Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Whahahahahahahahah :) :) :) :) :) :) :)

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ga doen joh, lekker jezelf verwennen!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    sweet dreams meiden

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Slaap lekker allemaal! Me vriend is bij buren, haha! Ik ga nu lekker in bed hangen, heerlijk!

Sweet dreams ;)

5. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    He lieve meiden

Ik hoop vannacht beter te slapen.
    Ben de hele dag al erg moe. Dus zal toch echt een keer weer moeten slapen.
    Vanmiddag was ik zo ontzettend moe dat ik wel kon slapen. Heb er niet aan toegegeven, ben bang dat ik dan mijn hele ritme kwijtraak.
    Ik ga vannacht ook een kussen meenemen naar bed. Gewoon voor onder mijn buik of bij mijn benen.

Sweet dreams dames :D

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier nog even snel een berichtje van mij.
    De groei-echo van vandaag was wéér super goed.
    Onze meid blijft lekker op schema doorgroeien, wat dus wil zeggen dat de placenta goed werkt!
    Het is wel een geruststelling om te horen dat alles zo goed gaat.
    Maar ondanks dit nieuws blijven we de weken wel aftellen!
    Gelukkig schiet het lekker op.

Slaap lekker allemaal!

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    LIJST VOOR AUGUSTUS-MAMA'S 2008 :thumup:

**JULI** ;)
    *16-07-2008:
    # Austin 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    *26-07-2008:

# Janine 26 jaar / 1e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    *27-07-2008
    # Petrabr 31 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: is bekend bij de keukenla van petra
    *30-07-2008:
    # Eimat 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: :(:
    *31-07-2008:
    # Miranda3xmama 30 jaar / 4e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

**AUGUSTUS** ;)
    *01-08-2008:
    # Diana81 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Moniki 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*02-08-2008:
    # Philly 31 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Angelique 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*03-08-2008:
    # Mik25 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Mik
    # MissyN 24 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen / Wordt:MEISJE
    # Esprit 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Noura 30 jaar / 4e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*04-08-2008:
    # Natas1 40 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: MEISJE
    # Mandje 21 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Daisy 32 jaar / 2e+3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisjes (verwacht een tweeling)/ Worden: MEISJES

*05-08-2008:
    # QueenBee 26 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje / Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:
    # Eliesja 34 jaar / 3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Kiki 33 jaar /3e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf:jongen / Wordt: JONGEN
    # Nickyz 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*06-08-2008:
    # Littleme 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Joy72 35 jaar / 3e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Delilah 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: :(:

*07-08-2008:
    # Rebbel 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje Denkt zelf: meisje/ Wordt: Is bekend bij Rebbel
    # Aykietje 32 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ??????/ Wordt: JONGEN

*08-08-2008:
    # Puck2008 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Zibella 34 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Rachel1984 23 jaar / 2e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN

*09-08-2008:
    # Chantico 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*10-08-2008:
    # Bumba 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Duha 22 jaar / 1e kindje * kalender: ???????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

*11-08-2008:
    # Aliekeleppink 25 jaar / 1e kindje *kalender:jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(: verassing voor ons allemaal!
    # Mariel77 30 jaar / 1e kindje *Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Almira 21 jaar / 2de kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Debbie2007 30 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Arri 21 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*12-08-2008:
    # Pendrag 36 jaar / 2e(6e) kindje/ Wordt: MEISJE
    # Zonneveldje 27 jaar / 2e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Maxi 28 jaar / 1e kindje *kalender:meisje / Denkt zelf:????/ Wordt: JONGEN
    # CynthiaB 26 jaar / 1e kindje *kalender:jongen / Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE

*13-08-2008:
    # Passiepaard 30 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # Schatje1 20 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: JONGEN
    # Marleen83 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:

*14-08-2008:
    # Snelle 38 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: ????/ Wordt: :(:
    # Naat80 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE
    # AmyLee 30 jaar / 2e kindje * kalender:jongen / Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jolanda1979 28 jaar / 1e kindje *Kalender: meisje Denkt zelf ???????/ Wordt: :(:

*15-08-2008:
    # Licrys 33 jaar / 1e+2e kindjes (Verwacht een tweeling)/ Denkt zelf: jongen en meisje/ Worden: :(: een verrassing
    # Happy1980 27 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: Is bekend bij Happy
    # Boogschutter 29 jaar / 1e kindje Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*16-08-2008:
    # Jelske1978 29 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Tammie 26 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mijnkleineboa 21 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN

*17-08-2008:
    # Bemy 25 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE
    # Jennifer70 37 jaar / 2e kindje/ Wordt: JONGEN
    # Gea 23 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*18-08-2008:
    # Moniquekenitra 28 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:

19-08-2008:
    # sm591 35 jaar / 1e kindje *kalender: jongen/ Denkt zelf ?????/ Wordt: :(:

*20-08-2008:
    # Bizzy 26 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Babsie 27 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje/ Wordt: MEISJE
    # JennyS 27 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:
    # Jekkia 32 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf:meisje (kz in week 38 )/ Wordt: :(:
    # ElleNY jaar / 1e kindje * Kalender: jongen / denkt zelf ?????/ Wordt: Is bekend bij Elle

*21-08-2007:
    # Sjorsje 28 jaar / 2e kindje * Kalender:meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: JONGEN
    # Mees 31 jaar / 3e kindje *kalender:meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:
    # Kimm1988 20 jaar / 2e kindje *kalender:????/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: MEISJE

*22-08-2008:
    # Jerl74 33 jaar / 2e kindje/ Wordt: :(:

*23-08-2008:
    # Muis80 27 jaar /1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Lauwie 34 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Naannaan 28 jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

*24-08-2008:
    # Galadrose 31 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*25-08-2008:
    # Linka76 31 jaar / 2e kindje Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*26-08-2008:
    # Jikke 34 jaar / 5e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: ?????/ Wordt: MEISJE
    # Elies 30 jaar / 3e kindje * Kalender: ????/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: :(:

*27-08-2008:
    # Binnabinna 24 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: meisje/ Wordt: MEISJE

*28-08-2008:
    # Sjarlottuh 27 jaar / 1e kindje * Kalender: jongen/ Denkt zelf: jongen/ Wordt: :(:
    # Kelly83 24 jaar / 1e kindje/ Wordt: MEISJE
    # Bizzy .. jaar / 1e kindje/ Wordt: :(:

**SEPTEMBER** ;)
    *01-09-2008:
    # Loutje83 25 jaar / 1e kindje * Kalender: meisje/ Denkt zelf: jongen/ Wordt:JONGEN

* ER ZIJN 78 AUGUSTUS-MAMA'S*

:baby: MEISJES: 26
    :baby: JONGENS: 16
    :baby: GEHEIM/VERRASSING: 5
    :baby: ONBEKEND: 32 :(:

AGENDA:
    06-5: Maxi gyneacoloog
    06-5: CynthiaB verloskundige
    06-5: Austin verloskundige + inenting rhesus
    06-5: Aykietje vroedvrouw suikertest

08-5: Miranda echo+controle gyneacoloog
    08-5: Esprit 3D/4D echo
    09-5: Schatje1 herkansing pretecho
    09-5: Passiepaard gyn
    09-5: Queenbee verloskundige
    09-5: Schatje 1 verloskundige
    13-5: Kiki verloskundige
    13-5: Joy groeiecho
    14-5: AmyLee 3D/4D echo
    14-5: JennyS 3D/4D echo
    15-5: CynthiaB 3D/4D echo
    19-5: Aykietje gynaecoloog 28 weken echo
    19-5: Happy1980 3D/4D echo
    20-5: Noura gynaecoloog placentalocalisatie
    20-5: Miranda groei-echo UMCG
    21-5: Rebbel pretecho
    22-5: Noura verloskundige
    22-5: Petra verloskundige
    24-5: Naat80 3D pretecho
    27-5: Esprit echo controle placenta ligging
    30-5: Linka76 verloskundige
    02-6: Alieke jarig! 26 jaar
    24-6: Kiki gynaecoloog placentalocalisatie

Buddy's:
    * Mik <-----> Daisy
    * Austin <-----> Miranda
    * Tammie26 <-----> Binnabinna
    * Bemy <-----> Petrabr
    * Linka76 <-----> Esprit
    * QueenBee <----->Delilah
    * Diana <----->Happy
    * JennyS <-----> Naat80
    * Janineenevie <-----> Kiki
    * Passiepaard <-----> Aliekeleppink
    * Rebbel<----->Sjorsje
    * Schatje<----->Maxi
    * Babsie<----->Jolanda
    * Binnabinna<----->Debbie
    * Philly<----->Puck
    * Kelly83 <-----> Babsie

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    super, miranda! al had ik niet anders verwacht. het gaat gewoon hartstikke goed, toch?!

slaap lekker meiden, vooral jij, Alieke!

9. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    .

@CyntiaB - Dat had ik de vorige keer ook! vanaf het begin maakte me het echt niet uit of het een jongetje of een meisje zou zijn. Maar toen ik eenmaal wist dat het een meisje was had ik mezelf daar helemaal op in gesteld! Het komt weleens voor dat ze het verkeerd zeggen, maar dat is zo zelden. Dus het zal bij jou ook wel een meisje blijven. :)

@Mik - hier nog eentje die nog moet draaien! No problem, als ze het maar doet.

@Chantico - super, dat je man het hartje kon horen. Dat is dan weer een ding dat ons niet gaat lukken! Om met ons hoofd op onze buik te gaan liggen?

@Linka - voor myrna ook heel leuk en bijzonder dat ze dat heeft kunnen horen.

@Loutje - Succes met klussen.

@Esprit - ook lekker, blote kont met dit weer! (hihi) zegt er eentje die zich opnieuw aankleed als ze op bed gaat ! 8)

@Austin - Misschien was de babyzaak op maandag gesloten ?

@Schatje - je hoeft je toch helemaal niet schuldig te vinden! ik vind dat je het super doet. Nu wordt het tijd dat je aan jezelf gaat denken i.p.v. collega's

@mirand3xmamma - Super., weer een geruststelling erbij. En je kunt er niet genoeg hebben vind ik.

@Naat - fijn dat het alleen maar een blaasontsteking is. Een kuurtje en je bent er weer vanaf.

10. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Zo te zien ben ik er als eerste bij, deze ochtend! (snotverkouden) Gisteren migraine gehad, tot overgeven toe :oops: ! En vanochtend lekker 'n bloedneus en nog steeds een zwaar hoofd! (balen).

Gisteren tussen de middag nog wel even boeken voor de geboortekaartje's weesten halen. En ik denk wel dat we er aan uit zijn.
    Weer iets wat ik van het ''nog te doen'' lijstje af kan strepen. Heerlijk!
    stapje, voor stapje komen we dichterbij :D.

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier weinig nieuws. Een zieke dochter zonder ritme. Die ging dus pas rond 11 uur slapen en was al om 4 uur wakker. Zit nu heerlijk op bed te spelen alsof dat zo hoort om deze tijd!

Mijn blaasontsteking is over volgens de HA maar nog steeds zere harde buiken. Straks VK maar eens bellen. Wel vandaag 26 weken!

Rebbel, Joy en Happy: sterkte meiden! Hoe is het nu met jullie?

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

jeetje het is niet bij te houden hiero,excuses daarvoor....

@Rebbel,Joy n Happy,ik wens jullie heel erg veel sterkte!
    Schrikken zeg!

@Miran,wat een goed nieuws meid!

Ik heb niet veel nieuws,vandaag weer op controle,en weer naar ons huis straks,pfff ik ben het zooo beu!
    Maar het aftellen is begonnen,nog 2 dagen voor de vloer,dat scheelt alweer heh!

Hoe is het met de jullie meiden?
    En het vocht?
    Hier echt zulke dikke voeten,abnormaal maar zit dan ook niet vaak omhoog met mn benen,iedere keer wel iets te doen in ins huissie...
    Verder heb ik momenteel weinig klachten dus is wel errug fijn!

Meiden doe het rustig aan en geniet lekker van het mooie weer! 8)

Tot snellie!

Liefs...

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen,

Bemy, idd is ook bijzonder voor Myrna ;) Ze verheug zo erg, ze kwam gisteren thuis van hele weekend bij haar vader, ja hoor, ze is blij om mij en buikkie weer te zien en hele tijd knuffelen, zo lief! Samen onder de douche, baby wassen, enzovoort.

Miranda, fijn dat alles goed is gegaan, lekker aftellen he ;) Duurt nog wel eventjes, haha!

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goeiemorgen meissies

@miranda gefeliciteerd met je goede echo meis

@daisy hey buddy we hebben je gemist probeer je wel nog vaak te komen bij ons. anders moet je me maar af en toe een sms sturen hoe het met je gaat.

@bemy ze zal echt wel draaien hoor die van ons zijn gewoon een beetje eigenwijs hihihihihi

ik moet vandaag weer aan het werk met die leuke collega. Ze zat me vorige week te vertellen dat haar dochter haar ongewesnte kind had weg laten zuigen. ooooooooooooooh ik word zo kwaad maar ja nog een paar weekjes en dan ben ik daar ook weer vanaf. want langer kan niet dan val ik haar aan grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

tot vanmiddag meisjes

gr kim

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Is vervelend, dat je zo kwaad kan om worden vanwege abortus, tsja, ik heb ook abortus gehad in 2005 (17 aug met abortuspil) ik had Myrna al en ik woonde alleen met dr en leefde in uitkering en 2 slaapkamers en vond ik niet genoeg, ik heb zwaar gehad hoor, man is weggegaan door grote miscommunicatie, wat moest ik dan nou doen, ik KON niet in me eentje 2 kinderen opvoeden, ik moest echt goede keuze maken, dus achteraf heb ik wel goede keuze gemaakt maar dat is ene keer en volgende keer NIET meer, heb wel zwaar gehad, heb goede keuze gemaakt met abortuspil want je kon dan rustige afscheid nemen in 3 dagen, vond ik wel fijn en kwam ook in rouw hoor.

Nu heb ik goed verwerkt maar het blijft ook nog boos op mezelf hoor, had ik ook veel moeite mee toen ik weer in verwachting raakte.

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen allemaal! Wat een heerlijk weertje he! Hopelijk zijn er veel dames die er lekker van kunnen genieten! En iedereen die net als ik op haar werk is :( sterkte!

@ Miranda, super van de groeiecho dat het allemaal lekker op schema gaat! Mooi zo, geniet er lekker van!

@ bemy, dat klinkt niet echt prettig! Hopelijk voel je je vandaag wel beter! Lekker rustig aan doen als het kan! Leuk zeg dat je het kaartje al hebt uitgezocht! Hoe lang van te voren moet je zoiets eigenlijk regelen? Heb geen idee?! Moet er ook maar eens achteraan!

@ mik25, sterkte vandaag dan op je werk! Dat klinkt ook wel als een opmerking waar ik me boos om zou maken :x denk maar lekker aan je beebje dan wordt je vast vrolijk en kom je de dag goed door!

Zo... Nu eerst een kopje koffie

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou ik word niet kwaad om de abortus als je er goed over nadenkt is er niets mis mee. en inderdaad als je je kind niets of weinig kan geven is het misschien maar beter ook. dus abortus is gewoon een uitkomst voor sommige mensen .

maar die vrouw staat tegenover mij te vertellen dat haar dochter ongewenst zwanger was. en een week later dat haar dochter haar kind had laten WEGZUIGEN. dat woord oh ik gruwel ervan.

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wegzuigen daar kan ik idd kwaad om worden, is wagelijke woord. Sterkte en rustig blijven meis! Je mag natuurlijk boos om worden!

19. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi Meiden,

Ik heb het laatste half uur bijgelezen van giseren. Maar sla niet zoveel op, dus reageren op iedereen lukt me niet.

Gisteren hebben we heerlijk met mijn collega's n de tuin gezeten en ze zijn tot 4 uur gebleven. Dat had ik helemaal niet verwacht! Dus aarna snel snel haasten want we hadden 's avnds een verjaardag. Heerlijk tot 23.30u op een strandtent gezeten op Kijkduin. Maar wel laat thuis. Dus ben ik een beetje duf vandaag.

Naat heb jij de uitslag al binnen van de kweek?

Schatje heel goed dat je voor jezelf kiest en hebt aangegeven dat je minder wilt werken. Ik kan me voorstellen dt je het moeilijk vind.

Austin volgens mij is de babydump op mandag gesloten. Ik was daar laatst en toen kwam er een vrouw ook klagen dat ze de hele dag dinsdag) had lopen bellen en niemand t pakken kreeg. Toen ze de volgende dag wel iemand aan de lijn had zou ze teruggebeld worden, maar nee!

Ik ga me snel even wassen, want er kan elk moment een monteur voor de magnetron voor de deur staan. Lekker he, die kunnen tussen 8-12u komen. Altijd zo vervelend! Hopelijk kunnen ze hem dit keer maken of vervangen ze hem.

Groetjes Marije

20. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    zo dames, het wordt weer lekker weer vandaag. (Is het al!). Ik heb het idee alsof ik op niemand meer hoef te reageren, omdat dat al gebeurd is door anderen. Sorry als ik me daar in vergis.

Vandaag moet ik dus aan m'n moeder vertellen van m'n bekkeninstabiliteit, en vragen of ze rond het middaguur bijvoorbeeld een half uurtje op de zaak wil letten, zodat ik even plat kan. Ben benieuwd hoe ze daarop reageert, want ze heeft mij nog niet echt horen klagen van pijn ofzo. Ik heb niet zo laten merken dat ik pijn heb. Daar hou ik niet zo van. Ben dan bang dat ze medelijden gaan hebben ofzo, of dat ze me een aansteller vinden.
    Als er iemand vraagt hoe het gaat met de zwangerschap, zeg ik ook altijd: Hardstikke goed!
    Maar meer rust is nu dus echt nodig.

Deel Deze Pagina