Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Aloha meiden,

@Rebbel,lief beebje van Rebbel:Wel nog een aantal weekjes blijven zitten hoor!
    Veel sterkte meissie,ik denk aan je!

@Joy,jeetja,jij treft het ook wel heh,sjonge jonge!
    Doe lekker rustig aan en ik hoop dat je heel snel van de pijn af bent!

@Miran,welkom terug,goed om te horen dat jullie het zo naar je zin hebt gehad!

Verder heb ik snel maar alles teruggelezen,volgens mij gaat het wel goed met de rest toch?
    Internet doet het hier nog steeds :confused:
    Raar maar waar,maar ben er wel blij mee,zo kan ik af en toe nog reageren,hihi,hoezo verslaafd?
    Schiet al lekker op in ons huissie,jippie!

Fijne weekend,geniet van het weertje meiden!
    Liefs...

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Getsie, wat een nare berichten ineens.

Rebbel, doe het heel rustig aan meid. Jullie beebje moet nog even blijven zitten! Nog even genieten van de tijd veilig in mama's buik.

Joy, wat ontzettend naar zeg! Veel sterkte, en hopelijk gaat de pijn snel over.

Daisy, mooi dat jullie huisje opschiet. Was de andere nu al verkocht? Ik weet het niet meer haha

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    kwam even snel kijken vanaf het werk, maar schrik ervan

joy sterkte

en rebbel ben blij te horen dat de weeen afgezakt zijn, wat een schrik, heel veel sterkte!

ga weer werken

4. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    daisy! fijn dat je wat van je laat horen en super om te horen dat het goed vordert in jullie huisje!

doe je rustig aan meis? alleen een beetje kijken he en niet te veel doen!

xxx

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Zo, ben weer terug vanuit de watjes, wat heerlijk toch dat gefrunnik! :D Kan t iedereen aanraden!

Denk ff gauw bijlezen en lees het bericht van Rebbel!
    Ik schrik ervan en het kippevel trekt weer langzamerhand weg....Rebbel meis, doe t rustig aan, spreek je beebje maar ff streng toe! Meid wat zul je geschrokken zijn! Blij te lezen dat de weeen weer afgezakt zijn! Dikke knuf hoor!

@Joy: getsie meis, dus die pittenzak hielp natuurlijk ook niet! Heb je wel hulp? Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt! En duim heel hard dat de pijn wegblijft en niet terugkomt wanneer de spuit uitgewerkt is!

@Miranda: welkom terug meis! Fijn dat jullie zo hebben genoten!

@Daisy: fijn dat jullie huissie zo opschiet, dan nog ff verhuizen en dan lekker genieten meid! Nog ff doorbijten!

Wij hebben verduistering-rolgordijn voor t raam, rolluiken ook een superplan, maar daar zijn de centjes ff niet voor, pfff.....

Vanmiddag bijna staan huilen in een pashokje, op zoek naar zomerbroeken en kan niks vinden, niks past over mijn buik :sad:, heb 1 broek gevonden en die kostte ff 85euro! Word er beetje moedeloos van :cry: .... Sorry hoor van mijn geklaag....Hoe doen jullie dat met kleding?

Nou kga lekker gestrekt, was weer een lange dag!

Fijne avond meiden!

Liefs

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @Chantico

Wij gaan verduisterende gordijnen nemen.
    kan ook nog wel wezen dat we rolluiken doen die verduisterend zijn.

@Joy72

Wat vervelend zeg :| bah. Doe je wel rustig aan
    en hopelijk slaap je vanacht wat beter. Beterschap

@rebbel

jemig wat ben ik aan het schrikken.
    Doe rustig aan en laat je lekker verwennen.
    En voor je kleintje blijf nog maar even zitten het is nog te vroeg om hallo te zeggen
    tegen papa en mama

Vandaag een dagje bij me moeder geweest. Me vriend heeft nachtdienst gehad afgelopen nacht. Dus die heeft thuis heerlijk in stilte kunnen slapen. We zijn bij het tuincentrum geweest en ticho heeft heerlijk gespeelt vanmiddag nog even geslapen.

Morgen flink door wassen in huis. Maandag komen ze in de douche de vloer eruit breken. We krijgen eindelijk een nieuwe vloer. Nu nog de muren ;).
    Dus we kunnen niet wassen en erger nog niet douchen :| *slik* dat doen we gelukkig bij me moeder. Ik zal maandag wel foto's maken ;)

hebben jullie nog plannen voor morgen? Het word lekker weer heerlijk :D
    iedereen een hele fijne avond gewenst :)

Liefs van mij

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Kleding? welke kleding :( ? is echt waardeloos nu ik 20 kilo zwaarder ben dan voorheen, zwangerschapsshirts te strak en te kort en uit mijn broeken scheur ik!
    Moet eerlijk bekennen dat ik er gisteren ook om heb staan huilen...
    ik probeer maar zo te denken nog 10 weekjes en dan heb ik die kleine in mijn armen!

xxx

8. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @Esprit en Austin

meiden toch. het is toch ook wat :| misschien niet het modieuze maar je zou ook een trainingsbroek kunnen dragen een een tshirt. Het is erg moeilijk om kleding te zoeken. Of anders kijken bij de grote maten kijken. Hopenlijk dat jullie nog wat vinden iets wat past en mooi is :) succes en ik zal voor jullie duimen.

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

En misschien dat het met dit rokjes/jurkjes-weer ook weer makkelijker wordt voor kleding? Ik zag in de stad allemaal jurkjes met band onder de borsten en verder los afhangend in de etalages. Weet niet hoe dat over een buik valt, maar knelt in ieder geval niet om de billen/benen :D

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Austin en Esprit, jullie mogen toch huilen, hoort het erbij, ik weet het, ik heb ook meegemaakt bij zwangerschap van Myrna, dat was verschrikkelijk, heb ook gehuild! En dan ook nog bij deze zwangerschap dat er GEEN leuke kleding was voor mij bij beginnende zwangerschap, maar blijkbaar was het wel zo, maar zo voel je namelijk.

Vandaag ook emotinele dag voor mij, veel gehuil, pff!

Tjeetje is wel duur Esprit, wat doe je eraan, is ook niet zo leuk! Dikke knuff van mij

Daisy, fijn dat je wat van je liet horen! Fijn dat al opschiet met huissie! Spannend!

11. bumba

bumba Bekend lid

2 nov 2007
    791
    0
    0
    @rebbel heel veel sterkte.
    Kindje van rebbel nog even blijven zitten daar binnen.

@ joy beterschap

@esprit ben je al bij c&a geweest?
    Heb vanmiddag een drie kwartbroek gekocht voor 20 eurie.
    Het is nu taxfree shoppen daar.
    Ik heb wel een maatje groter genomen maar dat is meer vanwege die rand aan de onderkant ( die gaat strak zitten)

Hoop dat je er wat aan hebt.

bumba.

12. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    De C&A hier in kampen, zwolle en omgeving verkopen geen positiemode meer.....Daar had ik zo op gehoopt...
    En shirtjes zijn er genoeg, nog wel tenminste die ik over mn buik kan trekken....maar broeken, dat schiet gewoon niet op....Thuis loop ik al lekker in zo'n positiejoggingbroek, die zit heerlijk, maar durf er niet mee over straat.....

@Austin: Passen van die baby-dolls ook niet meer? Ik draag die met een vestje er over heen....En idd maar kijken naar over een paar weken, dan hebben we het allermooiste ter wereld in onze armen! Maar het valt niet mee....

En dan lees ik t berichtje over Rebbel en dan denk ik wat zeur ik toch, voel me dan zo'n zeikert.....Moeten er maar t beste van maken!

Liefs

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

hier weer een berichtje van mijn van de camping.
    heb het wel terug gelezen

en schrok erg van de berichten van joy en rebbel.

voor de rest is er niet enorm veel blijven hangen. lijk wel een zeef afentoe.
    voor de rest ben ik erg moe. hebben vandaag wel lekker gewinkeld heben weer leuke baby kleding gekocht een ook een badpakje want wij gaan in november naar centerparcks zo liefff.
    en de box van de baby dump op gehaald die is ook erg leuk.ben benieuwt nar de rest.

liefs sabrina

14. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    hallo meiden,

Sorry ik krijg het allemaal niet bij gelezen. ik heb niet zo veel tijd om achter de computer te zitten.

Wel las ik van Rebbel en Joy, die wil ik veel sterkte wensen.
    Volgens mij gaat het verder allemaal z'n gangetje wel geloof ik.

Hier gaat alles goed, we hebben de babykamer geschilderd, dus het begin is er.

Fijn weekend allemaal!

liefs

Philly

15. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Rebbel,

Ik weet niet of je dit kan lezen, maar doe het allemaal rustig aan.

Baby Rebbel,

Geniet nog wat in de buik van je mama, het is nog wat te vroeg om naar buiten te komen, wacht nog een paar weken tot het nog wat beter weer wordt.

groetjes
    Aykietje

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    zijn hier nog meer meiden die last hebben van bekkeninstabiliteit? en hoe ga je ermee om?

ik verga van de pijn dat zelfs het lopen pijn doet zitten staan liggen alles eigenlijk:S:|

17. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Van mijn bekken heb ik nog geen last, maar ik vrees dat ik van iets anders last heb wat met de hormonen te maken heeft. Ik ween al voor de twee keer vandaag en dat zonder echte reden. Zijn er anderen die daar al last van hebben?

18. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
    hoı meıden

wat een rot nıeuws van rebbel
    ık hoop maar dat alles goed gaat.

@joy jıj ook rustıg aan doen meıd en veel beterschap.

ja positiemode bleh. ik voel me afentoe ook zo dık als ık ın de spıegel kıjk.
    austın ben dan wel mınder als jou aangekomen.
    maar volgens mıj zaten wıj voor we zwanger waren qua fıguur en gewıcht ongeveer hetzelfde.

nou vandaag 28 weken jıppıe begınt nu echt opteschıeten.

nou meıden dat was het weer maandag weer naar huıs en dan ıs het luıe leventje weer even afgelopen

groetjes Janıne

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Bij mij is de pijn aan m'n bekken vanzelf overgegaan. Ik had het al weer een hele tijd geleden (begin / half maart). Als je het nu (nog) hebt, zal het wel iets anders zijn dan wat ik had...

Ik heb ook nog geen huilbuien gehad. Moet zeggen dat ik meer 'emotionaliteit' had verwacht, maar ik voel me wat emoties betreft nog redelijk hetzelfde als voor de zwangerschap.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @ rebbel jeetje wat een nieuws meissie laat die kleine nog maar even zitten hooor.

ik schrijf ook mee op gestopt met de pil topic en daar las ik het van rebbel zelf. ze vroeg aan een van de meiden of die het hier door wou geven.

voor de rest niets bijgelezen want geen tijd en zin hihihihi sorry

Deel Deze Pagina