Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hmmm heb heerlijk geslapen vanmiddag.
    Heb nog even de VK gebeld en zij zegt dat ik me absoluut niet druk hoef te maken om mijn kindje.
    Alle klachten wijzen toch op een blaasontsteking.
    Morgen dus maar even de kweek afwachten en wellicht krijg ik dan antibiotica.

Hoop ook dat de pijn snel weer wegtrekt.

Meiden bedankt voor al jullie lieve woorden, had ik echt even nodig.

Nu ga ik een hapje eten klaar maken.

2. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Hè bah. Vanmorgen eindelijk weer naar de verloskundige. Nu heb ik het dus eindelijk eens over mijn pijnklachten van onderin mijn rug en van "tussen m'n benen" gehad.
    Bekkenklachten, zei ze. Dat dacht ik eigenlijk al, maar ze zei dat het niet over zou gaan, maar dat ik wel kon voorkomen dat het erger werd.
    Ik heb gelijk een afspraak gemaakt met een bekkenfysiotherapeut, kon ik ook al vandaag terecht!
    Zij noemt het bekkeninstabiliteit, en zegt dat het wel over kan gaan, maar dat ik daar goed m'n best voor moet doen. En ik moet toch echt meer rusten, ook al gaat dat moeilijk met een eigen zaak, waarbij m'n colega (zus) ook nog eens 3 weken op vakantie is (huwelijksreis).

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ lauwie

met mijn gaat het met het werken wel redelijk. het is ook erg zwaar werk gewoon al. en als je zwanger bent helemaal tis veel tillen en denken en doen. maar komt goed. rustig aan. werk wel 2 uur per dag minder. maar begin wel lagzaam aan behoefte te hebben aan meer. want heb veel last van het zuur en me rug. en als er een stout is en je snel op staat doet het ook zeer. maar ja, gaat over zeggen we dan. 8)

4. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey allemaal,

Ik heb hier in een vluggertje alles bijgelezen...

Lauwie, wat een bijleesactie, ik wou dat ik zoveel moed had...

Austin, jij hebt ook je best gedaan.

Binna, de trouw komt dichterbij hé, nog niet zenuwachtig aan het worden?

Naat, hopelijk geneest de blaasonsteking vlug.

Loutje, Lekker klussen, maar doe het wel rustig aan. (klussen kan je op twee manieren hé :D ) weet nog dat ze het zo noemden wanneer we nog niet zwanger waren en de moment gekomen was om te "klussen" hahaha

Wat betreft het slaapprobleem van sommigen. Ik word ook een aantal keer per nacht wakker om te gaan plassen. Nu ik geraak wel terug in slaap, ik heb me we een positiekussen (zwangerschapskussen) gekocht; het betreft een lang kussen en dat kan je dan op verschillende manieren mee in bed nemen. Ik steek het kussen tussen mijn benen en het ligt dan voor mij. Ik heb het gevoel dat ik er beter mee slaap.

De BBQ was gisteren heel goed, ik heb heel veel groentjes gegeten want sinds ik zwanger ben ik de zin voor vlees verdwenen. Misschien omdat ik normaal graag rozig vlees eet en dat het nu niet meer mag. Vandaag maak ik van de overschot van de groentjes spaghettisaus.

Morgen naar de vroedvrouw voor de suikertest. Kan ik ook eens vragen naar de pijn in mijn onderbuik. Ik heb er vooral last van als ik een tijd in de zelfde houding zit en daarna moet rechtstaan, dan loop ik echt als een eend :)

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee echt doof helaas. ja net alsof ik met een bordje heb gestaan toen ik mijn man heb ontmoet want hoe krijg je het voor elkaar twee mensen die elkaar ontmoeten allebei doof aan een oor. ! ach joh is lekker rustig in bed als we op ons slechte oor liggen

6. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey lieve meiden,

Heb niet teruggelezen, heb een pijn onder in mn buik, tjeee....zodra ik rechtop ga is het net of er een baksteen naar beneden valt....Zullen wel weer mn banden zijn...De Vk heeft flink gevoeld op mn buik, dus zal haar bedanken de volgende keer...Wel een leuke meid deze keer en gelukkig niet die kenau die we de vorige keer hadden!
    Met ons beebje gaat alles meer dan goed, ligt voor in groei zei ze....Ze vond ook dat ik wel een heel erg dikke buik had en t kindje ligt heel hoog....

Vanmiddag nog ff naar de miss Etam geweest en heb 2 broeken gescoord! Niet helemaal mijn smaak, maar ze passen en zitten lekker...Beter dan in mn blote kont rond lopen denk ik maar....

@Austin: misschien wat voor jou bij miss etam? Als ik er in pas zou t jou ook moeten lukken meis! Je kunt zo bellen naar de winken en ze hangen de goede maat, als ze die hebben achter uit....

Nou kga weer plat, hoop toch echt dat t morgen beter is, kwil graag aan t werk, mis de kids.....

Liefs

7. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    thanks voor de tip!
    Doe jij nou maar rustig aan he! ik weet dat je graag wilt werken...ken het gevoel...maar beepje is even belangrijker!

Wel bizar trouwens heb het idee dat wij dezelfde klachten hebben en bij ons loopt onze kleine dame ook een week voor op de groei...zou het daar misschien aan liggen?

xxx

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihih jullie hebben gewoon heerlijk gezonde meiden met lekker veel babyvet.

rustig aan he meissies

9. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Kim ik ben helemaal dol op baby's met genoeg babyvet, zo lekker van die bolle wangetjes!

ik kan echt bijna niet meer wachten totdat die kleine word geboren...nog 10 weekjes...nog 10 weekjes....

oh p.s. stomme babyzaak zou terugbellen hebben ze helemaal niet meer gedaan en telefonisch kreeg ik ze niet te pakken....

10. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

Ik heb er even goed over nagedacht en mijn leidinggevende was er vandaag niet en morgen ben ik zelf vrij dus heb een briefje voor haar neergelegd dat ik haar morgen even zal bellen ivm dat ik het niet meer red om zoveel te werken...
    ik ben heel benieuwd naar haar reactie en daarom bel ik haar morgen ook even..

ik voel me zo lullig op een of andere manier ik wil zo graag nog gewoon me normale uren werken maar me lichaam laat het niet meer toe :(

kan wel huilen echt waar :( :(

Groetjes

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

ik ook ik ook lekkere dikkie dikkies . leuk joh. en met mij als mama kan het niet missen want ik ben nooit van mijn bolle wangen afgekomen hihihihihiihih

12. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Wat weet jij dat ik niet weet? Hihi....Zouden we dan toch een meid krijgen?

13. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Austin: heb jij dat gevoel ook dan? Alsof er een baksteen naar beneden valt?

Ben benieuwd of ze donderdag tijdens de pretecho het gewicht kunnen schatten.....

Is niet echt fijn liggend laptoppen....

Las nog wel over Joy: meis wat sh*t voor je zeg! Fijn dat je moeder er is om je voort te helpen!

Hoe is t met Rebbel en Happy?

Ik hou ook wel van die lekkere vetrillen! Hihi, zo'n michelin-poppetje! Als t iets weg heeft van zijn/haar paatje/maatje dan komt dat vast wel goed, hihi!

Tot morgen meiden, kga naar bed, dit is niet te doen.....

Fijne avond nog!

Liefs

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    tuurlijk een lekkere meid

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ binnabinna, ik weet nog niet hoe die foto is van Prenatal, kan 'm zaterdag ophalen!

@ Mik, nog maar drie maanden inderdaad, ik vind de tijd ook supersnel gaan maar 3 maanden klinkt nog best lang... Ik maak me niet zo druk over of ik alles heb?! Zal vast goed komen meid en als je iets niet hebt is het zo in huis toch!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Aha, ik ene oor doof en andere oor slechthorend. Soms ben ik wel indische doof :p ! Haha!

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Zo dames, ben weer terug van een lang weekend weg. Super weer en veel geslapen ; )

en wel verdomd, heb de hele weekend geen lekkende boobs en tijdens het lezen van jullie teksten prompt stromen ze weer haha dit gaat nergens over mensen. betekendt dit dat wanneer er een baby huilt ik beginnen te lekken? mooi is dat haha

Iedereen op babydozen jacht geloof ik... moet ze ook nog halen ben benieuwsd.

@Joy72 oh dat van je nek klinkt niet best zeg, hoop dat het nu beter gaat.

@rebbel hoop dat het al weer ok is?

lees dat mensen niet meer in de kleren passen, helaas ook al uit een paar dure broeken gegroeid en wil eigenlijk niet teveel meer aanschaffen voor die 3 maanden, maar heb geen keus denk ik. Hoop dat jullie nog wat vinden waar je in kan en waar je je lekker in voelt ;)

@miranda3xmama, wat een leuke meiden

@Happy1980, sterkte meid, beterschap.

jemig, had in het begin van mijn bericht getikt dat ik zo blij was dat het zo goed met iedereen gaat, heb ik weer gedeleted. volgende keer wil ik het er gewoon inzetten hoor damens!

@schatje1, dat is ook niet cool dat je de pineut ben met je werk. 38 uur is erg veel hoor en staand is toch veel te zwaar. bespreken met je baas en anders heb je altijd nog de arbo ;) je moet namelijk wel de kans krijgen om te rusten vind ik ook al ben je jong.

@naat alles ok weer?

Morgen helaas weer werken, hoop dat ik niet weer last krijg van mijn bloeddruk. ga alles rustiggggggg aan doen.

liefs J

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jenny, ik draag nu de joggingbroek van zwangerschap van prenatal, zit zo heerlijk en gelukkig pas ik nog steeds de linnenbroek die wat groter is en spijkerbroek.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dat doe je automatisch toch als je doof bent zeg je altijd iets vaker heh als nodig is hihihihihihhwhahahahahahahahhahahihihihih

lol

gr kim

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou meiden ik hoor net dat mijn hubbie tot ongeveer half elf in de kroeg bljft hangen en daar ga ik niet op wachten ik ga lekker languit in bed tv kijken met een maskertje op mijn kop hihihihihihihihihih. rot voetbal altijd ik blijf die kerel kwijtraken sinds tele2 het uitzend want dat hebben wij niet hier

Deel Deze Pagina