het maagzuur weet iemand daar iets tegen? sorry voor het mega ego bericht! xxx
Austin: Bij mij werkte rennie goed tegen het maagzuur. Die mag je ook gewoon nemen tijdens de zwangerschap!
hey meiden de tweede juli tweeling is geboren twee meissies.Kyara (1260 gram) en Rebecca (1445 gram) ze doen het prima en ademen op zichzelf. de moeder is bevallen met 31 weken. een bevalling van een uur. goed he meiden ik dacht ik meld het eventjes. dikke knuffel kim
Hey Austin, Wat bij mij supergoed helpt is veel melk drinken maar misschien heb je dat zelf ook al geprobeerd... Succes ermee en probeer lekker uit te rusten nog vandaag na zo'n kort nachtje!
Goeiemorgen lieve meiden! Lees net over de juli-mama! Wat vroeg ook weer, maar wel fijn te lezen dat ze zelfstandig ademhalen zeg! Spannende tijden voor hun! Duim, duim, duim dat t goed blijft gaan! @Austin: getsie zeg, dat je zo'n buikpijn hebt! Komt het door dat je te veel hebt gedaan gister? Niet echt genieten zo voor je hè! Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt! Kus op je buik hoor! En maagzuur heb ik geen last van, heb idd gehoord dat rennie nog wel is wil helpen of vanillevla heb ik ook wel is voorbij zien komen... @Mik: nog geslaagd bij de IKea? Heb Daisy nog gehyved en gezegd dat ze ons via sms maar op de hoogte moet houden, dus als je een smsje krijgt niet gelijk schrikken hoor....Kweet niet of ze t bericht nog heeft meegekregen.... @Diana; heb ik wat gemist van je zus? Watskeburt? @Eimat: nog gefeliciteerd meid! Dus wittebroodsweken op kantoor? Hoe is t met mn buddy? Myrna weer jeukvrij? Hier lekker ontbeten met aardbeitjes, hmmmmm...heerlijk! Vandaag een poetsdaggie, vanmiddag komt mn vriendin, zij is 4 dagen voor mij uitgerekent, dus dat wordt vast veel babytalk, hihi! Heb er zin aan! Oja, maandag moet ik weer voor controle naar de VK...kga is ff vragen of ze wat weet op mijn vochtprobleem... En a.s weekend kunnen we de zomer weer ff verwelkomen meiden! t wordt 23graden, jippie! Fijne dag allemaal! Liefs
Buddy: Met mij gaat het redelijk, heb vandaag me ziek gemeld, begin keelpijn te krijgen en beetje zere kont, vooral aan ene bil en zometeen naar VK. En Myrna heeft geen jeuk meere en schijnt de zalf goed te helpen en ze is bij mijn moeder en komt straks thuis en vanmiddag gaat ze naar haar vader, pappaweekend!
wat zijn jullie plannen voor vandaag? wij moeten nog wat regelen voor de douche van ons. en nog even op zoek naar kleren voor Ticho is is in de afgelopen 2 maand 3 cm gegroeid verder ben ik erg moe en heb ik veel last van me rug schouders nek etc
Heej meiden, Yahooo, ik slaap beter de laatste nachten en ben weer van de paracetamol af! afkloppen... Heb een vraagje: ligt het aan mij, of ben ik echt niet de enige die de sportschool niet platloopt de laatste tijd? Ik ben echt een sportfanaat, sport normaal (=niet zwanger) zo 4/5 keer per week. Toen raakte ik zwanger en voelde me 2 maanden lang knap beroerd, dus weinig gesport. Daarna begonnen mn rug en heupen pijn te doen. De ene dag is het heel erg, de andere dag gaat het best. Nou lees ik dus in alle boeken het vrolijke advies "blijf lekker sporten". De laatste keren dat ik naar de fitness ging werd ik de dag erna afgestraft: veel pijn in mn rug, en vooral m'n heupen. Ik heb dus weinig trek om als ik eens een goede dag heb naar de sportschool te gaan om mezelf te verzekeren van een nieuwe dag pijn. Zag ik gister op tv een 8.5 mnd zwangere vrouw vrolijk rondspringen als aerobic instructeur. Hoe doet ze dat!? vraag ik me dan jaloers en met heel veel schuldgevoel af. Of zijn dat de uitzonderingen? Moet ik doorzetten, zoals normaal als je wat rugpijn hebt, wanneer sporten je rug juist losmaakt? Ik heb nu het idee dat het averechts werkt: voelt alsof ik uit elkaar val. Oh, nog iets: Ons kleintje gaat zo hard schoppen als ik onder de douche sta, het is iedere keer "feest" (niet erg lekker, dat getrappel als je staat); volgens mij voelt ze het warme water. Kan toch niet te heet zijn? Ik douche helemaal niet zo heet eigenlijk. En bovendien komt er maar een piesstraaltje uit de douchekop, dus echt een hete waterval is het ook niet. Gister had ik een daggie vrij en heb lekker veel met beeb gespeeld: als ik over mn buik aai of een warme hand aan 1 kant leg gaat ze altijd bewegen. Zo schattig. Je zou er toch bijna tegen gaan praten he... @Eimat Gefeliciteerd met jullie huwelijk!
Goedemorgen! @Janine: Leuk he om te zien hoe je lichaam verandert. Ik schrik er soms ook wel van, maar ben wel heel trots op mijn buik! @ Daisy: Sterkte de komende dagen zonder internet! Hopelijk ben je snel weer online! @ Austin: Kalm aan blijven doen he! Ik weet niet meer wie het zei maar dat er zoveel meiden zijn die het rustig aan moeten doen, incl. ikke, dat valt mij ook op. Willen we dan nog teveel of wat zou dat toch zijn? Voor maagzuur heb ik Antagel, dat werkt voor mij echt super! Wat fijn dat de juli-tweeling het zo goed doet! Ik duim mee dat het goed blijft gaan. @ Linka: Goed dat je je hebt ziek gemeld, doe lekker kalm aan. Succes straks bij de VK! Ook de andere meiden die vandaag een afspraak hebben succes! Met mij gaat het iets beter. De kleine is weer behoorlijk aanwezig zoals gewoonlijk en heeft mijn blaas vandaag als mikpunt Net ging het zo hard dat ik even schoon ondergoed aan moest doen Fijne dag allemaal! Liefs, Puck
Goedemorgen Dames, @Austin - balen zeg! Dat je weer pijn in je buik hebt. Kun je de VK niet bellen ofzo? Ik gebruik zelf ook Rennie, anders zakt het bij mij echt niet. @Esprit - Gezellig hoor, babytalk! ik heb er gisteren met mijn vriendin gezellig over gekletst. @Linka - doe maar lekker rustig aan vandaag dan. Volgend weekend 23 graden! Laat maar komen, ik heb er zin in. Kunnen hopelijk die truien weer aan de kant! Ik heb van mijn vriendin 'n stapel met zwangerschapskleding gekregen, maar dit is allemaal voor v/d zomer! Wel heel makkelijk zeg
he dames, Dank je voor jullie tips! Heb gelukkig net nog een paar uurtjes kunnen slapen tot beep me wakker maakte! Wat een fantastisch nieuws over de juli tweeling, zolang het maar goed gaat met mama en de kleintjes! ik denk dat we geen van allen echt de sportschool plat lopen als ik de kwalen hier zo allemaal eens lees en mijn vriendin was er ook zo een die stond nog twee dagen voor haar bevalling vrolijk heel haar huis te stofzuigen....we zijn helaas niet allemaal gelijk. Heb trouwens een PB-tje van Elle ze is nu in de VS met de adoptie van Chris bezig, het is erg emotioneel en dus heeft ze weinig tijd gehad om te reageren hiervoor haar excuses maar alles gaat goed met mama en beep. xxx