Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dat heb ik ook zo'n karakter, ik laat idd niet snel toe zeg altijd het gaat wel hoor en het gaat over en neej geen hulp, lukt me wel. Stom he!

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen,

Kwam even snel kijken hier :D , vanmiddag zal ik eens lekker gaan zitten en alles bijlezen.

Ik heb nog geen last van vocht, gelukkig! Verder gaat ook alles goed, ik heb goed in de gaten wat ik wel en niet kan en houd mezelf goed in de gaten en anders mijn hubbie wel, zo lief!

Nou ik kom vanmiddag even bijlezen, fijne zonnige dag!

Liefs, Puck

3. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ schatje ik weet hoe je je voelt meis en waarschijnlijk 90% van de dames hier alleen we moeten gewoon accepteren dat we op 't moment gewoon minder kunnen want stressen hierover is ook weer niet goed voor de baby.

@ kim lekker van die knijpwangetjes :confused: hahahahaha! ik denk dat mijn man in voetbal best uniek is..hij vind er nl. helemaal niets aan, nog nooit meegemaakt en hij drinkt ook al niet hahaha wat een engel ( uhhuh :) ) zei je collega dat zo "weg laten zuigen" ? wat een verwoording... :x

@ Esprit wie weet meis, wie weet...en van die baksteen ja dat heb ik ook dan sta ik op en dan word mijn buik heel zwaar en word tie ook gelijk kei hard! ik vroeg het ook bij de 3D helaas wilde ze bij ons niet meten...hopelijk bij jou wel!

@ jenny super dat je zo'n fijn weekend achter de rug hebt enne inderdaad gewoon poco poco!

@ miranda dat is weer super nieuws he meid! zo zie je maar niets om je zorgen over te maken ookal is het natuurlijk begrijpelijk dat je dat zo nu en dan wel doet, lekker genieten hoor!

@ bemy volgens dat stomme bandje niet maar zijn ze gewoon allemaal zo druk aan 't bellen, zouden er meer mensen klagen hahaha! hoe gaat het allemaal met jou meis? babykamer al helemaal af? wanneer kwamen ze voor je schildering? jeetje lees nu pas je volgende bericht gaat het wel, dat klinkt heftig! veel beterschap! en inderdaad dat afstrepen is een geweldig gevoel!

@ pendrag gefeli met je 26 weken en hopelijk zijn je harde buiken snel voorbij!

@ daisy ja we babbelen wat af hier...he maar wat lees ik nou...elke keer wat te doen in ons huissie? ik dacht dat je had beloofd het rustig aan te doen....wel doen hoor meis! hoe was het met je meiden op de controle?

@ linka myrna lijkt me zo'n snoepie die verhalen altijd van je, zo lief! kan me voorstellen dat je haar mist als ze bij haar vader is! hoe gaat het met jou ben je al van de pijn af?

@ muis tja heb net mijn telefoonnummer ingesproken en als ze me niet binnen nu en 2 uur terugbellen dan rij ik gewoon naar de zaak toe...hoe is het nou! jij hebt trouwens gisteren wel een super dag gehad zeg, ben mega jaloers hihi!

@ diana meis zij kennen je ook wel en als je zegt dat je het type bent die daar nooit iets van zegt dan weten zij dat ook en zullen zij het allemaal maar heel serieus nemen! schaam je niet hoor meis hoort er allemaal bij!

@ puck fijne dag!

Hier gaat het best goed, heb gisteren in de tuin gezeten om wat lantaarntjes wit te verven voor in het trapgat, heb wel een mooi maskertje nu hahaha maar het zitten ging me vrij lang goed af.

hoop dat het nu allemaal wat beter gaat maar merk wel dat sommige dagen beter gaan dan andere en dan overdrijf ik het weer en barst ik de dagen erop weer van de pijn....

Hier nog naar nieuws gehad, sprak mijn zusje en die heeft haar kindje weg laten halen omdat ze zei dat ze het niets kon bieden....is wel een verstandige keuze in haar situatie maar blijft toch een gevoelig onderwerp om over te praten....

Iedereen geniet van het prachtige weer, en als jullie mij de komende paar dagen hier niet meer spreken dan zit ik op 't politiebureau nadat ik iemand van de babyzaak heb geplet met mijn enorme gewicht hahahahaha!

xxx

4. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    goeiemorgen dames,

Ik heb nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel bij te lezen. We hadden geen internet meer :( Nu komt er dadelijk een monteur maar ehm internet doet het weer :D Ik ga straks wel even alles bijlezen als de kleine op bed ligt.

groetjes

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Stuur je me dan wel even een smsje?
    Dan kan ik het hier even melden, kunnen we lachen met z'n allen!

Hier ook niks te melden eigenlijk.
    Lekker geslapen, en twee ongeduldige kinderen die graag naar buiten willen.
    Fijne dag allemaal.

Oja, bedankt voor jullie reacties op mijn goede echo. ;)

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

@alinkiepink meis ik hoop dat je lekker geslapen hebt.

@miranda wat lekker om te weten dat je meisje goed groeit.

@bemy dat is minder meis.datje verkouden bent.En van die kaartjes is een lekker gevoel he als je het weet.

@pendrag dat is minder meis.dat je kleine ziek is. zekker met dit weer

@daisy fijn dat het aftelen is begon om in je nieuw huisje te wonen.
    hier ook nog last van vocht. me schoen hoe ik niet meer aan te doen. loop op slipers maar heb je snachts wel je voeten omhoop?

@linka ooo wat lief dat ze je zo mist en ok de baby krijg er helemaal een gelukkig gevoel van

@mik jeejte dat is ook een raar mens dat ze dat tegen een zwanger vrouw gaat vertelen zo ie zo de manier.maar wat een mens. maar ga je je niet te druk maken want dan heb jij straks last van je bloeddruk door zo'n mokel

@linka jeetje meis dat snap ik wel is heel moeilijk.en dan zeker nu

@marije wat leker zo'n avond. heerlijk
    alleen jamer dat je de volgede dag altijd meot bezuuren

@diana suces met vertelen.en rustig aan

@puck geniet van je dagje

@austin lekker dat je n de tuin heb kunne zitten.ipv van in bed. wel moeilijk van je zus. enne rustig aan he met die mensen van de baby zaak ( nee hoor ik snap je helemaal die kamer moet nu komen)

nou meiden ik ga de was op hangen en dan werken.wordt een lange dag. moet tot half 8 door dat we 10 minuten gesprekjes hebben.

liefs sabrina

7. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Hallo dames,
    Heb klein beetje terug gelezen bedankt voor de lieve woorden .Lees dus niet alles terug das nog teveel gevraagt maar het gaat al een heel stukje beter heb vannacht voor de eerste keer sinds 5 dagen geslapen :D en dat heeft me heel goed gedaan.
    ben net naar de verloskundige geweest met de baby is ook alles in orde ze ligt alleen dwars in me buik en dat komt zei de vk dat de pijn onder in de buik gaat zitten.
    Dus heb nu een echte dwarsligger in me buik zitten.Wel knap dat ze het zo goed doet ondanks al de medicatie en pijn die ik heb gehad .Hopelijk ben ik er nu snel vanaf dat ik beetje van het mooie weer kan gaan genieten.

Fijne dag dames zal nog niet zo veel online zijn probeer het langzaam wat op te bouwen allemaal.

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    hahaha zal ik zeker doen hahaha!

@ joy goed om te lezen dat je hebt geslapen dat is al heel voornaam en ben maar trots op jullie kleintje ze doet het heel goed!

@ binna werk ze meis!

xxx

9. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    [quote="Diana81"Vandaag moet ik dus aan m'n moeder vertellen van m'n bekkeninstabiliteit, en vragen of ze rond het middaguur bijvoorbeeld een half uurtje op de zaak wil letten, zodat ik even plat kan. Ben benieuwd hoe ze daarop reageert, want ze heeft mij nog niet echt horen klagen van pijn ofzo. Ik heb niet zo laten merken dat ik pijn heb. Daar hou ik niet zo van. Ben dan bang dat ze medelijden gaan hebben ofzo, of dat ze me een aansteller vinden.
    Als er iemand vraagt hoe het gaat met de zwangerschap, zeg ik ook altijd: Hardstikke goed!
    Maar meer rust is nu dus echt nodig.[/quote]

Ik hoop dat je moeder de zaak inderdaad even wil overnemen. Ik zou alleen vragen om 1 uur. Als je dan zin hebt om te slapen is een uur voldoende, een hal uur te kort. Succes

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo dames!

Ik heb eindelijk lekker geslapen vannacht.
    Ik zag er gewoon tegenop om naar bed te gaan gisteren. Nog zo'n nacht wilde ik echt niet.
    Maar ik ben gaan liggen, met een kussen bij mijn buik en tussen mijn benen. Mijn man had bijna geen ruimte meer in bed, maar die moet er ook maar wat voor over hebben haha.
    Ik heb geslapen tot ongeveer 3 uur en werd wakker.
    Gelijk dacht ik, oh nee niet weer. Maar gelukkig viel ik snel weer in slaap.
    Daarna nog 1 keer wakker geweest om te plassen en toen heerlijk weer geslapen tot bijna 10 uur.
    Ik ben dus weer helemaal bij in slaap. Ben nu alleen superduf, dus teveel slaap is ook weer niet goed.

Ik las over meiden die niet snel klagen. Ik doe dat dus ook niet. Ben in het begin keer flauwgevallen, heel duizelig enzovoorrt. TOen ik op controle moeste naar de vk, zeiden mijn collega's dat ik echt wel moest vertellen dat ik me niet zo goed voelde. Ze kennen me te goed haha. Ik laat me niet zo snel kennen en denk dat alles er maar bij hoort.

Ik ga vandaag weer aan de studie en het huis moet nog schoon. Ga dus snel beginnen.

Een fijne dag allemaal!

11. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Belachelijk zeg austin dat ze je kamertje niet willen leveren. Wanneer had je afgesproken dat ze het zouden komen brenegen?
    Ik heb ook bij de babydump besteld dus.....
    Als je versterking nodig hebt in die zaak, bel me maar. Ik woon er vlakbij! :D :D :D

Ik ga weerverder aan mijn scriptie!

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hi meiden!

Wil jullie alleen even weten dat ik nog steeds meelees hoor, maar reageren lukt gewoon helaas echt niet.
    Dikke knuffel voor iedereen en geniet van het mooie weer!

13. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    kHeb een broek aan vandaag die ik nog NET aankan, alleen het elastiek bovenop mn buik zit me te strak. Dus ik dacht net in de auto: die ga ik lekker kapot knippen als ik op mn werk kom (wat je allemaal wel niet doet op je werk!). Keek er al helemaal naar uit! Wat blijkt: het elastiek zit vastgestikt over de hele lengte, dat wordt dus een enorm gepiel en moet ik thuis doen. dit is de enige broek waaribj dat zo is, bij de andere broeken zit het elastiek in de band, als een losse ring zeg maar, en die kun je verstellen. Deze dus niet... zucht. voel me nu dus net een rollade...

Gister heeft iemand met een truck ons huis leeggehaald. Allemaal zooi die we niet meer wilden, in 1 keer weg. HEEEERLIJK. Wist helemaal niet dat dat gister zou gebeuren, had mn man geregeld, dus was een grote verrassing. Nu echoot de babykamer, en kunnen we eens serieus aan de slag. Jippie!

@Diana
    Ja, heb ik ook, dat ik altijd roep dat het prima gaat en ach, dat ik soms es wakker word ja...
    Bij de gyn ook: "hoe voel je je". Nou, prima, niks aan het handje! :) Terwijl ik dan later denk, oh, ik had misschien toch even moeten zeggen dat ik al nachten amper geslapen heb :( , en dat mn rug en heupen zo belabberd pijn doen soms :cry: . Maar goed, red me nog wel eigenlijk... rustig aan doen is toch vaak het toverwoord...

Zweet me trouwens kapot elke nacht, maar soms twijfel ik, zou ook zomaar kunnen dat mn boops lekken... haha, klinkt als een grap, maar het is echt raar vochtig allemaal daar. Ook als ik me omkleed, huh? waar komt dat water vandaan? :confused: denk ik dan...
    Of is het toch zweten? Nog iemand last van?

Lang leve de kussens in bed!
    Ben alleen soms 1 van de 4 kwijt... heeft mn man dan ingepikt of ligt op de grond. Jaja, vereist wat kussenmanagement, maar het ligt wel verdraaid lekker (als je de kussens voor jezelf en bij je houdt natuurlijk).

14. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    HELP, mn beeb heeft scherpe hoeken!

AU man, ze draaide net, schraaaaaaaap langs mn navel. Niet fijn! (Maar wel schattig.... )

15. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Hey Austin,

Als ze het kamertje ooit geleverd krijgen moet je ook maar zo lang wachten om het te betalen. Ik hoop dat het snel in orde komt!

Aliekepink, goed dat je hebt kunnen slapen. Sinds ik met dat kussen slaap, slaap ik ook veel beter. Ik heb alleen het probleem dat ik bijna mijn uurwerk kan gelijkzetten wanneer ik naar de toilet moet, om de twee uur moet ik naar het toilet!

Diana, rusten is de boodschap, je zal wel iemand vinden die een uurtje in de winkel wil staan. Ik weet niet wat voor winkel het is, maar is er eventueel geen mogelijkheid om de winkel een uurtje te sluiten als noodoplossing? Dit is echt maar een voorstel als je echt niemand moest vinden

Net terug van de vroedvrouw, alles was prima in orde, de buik meet gemiddeld van grote en de hartslag van onze zoon mat tussen de 155 en de 160. Bloeddruk was ook in orde. De pijn die ik had onder in mijn buik en rug komt door de spieren. De bekken zijn niet helemaal rond en zij zijn verbonden met spieren en deze zijn zich aan het voorbereiden op de bevalling. ALs de pijn niet te lang aanhoudt moet ik me geen zorgen maken.

Er is ook bloed geprikt en als ik niets hoor van hen dan is de suikertest ook in orde en heb ik geen last van zwangerschapssuiker. Binnen twee weken naar de gyneacoloog voor het volledige resultaat van de bloedtest.

Groetjes en geniet nog van het zonnetje!

16. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Diana&linka: hier vorige week het babykamertje geverfd, ook in de weer geweest met grondverf etc. wat een gedoe eh? maar het wordt wel mooi toch?!

Schatje: wat een gedoe met je werk, kan je echt niet gebruiken nu! Bij ons op het werk gaat vrij nemen op senioriteit, maar ik heb 12500 collega's en bij ons ben je echt een nummer. Lijkt mij dat je er wel open en eerlijk tegen je baas over moet zijn, en zij moet gewoon wat beter nadenken en inleven in jouw situatie! ik hoop dat jullie er samen uitkomen!

Rebbel en Happy: ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie kindjes nog lekker lang blijven zitten. Sterkte! ik moet er de hele tijd aan denken...

Esprit, maxi en Austin: hier ook huilbuien en nix aankunnen, werkelijk alles is te klein en voelt te krap en schuurt en is warm. ben nu 30 kilo aangekomen, herken mezelf niet meer en kan ook nergens kleding vinden, ik leef met jullie mee! hier ook een joggingbroek die goed zit en that's it! how attractive!

Kim88: hier ook ontzettend last van mijn bekken, superpijn bij lopen, zitten alles eigenlijk! ik ga nu 2X per week naar de fysio voor oefeningen, maar het helpt niet echt, ben ook een beetje ten einde raad...als jij nog tips hebt?

Joy72: ik heb je sinds je bericht over je nek niet meer kunnen vinden. ik ga je zo wel een pbtje suren denk ik, ik had precies hetzelfde namelijk! ondraaglijke pijnen, onvoorstelbaar! en niemand nam mij serieus, dat vond ik nog het ergste, ik heb nog nooit zoveel geschreeuwd van de pijn, zelfs niet tijdens mijn bevalling! hoe gaat het nu met jou? hier nog wel last van nek, fysio heeft er 3x aan gerommeld, verder niets, snap er nu nog steeds niets van! hope u are ok?

17. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    diana: hier ook dezelfde instelling, klaag nooit en alles gaat super met de zwangerschap en mijn lijf! (not!, maar dat weten alleen jullie, dus!)
    Maar nu is de tijd om aan jezelf en je kindje te denken, wij vrouwen moeten al zoveel doorstaan, pijn bij bevallingen waar een gemiddelde man van zou flauwvallen bijvoorbeeld! anyways! vraag het aan je moedr, slik je trots in, denk aan jezelf, go for it! uurtje plat per dag is echt niks als je erover nadenkt toch? sterkte, ik weet hoe pijnlijk het is, trust me!

18. Kelly83

Kelly83 Actief lid

11 sep 2007
    286
    0
    0
    Groningen
    Goedemiddag allemaal,
    wat een weertje he.
    Wou even doorgeven dat alles goed gaat hier.
    Heb alleen 1 vraagje, heb last van lage bloeddruk, waardoor is soms erg duizelig wordt, en het gevoel heb dat ik elk moment onderuit kan gaan. Kun je hier ook iets aan doen?
    Ik heb al wat zoute drop gegeten enz,maar ja wil ook weer niet teveel zout.

Ons kamertje is helemaal klaar voor de meubeltjes. ook bij de babydum besteld, zouden in week 23 komen, belde ze van de week of het ook 2 week eerder kon. nou ja eigenlijk niet omdat we dan het geld nog niet hebben....ze deden er verdr niet moeilijk over.

19. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi Meiden,

MMM nog geen nieuws van rebbel en Happy :(: :(:

@lauwie: Bij duimeland hebben ze mooie lakens veel keus, bij ons had de verkoopster het ook nog over boeken waar je uit kon bestellen, omdat ze niet zo'n grote winkel hebben. 'T is niet goedkoop, een paar euro duurder als bij prenatal, maar ja mooie kinderkamer/wagen en dan bezuinigen op de lakens is ook zoiets.

@Kelly83: las ergens iets over zoethoutthee, werkt bloeddruk verhogend.

Hier alles goed, vandaag op controle kindje zit qua groei op 26,5 week en was erg beweegelijk zei de gyn. Het gewicht schatte ze op 955 gram, das toch veel? Hier kunnen ze zich niet meer vergissen in het geslacht hoor mijn vriend was mee en zijn zoon wou papa ff laten zien dat het wel echt een zoon was hehehe heel grappig.
    Bloeddruk was ook goed 100/75 pffffff en ik moest bloedprikken voor suiker, maar ze verwachte eigenlijk geen problemen, ik zag er goed uit de baby was niet te groot enz.
    Over vier weekjes mag ik weer dan alweer 30 weken t gaat nu echt hard :)

20. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hello everybody,

I'm sending this message from the States (it's early morning!). Please excuse me for sending it in English. I have been speaking English for the past 5 weeks so my Dutch is really rusty.
    The pregnancy is going really well... tomorrow 25 weeks. I feel great most of the time. My feet are swelling like mad and heartburn is a real pain in the *ss but that's about it.
    And now the best news: it looks like the adoption is going to work out. If all goes well we will receive the final papers tomorrow! When those papers are signed Chris is our son! Wonderful! :D
    That means I will be twice mummy in 2008!

I wish everybody all the best and hope to read / write again soon! \:D/

Deel Deze Pagina