Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Stofgezogen en gedweild hele huis en slaapkamere van Myrna schoongemaakt en mijn slaapkamer ook, pfff! Nu ben ik bekaf, maar moet nog de was ophangen en dan douchen en dan Myrna halen :) !

Hoezo nesteldrang :rolleyes: !

2. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    banner

3. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Heb de uitslag binnen.
    Niet specifiek een blaasontsteking uit te halen, maar er zit wel bloed in mijn urine.
    Nu staat mijn urine voor 18 uur op kweek en gaat de assistent nog even met de huisarts overleggen.
    Over hoe en wat.

Ik denk dat ik voor de zekerheid straks ook de VK even bel en dit voorleg, dan maar even zien wat we gaan doen.

Gelukkig nog maar een uurtje werken en dan vrij!

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jaaaaaaaa ik ben ook zo'n muts die tot nu toe alleen nog maar heeft genoten van alles! Zelfs de kwaaltjes in het begin vielen mee, alleen ontzettend moe en het gevoel alsof ik herstellende was van een griepje maar niet echt misselijk! Als ik ook maar even de tijd heb zit ik weer in mijn blote buik om met de kleine te spelen hahahaha... Mijn man zei gister die kleine krijgt geen rust met z'n moeder als jij :)

@ bemy, wat fijn dat je nu ook lekker kan genieten en altijd prettig zo'n dubbele opluchting :rolleyes: ik moet zeggen dat ik al een tijdje weinig kan opluchten hahahhaaha....

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hopelijk valt het allemaal mee, ik zou niet weten waar dat op kan duiden, bloed in je urine! Werkse nog even in ieder geval en hopelijk kun je nog even van het weer genieten!

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hier even een berichtje van mij sorry lees weer niks terug want gaat gewoon niet.
    De pijn in me nek is nog steeds hetzelfde zit nu helemaal onder de valium en pijnstillers vanmiddag belt de dokter om te kijken wat we nog kunnen doen.Heb gelukkig wel die nekband nog steeds om want zopnder is het echt niet mogelijk om te pijn te verdragen.Me moeder is nu tijdelijk hier want slapen moet ik overdag doen als het beetje gaat met de pijn en s,nachts zit ik dus klaar wakker van de pijn.Maak me nu wel zorgen om de baby want die is er ook maar heel stil van geworden :cry: van al die medicatie die ik nu heb.

Hopelijk tot gauw

7. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Naat - Dat is misschien wel goed om het even aan de VK voor te leggen. Je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn. En ik bel altijd liever 3x voor niks. maar dan weet je het tenminste zeker.

@Delilah - vind het ook heerlijk om in blote buik te zitten. kan er uren na kijken. ;)

@Joy - jeetje meid, ik leef met je mee! Ik vraag me af waar die pijn in je nek vandaan komt ?

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    naat, vervelend bloed in je urine, klinkt in ieder geval of er iets aan de hand is. zei de huisarts wat het zou kunnen zijn? kun je je niet ziek melden? dat uurtje zit je er waarschijnlijk toch voor de vorm of niet? beterschap! laat je het weten als je weet wat het is?

joy, wat naar dat je nog steeds zoveel pijn hebt! fijn dat je moeder er is, anders niet te doen. hoop dat het lukt om te ontspannen. veel sterkte hoor!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Joy, sterkte meid! Hopelijk ben je er snel vanaf! Snap dat je je zorgen maakt, succes ermee!

@ Bemy, ja ik kan ook uren kijken hoor, helemaal als mijn buik wel een golfslagbad lijkt met die druktemaker erin ;)

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik heb helemaal geen zin om schoon te maken :)
    zit dus lekker op het balkon.

heb net (met veel moeite) een foto van mijn buik geupload!

ga weer snel terug naar de zon!
    doeg!

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Naat, wat ontzettend naar voor je zeg. Hopelijk kunnen ze er snel iets aan doen. Tot die tijd rustig aan he!

Lauwie, heb respect voor je terugleesactie. Supergaaf zeg dat je dat deed!
    En heerlijk toch dat jij je nu zo goed voelt.
    Ik voel me eigenlijk ook prima, alleen die nachten! bah!

Meiden met alle tips, superbedankt. Ik ga alles maar eens opschrijven wat me bezig houdt voor ik in bed stap. en douchen voor het slapen doe ik wel vaker, maar dan slaap ik juist niet lekker door mijn natte haar haha.
    Verder geniet ik met volle teugen hoor van die kleine in mijn buik. Hij is de hele ochtend al lekker druk met me bezig. Ik doe de strijk en hij trapt en rolt lekker in mijn buik. Leuk is dat he.
    Hebben jullie ook wel eens dat je op meerdere plekken tegelijk je baby voelt?
    Ik had het gisteravond in bed op 3 plekken. Dat waren denk ik dus 2 armen en 1 been ofzo. Man het leek wel een golfslagbad en mijn man verbaasde zich en dacht dat hij het niet goed voelde. Hij lag toevallig met zijn hand op mijn buik. Moest er erg om lachen! Het wordt een mooie druktemaker volgens mij!

Joy, vervelend zeg nog steeds zoveel pijn. Rustig aan doen hoor!

Delilah en Bemy, ik doe ook vaakmijn hand op mijn blote buik. Dacht dat ik de enige was haha

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mooie foto hoor Lauwie! Je beebje staat er mooi op ;)

@aliekeleppink, ik heb het de laatste tijd ook meer dat ik de baby aan beide kanten van mijn buik voel, volgens mij gewoon het begin en eind, dat ie zicht ff uitrekt ofzo, gaaf he!

Laatst zag ik zo'n hele rolbeweging rond mijn navel, de bult begon rechts en ging zo over mijn navel naar links! Super!

13. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    EINDELIJK, ben er weer doorheen!

Rebbel, Happy, Joy, Naat, sterkte meiden!

Lees over hongerige moeders.
    Ik heb ook zo'n belachelijke trek de laatste 2 weken, kan wel de hele dag door eten. En ga me dus zorgen maken om mn minder elegant manier van bewegen... Voel me net een walrus. Ben niet meer een elfje dat gewichtsloos door het huis tippelt (was ik al niet hoor, maar zo lomp als nu heb ik me nog nooit gevoeld, hahaha).

Oh Esprit; dat klinkt echt heel sneu. Nog wel leuke kleren gevonden of opgegeven? En Austin, precies hoor, zo kijk ik er ook maar tegenaan nu ik mezelf toch echt een vormloze walrus vind gaan worden waar geen kleding goed bij staat: over een paar maandjes zijn wel allemaal weer "slank".

@Chantico
    hihi, de baby als je eigen kadootje een "sigaar uit eigen doos". Ja, beetje wel... maar ik zeg het bijna elke dag als onze kleine weer speelkwartier heeft (24 uur per dag ongeveer): ik ben zoooooooooo benieuwd hoe ze eruit ziet!

@lauwie
    Super hoor, dat je zo heerlijk geniet van je zwangerschap, hoef je je echt niet schuldig over te voelen. Ik geniet er ook van hoor, soms even wat klagen als mn rug en bekken weer erg opspelen, maar verder...

@schatje
    Je hebt heel veel rechten hoor, en je werkgever heeft plichten!
    Snap je houding eigenlijk wel hoor, ben zelf ook altijd een beetje te goed, en cijfer mezelf weg, of vind mezelf een aansteller als ik ga zeggen dat ik het niet volhoud, een hele dag dit of dat. En TOCH zeg ik: nu op je strepen staan! Er zijn grenzen.

@Delilah
    Hahaha, Hier precies hetzelfde. Dacht dat het aan mij lag... Als ik op de bank zit, zit ik altijd met mn buik bloot. Spelen met de kleine. Pak dan ook steeds weer pappies hand "hier, voel dit es", hoewel ie druk bezig is met tv kijken... Krijg ik weer op mn kop: maakt dr nou niet steeds wakker! hahaha

@aliekeleppink
    ja, delilah, heb ik ook dat idee: dat ze zich strekt, want je voelt het aan 2 kanten op hetzelfde moment, meestal diagonaal. grappig he

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ debbie2007,

apart he dat uitrekken, ik voel het ook links en rechts van mijn navel. De eerste keer dacht ik echt huh, is het beebje al zo groot! Heb je soms helemaal geen idee van vind ik!

Nog een paar weekjes kun je weeg gewichtsloos door het huis tippelen ;) het is voor een goed doel dat scheelt weer he!

15. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ lauwie ja ging heel goed ze waren hartstikke blij om me te zien en deden echt super vriendelijk! ik ben gewoon weer veel te achterdochtig geweest....
    meid als je kan genieten doen lieverd wij zouden er ook voor tekenen hoor! en al die kwalen klinken bekend enkel dat van je oorschelpen niet...p.s. mooie buik!

@ esprit, probeer anders tussendoor een dutje te doen gewoon lekker wegdoezelen onder de parasol of op de bank ofzo...veel succes bij de vk!

@ bemy meid gewoon lekker genieten!

@ linka doe jij rustig aan meis! ik was ook zo fanatiek en nu...niet dat dat bij jou hoeft hoor maar je snapt wat ik bedoel!

@ naat hou je ons op de hoogte?

@ joy meis ik denk aan je! hoop dat het heel snel beter gaat met je!

ga direct eerst eens ruzie maken met de babyzaak! hadden afgesproken dat de babykamer in week 18 geleverd zou worden, welke dus afliep op 4 mei! en bellen ze doodleuk op of we willen dat het de 16de of 23ste geleverd word...in de eerste instantie heb ik er helemaal niet bij nagedacht maar ben zojuist de bon eens nagegaan en daar staat op dat tie alleen eerder geleverd kon worden maar er staat niets over later....ga ik ze toch maar ff aan de oren trekken, wil het zo ondertussen eens af hebben! ! !

xxx

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    fijn dat ze op je werk relaxed deden. vast een pak van je hart. kun jij ook lekker ontspannen thuis.
    en van de babykamer, ze zijn daar vast wel gewend aan aanstaande moeders met nesteldrang (en hormonen)!
    hoop dat ze de kamer snel komen bezorgen!
    x, lauwie

17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    dat uitrekken is grappig he? ik dacht ook 'ben je zo groot!' maar gelukkig maar, waar was anders al die extra buik voor!

heb me net opgegeven voor info avond over borstvoeding. is pas in juli, maar kan het maar beter geregeld hebben.

en ik ga zo de babyfoon afhalen op het postkantoor. hadden ze geprobeerd af te leveren schijnt, maar geen briefje door onze deur gedaan..
    rentepunten van de postbank is echt wel een uitvinding!

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Austin, gelijk heb je hoor met die babykamer! Gewoon achteraan gaan, straks wacht je te lang en komt ie veel te laat! Of als er iets mis blijkt met het kamertje, dan heb je geen tijd meer om het alsnog voor elkaar te krijgen! Mijn collega had ook zoiets, wat een gezeur. Uiteindelijk hadden ze alles klaar in de week dat ze was uitgerekend :( moest ik dus niet aan denken he! Daarom hebben wij het spul wel besteld maar zelf afgehaald... Beetje vroeg in huis al maar ach, we zijn er nu wel helemaal klaar voor :D Succes met het aan de oren trekken ;) hopelijk heb je snel alles voor elkaar!

@ Lauwie, ja dat uitrekken vond ik echt vreemd! Had het wel gezien op de echo maar nog niet gevoeld. Maar ja het moet wel zoiets zijn als je het aan beide kanten zo goed kan voelen! Ik wilde ook naar zo'n info avond over borstvoeding moet ik ook nog achteraan eigenlijk... Hmmmm... Beetje te laat misschien ze zeiden dat ik dat vroeg moest regelen. Succes met de babyfoon, weer iets in huis voor de kleine he :D

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    delilah, ik was nog ruim op tijd voor die info avond hoor. in mei lukte niet meer, maar ik had nog prima in juni gekund.
    weet je al waar je zo'n avond wil doen? ik ga bij ons in het ziekenhuis.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ lauwie, het wordt bij mijn verloskundigepraktijk gedaan. Ik geloof dat zo'n cursus 2 avonden is. Zal straks eens kijken in mijn zwangerschapsboekje dan kan ik vd week even bellen. Kan altijd handig zijn zo'n avond he!

Soms vergeet ik gewoon dat we nog 3 maanden de tijd hebben voor alles ;)

Deel Deze Pagina