Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen!

@Ellen,wat ben ik blij voor jullie zeg,helemaal super!
    Van harte gefeliciteerd!

@Miran,fijn dat alles zo goed gaat joh,al een flink dametje eg,wow!
    Ik wist niet dat je haren op de echo kon zien joh?
    Leuk!

@Noura,vind het ook knap dat je nog op een hakje loopt,die tijd is voor mij allang voorbij,kan amper een elegant schoentje aan :(

@Janine,klaag maar lekker meis,mag hier wel hoor!
    Maar denk wel aan jezelf heh meis!

Ik heb al sinds een paar dagen last van mn rechterhand,wordt er s'nachts wakker van,veel tintelingen,herkent iemand dit?

@Esprit,hoe was jullie echo meis?

Iedereen een fijne dag gewenst!

xxxDais..

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Goeiemorgen lieve medezwangeren!

IK BEN HELEMAAL VERLIEFD! Wat een machtig mooie echo hebben we gehad! :D :D :D

Ook een lolbroekie, t stak met t duimpje t neusje omhoog, net een varkentje, hihi!

T kindje weegt nu 1250 gram! Tjee, nu al een lekker dikkertje, hihi.....

En t wordt een:

BABY!

:) :) :) :)

Hahahahaha........

We hebben volgehouden, we zijn wel machtig nieuwsgierig, maar willen het echt een verrassing houden!

Kzal straks is ff proberen foto's te scannen en in mn album te plaatsen.....

Fijne dag allemaal!

Liefs

3. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Miranda: wat super zeg! En al haartjes, wat lief! Denk dat die van ons een kaal bolletje houdt, hebben geen haartjes gezien.....

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Daisy: ik herken t niet meis, misschien helpt draaien met je pols? Je hand in rondjes draaien, kreeg dat als tip i.v.m tintelende voeten....Is een goede oefening voor de bloedsomloop....
    Hoe is t met jullie kasteeltje? Al een verhuisdatum bekent?

Liefs

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

mijn voeten zijn gelukkig wat minder dik nu. ik heb een tip gehad om een dag geen brood te eten en bijna lleen maar fruit dus dat ga ik vandaag doen misschien dat ik dan niet zo veel vocht vasthoud.

om het nog leuker te maken. gisteren was ik aan het stofzuigen en staat de nieuwe radiator tegen de muur aan. kom ik per ongeluk tegen die radiator aan met de stofzuiger en hij valt zo om op mijn voet, auw auw auw auw.

toen ben ik maar naar bed gegaan. die dag van gisteren wa niet leuk. bah. maar vandaag weer een nieuwe dag met nieuwe kansen toch?

gr kim

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Net 'n sms'je gehad van Rebbel:

Het gaat nu redelijk, zoals het er nu uit ziet mag ik dit weekend naar huis, wel met absolute rust, maar het is al fijn om thuis te zijn. Gr. Rebbel

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh wat goed rebbel!

oh ben blij dat we wat van haar gehoord hebben .

gr kim

8. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Rebbel, meis, als je leest...ben blij dat je naar huis mag en dat t beter met je gaat! Doe t rustig aan en laat je maar lekker verwennen!

Liefs

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

@ Janineenevie jeejte meis. doe je wel rustig aan je baby is ook belangrijk. dus volgende week stapie terug he :D

@schatje maar wel een leuke en spannende dag

@miranda jeetje wat een leuke nieuw. dat ze haartjes heeft en dan je een mooie echo hebt gehad.

@mik hoop da tje vandaag minder last van je voeten zal hebben. en dat het fruit eten helpt laat je het ons weten

@nouria moeilijk is dat he je helemaal over te geven aan alle zwangerschaps kledingen en zo. ik heb dat ook wil er gewoon wel leuk uit blijven zien.en een beetje zo als ik was

@ellen gefeliciteerddddd geniet er van. en ook straks van je huisje inrichten

@linka werkze voor vandaag

voor alle ander meiden die moeten werken ook

@petra ik weet het niet.mar mischien moet je even op inet kijken naar foto's

@daisy ik heb dat heel soms overdag maar niet snacht's

@espirit wat supper dat je zo'n mooi echo hebt gehad. en wat gaaf dat het een......... baby wordt 8)

@sjorsje oo wat een goed nieuws van rebbel.

@ rebbel meis goed luisteren he naar de dokter dus echt bed rusttt.
    ben wel heel blij dat het weer beter met je gaat.en dat je kleintje nog mooi is blijven zitten.

iemand nog wat van happy gehoord.?

liefs sabrina

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoera een bericht van Rebbel, fijn dat ze weekend naar huis mag! Wel rusten he meis!

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Zo net lekker gedoucht en Myrna laten slapen, ze wilde niet uit bed en ze was onwijs moe! Ja laat naar bed :) !
    En ze gaat zometeen naar haar vader en haal ik haar weer op na mijn werk.

En Esprit, fijn dat het zo lieve baby is! Ben benieuwd na de geboorte :D !

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wat fijn om iets van Rebbel te horen,meid als je dit leest,ik ben blij dat je naar huis mag en doe maar lekker rustig aan heh!
    Beebje moet nog een paar weekjes blijven zitten hoor....
    Sterkte!

@Esprit,ben heel benieuwd naar jullie beebje,kom maar op met de foto's,hihi...Goed om te horen dat alles goed gat met beebje Esprit...
    Ik zal het ns gaan proberen,thanks voor d etip!
    Enne nee nog geen datum bekend,misschien volgend weekend maar gister weer een lekkage ontdekt dus zo ff de loodgieter bellen,iedere keer weer iets heh,ik ben het wel voortaan errug beu!
    Jullie al helemaal klaar met alles?

@Mik,Autsj,dat deed pijn heb ik zo het idee...
    Zo is dat,nieuwe dag nieuwe kansen..

@Binna,oei oei,het begint nu echt af te tellen voor jullie,spannend zeg!
    Alles al klaar nu?
    Vandaag trouwen Frans en Maris,zal wel een dure bruiloft zijn denk je niet?

@Linka,ach wat erg dan als je haar zo oet wakker maken terwijl ze nog wil blijvne liggen of niet?
    Maarja moet toch heh,moeten wij ook ;)
    Werk ze vandaag en rustig aan he!

Nou meiden ik ben er ook weer vandoor!
    Geniet van het weertje!

Liefs...

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik wil haar dolgraag laten liggen maar tsja, wij moeten alweer weg, morgen kan ze nog even uitslapen ;)

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Heb de foto's in mn album gezet! Krijg ze alleen niet groter, grom! Maak ik ze groter dan krijg je mn beebje in vierkante blokjes te zien.....

15. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    fijn, die goeie echo's met lekker ronde babies!

@Daisy
    Nee, heb geen Antagel, heb een of ander ZuidAfrikaans product. Is een soort van schuimtablet die een gelachtige substantie vormt wat dan op je maaginhoud ligt. Das het idee...

@binnabinna
    Gaat het al wat beter met je rug?
    Wat erg van je collega zeg...
    En snap wel je dilemma met je trouwen hoor. Dat zijn 2 zulke verschillende dingen.
    Wel spannend zeg; volgende week heb je een man, ben je de-vrouw-van, hihi.
    Jullie hebben vast een fikse honeymoon gepland naar de himalaya of zo, even lekker de bergen in wandelen, of aan de Middelandse Zee, duiken, snorkelen... He? NEE? geen actieve honeymoon? :confused:

@Petra
    Een lief kind... oh ooooh, reken er niet te hard op. Wie weet houdt jullie monstertje jullie voor de gek met zn/haar uitmuntende, lieve pro-pappie gedrag binnenbuiks.... maar straks... o wee! Hoop hebben is altijd goed hoor... ik trek me er ook aan op... hihihi. Wie zei dat nou... We krijgen allemaal het liefste kind van de wereld! Uiteraard!
    Leuk he, dat je kleintje echt gaat reageren in je buik. Geniet er zo van!

@ElleNY
    Geweldig nieuws!

@Nouria/@binnabinna
    Ach man, kleding. Hopeloos he.
    Heb je een rechtbaar truitje, trek je het aan, blijft het onder je borsten hangen, op je buik. Ziet er echt niet uit. Knoei ook continu met eten, en dat blijft dan zo lekker genant op het borst en buik plateau liggen. hahaha
    Of er hangt vanalles onder je buik aan je shirt na het koken, tja, kan je niet zien he... :(

16. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    binnabinna: hoe gaat ie met je zere rug? trek je het nog een beetje? ik bewaar hier trouwens alle baby kleertjes en kraampakketten voor als ik weer ga vliegen volgend jaar, wij vliegen veel op uganda, zimbabwe, zambia en tanzania etc. dus kan ik het zelf bij door ons gesponserde aidsweeshuizen afleveren, dan zie je echt die blije koppies en de nonnen zijn er ook altijd erg blij mee! vooral schoenen en luiers en vitamines hebben ze nodig...ik ga voorlopig niet met lege
    koffers weg denk ik!

miranda: wat grappig dat je al haartje sziet, in jouw geval een hele afro coupe! wat leuk! wij krijgen over 3 weken de 3D echo, altijd spannend!

mik: is je voet nu blauw aan het worden? loop je te huppelen? doet echt superzeer! ik ben ook zo'n kluns de laaste tijd! loop mezelf in de weg!

Elle: gefeliciteerd! wat fijn dat lles rond is! Is het een jongetje of een meisje? heb je al een vlucht jkunnen regelen? staat er een welkomstcommitee klaar op schiphol? Ik heb dat al zo vaak gezien, dan mag de familie airside op de moeder met adoptiekind wachten, vlakbij de jetty uitgang, zo emotioneel! ik moet altijd vreselijk huilen! ook niet echt professioneel, maar het is gewoon zo mooi! geniet van elkaar!

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @ElleNY: van harte gefeliciteerd! Heerlijk dat alles nu geregeld is. En alvast een fijne reis naar Nederland gewenst.

@Daisy: tintelingen komen meestal van (te) veel vocht in je hand. Dan komt er vanalles klem te zitten. Helaas vaak weinig aan te doen. Blijven bewegen om vocht af te drijven, weinig/geen zout eten en bevallen. Maar met dat laatste moet je toch nog maar even wachten! Ik weet nog van mn vorige zwangerschap hoeveel pijn dat deed dus dikke virtuele knuffel voor jou en je zere handen.

18. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    @Naat - fijn dat je nu wat minder per dag kunt gaan werken, hopelijk helpt het i.v.m. je rugpijn enz.

@Daisy - misschien voor jou wel goed om ''rustig'' over te verhuizen. En wie weet is dan je huis binnen no-time verkocht.

@binnabinna - rustig aan met je rug meis, je moet straks wel voor het altaar staan he ;) en sterkte met je collega, dat is inderdaad geen goed nieuws.

@Austin - ik wist niet dat je ook al per dag kon groeien! :D

@Petrabr - wat schattig ''vaderskind'' hier is het nog steeds 'n mama'skindje, zodra pappa in de buurt komt is het heel stil in mijn buik?

@janine - succes zondag met de communicantjes. :(

@miranda3xmamma - leuk zeg, dat ze al kunnen zien dat ze haar had.

@Elleny - gefeliciteerd mamma.

@Esprit - Fijn dat alles op en top is met jullie grappenmakertje ;)

19. bemy

bemy Bekend lid

20 okt 2007
    711
    0
    0
    Hier gaat het op het moment weer lekker. niet ziek meer :D

En ik heb vanochtend voor het eerst mijn buik die op en neer ging aan het bewonderen geweest. Ik had het natuurlijk al meer gezien, alleen dan bewoog het maar 1 keertje en nu ging m'n buik alle kanten op. :D

tot op heden voelde ik wel weinig ofwel zachte bewegingen. Maar ik denk dat het komt omdat ons meisje met haar voetje's naar beneden ligt. (richting mijn schaambeen). dan kan ze natuurlijk niet zo snel m'n buik heen en weer schoppen.

20. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ Miranda wat gaaf dat jullie konden zien dat de kleine haar heeft! en wat super dat ze qua groei en gewicht voor ligt!

@ noura precies hahaha! mijn man roept ook steeds "save the whale" zodra ik in ons zwembadje rol hahaha!

@ Elle wat een fantastisch nieuws meid! gefeliciteerd! kom maar snel terug naar Nederland het is hier ook super weer!

@ Linka is jouw vriend ook het type dat raast en tiert als hij wakker word en erachter komt dat hij zich zwaar verslapen heeft? hihi! jammer dat je niet hebt kunnen slapen maar alleen liggen helpt al dan kom je in ieder geval tot rust!

@ daisy ik heb dat regelmatig met mijn benen...ik heb de laatste regelmatig dat de huid van mijn buik opeens gevoelloos is als ik 'm aanraak heb jij dat ook weleens? alweer een lekkage? dat valt toch zeker wel onder verborgen gebreken he?

@ Esprit mooie foto's hoor meis! ik dacht zou ze het nu echt gaan vertellen maar helaas hahah! ben echt wel nieuwsgierig wat jullie beepje word!

@ Kim hoop dat je niet te veel last hebt van je voet!

@ sjorsje goed om te horen dat het beter gaat met rebbel en dat ze naar huis mag! thanks dat je ons op de hoogte houd!

@ bemy hahaha ik ook niet, hoop dat dat ook geen vast ritueel word anders moet de muur eruit tegen de tijd dat ik naar het ziekenhuis moet hahaha! hoe staat het met je muurschildering? gelukkig voel je je beter vandaag!

zit hier in de tuin te genieten van het prachtige weer, lekker onder mijn parasol :D heb alweer geprobeerd de babyzaak te bellen om te vragen hoe laat ze de babykamer komen afleveren maar natuurlijk krijg ik ze wederom met geen mogelijkheid te pakken :x zit ik straks nog de hele dag thuis, en ik moet echt nog een aantal dingen doen!

xxx

Deel Deze Pagina