Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hallo dames!

Wederom een heerlijke dag, waardoor ik heel veel naar m'n verlof verlang!

Ik las een paar pagina's terug dat het volgens Piet Paulusma een warme zomer wordt: mooi! Ik hoop dat dat ook echt zo is, want ik merk gewoon dat ik zoveel meer energie heb met dit weer!

Gisteren maar twee uurtjes geslapen, en overdag had ik eigenlijk niet eens zoveel last van vermoeidheid, maar 's avonds, toen ik thuis kwam van het werk, oeioei...ik heb twee happen gegeten, en ben gelijk naar bed gegaan. Bijna het klokje rond dus!

Ben wel benieuwd hoe het nu met Rebbel gaat hoor! En wat was er met Happy, dat heb ik gemist..

Puck: wat leuk zeg, die geboortekaartjes! Hoe hebben jullie ze eigenlijk uitgezocht? Op internet of uit een boek? Vind het zelf heel lastig om iets te zoeken op internet omdat je het toch niet zo goed kunt zien. Is er toevallig nog iemand die leuke sites/ideeën heeft?

Hebben jullie last van de warmte of niet? Ik las bij de SMEP-topic dat er al opgezwollen voeten het hoekje om komen kijken. Zelf nog geen last van gelukkig!

Wat ik wel heb, is constant het gevoel hoog in mijn buik (meer m'n maag denk ik) dat er lucht in zit. en dat wil er maar niet uit. Dus het borrelt wat, maar gaat nergens heen. Irritant, want ik voel het wel de hele dag. Herkent iemand dit?

Hmmm..even zien, verder nog wat te vertellen?
    Oh ja, dames met een afspraak bij de VK, of een pret/3d echo, héél veel plezier!

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Nou t wordt nu wel echt echt hoor! net mn kraampakket al gekregen van t ziekenfonds, tjee wat een surfplanken zitten er bij, hihi....

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha, ja, da's niet een heel erg leuk kraampakket he? :D

4. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Esprit: blij dat je je beter voelt, hoe gaat het met je bult op je hoofd? leg anders zo'n surfplank in de vriezer en als die bevroren is kan hij op je bult? hihi! sorry, flauw grappie!

Mik: ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk! glad you are a happy chappie!

Austin: 30 weken! jij gaat echt snel! trek je het nog een beetje? je moest toch plat liggen en je lag je toch rot te vervelen? gaat het nog? hope so!

Ik heb trouwens alle surfplanken en kraammatrasjes nog over van vorig jaar, de matrasjes zijn wel superhandig als je op stap gaat met je beeb en hij verschoond moet worden, zo heb je altijd een schone en vochtopnemende ondergrond bij je, en zacht! tip of the week!

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Esprit: Gezellig he dat kraampakket, ik kreeg hem gisteren ook. Zat op zich nog wel een mooie verzorgingstas bij, daar heb ik wel eens minder mooie van gezien ;) En die surfplanken :) , volgens mij kan je daardoor niet meer lopen, niet omdat je een kindje gebaard hebt! :( :)

Cynthia: Ja wij bestellen de kaartjes via internet. We hebben een leuk kaartje gezien en daar krijgen we nu een proefdruk van. Het gaat net zoals bij een gewone drukkerij. Wij vinden alleen een heleboel kaartjes die in van die boeken staan niet echt leuk :oops: , dus vandaar op deze manier. Ben benieuwd wat het is.

Ik ga even een boterham eten!

Liefs!

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik heb zelfs ook via internet besteld dus van de week krijg ik drukproefje en na bevalling wijzigingen ;) Dus heb leuke kaart gezien! Echte meisjeachtige!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Buddy toch! Je moet toch kindje baren he :p !

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Oja, is Kiki op vakantie of zo?

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou, toch maar eens op internet gaan speuren dan. .

10. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    surfplanken... klinkt zomers! :thumup:

Heb net een middeltje gehaald tegen maagzuur... Daar loop ik eigenlijk veel te vaak mee rond en het is zooooooo vervelend.
    BLUH wat vies... maar helpt wel verrassend snel.
    :)

Vanmorgen leek het een koude sombere dag te worden, schijnt inene de zon als een gek, dus zit hier een betje weg te zweten in mn lange broek en trui.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Surfplanken hahahaha... Ik heb mijn pakket nog niet gekregen van het ziekenfonds! Vind het wel leuk om al die dozen te krijgen!

@ Debbie, ik wist dat het warm ging worden dus heb me lekker zomers gekleed maar heb het alsnog warm! Pfff...

Hoop niet dat dit tot augustus gaat aanhouden! Maar zal niet gaan klagen over het weer! Ik zit inmiddels met mijn voetjes omhoog achter mijn bureau want ben straks wezen wandelen in het zonnetje en mijn voetjes begonnen meteen te zwellen :(

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik mag vanaf vandaag mijn Kruitvat babydoos ophalen! Jippie!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Net even uurtje gelegen op bed, besef het al dat ik weer beetje hoofdpijn kreeg, ja hoor nu is weer over, gelukkig maar! Ga zo lekker buiten zitten in shaduw.

14. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Ik vind zelf deze sites erg leuk:

http://www.popje.com/
    http://www.habari.nl/ (met links naar Delfts blauw, trendy en lieve kaartjes)
    http://www.liefleukeneigen.nl/

of ga naar www.flavourites.nl en type " geboortekaartjes" bij de zoekfunctie, dan krijg je een stuk of 25 links door van betrouwbare en leuke sites. ( daar zullen bovenstaande ook wel bij staan :( )

Dat zijn mijn tips van de dag.

Verder gaat het hier goed, heb het alleen behoorlijk warm.
    Maar ik geniet volop hoor van dit prachtige weer!

fijne dag allemaal

liefs

Philly

p.s. morgen 28 weken :whistle:
    p.p.s. heb een nieuw buikfoto erin gezet :confused:

15. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Lag gister in bed even op mn rug, gaat die kleine tekeer joh, altijd eigenlijk als ik op mn rug lig, lekker veel ruimte of zo. Het is bijna eng zoals mn buik dan hobbelt en beweegt en bobbels krijgt, van links naar rechts, recht omhoog, hihihi.

Das geen golfslagkinderbadje meer maar een woest zee... hihihi
    Hoop dat ze de boel een beetje heel laat daarbinnen, ze moet nog even he...

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hihi eng he! Hihi!

Hoorde net dat me vriend nu lekker in Den Helder is en dat daar koeler is! Wat ben ik jaloers!

17. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    ondanks dat het heet is vandaag BARST ik van de energie joh...
    pfff, word niet goed van mezelf. Straks kan ik niet slapen vanavond, heb je dat...

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh meiden'

nou dit jaar hoef ik geen flippers aan mijn voeten zijn al groot genoeg.

bah bah bah wat een schuiten en mijn hele voeten doen zeer.

nou ja alles voor mijnkadootje

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Leuk he die bewegingen in je buik! De mijne ging gister ook zo tekeer, zou zo graag willen weten wat hij/zij daar binnen aan het doen is op zo'n moment! Het leek bij mij wel op een dansje :D

Tegenwoordig voel ik het ook veel als ik achter de pc zit en mijn buik tegen het bureau komt erg leuk! En vanmorgen in een meeting, heerlijk zo kom je de mindere uurtjes wel leuk door!

@ Mik, dus jij hebt ook al van die schuiten :( ik heb de hele middag met de voetjes omhoog gezeten maar het is nog niet helemaal geslonken... En inderdaad alles voor onze kleine beeb :)

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh dank je wel, ik ga zeker even op die sites kijken!

Deel Deze Pagina