Augustus 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Diana81, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hahaha en het is gelukt hoor! wat heerlijk voor je dat je daar kunt vertoeven, met dit weer lijkt die foto wel het paradijs, veel plezier Diana

2. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ja meis, klees vaak dat je t te zonde vind om met dit weer achter de pc te zitten, dus dacht als er wat is meld ze zich wel....En ja WAUWIE, wat herlijk zo'n zwembad! geniet er lekker van!

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    jaloers maken = gelukt haha
    eel plezier aan het water ; )

4. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Fijne moederdag allemaal.

Ik had vanmorgen om 5:30 al een klein mannetje op bed rondspringen, die wilde waarschijnlijk dat ik een extra lange moederdag zou hebben :).
    Hij heeft een mooi schilderijtje gemaakt op de opvang en ik heb nog een boek en een cd gehad.
    En heerlijk uitgeslapen nadat mijn man en de kleine naar beneden zijn gegaan.

Fijne dag allemaal.

liefs

Philly

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden

allereerst vandaag 28 weken MIJLPAAL!!!!

zo. hihihih wel alles bijgelezen maar niet alles kunne onthouden sorry :oops:

rebbel blij dat je weer thuis bent meissie!

nou gisteren dus naar de camping geweest voor een daggie. waren om 9.15 uur weggegaan en daar aangekomen om 11.15uur . leuke dag gehad en om half twaalf naar huis gereden. met gevaar voor eigen leven want ik was echt moe en dus moest ik me heel goed blijven concentreren was best moeilijk maar we hebben het gehaald hihihihih.
    om half twee kwamen we thuis en ben ik gelijk naar boven gestrompeld en naar bed gegaan. vanmorgen heeft mijn man even lekker naar de kleine geluisterd en gespeeld en heeft het hartje ook kunnen horen. dus das erg leuk, aan moederdag doen we nog niet want vind moederdag zowieso het leukst als die kids zelf wat kunnen maken en dat durt nog wel evenm . wel gistere een heel leuk setje gehad van kleertjes. ik ga morgen even bij haar een bloemetje neerleggen voor als ze dan thuiskomt maar ja vandaag ga ik niet weer naar eibergen hihihi blijft geen feest..

mijn man is nu de radiator aan het ophangen en daarna gaan we lekker saampjes zitten. nu zit ik alleen met mijnn laptoppie onder de parasol buiten,

vanmiddag gaan we naar schoonmoeders om te bbqen. of zoals ik altijd zeg om te knoeien. hihihihih.

gr kim

6. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

21 nov 2007
    1.149
    0
    0
    Ik leef wel hoor, lees driftig mee elke keer (bijna ff dagelijks) maar ben zoveel aan het klussen dat uitgebreid reageren er even niet in zit. Heb olifantenpootjes van het vocht en loop dus te modderen of lig met de pootjes in de lucht of teiltjes water. Heb geen lappie anders kon ik in bed wat doen,...

Rebbel ben wel erg blij dat je weer thuis bent hoor meis!

Geniet allemaal van het mooie weer!

Dikke knuf van mij!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden!

ik hoop dat die kleine nog even blijft zitten...
    het is heel erg raar, ik heb steeds tegen mijn vriend gezegd dat ik heel sterk het gevoel had dat ik geen 40 weken zou dragen, dat ik zelfs bang was dat de kleine té vroeg zou komen! en toen lag ik daar plotseling in het zkh met weeen! ik heb nu nog heel sterk het gevoel dat hij of zij te vroeg gaat komen, maar ik hoop iig nog een aantal weken te rekken!

wat ook heel bizar was... ik lag op 29 april met weeen in het zkh en ik zou 30 april uitgerekend zijn van ons eerste kindje, alleen is dit geeindigd in een miskraam. :(

liefs rebbel

8. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    misschien heeft die andere kleine instructies achtergelaten voor deze.? laten we hopen dat die kleine nog even blijft zitten. minstens tot de 37 weken he? daarna mag hij/zij komen toch? misschien wel lekker ook midden juli?

gr kim

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja bij 37 weken mag het idd! en vanaf 32 weken mag ik gewoon hier in het ziekenhuis bevallen, dus ben al heel blij als ik dat haal! maar het liefst zo lang mogelijk natuurlijk!

liefs rebbel

10. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    Fijne moederdag voor alle mama's en mama's to-be!

@ muis ik geloof dat ze me ongeveer 3 weken geleden belde om een afspraak te maken over de levering, als ik jou was zou ik gewoon bellen...als dat nut heeft in ieder geval....mailen heeft geen nut heb al 3 mailtjes gestuurd en er is nog op geen enkele gereageerd!
    JAMMER dat ik je berichtje gisteren niet meer heb gelezen anders had ik ook wel even willen gaan happen hahaha!

@ rebbel ben super blij dat je weer terug bent! inderdaad lekker rustig aan doen de baby moet echt nog een weekje of 10 minimaal blijven zitten!
    kan me voorstellen dat die datum erg confronterend voor je was...hopelijk voel je je nu beter!

@ sjorsje leuk dat je jullie kleintje hebt kunnen bewonderen! wel jammer dat hij zijn armpje voor zijn gezichtje had.

@ schatje jammer dat hij niet zo mee wilde werken alleen al super fijn dat je het deze keer allemaal beter hebt gezien! ik zou ook nog wel een x terug willen hihi!

@ petra gefeli met je 29 weken!

@ naat yep babydoos is binnen, zaten best schattige dingen in! vooral dat pak luiers gaan we natuurlijk goed gebruiken hihi! wat super lief van je ventje om je te verwennen op moederdag!

@ esprit hahahha stalpootjes! deurmatten hahaha! dus jij hebt ook van die varkensvoetjes en berenbenen hahaha klinkt bekend, ik laat Eel tegenwoordig mijn benen scheren hahaha!

@ miranda wat lief van je meiden at ze je zo verwend hebben! en natuurlijk moet je ook weleens iets voor jezelf kopen, je mag jezelf best weleens verwennen!

@ diana ik haat je! hahahaha nee hoor geintje wat een super zwembad! ben jaloers! :oops:

@ philly wat schattig van je mannetje!

@ kim jippie 28 weken! gefeliciteerd! doe jij wel een beetje voorzichtig zo 's nachts rondrijden! veel plezier en smakelijk met het bbq-en vandaag!

Ik ga hier eens aan de poets jaja jullie lezen het goed, voel me vandaag goed genoeg dus wil ff een aantal dingetjes aanpakken maar wel op mijn eigen tempotje!

De box staat hier al klaar met kleed en speeltjes erin hihi, kan nu helemaal niet meer wachten! hebben de kamer nog niet helemaal in elkaar gezet want er moest eerst een nieuw dak op het tuinhuis en dan konden we pas beginnen aan de babykamer..... :( en manlief moet vandaag werken dus morgen weer een dag!

geniet van deze wederom prachtige dag en tot later!

xxx

11. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemiddag!

Ik zoek even de koelte binnen op. Straks lekker BBQ-en.

Rebbel: fijn dat je thuis bent meissie! Kleintje nog even goed blijven zitten hoor!

Dames die weer een week verder zijn: gefeliciteerd! :whistle:

Nou, ik heb alles weer gelezen, het is wel rustiger in dit topic! :)

Fijne dag nog allemaal!

Liefs, Puck

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihih ja he als het mooi weer is trekken we er allemaal weer op uit! oh meiden ik ben normaal echt wel een zonaanbidder maar nu red ik het echt niet hoor. lekker onder mijn parasolletje wel maar niet in de volle zon,

gaan jullie trouwens met jullie blote buik in de zon? dat mag toch niet en lijkt me toch ook helemaal niet lekker vor de kleine. mij vriendin doet het wel want anders word haar buik niet bruin. ik niet ondanks dat het echt heet is met die kleren over je buik. wat jullie?

13. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Je kan je buik insmeren met een zonnecreme met hoge factor, dan kan het in principe geen kwaad, als het echt te warm wordt kan je er beter een koude doek op leggen.

groetjes

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    maar dat is toch helemaal niet goed voor je huid en ook niet goed voor de kleine?

15. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ kim ik kan de zon ook minder verdragen dan voorheen ( was ook zo'n uren-strandligger! ) maar ik ga ook wel regelmatig met de buik bloot in mijn badje zitten, ik smeer er gewoon factor 30 op!

xxx

16. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi meiden,

Schatje wat jammer dat je niet echt een goede 3d echo hebt gehad. Maar wel een lekker eigenwijsje!

Naat wel lief dat je lekker verwend bent door je man. Ik helaas niet :(

Diana ik wordt zeker jaloers van die foto! Tjeetje zeg wat een zwembad! Heerlijk even afkoelen

Alieke ik ben weer even een uurtje bezig aan mijn scriptie, maar moet zeggen dat ik weinig zin heb. Ik heb besloten dat ik om 5 uur mag stoppen en dan morgen weer verder. Ik zal wel moeten ook want mijn schoonouders en mijn moeder en vriend komen voor een BBQ, dus heb vanmorgen al flink aan de slag gegaan, zodat al bijna alles klaar staat.

Ik lees zo weer verder!

17. Muis80

Muis80 Actief lid

26 nov 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Hi Rebbel wat ben ik blij dat je weer gewoon thuis bent! Ondanks dat we elkaar niet echt kennen, heb ik wel veel an je gedacht en er mee bezig geweest! Zelfs mijn vriend vroeg naar je hihihi. probeer maar ontzettend rustig aan te doen en iets eerder mag wel, maar nu nog niet he!

@Austin als je nog steeds wilt gaan "happen" dat kan nog tot en met morgen. Bij de Moriaan en den dieje op het tongerlooplein was het heerlijk! En de babydump ga ik morgen of woensdag eens even lastig vallen.

KIM al 28 weken gefeliciteerd!

Nou ik ga weer aan de scriptie anders staat straks de hele bubs voor de deur en heb ik nog niets gedaan.

Geniet van de namiddag/avond! Liefs muis

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank je muis! lief van je! :D

succes met je scriptie!

liefs rebbel

19. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hey meiden

Iedereen spreekt hier van BBQ-en en aan het zwembad liggen. Hoe kan het ook anders met dit weer ;) We moeten er maar van genieten zolang het duurt. Wie had het ooit kunnen denk dat het hier beter weer is dan in de zuiderse landen.

Vanmorgen een berichtje gekregen van een kameraad die vroeg of we kwamen eten, ze gingen namelijk een lammetje op het spit maken. Natuurlijk slagen we dat niet af, moeten we zelf weeral niet koken :D We moesten er eigenlijk al om 17 uur zijn, maar men ventje is weeral te laat, ge ziet dat het niet altijd aan de vrouwen ligt...

Morgen gaan we naar een stockverkoop van babyspulletjes en babykledij. Hopelijk vind ik er wat nuttigs tussen.

Gisteren hebben we onze babylijst gelegd, we hebben er in ieder geval genoeg opstaan, wat een leuke spulletjes er allemaal zijn!

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    whhaaaaa diana ik ben jaloers!
    maar zit hier wel lekker in de airco en dat is toch wel fijn

rebbel, die kleine goed toespreken dat die moet blijven zitten waar die zit

ik ga ook niet met deze hitte met mijn buik in de zon. als het minder warm is mischien, maar het lijktme ook super slecht voor je huid, heb je straks een mooie uitgedroogde en uitgerekte buik na de bevalling, nee hoor, volgend jaar komt de buik weer aan de beurt.

iedereen fijne moederdag

joepie vandaag ook 28 weken

kim gefeli jij ook, en petra met haar 29 weken

aykietje veel plezier

muis succes met de scriptie

vandaag hebben we onze wieg weer opgehaald en binnenkort gaan we alles klaar maken.

Deel Deze Pagina