Wat een mooie meiden meis! kan me voorstellen dat er trots op bent! Ach en af en toe is een andere motiefje in het behang ....hihi Ja Austin, heerlijk om naar uit te kijken dat we straks ook al die dingen gaan beleven met onze kindjes! Om ze op te zien groeien naar zelfstandigheid! Ik vind elke fase mooi....pubertijd nog maar ff afwachten, hihi.....
@Miranda: Ik zie net dat je morgen weer een spannende dag hebt meis! Succes alvast! Gaat allemaal goedkomen hoor! Lekker van genieten, van je zwemmende meissie!
Naast het slechte nieuws van Rebbel en Joy hier weer een slecht bericht. Ik kreeg een sms-je van mijn buddy (Happy1980): Hoi Buddy, wilde even laten weten dat ik nu in het ziekenhuis lig voor geteid buik pijn. Oorzaak is onbekend. Maar met de baby gaat alles gelukkig goed. Groetjes Happy1980
goeiemorgen meiden! Joy en Rebbel doe alsjeblieft rustig aan! Voor de rest weet ik het al niet meer... sorry haha Terwijl vandaag iedereen gaat genieten van de zon moet ik gewoon werken baal er flink van! Gister heeft mijn vriend voor het eerst de beeb gevoeld.. hij legde zijn hand op me buik en toen trapte ons kleine kereltje bijna door me buik heen je zag mijn buik helemaal heen en weer gaan vriend vond het helemaal geweldig! en ik natuurlijk ook he Nou meiden geniet maar lekker vandaag van het mooie weer! maar denk wel een beetje aan mij Groetjes
Jeetje, wat vervelend voor Happy1980! Gelukkig gaat t met haar kindje allemaal goed! Wens haar maar beterschap!
Ook al die Happy, vreselijk! Ik hoop dat goed gaat met haar maar gelukkig gaat het al goed met baby! Buddy, jij ook al, haha, had eigen wil en kon heel driftig zijn ! En zo, grondverf zit al op dus laat ik ze even drogen tot vanmiddag, dan schijnt de zon niet meer door de raam, is wel wat prettiger En ga zo beginnen met hobbelpaardje, verf ik in blauw want die is oranje met geel, dus past niet in de inrichting in huis
Oh ja, een goed idee. Ik ga ook verven. Was begin maart begonnen met het schilderen van de deurtjes van de keukenkastjes, maar niet afgemaakt. Daar kan ik nu goed mee verder. En de schommelstoel ga ik verven. Hoop dat ik wel nog een leuke kleur verf daarvoor in huis heb. Doei! Ik ga de zon in! Lekker schuren.
Veel sterkte Happy, maar wat is een geteide buik, dat ken ik niet. Ik las wel dat met de baby alles goed gaat, dat is toch al een positief puntje... Nu jullie hebben er zin in vandaag, het is nog geen 10 uur en jullie hebben al meer dan 4 pagina's volgeschreven Voor de rest veel plannen vandaag, helaas starten met de iets minder leuke, strijken, daarna wat poesten om dan af te sluiten met iets leuk, we hebben vrienden uitgenodigd om te BBQ-en. Eigenlijk wel grappig want sinds ik zwanger ben heb ik bijna geen trek meer in vlees, zal dus veel groentjes eten denk ik. Nu eerst voor mijn ventje ontbijt op bed maken. Tot straks.
Hallo Allemaal. Hier ben ik ook weer een keer. Moest ruim 10 pagina's bijlezen. Pfff dat viel niet mee. Rebbel, Joy en Happy: Meiden, wat een rotnieuws van jullie kant. Doe rustig aan, ziek uit. Baby van Rebbel, blijf nog maar lekker een paar weekjes in je mama's buik zitten. Hier gaat het ook niet heel erg goed, heb erg veel last van buikpijnen, aan de onderkant van mijn buik en het voelt een beetje als krampen. Ik denk zelf dat het bandenpijn is, maar weet het eigenlijk niet zeker. Hebben jullie een idee? De VK adviseerde mij al om toch wat minder te gaan werken en wat rustiger aan te gaan doen, denk dat ik daar helaas aan moet gaan geloven. Ben nu 5 dagen vrij en heb al veel last, laat staan als ik weer hele dagen moet werken. Morgen toch maar eens met mijn werkgever gaan overleggen. Wij gaan vandaag even naar het tuincentrum. Even planten kopen voor ons balkon. Vanavond bij vrienden BBQ, lekker........... Fijne zonnige dag allemaal.
Goeiemorgen dames! @Happy1980; Jeetje, doe maar rustig aan, veel beterschap toegewenst! @Miranda3xmama; Leuke foto hoor! @Naat80; Veel plezier in het tuincentrum! Vind ik ook altijd leuk, ook om alleen maar rond te neuzen! Enne, als het nodig is gewoon je rust nemen hoor! @Aykietje; Oeh lekker BBQ-en! Alvast heel veel plezier! @Diana81&Linka76; Verfze allebei! Zo, ga even van het mooie weer genieten! Heerlijk! Tot later! Xx
Happy: Doe rustig aan meid! gelukkig alles goed met je kleine! Naat, wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt. Ik ben ook benieuwd hoe het straks met mij gaat. Nog een weekje vakantie en dan moet ik ook weer beginnen! We zullen zien. Als het mooi weer is ga ik gewoon iets langer buiten spelen met de kids Miranda, wat een leuke dochters heb je! Aykietje, bbq, heerlijk. Doen wij ook vanmiddag! Meiden die gaan verven. veel plezier! En voor de rest ben ik het vergeten Heb vannacht een rotnacht gehad. Kon op geen enkele manier liggen en denk dat ik maar zo'n 4 uurtjes slaap heb gehad vannacht. Heb op het punt gestaan om om 3 uur mijn bed uit te gaan. Vandaag maar rustig aan!
Goedemorgen Dames, Nu ook al 'n buddybericht van happy! Gelukkig gaat met de baby alles goed. Ik ga vanmiddag ook maar eens een tuincentrum opzoeken! Ik moet nog steeds een nieuwe parasol hebben. Die kunnen we vandaag wel gebruiken! Ook werd ik er nog aan herrinnerd dat ik iets van zons-verduistering voor de kinderkamer moet hebben! Helemaal niet bij stil gestaan. Er hangen nu Rolgordijntje's voor, maar die zijn wel zon doorlatend @Austin idd. nog maar 10 weekje's voor jou. die zijn zo voorbij! @Miranda3xmamma - mooie meiden heb je. @Joy - sterkte meid, hopelijk dat de pijn nu een beetje wegblijft. Verders weet ik niet meer op wie ik nog meer wilde reageren : Mijn verbinding valt telkens weg, dus dat moet ik de computer weer opnieuw opstarten
Goedemorgen meiden! Nu ook al een naar bericht van Happy, sterkte meissie! Hier verder geen nieuws, ga weer de tuin in. Ik ben vandaag de kleertjes aan het wassen, kan niet wachten de eerste op de waslijn te hangen. Fijne dag allemaal! Liefs, Puck
happy1980 rustig aan meissie, hoop dat het snel overgaat. hier rustig dagje. zometeen even kijken aar een neiuwe parasol want we hebben een hoekbank loungeset in de tuin gekocht dus de oude parasol kan niet meer gr kim
Nog zo'n vervelend bericht... Happy, heel veel beterschap! Miranda, ik kan me voorstellen dat dit een rare week is. Terugdenken aan Lindy* en tegelijkertijd hopelijk vol vertrouwen vooruit kijken naar de komst van jullie meisje. Sterkte!