Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Super!

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Wordt helemaal blij van jouw bericht Mik!
    We hebben ook eigenlijk helemaal geen klagen hè!

@Miranda: gefeliciteerd meis met de 28WEKEN! Kan me voorstellen dat t dubbel is, maar je meissie heeft je t bed uit geschopt en dat is een niet zo lief, maar wel heel duidelijk teken dat t goed gaat hè! Heel veel plezier bij de echo straks en succes op de weegschaal!

@Linka: ik ga proberen het geslachtsdeel te negeren, hihi!

Liefs

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik hou je in de gaten, hihihi!

dikke kus!

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    `gefeliciteerd miranda. en dit meisje blijft echt wel zitten hoor, maak je daar maar niet druk om hihihih

esprit. dus je gaat vanmiddag geen streepjes tellen? hihihihih als je weet waar je op moet letten geloof ik niet dat je daar niet naar kan kijken . ik zou in ieder geval te nieuwsgierig zijn hihihih

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Streepjes? Wat voor streepjes? Wat zijn dat, streepjes? Ben volgens mij streepjesblind...hahaha...hihihi....

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zo moet je dat niet vermelden joh, anders wil ze straks helemaal niet komen! ;)
    Ze moet nog een weekje of 9/10 blijven zitten en DAN mag ze komen! \:D/

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames! Alles goed hier? Heb wel weer wat bijgelezen maar ben nu alweer veel kwijt hahahaa.... Heb minder goed geslapen afgelope nacht en zit inmiddels lekker duf achter mijn bureau wakker te worden :(

Las wel wat over voeten! Ik had gister voor het eerst in mijn leven dikke voetjes, vandaag gelukkig niet meer, was bang dat het hele vocht vasthouden al ging beginnen hahaha... Zal wel door de warmte zijn gekomen.

Iedereen een fijne dag want het is weer heerlijk weer he! Hoorde dat het na vrijdag zelfs nog beter gaat worden dus hopelijk heeft iedereen net als ik dan lekker vrij!

8. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi meiden,

linka ben blij dat je hoofdpijn is verdwenen. Gewoon je rust pakken, dat helpt dan toch, he.

Miranda heel veel plezier bij de gyn. Je mag zo nu en dan best een "ego"berichtje sturen. Anders weten we toch ook niet wat er speelt

Esprit fijn dat het beter gaat. Hoe is het e de bult op je hoofd? heb je zwangerschapsgym cursus gehad of iet anders?

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen. Ik ga zo verder.

9. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Mik de afgelopen dagen voel ik me ook zo gelukkig! Ik kan het bijna niet geloven, :D

Ik ga me even douchen en dan aan de slag met mijn sciptie!

Fijne dag iedereen.

groetjes Marije

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier is het weer gedaan met de rust: mijn meiden zijn wakker.
    Zo even douchen en kleding voor de dames pakken.
    Die willen vast snel weer naar buiten.

Fijne dag allemaal.

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ze word dan vast wel gehaald. hihihih ik vrees dat die kleine van mij ook veel te goed zit.

hihihihi de hele dag te spelen. gisteren had ik mijnafstandbediening o mijn buik gelegd en toen werd er de hele tijd tegenaan geschopt. ik kan gewoon met hem/haar spelen fantastsisch.

gr kim

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik ben nog nooit langer dan 38 weken zwanger geweest, dus nu WIL ik gewoon niet langer doorlopen dan 38 weken.
    Lijkt me een prima deal, toch?

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    kan je rekenen? reken er maar niet op

hihihih bevallen op bestelling. dat wil ik ook! waar kan je dat laten doen. dan ga ik ook naar die gyn! whahahahahahahahaha.

deal or no deal

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mik is altijd vrolijk :) !

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo allemaal

Ik moest weer behoorlijk wat bijlezen.
    Heb er alleen weinig van onthouden.
    Dus wordt een groot deel ego bericht, sorry!

@Miranda, fijn dat de kleine je vanmorgen direct liet weten dat ze goed zit in je buik. En nu straks naar de gyn, Komt goed!

@Mik, ik voel me ook zo'n gelukkig meisje. Heerlijk is het he? Dat het zo goed gaat.

Ben ook zeer benieuwd hoe het met happy en rebbel gaat. Hopelijk gaat het goed met hen en de babies.

Heb gisteren voor het eerst zwangerschapscursus gehad. Wat superleuk. 7 meiden, allemaal even oud als mij, allemaal 1e kindjes. En bij allemaal geslacht onbekend. Hebben dus flink wat afgekletst haha. Mijn man kijkt nu al uit naar de partneravond haha ;)

Allemaal een hele fijne dag.
    Ik ga weer aan de studie :(

16. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Esprit- veel plezier vanavond bij de pretecho

@Linka - succes met werken

@miranda3xmamma - ik snap dat het 'n beetje dubbel is. Maar goed dat je meisje haar moeder ;n beetje geruststeld.

@Mik - Dat zijn gelukkige berichten ;)

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen,

Miranda: gefeliciteerd met je 28 weken! Kan me voorstellen dat het een wat moeilijke mijlpaal is. Veel plezier straks met de echo!

Linka: fijn dat je hoofdpijn weg is. Wel lekker kalm aan blijven doen hoor!

Esprit: fijn dat je je wat beter voelt. Jij ook veel plezier bij je echo vandaag!

Delilah: succes met wakker worden! :) Ook ik had gisteravond last van vocht in mijn voeten, gelukkig ook hier weer weg.

Muis80: succes met je scriptie!

Mik: leuk he dat contact met je kleintje, hier gaat dat ook de hele dag door :D

Aliekelepink: succes met je studie!

Ik heb net een proefdruk aangevraagd voor het geboortekaartje, zo leuk! ben heel benieuwd hoe het er in het echt uit ziet. Ga nu eens verder kijken wat we nog allemaal moeten hebben voor de babyuitzet. Er zijn toch nog wel een aantal grote dingen die we moeten en nu we dus weten dat ons mannetje eerder komt moeten we er nog wel wat vaart achter zetten! ;)

Iedereen weer een fijne zonnige 8) dag toegewenst!

Liefs, Puck

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    O en 27 weken vandaag! :whistle: \:D/ :whistle: \:D/

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Gefeliciteerd met je 27 weken meid! :whistle:

Dat feestje had ik gister :D tijd gaat snel he!

20. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Het gaat idd hard meiden! Maar kan me tegelijkertijd niet snel genoeg gaan! Ik kan nie wachten tot het moment dat ik ons beebje in mn armen heb! Lekker mee tuttelen en knuffelen!

Deel Deze Pagina