Oh, dus het komt eigenlijk nog best veel voor dat de baby nog in een stuit ligt. Misschien moeten ze dan nog doorkrijgen dat ze meer ruimte hebben als ze draaien, hihi. Beetje langzaam van begrip.... Hebben jullie dat nou ook, dat je echt zo intens geniet van elke beweging, elk schopje? Inderdaad, zo helemaal onderin is minder prettig, maar toch, ik neem ze graag voor lief.
Debbie dat had ik vanmorgen ook. Misselijk van de honger/trek. Maar goed dan maar wat eten he....Rond worden/zijn we toch wel.
Wat toevallig, dat heb ik ook sinds een dag of 3! Ik vond het al zo raar, niet echt kotsmisselijk, maar gewoon geen trek. Enne, op bed springen, dat doe ik al een tijdje niet hoor.... (scheelt ook dat ik op zo'n opblaasbed slaap..)
ja kijk cynthia als je placenta vooraan ligt voel je natuurlijk daar minder en zal je het ook niet zien. die kleine van mij ligt wel bovenin met het hoofdje maar ik zie ook het slaan . dus het is net een golfslagbad plus dat af en toe die kleine zich omdraaid met het kontje naar voren en dan zie ik die hele kont zowat naar buiten komen., hihihihihi maar als jij je placenta aan de oorkant heb zal je dir minder voelen en zien
Wat kletsen jullie toch weer veel! Dan kan ik het toch echt niet bijhouden. Rebbel, fijn dat je naar huis mag! Gelukkig is je beebje blijven zitten. Laat je maar verwennen meid Hoe is het met Happy? Mik, wat erg zeg van je voet. Balen! Voor de rest ben ik alles weer vergeten! Mijn beebje is de laatste paar dagen rustiger als anders. Heb het idee dat ze met het koppie naar beneden ligt. Voel namelijk draaibewegingen laag en schopjes boven mijn navel. Tenminste dat idee heb ik. Maar kan het ook compleet mis hebben. Ben vanmorgen al even op school geweest. Klas weer netjes gemaakt en wat voorbereid. Nou na een halve ochtend bezig te zijn geweest voelde ik mijn buik wel bij het lopen. Wordt nog leuk dus als ik weer aan het werk ga dinsdag. Moet nu ook druk bezig met mijn eindstuk voor de studie. Dinsdag moet het ingeleverd en ik heb nog zo goed als niks. Maar hard aan het werk dus
hihihi Cynthia... nee ZELF op bed springen doe ik ook zelden tegenwoordig, maar kat en man zijn altijd heel enthousiast hoor... mag het eeeeven wat rustiger? Oma is misselijk... hahaha Goh joh, ja, zou ook misselijkheid van de trek kunnen wezen. Eet zo 4 boterhammen weg sochtends, geen punt, en nog een bakkie melk met cornflakes, thee erbovenop. Dan hou ik het wel weer uit tot eh... koffietijd... Save the whale... hahahaha, wat gemeen zeg!
Nou, ik eet niet zoveel hoor! 's ochtends een bakje cornflakes met melk, een evergreen als ik op werk kom, 2 boterhammen tijdens de lunch, iets kleins in de middag en een normaal portie avondeten. 's avonds eet ik meestal niets meer.
Jeempie... doe ik nou iets verkeerd dan? Zal beeb wel wezen die veel eet hoor... (altijd anderen de schuld geven!) Mn gewicht loopt nog niet uit de hand hoor, ben altijd wel een goeie eter, ontbijt helemaal. Snoep verder niks. Heb wel mn ouwe liefde weer gevonden: popcorn! Kon een paar maanden terug de geur echt niet verdragen, maar nu tik ik toch weer wat popcorntjes weg zo nu en dan. Maar das ook niet echt een dikmaker. Chips, snoep, koekies, taart, chocola... neeeuj, niet aan mij besteed.
En vis! ik eet weer vis, die ene echt lekkere, mn lievelingsvis! Kreeg het tot voor kort NIET weg, smaakte ZO verrot zeg. Raar he? Maar nu... Jummie! Ik weet al wat we dit weekend gaan eten! Volgens mij krijg ik trek, ik praat nl. over eten...
haha, nou ik denk niet dat jij iets verkeerd doet hoor! ik heb al de hele zwangerschap een slechte eetlust. Ik hoop dat mijn beeb straks minder kieskeurig is! Ik kan echt geen vis meer wegkrijgen, en dat komt door Etos Zwanger Worden! Daar zit visolie in, en ik ging echt visboeren laten van die pillen en daardoor heb ik echt een afkeer van vis gekregen! Zonde...... Chocola enz. gaat er trouwens wel in bij mij hoor....alleen hele kleine porties.
Hey meiden! Hier lekker buiten onder t parasolletje te laptoppen, wat heerljk toch dit weer! Mn enkels ga ik al niet eens meer aan beginnen om ze te zoeken.....heb gewoon van michelin-kuiten, die in 2 blubbers overgaan naar mn voeten....bij t lopen is t niet echt aangenaam....Maar alles voor t beebje hè! @Miranda: idd, we hebben allebei een heerlijk propje in onze buik! Hihi, ik vind t super! (bij de bevalling misschien wat minder, maarre....zo'n mager ding vind ik helemaal niks...) Fijn dat je ff tijd voor jezelf hebt! geniet lekker van de rust en t mooie weer! @Austin: stonden ook van ons zelf te kijken hoor, dat we vol hebben gehouden! pffff, zo verleidelijk...zo dichtbij het stillen van onze nieuwsgierigheid....Nu toch wel blij dat we t niet weten hoor! Ben je trouwens nog geslaagd in kleding? @Mik: heb je je voet niet gebroken meis? Als die zo dik is? In elk geval wel geleerd dat je niet met een verwarming moet gaan stoeien ....Doe t maar kalm aan met je voetje! @Joy: hoe is t met je meid? Al een paar dagen niks van je gelezen! gaat t al weer wat beter met je nek? @Muis: succes met t afronden van je scriptie! petje af dat je jezelf er toe kunt zetten met dit heerlijke weer! @Cynthia: ik heb mn placenta gedeeltelijk voor de uitang liggen...en en gedeelte ligt langs de zijkant...ik voel mn kindje eigenlijk overal...Kmoet 27 mei weer naar het ziekenhuis om te kijken of de placenta weer naar boven is gegroeid, zo niet wordt het een keizersnede..... Springen op bed waag ik me niet meer aan! Vrees nu al af en toe dat ik er door heen zak, hihi.... Eten, heb alleen maar zin aan lekker makkelijk eten! Met dit warme weer moet ik me er altijd al toe zetten om te eten....Waar me het water van in de mond loopt is Galiameloen, heerlijk, eet er elke dag wel ééntje op! Klag net ff lekker gestrekt op bed, te kijken naar mn buik,,,kzou zweren dat mn beebje aan het dansen was, hihi....aan alle kanten bewoog mn buik en af en toe zag ik gewoon een paar "punten"....Hihi...kan er zo van genieten! Nou kga is ff verhuiskaarten schrijven, wordt wel tijd hè, wonen hier al bijna weer een maand .... Liefs
zo hee, heb alles gelezen maar reageren HO MAAR! Ik heb nu geen zin in ! Hihi! Kleine zwembadje alvast gekocht voor Myrna, zij blij wij blij! Grote zwembad komt nog wel van de zomer of zo want de tuintje moet eruit dan heb je grote ruimte in tuin! Afwachten Of toch eerder! Ik hele middag in bikini, zo warm heb ik echt, heel af en toe in zonntje 5 minuutjes maar lukt me toch aardig niet en lekker druk bezig voor Myrna, haha! Vandaag gewerkt, gelukkig in andere kamertje met airco! En nu heb ik weekje vrij en donderdag weer even werken en dan weer vrij! Heerlijk! Me schoonouders komen as donderdag hier logeren tot zondagochtend. Woensdag moet ik naar mondhyginische (poeh hoe je schrijft is best irritant, haha) En vrijdagochtend naar Notars ! Dan ben ik klaar, haha! Nou fijne dag verder, sorry voor ego bericht
Ik kan wel erin passen hoor, lekker in water zitten, maaaaaaaaaaaaarrrrrrrrreeeeeeee DIE IS KOUD ! Allemaal zijn welkom in onze zwembadje !
Vond nog wat informatie: Week 28 Je baby is nu ongeveer 35 cm en weegt ongeveer 900 gram. Mijlpaal, als je baby vanaf nu geboren zou worden, heeft het een grote kans in leven te blijven, maar dan niet zonder medische hulp want jouw kindje kan zichzelf nog niet goed op temperatuur houden en ook de longen kunnen nog niet op volle kracht werken. Je baby is nog helemaal bedekt met huidsmeer, wat hem beschermd tegen het vruchtwater. Het gewicht van jouw kindje is de afgelopen vier weken verdubbeld. Je darmen kunnen moeite hebben het voedsel te verwerken, door de druk van de baarmoeder en de hormonen. Maar door verschillende voedsel soorten die veel zout bevatten kan je meer vocht gaan vasthouden. Ook kan hierdoor jouw bloeddruk hoger worden. vocht vasthouden is heel normaal aan het eind van de zwangerschap. Maar als je met jouw duim een kuiltje in je enkel maakt en deze verdwijnt niet, dan is dit redenen om de verloskundige hierop te wijzen. Is jouw bloeddruk de afgelopen maanden mooi geweest, dan kan het dat hij nu weer wat hoger gaat worden. Jouw verloskundige houd dit goed in de gaten. Wordt jouw bloeddruk hoog en heb je eiwit in jouw urine, dan zal je worden doorverwezen naar een gynaecoloog. Het kan dat je last hebt van een voorloper van het Helpp syndroom. Een gevaarlijke complicatie van de zwangerschap als hier geen aandacht aan wordt besteed. Ook is het van gelang dat je voldoende rust neemt. Ga elke middag een tijdje liggen, trek de telefoon eruit. Dit is mede van belang om straks goed uitgerust te zijn, voor het grote moment van de bevalling. @Miranda: hihi...we hebben een joekelbeeb in onze buik, hahaha....