Hallo dames, Ik heb niet alles teruggelezen, echt geen tijd voor gehad vandaag. Maar aan alle dames die zich even niet zo prettig of fijn voelen: heel veel sterkte, want je kan je toch maar verloren voelen af en toe he? Hier juist een goede dag vandaag. Ik geniet met volle teugen van het weer, wou dat het altijd zo is! Straks lekker zonder jas naar buiten! Ik voel de baby soms ook op verschillende plaatsen en ik geniet echt van echt gevoel van haar. Vind het zo heerlijk dat ze dichtbij is..... Ik kijk ook heel erg uit naar de 3d-echo straks. Maar ben stiekem wel een beetje bang dat ze dan opeens zien dat het een jongetje is en geen meisje, omdat je wel eens hoort dat ze zich vergissen....
hey meiden @cynthia hihihihihi dat zou wel wat zijn he? oeps @delilah nog drie maanden nog maar drie maanden zul je bedoelen. ik vind de tijs echt vreselijk snel gaan en heb echt zoiets van . heb ik wel alles etc etc @austin you go girl. hihihihihi laat wat van je horen . laat ze bij die babyzaak maar een poepie ruiken meis hihihih die kleine van mij laat soms goed van zich horen hoor. en nog steeds eigenwijs met hoofd bovenin. ik hoop wel dat ie nog gaat draaien hoor. maar hij/zij zit al de hele tijd met hoofd bovenin. hihihihih gek kind nou meiden ik ga ff op de bank zitten gr kim
Mik, hoe weet je dat hij/zij met z'n hoofd bovenin zit? Ik voel veel schoppen aan de onderkant, maar ook wel eens aan de bovenkant dus ik weet echt niet hoe ze ligt.
hey meiden wat een heerlijk weer he @ schatje meis dat ligt op zich aan een aantal dingen. loop je al in de ziekte wet? zo ja dan kan je alles bespreken met de arbo en hebben ze zich daar aan te houden. zo nee zou ik er toch over beginen dat je het niet meer trek en dat je minder uren per dag wilt werken.dan wordt je door gestuurd naar de arbo.en die regeld het veder. de afspraak met de vk mag gewoon onder werkt tijd. mogen ze niet over zeuren @mik leuke he dat zelf gemaakte cadautje straks. zal het mooi worden hebben we het goed gedaan @lauwie ik voel die van mijn ook alleen nog maar kriebelen hoor.en heeeel soms een schopje maar komt ook omdat bij mij me plasenta voor zit. we waren van woesdag tot zondag op de camping.maar de eerst dagen hebbn we het erg kout gehad. daarna heerlijk @naat jeetje meis dat is wel minder. hoop dat er wat uitkomt (uitlslag van de urine) @linka dus je hebt weer een heerljk schoon huis. lekker is dat he @jolanda gelukkig gaat het weer beter met je schoon vader. en wat een mooi kamertje. @Delilah dat schiet dan al aardig op dat de baby kamer al klaar is. toppie foto's foto's en hoe was je foto bij de prenatal @Marije en was het gezellig met je colega's @aliekeleppink jeetje meis ik zou niet weten wat je er aan moet doen.ik slaap oop niet meer aan een stuk door maar slaap wel.zo te horen jij niet. @Esprit jeejte meis hoop dat je beetje heb bij kunnen komen vandaag @lauwie niet te veel shoppen he bij de bapy dump @mik balen dat je zo slecht slaap snacht's @bemy wat heerlijk dat je nergens last van hebt. ik mag gelukig ook niet klagen. op de moeheid. en rug pijn na nergens last van @naat meis let je wel op je zelf het werk is niet het belangrijkst. @joy jeetje meis. dat is toch ook maar zwaar. hoop dat het langzaam aan toch beter met je gaat. heel veel sterkte @debbie hee meis. erge he dat eten. en tja daar worden we dikker van. @Austin dat snap ik wel. is echt weer zo lekker makelijk denken van een winkel. wel leker dat ze goed reageerde op je werk @Cynthia ik heb dat ook wel eens dat ik bang ben dat het een jongen is. maar de 3de echo is wel erg mooi hoor. nou meiden. wat een hoop lees werk geven jullie ons toch. nee leuk hoor al dat geklets.zou willen dat ik zelf ook wel eens meer tijd had ga nu weer even bank hangen en dan straks maar kooken. liefs sabrina
haha, heel herkenbaar! Alieke, ik heb ook bij vlagen dat ik vaak wakker wordt en niet meer in slaap kan vallen. Tot nog toe ging het na een weekje ofzo weer over. Ben wel eens op de bank gaan liggen kijken naar een dvd die ik al heel vaak gezien heb: dan hoef ik niet op te letten maar hoef ik ook niet meer na te denken over wat ik allemaal moet doen of aan dat ik in slaap moet vallen. Werkt bij mij altijd: val binnen no time op de bank in slaap... Debbie, we krijgen vast allemaal de mooiste baby van de hele wereld!(rara hoe kan dat ) Ik heb me vandaag ook opgegeven voor zo'n voorlichtingsbijeenkomst over borstvoeding. Ben benieuwd. Cynthia, liever dat ze er bij een echo nog achter komen dat het een ander geslacht is dan bij de geboorte pas, of niet?! Ik zou er ook van schrikken als ik me al 20 weken op het één had gericht en het bleek het ander te zijn... Mijn vriend lag gister trouwens met z'n hoofd op m'n buik en hij weet vrijwel zeker dat hij het hartje van de kleine hoorde kloppen! Het ging sneller dan mijn hart, dat hooorde hij ook. Gaaf hè! Wel leuk dat hij ook iets kan dat ik dan weer niet mee kan maken tijdens de zwangerschap.
de babydump is dicht op maandag maar ik heb me toch wel vermaakt bij de babyplanet, de babysuperstore en de ikea heb me trouwens weer netjes ingehouden (roze dekentje voor de kinderwagen (vindt roze met legergroen zo'n mooie combi! en onze kinderwagen is legergroen), leuke hydrofiel luiers van de ikea en van die leuke dierenstaarten als haakjes) ik was eigenlijk ook op zoek naar een leuk lakentje, maar dat vind ik overal maar tegenvallen. ziet er ook zo viezig verpakt uit. heb wel bij een andere winkel een hele leuke van taftan gezien, maar die winkel was nu ook dicht. hoe gaat het eigenlijk met jou op je werk? werk je nog steeds elke dag iets korter (dat was toch de bedoeling?) en is dat vol te houden. lijkt me best zwaar op een kdv werken (als je zwanger bent iig!) liefs, lauwie
ik krijg zo'n mailtje van baby op komst en daar stond idd in dat je (man) met een leeg wc rolletje het hartje van de baby kan horen. maar eens proberen als ie thuis is. kan er zelf niet bij idd
Zow na en tijd afwezig te zijn geweest weer van de partij hoor..was nogal druk met werk en heb nu even 2 daagjes vrij..we hebben vandaag de sleutel gekregen dus we kunnen lekker gaan klussen! Onze lieve mooie zoon is een lekker druk mannetje en lekker rond aan het trappen..zal straks even een paar nieuwe buikfoto's der op zetten xxx
oh oke. ik ben doof aan een kant en mijn man ook dus hij kan met zijn goede oor het wel horen hihihih