Nou, onze meiden wilden gisteren echt in het zwembadje. Laten we daar nog maar even niet aan beginnen!
@ Linka: Ze mochten gisteren zelf kleren uitzoeken om aan te trekken. De jongste kwam met een 3/4 broek aanlopen met een totaal niet bijpassend t shirtje. De oudste had een zomerrokje met hemdje meegenomen. Zo leuk om te zien wat ze dan pakken. Wanner komt Myrna weer? @ Austin: zwembad klinkt eigenlijk best goed ja! Maar ik denk dat het douche word.
Haha, dat heb ik ook hoor bij Myrna, ze pakt ook leuke broekje (legging) en rok en niet bij passende tshirt, komt ze naar beneden en zei kijk eens mamma, ik lachen, ik legde aan haar uit dat ze gewoon andere tshirts moest aantrekken, okay zei ze, maar ik vond wel prachtig om te zien Ze komt morgenochtend thuis, jammer, maar tsja ze heeft toch recht op haar vader, dat geeft mij ook goed gevoel.
Het is alleen zo jammer dat je na die tijd bijna de hele kast weer op kan ruimen. Voor vandaag hadden ze ook al iets uitgezocht. NIEUWE ZOMERJURKJES! Die heb ik twee weken geleden voor ze gekocht. Straks maar even kijken of ze passen. Nou, morgen ochtend duurt gelukkig niet meer zo lang.
Het is wel lekker wakker worden zo, er is verder nog niemand wakker hier. Zelfs de kids niet! Komt niet zo vaak voor dat ik als eerste beneden ben. ha ha. Kunnen ze goed van slapen joh, de hele dag buiten spelen.
als ik jullie verhalen zo lees ben ik zo jaloers, kan niet wachten tot ik zo'n band heb met onze kleine meid! lijkt me zo fantastisch als je echt met je kindje kunt communiceren en altijd schattig wat ze uitzoeken, ze pakken altijd wat ze het mooist vinden ookal staat het voor geen meter...heb foto's van mezelf van vroeger hahaha! xxx
Vroeger was ik hele leuke meid maar in puberteit, ik was zo brutaal hoor! Wees maar blij dat je me niet had gekend ! Het komt nog wel bij jou Austin hoor Ik ga nu beginnen met grondverf! Fijne dag verder! xxx
Goed bezig dames, hahahaha.....3x t zelfde bericht, dat geeft extreem veel duidelijkheid, hihi @Buddy: veel plezier met schilderen meid! Leef je uit! Over zwembadjes gesproken, ik heb 1 kindje in mn buik en mn grote "kindje"ligt nog boven in dromenland....hihi hij begon gister al over het zwembad...hebben namelijk zo'n grote waar je met zn 2en heerlijk in kunt dobberen en nu we een grote tuin hebben is het geen sta in de weg meer....Nou ik begin er ook nog niet aan.... Leuk dat je meiden zelf kleding uitzoeken miranda! Mn neefje mocht laatst ook zelf zn kleding uitzoeken voor school, had zn feyenoordpyama klaar gelegd, hihi....schattie hè!
Nou dan zijn we goed bij elkaar passend qua buddy's, hihi....ik was ook echt een brutaal varken, hahaha.... Als ik foto's terug zie uit die tijd, schaam ik me kapot, hihi....hele eigen wil, trok me nergens wat van aan.....
Ik ben zeker trots op mijn meiden. Ook al wil ik ze soms best wel eens achter het behang plakken. Maar dat hoort erbij. Maar jou tijd komt ook héél snel, meid.
Linka: succes met schilderen! Esprit: zo krijgen we de pagina's wel vol hoor. 3x hetzelfde bericht tikt lekker aan. Volgens mij begint er hier boven iets wakker te worden. Zal maar even gaan kijken.