Oh heerlijk! Eetze alvast! Idd, niet verwaarlozen hoor! Vooral zulke lekkere verslavingen niet, hihi! Heb ik met Magnums...
hihi het slaat ook nergens op misschien dat eyewish ook nog wel wat heeft in de collectie ze verkopen immer wat het oog wenst
hier wel een bewegertje, maar toch heb ik het idee dat ze vrij rustig is. haha wat zijnjullie melig zeg delilah, je moet zeker vragen of dat kan, het was bij mij de eerste keer, en ik vond het echt heel bijzonder, mischien dat niet iedere vk dat doet
Voor de dames die het bewegen zat zijn van tijd tot tijd: de komende periode krijgt je baby steeds minder ruimte. Meestal voel je dan ook minder bewegingen. Nadeel is wel dat je baby ook steeds sterker wordt en dat wat je voelt dan soms ook erg hard is. Hihi, wat een vooruitzichten. Ook grappig om te merken dat het 3e trimester is begonnen. De kwaaltjes steken weer de kop op. Mooie manier van moeder natuur om er voor te zorgen dat we straks heel blij zijn dat we gaan bevallen!
nou inderdaad meis ik word ook weer moeier. hebben jullie dit ook. 's avonds ben ik helemaal zat en moe. en die trappen zal ik wel overleven alleen word ik nu af en toe misselijk en moe van die trappen die me wakker houden
haha wat een melige mutsen hier, gezellig hoor. hier een rustige beeb, maar ja heb placenta aan de voorkant dus heb het hier nog wel lekker rustig. af en toe als ik zelf rustig ben dan gaat tie wel te keer haha is wel grappig. en ja de kwalen worden geloof ik wel erger bij iedereen vermoeiheid, lekken, slecht slapen, raar dromen geloof ik iedereen wel. ach meiden, over een maand of drie is het voor iedereen voorbij en dan krijgen we nieuwe kwalen haha ik zit vanaf morgen in ons blokhutje in winterberg, zon gaat volop schijnen dus ga heerlijk buiten zitten 3 dagen. liefs J
@Mik25; Ja, ook hier komen weer kwaaltjes de hoek om kijken... ben snel moe, kan niet meer de hele middag lopen (heb ik van de week in de Ikea wel gemerkt, kreeg spontaan harde buiken... ), en ik had vanmorgen ineens spontaan last van misselijkheid! @Pendrag; Hier ook een beweeglijk beebje. Vanmiddag voelde ik het in het midden van mijn buik zowel links en rechts, en toen ik het wilde showen aan mijn schoonouders, kreeg ik ineens een trap linksonder mijn navel, en hard! Ik riep spontaan 'AU!', dat zelfs Jamie raar keek, hihi! @Jenny; melige mutsen met lolbroeken en grapjassen aan he! Veel plezier in je blokhut! Je krijgt er mooi weer bij, da's altijd lekker!
Heeft jullie beeb ook zo'n honger? Vandaag normaal gegeten (5 boterhammen) en vanavond eerst een pannekoek bij een pannekoekenhuis. Zo'n lekkere grote dus. Met spek en veel stroop. Daarna pannekoek van Jarissa opgegeten (die heeft zelf ong. 1/8ste gegeten). Een lekkere bananenroyal als toetje. En toen ik thuiskwam nog een bord rijst met kip en kerrie. Zit nu pas vol!
hoi dames, Ik ben al een tijdje niet geweest. Wel alles bij gelezen. Leuk om te zien dat het met de meeste van ons goed gaat. Ik ben gisteren naar de vk geweest en alles was goed. Heb alleen wel even gevraagd waar mijn placenta lag. De echoscopist ziei bij de 20 weken echo rugkant en toen ik later aan de vk vroeg waarom ik mijn kindje nog niet zo goed of weinig voelde zei ze dat ik een voorliggende placenta had. DIT IS DUS NIET HET GEVAL! Is toch raar of niet? @mik ik wil wel even met je ruilen hoor. ga ik lekker een nachtje genieten van het schoppen en jij lekker een nachtje goed slapen (hihi) Groetjes bumba.
heey meiden zo ben net weer terug van de o zo gezellige verjaardag (maar niet heus) Heb me schoonouders en me schoonzus en zwager weer voor het eerst gezien sinds negen maanden.. hebben elkaar gewoon doodgezwegen dus gezellig was het niet! Maar ben in ieder geval wel geweest.. ben eigenlijk nu weer heel boos op ze dat ik echt denk van ze kunnen nu echt de ...... krijgen! ik stuur ze ook geen geboorte kaartje ben klaar met ze.. Ze maken geen tijd voor ons maar wel tegen iemand anders op de verjaardag zeggen : zo spreken we snel weer af om koffie te drinken Bah Bah heb het weer even gehad voor vandaag Groetjes
schatje bah das ook niet leuk bumba goed hoor meissie je mag die van mij wel een nachtje lenen maar besef goed wat je met je goede nachtrust doet!hihihihihih nee hoor Zou het ook niet willen missen maar het is wel erg druk hihihihihih maar inderdaad beter als niets he?
@schatje1 wat lastig zeg Gewoon doen wat jezelf het beste vind. Het hoefd niet altijd van 1 kant te komen. @Pendrag Honger? (A) hihi. geniet lekker van het eten joh.
ik ga even ego doen en zeuren. ik voel me al een paar dagen niet lekker. heb echt heel erg veel last van me rug/bekken. Zo erg dat liggen staat lopen amper gaat ja met erg veel pijn. En dat zelfs me knieeen er vandaag tijdelijk even mee stopten. (niet goed) ik moet volgende week naar de vk toe. En afspraak maken met de fysio ja ik schaam me diep nog steeds niet gedaan . Ben er ook nog steeds niet aan toe gekomen. maar zo trek ik het ook niet langer. Een peuter die tegendraads is en een man die 's nachts aan het werk is pfff slaap lekker iedereen
Goeiemoggel allemaal! ik lig al vanf 3am naar mijn snurkende husbande te luisteren, dus heb maar besloten op te staan, ik slaap zo slecht de laaste tijd, hebben jullie dat ook? Alles draait door mijn hoofd heen, mijn hersenen kunnen niet stoppen , kan mijn draai niet vinden, en al die steken in mijn bekken helpen ook niet...effe zeuren hoor! Kim88: wat jij voelt klinkt precies hetzelfde als wat ik heb, soms ook niet meer kunnen opstaan van d epijn? steken in bekken en lies? pijn bij het omdraaien in bed, bij het openmaken van d ekoelkast deur of winkeldeuren, in en uit de auto stappen? Get your ass to a fysio girl! Ik ga nu 2x per week naar de fysio voor oefeningen en bekkenbodem spieren exercises, het helpt wel een beetje, al heb ik af en toe een grote terugval...maar laat er naar kijken ok, bel ze gewoon op, er zijn ook fysio's die hierin gespeciliaseerd zijn, denk aan jezelf! Schatje1: vreselijk van je schoonfamilie zeg! ook niet leuk voor je vriend/man? die van mij wonen in madrid en zie ik weinig, maar ALS ik ze zie (volgende week dus) is het meteen voor 10 dagen of 2 weken en slapen ze in ons huis en nemen ze alles over...gelukkig versta ik ze amper...ach, mijn familie is ook vreselijk, je krijgt ze gewoon, kan ze helaas niet uitkiezen...sterkte meis, jammer dat het zo moet lopen.... wat zijn jullie trouwens melig! speksavers, Iwish, hans anders! ik zit er wel vreselijk om te lachen hiero met de kat half op het keyboard! hihihi!
Goeiemorgen mommy's to be! Hahaha, wat een lol gister, ik zou ook wel zo'n bril kunnen gebruiken! Mail me de link maar ff door @Schatje: wat erg joh, kan me indenken dat je van hun baalt! Moet ook erg voor je vriend zijn zeg! Wel knap dast jullie gegaan zijn en je niet hebt laten kennen! @Kimm: vervelend joh! Kzou toch maar de fysio bellen....sterkte er mee! Ik stap zo in de auto en ga heerlijk een dagje met mn pa naar een beautyfarm! Lekker gemasseerd worden, gezichtbehandling, HEERLIJK! Allemaal een hele fijne zonnige dag vandaag! OJA, 27 WEKEN ZWANGER VANDAAG! (al moet de banner op dit vroege uur er nog op aangepast worden....zo blij dat ik daar niet op wacht, hihi) Liefs
Goedemorgen Dames, Buddy, heel veel plezier en geniet nou ervan met je vader, ben jaloers! Ik merk dat ik ook me vader mis, al zie ik hem niet zo vaak meer Oeps, heb nu tranen, sorry meis! Geniet het nou maar van! Schatje, je had eerder vertelt en je wist van de voren eigenlijk toch? Toch blijft het vervelend wat ze doen tegen jullie vooral voor hun zoon, flauw hoor eigenlijk! Als je niet prettig bij voelt houdt het op toch Heb keelpijn, pfff, hopelijk ben ik snel beter, vind ik vies als ik wakker word. Gisteravond bij buurman/zwager gegeten BBQ (ja broer van mijn vriend woont tegenover in straat 5 meter lopen). Het was gezellig!