Ahummmm, kan je vertalen in Nederlands, EllyNY? ! Austin, ja het blijft idd gevoelige onderwerp. Pijn is er nog wel, vanmorgen had ik zoveel pijn, bnij bekken, dus nu gaat het alweer wat beter. Vocht heb ik wel last van maar niet zo eerg dik of zo. Jennifer, ja grondverf, is idd gedoe, maar ik ben nu al klaar, haha! Myrna blij, wij blij! Box is ook binne, zondag opgehaald toevallig ken ik die man ook van vroeger, grappig!
Vertaling: Hallo iedereen, Ik stuur deze boodschap vanuit de States (het is 's morgens vroeg)! Sorry voor het bericht in het Engels. Ik heb de afgelopen 5 weken Engels gesproken dus mijn Nederlands is erg roestig. De zwangerschap gaat erg goed... morgen 25 weken. De meeste tijd voel ik me erg goed. Mijn voeten zijn erg opgezwollen en het brandend maagzuur is een 'pijn in mn k*nt' maar dat zijn alle klachten. En nu het goede nieuws: het lijkt erop dat de adoptie gaat lukken. Als alles goed gaat ontvangen we de definitieve papieren morgen. Als die getekend zijn, is Chris onze zoon! Geweldig! Dat betekent dat ik 2 keer moeder wordt in 2008! Ik wens iedereen het allerbeste en hoop snel weer te lezen/schrijven! Ik heb net zelf de VK gebeld. Moet mn urine opnieuw laten onderzoeken. Als daar weer blaasontsteking uitkomt een nieuw kuurtje. En anders meteen bellen want dan is er wat anders aan de hand.
@Linka, ik praat hele dagen alleen maar engels en houd mn nlds op peil o.a. met dit forum. Nlds PRATEN kan soms heel grappig uitpakken... ===== Hoi allemaal, Ik stuur dit berichtje vanuit US (tis sochtends vroeg). Sorry dat ik het in het engels is. Ik heb de afgelopen 5 wk engels gepraat, dus mn nlds is belabberd. Mn zwangerschap gaat erg ok, morgen 25 wk. Voel me over het algemeen toppie. Mn voeten zwellen als een gek, en heb enorm last van maagzuur, maar das dan ook alles eigenlijk. Het allerbeste nieuws: het ziet ernaar uit dat de adoptie gaat lukken. Als alles goed gaat krijgen we de laatste papieren morgen. Als die zijn getekend is Chris onze zoon. Geweldig! Houdt dus in dat ik 2 keer mammie word in 2008! Iedereen "all the best", en hoop snel weer te lezen hier of een berichtje te plaatsen. ======== Geweldig Elle, en leuk even van je te horen. We "spreken" je snel weer!
@pendrag Wat zijn we lekker bezig zo he... hahaha Blassontsteking, het is echt een ramp. Heb er gelukkig nog geen last van gehad in mn zwangerschap, maar wel een tijd gehad dat ik het om de haverklap had, of eigenlijk constant. En geen enkele kuur hielp. Geloof er niet meer in, en zuip me gewoon maar gek aan water, zorg dat ik voldoende vitC binnenkrijg en ga evt aan de cranberry capsules en sapjes... Helpt ook, duurt alleen wat langer, en je moet stug volhouden je maag vol te gieten zodat je je een ongeluk plast en de boel schoonspoelt.
Dank jullie wel meiden! Wat fijn om te horen hoe met je gaat en fijn dat alles goed is gegaan! Heerlijk 2x mamma in 2008! Geniet het ervan!
@Debbie: ben nu inderdaad weer extra aan het drinken. Ik twijfel wel een beetje of het wel een blaasontsteking is nu. Morgen weet ik het zeker, na het urine-onderzoek. Nu maar lekker veel rust nemen. Wat een straf met dit weer!
hey ellyny i wish you all the best in the states and i hope that when you come back to the netherlands that you will be the proud mother of chris. and you're right you will be a mommy twice this year. congratulations.! greatings kim nou meiden hier net klaar met werken mijn moeder wilde namelijk ook gekleurd en geknipt worden en zou eigenlijk vanavond komen maar wilde nu toch vanmiddag dus ik ga nu ff boodschappen doen en dan nog even in de tuin van de zon genieten., ik ga vanavond lekker maaltijdsalade eten met kip en spekjes. heerlijk geroorsterd brood erbij en klaar is kim. hihihiihihih dikke knuffel kim
Kunnen jullie dan wel volhouden in de zon? Ik wilde met boek in zon zitten maar lukt me niet, is dat nou zo raar?
@Linka76 - Myrna wordt later volgens mij een uitsekende moedertje. En ze kan nu al oefenen met haar zusje. @Delilah - Volgens mij hoef je geboortekaartje's niet heel ver van te voren te regelen. Maar je weet natuurlijk nooit of je eerder aan de gang zult gaan. Dus het kan maar geregeld zijn. @Austin - Jeetje, dat is inderdaad naar nieuws van je zusje. Maar uiteindelijk zal ze er wel heel lang overnagedacht hebben om toch de goede beslissing te nemen. En ik hoop dat je snel wat hoort van die babyzaak! want moeten blijven wachten lijkt me erg stressgevend. Hier staat alles voor de babykamer eind mei gepland. dus ik wacht af . . ? @Joy - doe rustig aan, en binnenkort ben je er weer in volle gloren bij @Aliekepink - fijn dat je deze keer wel goed geslapen hebt. nu hopelijk vanacht alweer. @Pendrag - hopelijk 'n goede uitslag van je urine morgen.
Nou dames, Vanmiddag om half 12 toch maar naar de dokter gegaan. Bloeddruk was heel laag 90/60. Daar kwam waarschijnlijk ook de migraine vandaan. Plus lijkt het ook wel een beetje op voorhoofdholte-ontsteking! Al met al gaat 't niet zo super. Daarbij als ik een paracetamol inneem (na lang uitgesteld te hebben) komt dit er ook net zo snel weer uit! Daarom heb ik paracetamol-zetpil meegekregen met het advies: OM IN BEWEGING TE BLIJVEN Dit is dan om mijn bloeddruk een beetje op pijl te houden. . LEKKER HOOR, iedereen krijgt 't advies om rustig aan te doen en MOI moet in beweging blijven !
Bemy meid dat klinkt niet lekker allemaal! Hopelijk voel je je snel wat beter met die zetpillen! Succes met het in beweging blijven! Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten als je je niet lekker voelt!
Bemy, ja ze wordt idd uitstekende moedertje, hihi, want ze heeft al een broertje bij haar vader en ze zorgt graag voor, ze is verliefd op hem, hihi! En heel erg vervelend wat je hebt, pff, lage bloeddruk! Tjeete, hopelijk ben je snel opgeknapt, sterkte meis!
@Delilah: geboortekaartjes moet je eigenlijk wel zo'n week of 6 van te voren geregeld hebben. Drukkerij moet ze nl. bestellen en jullie moeten de proefdruk goedkeuren. En die moet soms een paar keer over.
heey meiden even snel een berichtje van mij.. Het gaat vandaag wel aardig met me gelukkig heb mijn filiaalbeheerder gesproken en ze begreep me gelukkig dus nou gaan we morgen even overleggen hoe we het allemaal op gaan lossen zodat ik minder kan gaan werken! Voor de rest heb ik vandaag even gefietst naar de winkels hier in de buurt en heb lekker een zwembad voor in de tuin gekocht.. voor als we straks lekker verlof hebben dat ik af en toe even kan dobberen! heerlijk Voor de rest heb ik wel het gevoel dat ik wel een paar uurtjes kan slapen maar komt denk ik door de warmte haha.. Nou geniet nog even van het lekkere weer meiden! Groetjes
Fijn dat goed is gegaan, fijn hoor! Lekker he zwembadje, hihi, hebben wij ook, maar niet zo kleintje, van 3 meter en 3 meter, oeps ! Maar moet nog ff neerzetten
Goedemiddag meiden. Heb de uitslag van de kweek binnen en hier waren verder geen bacterieën in te vinden. Nu moet ik goed veel drinken en idd vitamine C en cranberry capsules en dan moet het over gaan. Maar denk eigenlijk ook dat mijn lichaam gewoon een beetje aangeeft dat ik rustiger aan moet doen! Wil toch met mijn werkgever gaan overleggen om gedeelte ziek te melden. Vanmiddag heb ik namelijk 2 uur liggen slapen, heerlijk! Sorry dat ik verder niet reageer, lukt me op het moment gewoon even niet.
Goed dat je hebt geslapen Naat, dat had je toch ff nodig en ja goed overleggen met je werk! Ik duim het voor je! Ga weer lekker in schaduw zitten!
Hallo dames, lekker van het mooie weer aan het genieten? Heel even ego: vandaag naar de VK geweest, alles zag er van buiten goed uit, ze zegt dat alles helemaal volgens het boekje gaat, maar dan: zegt ze dat ik een extra echo in het ziekenhuis moet laten maken omdat ze bij de 20-wekenecho een verschil in metingen hebben gezien. Lekker dan! Da's dus weer goed voor vier weken piekeren, want ik kan pas in week 30 gaan...... zucht.....
jeetje bemy the buddy dat zal niet makkelijk zijn als je je niet fit voelt om dan in beweging te blijven.pffff. echt niet leuk voor je! Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je me voorlopig nog geen sms hoeft te sturen