Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ noura veel sterkte zondag in de hitte meis :( !

@ muis gefeliciteerd met je 25 weken!

@ bemy leuk leuk ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien! plaats je wel een foto? ja uiteindelijk heb ik ze te pakken gekregen....na 4 uur bellen weer...toen ik vroeg hoe laat ze de kamer nou af kwamen leveren zegt die jongen "wij kunnen alleen dagdelen van leveringen aangeven mevrouw geen exacte tijdstippen..." daar was ik dan weer mooi klaar mee, uiteindelijk kwamen ze om een uur of 3 aanzetten...en ik moest nog zoveel doen...
    Wat gaaf van Kristel ik zal eens kijken! en gefeliciteerd met je vader! lekker GEBAKJES eten!

@ cynthia het is echt jouw speciale momentje alleen met de baby, zo zie ik dat iig!

@ debbie jaja van je man moet je het hebben hahaha! ben jaloers ik wou dat ik aan al die dingen niets vond hahaha!

@ Esprit ik heb niet eens meer de poging gewaagd om kleding te zoeken hahaha volgende week weer een kans...kom toch niet veel buiten nu! hahaha verhuiskaarten wat zijn dat? die heb ik nog steeds niet geschreven hahaha! petje af hoor dat jullie het niet wilen weten! ik ben echt veel en veels te nieuwsgierig!

@ linka spannend meis notaris, ik neem aan voor je samenlevingscontract? ben je er helemaal klaar voor? HAHAHA wat een super foto's!

@ binna jippie vakantie! je hebt het weer super mee lekker van genieten meis! hier vandaag nog maar eens een poging wagen om wat dingen te doen! heb trouwens eindelijk mijn Prenatal bon binnen na contact opgenomen te hebben met ze...die zal ik ook eens op gaan halen!
    heb jij ook al zo'n ribben liefhebber hahaha!

@ Happy hopelijk gaat de buikpijn snel voorbij! gelukkig gaat alles goed met je beepje, gewoon lekker rust houden he meis!

@ kim veel plezier op de camping meis en kijk uit met je voet he!

@ naannaan ik vind je buik heel netjes!

Vanochtend weer belachelijk vroeg wakker geworden dus ik dacht kom laat ik die suikertest eens doen...bij mij werkt dat stomme ding gewoon niet, blijft vragen om meer bloed wat ben ik een bloedbank? maar mee teruggaan op maandag!

De box staat in elkaar! ! ! wel ff wennen hoor maar we hadden er al een plekje voor gereserveerd bij het wegzetten van de meubels dus helemaal super!

heeft iemand anders van jullie die rhesusprik ook al gehad? niet om iemand bang te maken maar dat is een gemeen prikje zeg!

Nou meissies hele dikke xxx en spreek jullie strakkies!

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    @Austin: Moet je dat zelf prikken dan? Ik moest naar de huisarts...En moet iedereen zo'n rhesusprik? Vond die prikken op suiker al heeeel vervelend! Hoe voel je je verder meis? Afgezien van de EVA-LOOK, hihi....
    Cker wennen denk ik de box in de kamer....wij hebben m nog niet staan, staat nog mooi te glimmen bij mn schoonouders.

Liefs

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja voor samenleveringscontract, of ik klaar voor ben, neej ik vind nogal eng :( !

Ja buddy, ik kan beeter ook mee doen, hahahahaha!

4. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Wat vind je er eng aan meis? Wij hebben het ook gedaan, je voelt er niks van hoor ;)....

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    DE BANNER IS NOG NIET HELEMAAL WAKKER, MAAR IKKE WEL!

28 WEKEN VANDAAG MEIDEN! :whistle: =D> HEERLIJK, WEER EEN MIJLPAAL BEREIKT! \:D/

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tsja, waarom weet ik niet precies ;)

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Super! Gefeliciteerd :whistle: !

8. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Esprit, heerlijk he die laptops. Wat een uitvnding Helaas is deze latop van mijn vriend zijn werk, dus zo nu en dan neemt hij hem mee

@Miranda en Esprit heerlijk dat jullie beebjes lekker op schema liggen qua gewicht.

@Linka Je badje zal vandag wel lekker op temperatuur zijn, na een hele dag in de zon.

@Austin: Ben je voor kleding bij 'Mama in spe"gaan kijken" Zt in de raadhuisstraat in Roosendaal. De eigennaresse is een hele lieve meid, die je graag wil helpen. Ik ga er graag naar toe.

@Mik: Hoe is het met je vet? Is de zwelling al wat minder?

@Joy en Happy, Ik weet niet of jullie nog lezen, maar ik hoop dat alles goed gaat en er vooruitgang is.

Ik heb gisteren gelukkig weer een gedeelte afgerond van mijn scriptie. Dinsdagavond heb ik mijn eindgesprek, dus ik wil hem dan gewoon af hebben. Nog een lang weekend en dan moet ik weer gaan werken, meivakantie afgelopen. Dat zal wel tegenvallen, zeg.

Eten is bij mij heel wisselend. Maar Had gisteren echt geen fut meer om te koken. We zijn naar ome MAC geweest. Hier niet echte tics. Ik snoep graag en haal het express niet in huis, want bij chocolade houd ik pas op, wanneer de reep op is. Zo ook met winegums mjammie!

Ik ga de volgende pagna lezen en reageer straks weer bij. Groetjes Muis

Klag net ff lekker gestrekt op bed, te kijken naar mn buik,,,kzou zweren dat mn beebje aan het dansen was, hihi....aan alle kanten bewoog mn buik en af en toe zag ik gewoon een paar "punten"....Hihi...kan er zo van genieten!

Nou kga is ff verhuiskaarten schrijven, wordt wel tijd hè, wonen hier al bijna weer een maand ....

Liefs

9. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    Klag net ff lekker gestrekt op bed, te kijken naar mn buik,,,kzou zweren dat mn beebje aan het dansen was, hihi....aan alle kanten bewoog mn buik en af en toe zag ik gewoon een paar "punten"....Hihi...kan er zo van genieten!

Nou kga is ff verhuiskaarten schrijven, wordt wel tijd hè, wonen hier al bijna weer een maand ....

Hey muis, kdenk dat ik mn copywright is ff moet gaan aanpassen, hihi....Ik las jouw berichtje en dacht dat komt me bekent voor.....

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen,

Snel even bij gelezen en gelukkig ook berichtjes van Rebbel en Happy! Wel kalm aan blijven doen hoor meiden!

Ik baal wel een beetje dat mijn bloedsuikers hoog blijven. Ik prik elke dag een aantal keer mijn suiker waarden en spuit inmiddels ook insuline in een hele kleine hoeveelheid. Het lijkt erop dat de hormoontjes gaan toeslaan en dat het echt zwangerschapssuiker is nu. Aankomende week weer contact met de internist dan zal ik verder horen hoe of wat. Ik heb het tot nu toe zelf onder controle kunnen houden en nu neemt mijn lichaam het over, bah!

Sorry voor ego-bericht :oops: , moest het even kwijt :cry:

Ik ga maar weer lekker genieten van het mooie weer, jullie ook een zonnige dag!

Liefs, Puck

11. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi,

Linka wat een leuke foo's van myrna en jezelf.

Mik herlijk even in het zonnetje op de camping hangen. Vertrek maar vroeg dan heb je nog wat aan de dag.

Happy, blij te horen dat je weer naar huis mocht. Raar hoor dat ze niets kunnen vinden, maar gelukkig dat alles met de baby oed gaat. Is de buikpijn al wel wat gezakt?

Maxi irritant zeg dat je niet goed slaapt! Dan begin je de dag slecht. Kan je man niet even op et logeerbed hihihihih

Naannaan Ik weet eigenlijk niet goed wanneer een buik nu groot of klein is. Als allees maar goed s met de baby toch? Ik vind dat je een mooi bol buikje hebt. Wees er maar trots p.

Binna lekker zeg 3 weken vrij en dan vlgende week trouwen. Spannend! De huwelijksreis wordt een lastminute. Dat moet lukken, want iedereen heeft net vakante gehad dus lekker liezen wat jullie willen!

12. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    hihihihih schaamrood op mijn kaken! k had de jouwe inderdaad als basis genomen. Doe ik wel eens vker, omdat mijn geheugen me zo nu en dan laat zitten.

13. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    @Rebbel doe rustig aan komende tijd he.
    @Happy vervelend zeg blij dat je weer thuis bent.
    @Muis80 het is aan het genezen heb nu fysio de nekband is er weer af gelukkig.
    Ook geen gezicht en met dat warme weer bah.
    @Austin ik moet over 2 en halve week voor prikken.

@Linka leuke foto,s joh.

@Esprit gefeliciteerd met 28 weekjes .

@Puck2008 owjee zwangerschaps suiker das rot meid.

@Binna lekker zeg 3 weken vakantie geniet er maar van.

Sorry heb niet te ver terug gelezen ik ben zoooooo moe dat ik moe word van het moe zijn .Gelukkig is die nek wat beter en nu maar hopen op geen terug val.
    Vandaag leuke dag want me zoontje is 11 jaar dus vandaag en morgen een feestje :)

Fijne dag allemaal

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goeie dag allemaal.
    Wat is het weer een stralende dag!
    Heerlijk zeg.

@ Esprit: leuk hè zo'n joekelbaby!
    Ben ik helemaal niet gewend joh, al onze andere meiden waren steeds te klein tijdens de zwangerschap.
    Ik kan het verschil lichamelijk ook echt wel voelen.

Oja, ook gefeliciteerd met je 28 weken JOEPIE!

@ Binna: heerlijk 3 weken vakantie.
    Niet vergeten dat je tussentijds ook nog moet trouwen hè!

@ Happy: fijn dat je weer thuis bent.
    Wel rustig aan blijven doen meid.

@ Linka: leuke foto's hoor.
    Veel plezier met je Myrna-dagje.

@ Mik: veel plezier op de camping meid.
    Tot zondag!

@ Noura: vervelend om met dit weer verkouden te zijn.
    Hopen dat het snel over is.

@ Austin: vervelend hè die ruime aflever termijnen.
    Hier komen ze ook vaak TUSSEN 12:00 en 18:00.
    Is het kamertje er nu eindelijk?
    Ik moet nog een rhesusprik nog hebben deze zwangerschap.
    Dat is zeker een gemeen prikje, in je bil volgens mij toch?

@ Puck: vervelend dat je zo met je suiker zit.
    Overleg maar even goed met je internist.

@ Joy: gefeliciteerd met je zoon, jullie hebben er mooi weer bij.
    Fijn dat het beter gaat met je nek.

Zo dat was het weer.
    Volgens mij heb ik iedereen gehad.

Hier lekker uitgeslapen en uitgerust.
    Zo eerst nog even snel naar de winkel, voordat het te warm word.
    Vanmiddag nieuwe plantjes voor in onze tuin kopen.
    Kijken of we de boel een beetje fleurig kunnen krijgen.

Fijne zonnige dag allemaal.

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goedemorgen meisjes

wat een heerlijk weer is het toch he. alleen nou is ons zonnen scherm stuk.dat is echt minder tuin op het zuiden.dus zit nu met de gordijnen dicht

@mik veel plezier op de camping

@Naannaan ik vindt hem prachtig niet te dik gewoon mooi rond naar vooren

@alinkiepinkheb je lekker geslapen en boek gelezen in bed?

@noura suces vandaag met het geboorte kaartje.

@linka geniet van jullie meiden dagje

@austin leuke he zo ribben trapertje. soms doet het echt zeer.en dan dieuw ik even zo van klaar nu. wat balen zeg dat ze pas om 3 uur met het kamertje kwamen.is het wel allemaal goed nu. en staat het al in me kaar.

@espirit wij gaan eerst het wiegje in de woon kamer zetten.we hebben nog niet eens een box. :oops: gefeliciteerd met de 28 weken he

@linka ik snap het wel een samenlevings catract verbind je met je partner.ik heb dat soms ook wel even met trouwen dan ik denk.jaaa straks zitten we aan me kaar vast. gisteren zei ik voor de gein. o die rug ik wordt er gek van verkoop hem. toen zei steve moet je dat snel doen want vanaf volgende week is ie ook van mij :)

@muis leker dat je scriptie bijna af is. en beter toch dat je een raare tic's hebt. somige vrouwen eten hele aparte dingen.

@puck dat is zekker minder dat je suiker steeds zo is. moet je zelf insuline prikken.?

@muis ja dat gaat zeker lukken van de huwlijks reis. wel grapig wij gaan altijd heel ver weg 9 uur vliegen en zo.maar dat wil ik nu niet.dus dan gaan we op huwlijksreis en dan gaan we dicht bij. wel apart.

@joy gefeliciteerd met je zoontje. en hoop dat het snel nog beter met je gaat. doe je rustig aan.

@miranda dat vergeet ik niet hoor. heb er erg veel zin in.en daarna lekker nog even een weekje weg heerlijk. leuk he de tuin weer helemaal mooi en zo met dit weer

@alle meiden. vraagje weten jullie nog een leuk vakantie land niet te ver vliegen. ?

liefs sabrina

16. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ esprit nee alleen mensen met een negatieve bloedgroep krijgen een rhesus inenting, ja voor suiker testen kreeg ik zo'n apparaatje mee naar huis maar dat ding werkt voor geen meter! voel me wel ok heb nog wel harde buiken maar lang niet meer zoveel als voorheen godzijdank! en met jou? alles goed? volgens mij is je ticker "stuk" hij staat nog steeds op 27 weken en 6 dagen maar iig gefeli met je 28 weken! ! !

@ linka je moet het alleen doen als je er voledig achter staat he meissie!

@ muis daar zal ik dan weleens een kijkje gaan nemen binnenkort! thanks voor de tip!

@ puck jeetje meid hopelijk kun je het een beetje onder controle houden.

@ joy goed om te horen dat je van je brace afbent, voelt vast een stuk beter ook met dit warme weer! gefeliciteerd met je zoontje!

@ miranda bij mij deden ze het in mijn bovenbeen, is gewoon een bult geworden :( ja kamertje is binnen en mijn mannetje gaat 'm vandaag helemaal in elkaar zetten...word nog weleens wat hahaha! lekker hoor zo'n mollig poppetje, hou van baby's met spekjes hihi!

@ binna zonnescherm stuk..das balen :confused: heb je geen parasol? kamertje is binnen helaas missen we nog het wandrekje...straks gaat hij in elkaar! ja de VK zei dat als je voorzichtig duwt je de baby naar de andere kant van je buik kunt "duwen" dan is de druk tijdelijk weg! p.s. Turkije is echt een aanrader, is niet te duur, super mooie resorts en super lekker weer! enne je kan er leuk shoppen!

ga eens kijken of ik mijn mannetje zo even mee de stad inkrijg..ff er tussenuit en dan kan ik gelijk de babydoos ophalen en stiekem nog wat leuke dingetjes kopen bij de prenatal hahaha!

xxx

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hier nog iemand die zo even bij de Prenatal langs gaat.
    Ik was daar afgelopen maandag ook al, maar toen hadden ze géén blije dozen meer staan!
    Vandaag hebben ze weer een nieuwe levering binnen gekregen.
    Dan ook maar gelijk even rondneuzen tussen alle mooie kleertjes die ze daar hebben.

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo dames!

Ik word helemaal gek!
    En nu niet van de zwangerschap haha. ik ben bezig met mijn afstudeerstuk te schrijven en het lukt me gewoon niet. Ik knip en plak alles 10x in een ander document, maar het schiet niet op. Ik snap het echt niet meer. Bah bah bah. En het moet gewoon klaar, want dinsdagavond moet het ingeleverd worden. daarbij komt dat ik dinsdag gewoon weer aan het werk moet en morgen natuurlijk moeders bezoeken en maandag moet de zolder opgeruimd worden, want de dakramen worden er volgende week ingezet. Ik zit dus al vanaf 9 uur vanmorgen als een gek te typen achter mijn laptop. Was het maar eens klaar.

Heb gisteravond heerlijk even met ons beebje gespeelt in bed! Heerlijk als je voelt dat het meebeweegt met mijn hand als ik heel langzaam beweeg. Telkens een schopje net tegen mijn hand. Vond het echt lekker, want had het al 2 dagen niet heel bewust gevoeld door alle drukte. Wel zo nu en dan een schop, maar niet dat ik die tijd had om erop te reageren zeg maar. Dus dit was wel fijn!

Ik ben ook al bijna 27 weken! Wat gaat het toch hard zeg! Ik kan niet wachten tot de kleine in zijn of haar bedje ligt!

Een vreselijk ego bericht, sorry!
    Volgende keer zal ik weer reageren.

19. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi meiden,

Austin lijkt me zo leuk om het kamertje te hebben staan. Je man maar klussen en dan kan jij lekker inruimen straks.
    Wanneer heeft de babydump jou eigenlijk gebeld voor een afspraak te maken voor de levering van de kamer? Of in jouw geval dat de spullen later geleverd zouden worden? Bij mij komen de spulletjes in week 23, maar dat ik wil wel een datum hebben, zodat ik met mijn werk daar rekening mee kan houden of iemand kan regelen ofzo......

Miranda heb je een blije doos te pakken? En nog schattige kleertjes gekocht?

Alieke ik zit met hetzelfde probleem aanstaande dinsdag moet alles af zijn en heb ik mijn eindgesprek. In de tuin met de laptop, meer kan je niet doen. Kan je man de zolder niet opruimen? Dan heb jij misschien wat meer rust.

Joy blij te horen dat het wat beter met je gaat. En gefeliciteerd met je zoon. Al 11 jaar zeg. Dus begint aardig te puberen waarschijnlijk. Geniet van vandaag.

Binna lijkt me slim om dit keer niet te ver te vliegen. Turkije is inderdaad een aanrader zo'n ultra all inclusive?, maar de canarische eilanden als je wat rustiger wilt zitten?

Ik ben net even lekker gaan lunchen in de stad en heb me helemaal wezenloos geshopt. Bij een gewone kledingzaak! Heb sandaaltjes, een legging 2 jurkjes en een truitje. Rekt allemaal mee en de jurkjes zijn wijd van onder en bij de buik.Ook nog een nieuw make-upje, dus ik heb veel te veel geld uitgegeven.
    Straks lekker de stad in, want het is hapstap-festival. Alle restaurants presenteren zich en je kan dan voor-, hoofd- en nagerechtjes krijgen voor 2,50 of 5 euro. Is altijd super leuk! Dus meiden die in de buurt wonen een echte aanrader :p

Ik ga me even klaar maken.
    Groetjes Marije

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi lieve meiden!

dank jullie wel voor al het duimen!
    ik ben weer thuis!
    ik heb wel bij het minste wat ik doe last van harde buiken, dus ik moet heel veel rust houden, ik mag plassen en douchen en verder niks...
    heel moeilijk, maar het is het beste voor ons kindje en als ik geen rust hou lig ik zo weer in het ziekenhuis en daar heb ik het wel gezien! zo gauw ik weer weeen krijg moet ik meteen naar het ziekenhuis en ik sta nu ook onder strenge controle. we hopen het zo nog even vol te houden!

ik heb hier verder niks bij gelezen... nog nieuws?

liefs rebbel

Deel Deze Pagina