Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    heyy rebbel ben blij dat je weer thuis bent.

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    rebbel fijn dat je weer thuis bent, en rustig aan doen he

akielepink, succes met je scriptie

pff hoe kunnen jullie van alles doen met dit weer. wij hebben vanmorgen papier gekozen, en nu gaan ze er komende week mee aan de slag en worden er wat voorbeelden gedrukt.
    maar sochtends gaat het nog wel, maar ik krijg het smiddags zo warm en word zo moe heb geen fut meer

en miranda zit er wat leuks in de doos? en nog leuke kleertjes gevonden

joy fijn dat de brace af is, en gefeliciteerd met je zoon

muis dat klinkt goed al die hapjes.
    ik heb mijn man aan het pannenkoeken bakken gezet, en ben zelf aan het werk, lekker in de airco.
    maar ik moet zeggen dat ik best weinig trek heb, zowieso al niet veel maar met die warmte helemaal niet

esprit gefeli met je 28 weken

turkije is mij wat tegengevallen eerlijk gezegd.
    ik ben meer fan van tunesie en marokko ook.
    tunesie vond ik toen een pluspunt omdat het hotel maar 5 min. van het vliegveld zat. in turkije zaten we nog 2 uur in de bus
    maar vakantie is eigenlijk altijd wel lekker, zeker als het all inn is

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Rebbel, fijn dat je weer thuis bent. Lijkt me wel erg moeilijk om niks te mogen doen in huis. Maar ja, het ziekenhuis lijkt me ook verschrikkelijk.

We hebben gisteren de pretecho gehad. Ons kleintje had de hele tijd een arm over z'n gezicht, dus het wat niet zo heel duidelijk te zien. Maar wat ik wel gezien heb, is dat ie best veel gaat lijken op z'n zusje. Hij heeft alleen een langer gezicht.
    Ik hoop wel dat ie nog gaat draaien want hij ligt met z'n kontje tegen m'n blaas en met z'n hoofdje en beentjes onder m'n navel.

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja het is moeilijk om niks te mogen doen, maar ik heb geen keus...
    die kleine staat toch op de 1e plaats, dus ik heb het er wel voor over, maar het zal af en toe best moeilijk zijn, ik hou er zo van om met dit weer op een terrasje te zitten en ik vind het ook erg vervelend dat ik niet meer kan werken. maar komt vast goed!

@sjorsje: dank je voor het doorgeven van mijn berichtje! :)

liefs rebbel

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Rebbel, wat fijn dat je weer thuis bent, vervelend dat je niks mag alleen douchen en plassen, pff! Sterkte.

En heb nu vermoeiende voeten, vreselijk! Pff!

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

Rebbel: fijn dat je weer thuis bent doe je het lekker rustig aan!

Voor de rest weet ik het al niet meer er is zoveel gepraat haha..

Vrijdag vk alles was goed gelukkig moet aanstaande vrijdag bloedprikken voor suiker.. bloeddruk was goed en ben weer wat aangekomen :( :)
    Ben nu in totaal 10 kilo aangekomen..

we hebben wat boeken meegenomen voor kaartje en we hebben er 1 gevonden! dus vrijdag gaan we de bestelling doorgeven! ben benieuwd!

Kindje is ook erkend :) :)

En we hebben vrijdag pret echo gehad...
    Viel weer tegen.. :(
    onze kleine jongen is niet foto genie haha.. hij wilde weer niet mee werken!
    lag met zijn gezicht of naar mijn rug toe of in de placenta..
    Heb een paar keer moeten springen om te kijken of die ging draaien ofzo maar nee hoor..
    Maar het goede nieuws is dat ie de laatste vijf minuten wel iets wilde laten zien zodat we toch nog wat fototjes hebben kunnen maken van zijn gezichtje!
    Had denk ik een stuk of 20 echo foto's :D en had er vorige keer ook al 11 :D
    mijn fotoboekje voor in me tas zit helemaal vol!
    kindje is nu ongeveer 33 cm en weegt ongeveer 700 gram!

Ik heb voor mezelf besloten dat ik met mijn verjaardag de box neerzet.. 4 juni ben ik jarig en dan ben ik precies 30wk dat vind ik een mooie dag want die dag wordt ik ook 21! :D

Nou voor de rest hele fijne moederdag meiden!

Groetjes

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen allemaal op dze prachtige moederdag

vandaag 29 weken[​IMG]

gek idee hè meiden dat we volgend jaar officieel in de watten gelegd worden door dan al een best wel grote baby, die dan misschien al samen met papa (oma/opa, kdv) iets gemaakt heeft? Lijkt mij in elk geval fantastisch om je slapend te houden terwijl er een ontbijt met veel herrie wordt gemaakt.

Schatje, je hebt waarschijnlijk nu al een kindje met een eigen wil, wat fijn dat je uiteindelijk toch nog een mooie foto hebt!

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gefeliciteerd Petra :whistle: !

9. schatje1

schatje1 Niet meer actief

jah heb nu al een echte buikslaper haha.. een eigenwijs knulletje! ;)
    Kan ik hem later weer vertellen haha

het is zeker een raar idee dat we volgend jaar echt mama zijn en dan ook officieel eerste mama dag hebben :)
    maar ik kan niet wachten :D

Groetjes

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeiemorgen dames!

Bij deze iedereen een hele fijne (bijna)moederdag! We hebben er gigantisch mooi weer bij! Geniet ervan!

Xx

Rebbel, fijn dat je weer thuis bent! Neem je rust!

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    dank je wel linka, en jij een hele fijne moederdag

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je wel hoor ;) Allemaal ook fijne moederdag!

13. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    @Binna: Het is inderdaad heerlijk weer. Maar moet zeggen dat ik niet teveel moet doen hoor nu, want dan raak ik helemaal op.
    @Austin: En heb je de babydoos in huis?
    @Alieke: Schiet je al een beetje op met de sctriptie? Succes.
    @Muis: Lekker heh om soms even teveel geld uit te geven. En inderdaad de mode van nu kan je ook met je dikke buik dragen. Heb je een leuke avond gehad? Klinkt erg leuk en gezellig in ieder geval.
    @Rebbel: Welkom thuis meis. Inderdaad heel rustig doen, even alles voor je beebje.
    @Noura: Ik heb ook wel last van de warmte hoor.
    @Sjorsje: Jammer dat het eigenwijsje zich niet zo goed liet zien. Leuk hoor al die pretecho's nu.
    @Schatje: Wat jammer dat jou beebje ook al zo eigenwijsje is. Gelukkig toch nog met wat mooie foto's naar huis. Wij gaan hier ook de box zo rond de 30ste week neerzetten. Dan kunnen de honden er vast aan wennen.
    @Petra: Gefeliciteerd met de 29 weken meis. Het gaat nu echt steeds dichterbij komen. Ik vind het ook een super idee wanneer ik bedenk dat we volgend jaar mama zijn.

Ik ben door manlief vanochtend al verwend voor moederdag. Hij vind dat ik nu al mama ben en daarom ook wat hoor te krijgen voor moederdag. Zo ontzettend lief.

Verders gaat alles goed hier, lekker uitgeslapen en vanmiddag naar ouders en schoonouders. Gelukkig morgen ook nog een dagje vrij om uit te slapen.

Iedereen een fijne moederdag!

14. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Goeiemorgen lieve meiden,

Vandaag een drukke dag! Eerst naar mn schoonouders en daarna naar Dedemsvaart, naar mijn ouders...Ben vanavond vast totall-los dus zal morgen denk ik pas weer aanwezig zijn....

Kga me zo ff in een paar bochten wringen om mn stalpootjes te scheren, pfff...gaat vast een minder fijn standje worden, hihi....Maar moet er wat voor over hebben hè, als ik tenminste niet met 2 deurmatten op mn benen rond wil lopen, hihi....

Allemaal een hele fijne mama-dag toegewenst en geniet lekker van t mooie weer!

@Rebbel: fijn meis dat je weer thuis bent!

@Petra: gefeliciteerd met je 29 weken! lekker hè dat aftellen!

Liefs

15. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    @Naat: wat lief van je vriend zeg! Die van mij ligt nog op 1 oor....

16. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    IJsselmuiden
    sorry , manlief....

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Het is moederdag!
    Ik heb vanmorgen prachtig zelfgemaakte cadeautjes van mijn dochters gekregen, super leuk joh.
    Er zaten ook van die schattige gedichtjes bij.
    Ik kan jullie wel vertellen dat die zelfgemaakte dingen véél mooier zijn dan iets gekochts.

De blije doos is hier binnen gehaald.
    Het is best een heel leuk pakket, er zit een héél pak new born luiers in!, en flessen speen, een fop speen, fles vlekkenverwijderaar, billendoekjes, proefpakketjes van voeding, potje creme en foldertjes.
    Oja ook nog een rompertje met 100% baby erop.

Verder heb ik geen kleertjes voor onze meid gekocht maar wel een héél mooi lakentje met dekentje voor in de kinderwagen.
    Zo schattig...........!
    Ook heb ik een soort joggingbroek(wit) gekocht voor mijzelf en een nieuw shirtje.
    Daarna met de meiden(weer opgehaald na logeerpartij) en mijn ouders nog nieuwe plantjes voor in de tuin gekocht.
    Ziet er weer goed uit dus.

@ Rebbel: fijn dat je weer thuis bent.
    Hou je maar lekker rustig, je hebt nog een aantal weken te gaan.

@ Petra: gefeliciteerd met je 29 weken.

@ Schatje: leuk dat jullie knulletje zich toch nog even heeft laten zien.

@ Linka: wat een lief berichtje van jou in de vlinderlounge (je bent een schat ;) )

Fijne dag allemaal

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo dames!

Wij gaan vandaag eerst naar de camping naar mijn schoonouders, daarna naar mijn ouders.
    Heb me al flink ingesmeerd met hoge zonnebrandfactor. De warmte is nu al binnen te voelen bah, ik hou er niet zo van

Onze eerste eigenlijke moederdag. Leuk, maar mijn mannetje doet er nog niet aan. Volgend jaar pas. Heb gisteren wel wat voor mijzelf gekocht haha. Zag leuke kaarsen voor buiten en had die voor de moeders gekocht en voor mezelf ook een setje meegenomen. Toch een meoderdagcadeautje dus.

Nou wij gaan naar de camping, neem mijn laptop en scriptie mee, moet nog even flink aan de slag, maar heb het idee dat het toch redelijk begint te komen. Al weet ik niet of het wel zo goed is.

Muis, hoe is het met jouw eindstuk? Ben je er klaar voor?

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    fijne dag vandaag allemaal (bijna moeder en moeders )

20. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Zo . . . bijna een week niet hier geweest en niemand die me heeft gemist, gelukkig. Nou ja, gelukkig? Ach ja, misschien wisten jullie dat ik met zo'n mooi weer liever niet binnen aan de computer zit.
    Wat is het toch heerlijk!

Sjonge jonge, ik had ook wel een ontbijtje op bed verwacht vandaag. Ik had al extra zo'n blikje croisantjes gehaald van danerol. Hint hint! Maar helaas. Mijn man is weg, die gaat een ritje maken met de motor. Ik zou eerst ook mee gaan, maar dat heeft de fysiotherapeute afgeraden (ivm de bekkeninstabiliteit).
    Dus ik ga zometeen met een bosje bloemen richting mijn moeder, en leg me daar lekker aan het zwembad.
    Om jullie jaloers te maken zet ik ff een foto in m'n album.

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina