Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Austin: onze meiden heben ook lekker genoten van deze vakantie.
    Ook zij waren er echt even aan toe.
    Nu kunnen we er met z'n allen weer een tijdje tegenaan!

Nu de vakantie is geweest, is voor de meiden het aftellen naar de geboorte van de baby NUMMER 1 geworden.
    Het begint nu te lang voor ze te duren.
    Ze zijn er echt aan toe om onze meid te kunnen knuffelen.
    Ze wachten natuurlijk ook al héél lang op een baby, ik ben natuurlijk al vanaf januari vorig jaar zwanger (met een onderbreking van 3 maandjes).
    Voor ons zelf is dat al lang, dus voor de meiden helemaal.
    Maar nu komt het einde echt in zicht EN met goed resultaat natuurlijk.

* Ik kan de blije doos ook ophalen, en vanaf volgende week de babydoos van de Kruidvat.
    Ik vind het altijd wel leuk die dozen, alles wat gratis is is meegenomen natuurlijk!

* Wij hebben voor alle slaapkamerramen ook rolluiken.
    Maakt het lekker donker en houd de warmte goed tegen.
    Alleen maakte de kraamhulp die wij voor Dionne hadden géén gebruik van het rolluik omdat een baby duidelijk verschil moet merken tussen dag én nacht.
    Maar als het deze zomer wel warm word gaat dat rolluik echt wel dicht.
    Anders is het niet uit te houden hier boven.

2. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    he dames neem ook even een kijkje op deze website daar staan ze allemaal op verzameld:

http://leppaludi.nl/BabyKind/GratisProducten

ik ga me eens douchen, aankleden en even een rondje doen ben weer veels te lamlendig en heb even frisse lucht nodig!

tot strakjes!

xxx

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Austin, je hebt gelijk we moeten de mensen in onze omgeving gewoon allemaal zo'n brilletje geven! Maar ik snap eerlijk niet hoe iemand het in z'n hoofd haalt om iets over het figuur van een zwangere te zeggen?! Die dikke kont verdwijnt straks van zelf! Lekker niet mee zitten!

@ iedereen, mijn collega heeft voor mij die dozen aangevraagd en ik weet niet hoe? Ik heb die van de Prenatal nu en van Etos maar dat was echt niet veel en er ligt nog een bon voor die van de DA maar daar moet ik nog even voor wachten. Toch leuk al die kleinigheidjes die je krijgt!

@ Mik, veel plezier met je man in de babywinkels! Mijn man gaat graag mee maar wil het liefste de hele winkel leeg kopen! Hij zei al als het is geboren en we dus weten wat het is ga ik meteen naar die en die winkel om 'm leeg te kopen zulke leuke kleren allemaal maar vaak duidelijk voor een jongen of meid...

Meiden allemaal een fijne dag! Ik ga er weer van tussen!

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Austin; thanx voor de link! Zal daar eens ff neuzen! ;)

5. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    pendrag: hier net 4 boterhammen met nutella op...kan eten tot ik erbij neerval! ben ook verslaafd aan de nutella, kan soms stiekum in de keuken met een grote soeplepel een flinke schep nemen en dan lang zuigen! mmmmmmm!

austin: thanks for the tip mbt babydozen! de prenatal doos was echt de moeite waard, speentjes en een rammelaar, t-shirt, rompertje, H&M kortingsbon, zakjes melkpoeder, een heel pak luiers en een fles shout en dan ben ik nog wel wat vergeten denk ik!

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hallo dames ,sorry lees even niks terug ben 4 nachten wakker geweest waarvan de laaste 2 dagen helemaal wanhopig en veel gehuild van de pijn.
    Naar de dokter naar de huisartsenpost in de nacht vanochtend in het ziekenhuis beland van de pijn in me nek die niet meer uit te houden was.
    Daar hebben ze foto,s gemaakt gelukkig niks met me nekwervels .Wel fikse ontsteking aan me gewrichten in me nek wat de krampen veroorzaakt .
    Heb nu een nekband om gekregen vanuit daar weer op de verloskamer terecht gekomen en heb daar een morfine spuit gehad om wat te kunnen slapen en om de pijn te verzachten.Al met al waren het 4 helse dagen en nu maar hopen dat die pijn niet in volle hevigheid terug komt als die spuit uit gewerkt is :cry:

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Nieuws van Rebbel:
    Hallo,

hier even een kort berichtje van mij...
    ik ben sinds een aantal dagen opgenomen in het ziekenhuis met vroege weeen, zal voorlopig nog niet hier op het forum zijn, het gaat nu wat de goede kant op ben weer van de weeenremmers af, maar afwchten hoe het verder gaat. sorry voor het korte berichtje, maar zo gauw ik kan ben ik weer aanwezig. lig wel in een zkh waar ze de hele kleine kindjes op kunnen vangen, maar onze uk moet toch nog maar blijven zitten natuurlijk want het is echt erg vroeg...

liefs rebbel

8. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Jeetje, Rebbel toch!
    Ik hoop dat de kleine nog wat langer blijft zitten.

Schrik wel van dit nieuws . . . pfff. . . .

Dat heb ik allemaal niet ingevuld. En het formulier werd wel verstuurd ?
    Ik moet daar ook niks van hebben, als ze langs huis komen!

Ik ga ook even op die link van de babydozen kijken.

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lees ik hier alleen even de laatste pagina's bij (jullie schrijven te veel hoor met dat mooie weer :D), lees ik het slechte nieuws van Rebbel...... jeetje meid, heel veel sterkte en ik duim voor je dat je kleintje nog lang mag blijven dragen!

Hier goed nieuws, bij de VK was alles weer helemaal in orde.
    Nieuwe foto's staan in m'n album.

10. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Even 'n geheugensteuntje!: REBBEL, ZOU EIGENLIJK OP VAKANTIE ZIJN! En daarbij was ze nu ongeveer ook uitgerekend van haar vorige zwangerschap! deze was bij 9 weken misgegaan.

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wat eeerrrgg voor Rebbel, hopelijk blijft baby nog in de buik!

Joy, vervelend joh, sterkte!

12. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Rebbel sterkte, hopelijk blijft het goed gaan en zit je straks weer bij ons met je baby veilig in je buik.

Groetjes maxi

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Rebbel en Joy, wat zullen jullie het zwaar hebben... Ik duim gewoon heel hart dat alles goed blijft gaan, dat moet lukken.

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Jeetje zeg Rebbel. Hoop dat jullie beebje nog lekker in je buik blijft zitten. Veel sterkte iig! Knuff.

En Joy, jij veel beterschap toegewenst!

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Jee, Rebbel, dat is schrikken zeg.
    Ik hoop dat jullie kleine nog een aantal weekjes lekker blijft zitten.
    Het is nu nog te vroeg hoor!
    Sterkte de komende tijd.

Joy, jij ook veel beterschap.
    Dit zijn berichten die we NIET graag willen lezen.

Liefs Miranda

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    wat een onwijs nare berichten van rebbel en joy opeens!

Joy ik hoop dat de pijn snel wegtrekt

rebbel meis volhouden doe het super rustig aan je kleintje moet nog blijven zitten, ik zit hier gewoon met tranen in mijn ogen...heb dit een x eerder meegemaakt en dat is helemaal goed gekomen, dus houd hoop! sterkte meis! een hele dikke x en knuffel van mij!

xxx

17. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ natas mooie buik meis! goed om te lezen dat alles goed gaat met je!

xxx

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Bah Rebbel wat een naar bericht! Beebje wel nog even blijven zitten hoor! Sterkte!

Joy, jij ook veel beterschap!

Knuffels voor jullie allebei!

Liefs, Puck

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Jee, dat is schrikken van het bericht van Rebbel... Flink duimen dat het weer rustig wordt en de kleine nog een aantal weken doorgroeit voor die zich echt aandient!

Joy, hoop dat het snel beter met je gaat! Zijn je kids veilig bij iemand anders zodat jij even rust kunt nemen?

20. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Sorry dames, ik ga weer niks bijlezen, en wil hier alleen maar even iedereen goeiedag zeggen, want met dit weer ga ik m'n tijd niet zitten verdoen achter de pc. Heb de hele dag gewerkt, dus ik ga nu nog even de zon in.
    Groetjes

Deel Deze Pagina